Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

[ Pregleda: 63521 | Odgovora: 239 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 07:34 - pre 189 meseci
Ne znam za novi Audi, i ne znam za novu Hondu (mora da prodje izvesno vreme pre donosenja bilo kakovog zakljucka), ali znam za stari Audi i znam za staru Hondu kao i generalno za mnoge japance sa kojima sam bio u kontaktu.
Vec sam u nekoliko navrata napomenuo, da je mehanika dobra ili odlicna (Japanci), ali su nakon izvesnog vremena provedenog u exploataciji, drndavi sa "rascvetanom" plastikom (ukoliko veci deo zivotnog veka provode bez garaze). Primetno zaostaju za evropskim konkurentima u podjednakim uslovima. Jedan od razloga moze biti i lose odrzavanje ili tacnije nemogucnos da se kvalitetno odrzavaju, ali je i to vazan faktor o kome treba voditi racuna prilikom odabira vozila.
Ovo je pogotovo bitno kad je u pitanju D segment jer profil ljudi koji ga kupuje nije navikao na cekanje.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 08:16 - pre 189 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: , gume 225/45 x 18, a Audi samo 205/55 x 16,


S obzirom gde živimo i u kakvom su nam stanju putevi, to što ima veće i niže gume je minus, a ne plus.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 11:32 - pre 189 meseci
Za tu klasu automobila felne 17 su plafon i to samo ako zelite da lepse izgleda, a ako zelite udobnost i sve ostalo 16tice su sasvim razumna mera. Felne velicine 18 su razumna mera jedino ako vozite dzip, mada i to je opet samo zbog "look"-a...

Audi (ili BMW ili MB..) je toliko skuplji zato sto se jedan deo novca placa za brand i tu nema nista sporno. Kad Honda ili Mazda budu brand kao Audi oni ce isto moci da se prodaju po toj ceni a do tada ne, i moze ovo vama da se ne dopada koliko god hocete ali to je jednostavno tako. Ako su Honda i Mazda toliko ubedjeni da su bolji neka ih prodaju za istu kao Audi pa da vidimo kako ce prodaja ici....

PS: Vec je 100 puta receno da Ferari ne kosta zaista toliko koliko kosta, vec se za jedan deo novca placa i brand.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.165.*



+5251 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 12:10 - pre 189 meseci
Pa gde lezi problem?

Veliki konfor, ekskluzivan izgled, brend... D segment ocigledno nije za prosto i ekonomicno prelazenje "od tacke A..."

Mislim da je rec "plafon" rezervisana za podprosecne situacije, vlasnike, vozila, potrebe...predvorje zone "lova do krova a krova nema".

Poz.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 12:20 - pre 189 meseci
Ja ne znam sta fali Lancia Delta :) Multijet 2.0, motor odlican, dizajn perfektan, oprema odlicna...u full varijanti nije preko 25000e.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 12:23 - pre 189 meseci
Koliko se sećam, Delta nije nikad bila D segment već C, osim ako joj nisu drastično promenili mere (nisam proveravao). Ako je i dalje C segment, onda je to (po meni) preskupo. A i koliko vidim, na specijalizovanim sajtovima nisu baš nešto oduševljeni njome.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 13:03 - pre 189 meseci
Citat:

vladd

Pa gde lezi problem?



Problem lezi u tome sto se ovde zastupa teza da ljudi koji kupuju nemce su u stvari budale, kad za 50% manje para japanci su isti ili bolji od njih. Ako su stvarno japanci takvi, neka dignu cenu i oni kao nemci da vidimo hoce li prodati jedan komad.

Kupcima D segmenta je brand bitan i zato na brand-u moze dosta % od ukupne cene da se zaradi. Sa C segmentom je vec druga prica, tu je mnogo manje ljudi kojima je brand bitan i tu je sansa za japance i korejance.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 13:40 - pre 189 meseci
Dimenzije su joj 4.5m duzina, 1.8m sirina i 1.5m visina. Dobila je 5 * na NCAP-u.

