Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 63524 | Odgovora: 239 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 00:39 - pre 190 meseci
Citat:

Nebojsa Milanovic

Jao, jao

Šta će Nemac da kaže kada nema načina da objasni zašto Nemci imaju tolike cene...




U teoriji, Honda Accord jeste najbolja kupovina, svi podaci ukazuju na to.

U praksi, ljudi ce ipak kupiti A4 pre Accord iako je 1)skuplji, iako 2)ima manje opreme, iako 3)ima slabiji motor, jer:

1)kupcima ovog segmenta cena jeste bitna ali nije presudna
2)95% kupaca im uopste nije bitna dodatna oprema koju honda ima a audi ne, tj. "mogu da zive i bez nje" (npr. zadnji podizaci, senzori za kisu, parking itd.)
3)95% kupaca smatra nebitnim da li je neki auto brzi za 1.5sec ili ne, a ionako max. mogu voziti 120km/h
4)95% kupaca je bitno da automobil dobro drzi cenu

Razumem ja tebe, ti hoces svaku sitnicu da stavis na tas i da izmeris da li taj auto stvarno toliko vredi koliko i kosta, i to je OK, ali takvih ljudi je mozda 5%, i takvi kupci nisu bitni nijednoj autoindustriji, mnogo su im bitniji 95% "obicnih" kupaca (pod obicnim smatram prosek naseg drustva, ljudi koji nisu inzenjeri i koji razmisljaju po stavkama 1) 2) 3) 4) koje sam objasnio gore)

Eto, nadam se da je sad malo jasnije zasto se nemci ne trude da bilo sta objasnjavaju, jer prodaja ide odlicno i bez toga.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 09:38 - pre 190 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Šesta kod Honde je, naravno, teorijska


Ovo ti je najbolje.

Ti stvari posmatras teoretski i u tome i jeste problem naseg neslaganja. Kad PRAKTICNO budes vozio ova dva auta, onda ces videti koja je razlika u samoj voznji, a razlika je ogromna. TSI delije kao duplo jaci mada to papiriloski nije.

Proracun koji si uradio za maksimalne brzine je samo delimicno tacan. Govorim sa teorijskog aspekta. Prakticno ne znaci nista. Cak i teorijski je bolji kod VWa jer su stepeni optimalnije proracunati (ovako povrsno koliko vidim) i snaga morora je bolje iskoriscena i bolje je uskladjeno sa tezinom vozila. To naravno i praksa pokaze nakon samo nekoliko minuta voznje (govorim o prethodnom Akordu, a sumnjam da je ovaj novi drasticno drugaciji. Jednostavno taj motor je ISTORIJA kao svaki atmosverski. PRAISTORIJA).


Sto se dodatne opreme tice, sve sto ima Acord ima i Passat. Pricamo o novom Passatu i novom A4, stim sto je kod VWa, po meni to bolje napravljeno. Na Audiu pogotovo.
Neko je spomenuo plastiku. Da, plastika je rak rana kod pretezno svih Japanaca, pa i kod Honde.
Nisam poredio samo nova vozila, tek izasla iz salona, vec i ona koja su presla stotinak hiljada km i provela na Suncu par meseci, ili po koju godinu. Tada razlika u samoj kvaliteti izrade postaje jos uocljivija.

Da ne pomislite da sam VW-ov ili Audiev fan, jer to nikako nisam, ali ovo su cinjenice preko kojih ne mogu cutke da predjem. Poslovicni kvalitet Japanaca je samo poslovicni.

Za mehaniku im skidam kapu, ali ostalo je samo najobicniji prosek. Nista bolje od Francuza. Treba da razgovaras i sa iskusnijim limarima te da cujes i njihovo misljenje. Mada nisu inzenjeri, kroz ruke im je proslo mnogo toga i njihov stav da sa Istoka dolazi Sunce a sa Zapada automobili, jeste detinjast, ali nije i bez osnova.

Ovo je moje licno misljenje. Da ne bude zabune. Ako me jednog dana razuvere, bice i vremena i prostora za korekcije.

@Vladd

Audi je uvek, od kako postoji u "isoj" klasi nudio nesto manje i kompaktnije vozilo od konkurencije; za razliku od , recimo Citroena ili Renaulta, koji su nudili nesto "vece" vozilo. Ovo je od vajkada ovako
Medjutim, i pored toga sto je par cm kraci, A4 ima 10 cm vece medjuosovinsko rastojanje od spomenutog Akorda. Nadam se da ne treba posebno objasnjavati sta to u voznji znaci. (1cm se primeti, a kamoli 10).


 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.3dnet.co.yu.



+1349 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 09:59 - pre 190 meseci
Žare bre, nije valjda da ne razumeš šta znači teorijska brzina, teorijska je zato što auto ne može da je dostigne, ali jasno govori o prenosima.

Nema to veze ni sa kakvim teoretisanjem :)

To je klasičan overdrajv, stvar koju jako volim na svakom autu.

Citat:
zarsilic:

Proracun koji si uradio za maksimalne brzine je samo delimicno tacan.


Proračun koji sam uradio je sasvim tačan, možeš i ti sam da ga napraviš.

Pokazuje da VW/Audi uvek ide na kratke prenose u odnosu na snagu motora, što ja uopšte ne volim. To nije ništa novo, tako je već decenijama, valjda sam bio srednjoškolac kada sam to prvi put primetio.

Veliku zamerku imam na taj TSI što sa 160 KS (realno čak i više) - nema overdrajv, a ja ga na malom Puntu sa samo 75 KS imam.

Pričaš o kvalitetu plastike? Tačno, kod Honde i stare i nove, slabiji je nego kod Audi-ja, to je nesporno. Ali rekao bih da je to jedina veća razlika u korist Audi-ja.

Da li si ti zbog toga spreman da ga platiš skoro duplo više? Ja nisam.

Podsetiću te da nije tema da li je bolji Accord za 22,5 k ili Audi za 40 k, već da li je bolji Accord za 22,5 k ili Audi za 22,5 k (ako takav uopšte postoji).

To je ovde tema, a mislim da tu dileme uopšte i nema.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 11:08 