Nesvakidasnji i nov model koji sigurno nece zastarevati brzo a uz to i kvalitetan i lep. Cenim da u Srbiji nema vise od 2-3 komada...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.3dnet.co.yu.



+1349 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 13:48 - pre 189 meseci
@ Miroslav:

Pričamo o tome koji auto daje više za svoju cenu, a ne šta je najbolje za srpske puteve. Ako bi išli tim rezonom, najbolja je Lada Niva.

btw, ako hoćeš baš 16-tice i to visoke - u naj-klot-pasulj opremi Accorda ćeš dobiti aluminijumske 16-tice sa gumama 205/60 x 16. 17-tice i 18-tice dobijaš u jačim paketima, a Audi tek u njima daje ono što Honda daje kao osnovni paket.

@ DrJekyll:

Ta priča da je Audi brend za koga vredi platiti više od od 50 % veću cenu nego za Hondu, Mazdu ili slično - je toliko smešna da ja nemam reči...

To proturaju samo oni najneobrazovaniji koji ne umeju ni elementarno da uporede dva auta, pa idu u stilu "Ako ne znaš šta je dobro gledaj šta je skupo", što smo već imali prilike ovde da čujemo.

Nije mi jasno šta bi trebalo da znači to "brend mo je bitan"... Meni je bitno, najbitnije, da svoj teško zarađeni novac pametno potrošim.

I ko može da me ubedi da umesto Honde za 22 k kupim Audi za 35 k "jer brend treba da mi bude bitan"...

pa to je potpuna besmislica...

@ Slobodan: Lancia Delta je tehnički jednak auto kao Fiat Bravo. Mislim da je preskup za ono što nudi, naročito verzija 1,9 Multijet Twin turbo koja je meni lično najinteresantnija.

Siguran sam da ćeš već sledeće godine isti taj auto i isti motor moći znatno jeftinije da kupiš pod imenom Fiat Bravo Sport za 2009. godinu.

Zato mislim da se suma koliko košta Lancia Delta može pametnije utrošiti.


 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 14:02 - pre 189 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: @ Miroslav:

Pričamo o tome koji auto daje više za svoju cenu, a ne šta je najbolje za srpske puteve. Ako bi išli tim rezonom, najbolja je Lada Niva.

btw, ako hoćeš baš 16-tice i to visoke - u naj-klot-pasulj opremi Accorda ćeš dobiti aluminijumske 16-tice sa gumama 205/60 x 16. 17-tice i 18-tice dobijaš u jačim paketima, a Audi tek u njima daje ono što Honda daje kao osnovni paket.


Ipak živimo u Srbiji i voziće se po srpskim putevima, rekosmo na onoj drugoj temi da nas se ne tiče kako je u drugim zemljama? Veće i niže gume predstavljaju veći rizik, odnosno veću verovatnoću da ćeš kasnije imati (veliki) trošak jer si ih skrljao u nekoj udarnoj rupi. A i imaju kraći vek trajanja i čak i u idealnim uslovima. Uglavnom, samo bih da kažem da je to vrlo lepo od njih, ali da (kod nas) to ne znači toliko (koliko bi negde drugde).
Lancia Delta je mnogo bliža VW Džeti, Škoda Oktaviji, nego Pasatu i ostalima i mislim da nema šta puno da traži ovde. Naročito kad se uzme u obzir cena, delovi, kvalitet koji je nepoznanica (prethodni Lancia modeli nisu baš bili šampioni kvaliteta/pozdanosti), a mislim da će u daljoj prodaji najviše izgubiti na ceni od modela koji su već pomenuti.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.3dnet.co.yu.



+1349 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 14:08 - pre 189 meseci
Slažem se u potpunosti sa tim, kao i sa komentarom da će Delta najviše izgubiti na ceni od svih modela koji se ovde pominju. Fiat je Fiat, pa makar bio zapakovan u najbolje pakovanje. Za njih je Punto, Ćinkvećento i slične stvari, tu su majstori, ali već u C segmentu trokiraju, a o D da ne pričam.

Treba spomenuti da su im motori super, naročito Multijet linija, ali za ceo auto na dužem vremenskom intervalu to nije dovoljno.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 14:22 - pre 189 meseci
Citat:

Nebojsa Milanovic

Nije mi jasno šta bi trebalo da znači to "brend mo je bitan"... Meni je bitno, najbitnije, da svoj teško zarađeni novac pametno potrošim.



Recimo Honda ima model visoke klase i zove se Legend. Koliko si puta u zivotu video taj auto? Ja dva puta. Sto znaci da je kupcima te klase i klase ispod (gde je accord) brand veoma bitan, jer da nije Legend i Accord bi bili mnogo prodavaniji od nemaca jer pruzaju isto ili vise za duplo manje para, zar ne? E pa nije.


Citat:

Nebojsa Milanovic

I ko može da me ubedi da umesto Honde za 22 k kupim Audi za 35 k "jer brend treba da mi bude bitan"...

pa to je potpuna besmislica...



Mozda nije losa ideja da napisemo koji je to spisak opreme neophodan svakom od nas, oprema za svaki dan bez koje "ne bi mogli da zivimo", evo mog spiska:

-servo
-klima (AC ili digital svejedno)
-elektropodizaci napred
-daljinska CB
-radio

Eventualno bih ugradio ksenon, to je 300eura, i to je to. Sve ostalo od opreme mene ne interesuje i pozeljno da bude mehanicki-sto manje elektrike i bespotrebne glavobolje. Kladim se da vecina ljudi ima iste prohteve kao ja, a ako je ovo malo, napisi sta ti je jos toliko neophodno, bez cega ne bi mogao da zivis svaki dan, bas me interesuje. Audi sa ovakvom opremom koju sam naveo je 20% skuplji od Honde, tacno, tih 20% se placa brand, ali se zato kasnije sve to vrati, ako ne znas o cemu pricam uporedi cenu Audija '00 i Accord '00 i razumeces.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.3dnet.co.yu.



+1349 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 14:50 - pre 189 meseci
DrJekyll, opet grešiš i to mnogo.

D segment, naročito njegov donji podsegment o kome ovde pričamo, je po pitanju isplativosti, konkurencije i borbi za svakog kupca praktično isti kao C. Dakle, i u njemu je bitan svako evro i svaki delić opreme.

E segment je mnogo manje zanimljiv (osim, možda, enciklopedijski), a naročito me ne zanima za "šta se opredeljuje njegov većinski kupac". E segment se proteže na preko 100 k i tu uskaču AMG varijante, BMW M serija i slični. Tu se svi parametri remete, subjektivnost preovladava, a i cena prestaje da igra ulogu.

Što se tiče opreme, znam vrlo precizno šta mi treba, to je npr. spisak KIA Ceed TX Sport o kojoj sam pisao, ili Honda Accord paket Elegance.

Naravno, govorim o slučaju da si finansijski spreman da to podneseš, a ne da kupiš auto od 5 metara samo zato što ima 5 metara (što mi inače ne treba). Prema tome, sve što neki auto od opreme ima manje od toga što sam rekao, ja bih, da kupujem - doplatio. Zato gledam samo varijante koje ispunjavaju taj spisak.

Ni na koji način me ne zanimaju Audi A 4, VW Passat i slične gluposti koji nemaju npr. automatsku klimu, ESP, lumbalno podešavanje sedišta, preklopive retrovizore, 8 zvučnika, vazdušne zavese itd.

Ne vidim nikakav razlog zašto bih kupio auto koji sve to nema, kada postoji vrlo kvalitetan, pouzdan i lep auto koji sve to (i štošta drugo) ima, a uz to je još i jeftiniji.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 15:08 - pre 189 meseci
Citat:
D segment, naročito njegov donji podsegment o kome ovde pričamo, je po pitanju isplativosti, konkurencije i borbi za svakog kupca praktično isti kao C. Dakle, i u njemu je bitan svako evro i svaki delić opreme.


To je u stvari problem ove teme, jako je malo je kupaca D segmenta koji traze auto za 22-23000, mozda 2%. Uglavnom se tu radi o kupcima kojima nije problem da li kosta 30 ili 35 hiljada. Slozili smo se ranije da je za 20000 ipak najbolje uzeti auto C segmenta.


Citat:

Što se tiče opreme, znam vrlo precizno šta mi treba, to je npr. spisak KIA Ceed TX Sport o kojoj sam pisao, ili Honda Accord paket Elegance.


OK, ali to su opet u pitanju samo tvoji licni zahtevi, takvih je jako malo, ja garantujem da 90% vozaca od opreme trazi isto sto i ja.


Citat:

Ne vidim nikakav razlog zašto bih kupio auto koji sve to nema, kada postoji vrlo kvalitetan, pouzdan i lep auto koji sve to (i štošta drugo) ima, a uz to je još i jeftiniji.


Zato sto sve to (i sto sta drugo) moze i da se pokvari, a pritom mi nije neophodno, znaci samo mi stvara posao bez potrebe.
Mali primer, jel vidjas ljude zimi na -10C kako se voze sa otvorenim prozorima? Ne, nije zato sto im je vruce :)

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.3dnet.co.yu.



+1349 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 15:13 - pre 189 meseci
Citat:
DrJekyll: jako je malo je kupaca D segmenta koji traze auto za 22-23000, mozda 2%


Ovo uopšte nije tačno, naprotiv.

Pogledaj malo statistike prodaje, u okviru D segmenta njegov donji podsegment je najbrojniji.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 15:17 - pre 189 meseci
Procesljaj malo polovnjake i videces, uglavnom se radi o full verzijama sto nemaca sto japanaca, neces naci nijedan sa osnovnom opremom, taj sto kosta 22000.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.3dnet.co.yu.



+1349 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 15:23 - pre 189 meseci
Polovnjaci su besmisleno preskupi na ono što nude i zato ih ne gledam uopšte.

Evo ti samo nešto iz druge teme na ES-u:

Citat:
Reno Megane II 2005 karavan,klima TEMP...blabla
u Nemackoj placen -PDV ili MwST 19%
4700€
Kod nas takav ispod €9500,bez full opreme NEMA
Auto placevi su jos zezci sa cenama


All najsmešnije u tim oglasima je što skoro klot verzije za zapadna tržišta - ovde zovu "ful oprema"...

I to kod ovog naroda ladno prolazi...Zato cene i jesu velike, jer narod sve to plaća ne shvatajući kakvi su to krševi i koliko to zapravo vredi.

Da ni skoro ni jedan nema ispod 300.000, i da je retko koji u komadu došao kod nas, da i ne pominjem...

 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 15:26 - pre 189 meseci
Ne bih se složio da se razlika u kvalitetu enterijera između Honde i Audija ne vidi. Po mom iskustvu, vidi se itekako. Evo šta mogu da primetim kada uporedim enterijer Mazde 3 i Golfa 3. Razlika u generacijama je prevelika, ali se ipak da primetiti da Golf (iako je meni jedan od najogavnijih automobila) ima BAŠ, BAŠ upadljivo kvalitetnije odrađen enterijer. Primeti se to na svemu, od kvake na vratima do retrovizora i raznih prekidača.

Ista priča se preslikava i na višu klasu, po svemu što sam dosad imao prilike da vidim. Možda je Honda kvalitetnija od Mazde, ali ne verujem da je upitanju neka prevelika razlika.

Ako me pitate da li ta kvalitativna razlika vredi finansijsku razliku, odgovor je jasan - NE VREDI. Vredi donekle, ali nikako 50%. U svakom slučaju, kvalitet enterijera u Accordu (starom, o novom pojma nemam, video sam samo fotke) je upadljivo lošiji od A4 pre poslednje restilizacije (o poslednjoj isto ne znam ništa, ali ne verujem da je tu nešto drastično menjano). Što se spiska opreme tiče, moram se složiti sa onim koji je naveo Dr.Jekyll, samo bez muzike.

Što se ostatka opreme tiče, tu sam ravnodušan još od (svima poznate) 307-ice. "Bunch of shit" je pravi termin primenjiv na gomilu uglavnom nepotrebne opreme, koja je postala hit.

Svakako, mrzim nemačko poslovično cicijašenje na opremi, ali ne smatram da su neki delovi opreme toliko bitni. Evo na primer, milion puta sam (pa i ovde), kao argument u prilog opreme, čuo kako neki auto ima 6 ili 8 zvučnika. Do sad me je samo jedan auto istinski oduševio kvalitetom zvučnika koji stižu kao deo opreme, a to je Chrysler 300m. Infinity Limited serija od 11 zvučnika, postavljenih tako da je vizuelno moguće locirati svega 4-5. Zvuk koji ovi zvučnici proizvode je svetlosnim godinama daleko od svih konkurentskih sistema koje sam imao prilike da čujem, a daleko iza sebe ostavlja i (barem) 80% 3rd party opreme koja se kupuje i ugrađuje naknadno. Ja bih najviše voleo da uz nove automobile ne stiže BAŠ nikakva muzika, jer bi onda svako mogao da ugradi ono što želi, a ne da koristi ono na šta je primoran. Ono što je zajedničko za sve audio sisteme u kolima (osim gorepomenutog) je da je kvalitet ravan jednoj ogromnoj nuli. Sve je to takvo sranye, da prosto ne znam kako ih nije blam da to uvaljuju kao nekakvu tobožnju opremu i prodaju za masne pare. Plus, sve to tako lepo upakuju u konzolu, da jedino motornom testerom možeš da ga isčupaš napolje, ne bi li ugradio nešto ljudsko.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 15:38 - pre 189 meseci
@nebojsa

Nisam bas razumeo ono sa meganom, ali nema veze. Ja sam rekao da pogledas polovnjake D segmenta stare 2-3 godine, neces naci nijedan primerak osnovne verzije (sto kosta nov oko 22000), a to potkrepljuje onu moju pricu da jako malo ljudi kupuje nov D segment od 22000.

Pusti ti statistiku, statistika je kao bikini :)


Citat:

StORM48

Što se spiska opreme tiče, moram se složiti sa onim koji je naveo Dr.Jekyll, samo bez muzike.

Što se ostatka opreme tiče, tu sam ravnodušan još od (svima poznate) 307-ice. "Bunch of shit" je pravi termin primenjiv na gomilu uglavnom nepotrebne opreme, koja je postala hit.



Eto, covek je vec prosao kroz to sta znaci auto sa "mnogo opreme", i razume o cemu pricam.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.3dnet.co.yu.



+1349 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina19.09.2008. u 15:58 - pre 189 meseci
DrJekyll, primer sa Megane-om potvrđuje ono što je upućenijima odavno poznato, a to je da polovljavci kod nas koštaju u proseku duplo više nego što realno vrede.

Inače, opet mešate i ne razlikujete neke stvari...

Prvo, Honda i Peugeot po pouzdanosti ne idu u istu rečenicu, to je nebo i zemlja.

Drugo, neki proizvođači, mahom evropski, u jače pakete zaista trpaju razne stvari koje se mogu proglasiti za nepotrebne.

Ali istočnjaci u proseku vrlo lepo pogađaju ukus, makar meni. Već sami stave ono što bih inače doplatio, i to daju po razumnoj ceni.

Kod Nemaca ti moraš da uzmeš klot paket, jer jači paketi sadrže neke gluposti koje su enormno skupe, a ne vrede.

A onda kada na taj klot paket počneš da doplaćuješ ono što ti zaista treba - tek onda uši otpadaju.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

[ Pregleda: 63521 | Odgovora: 239 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.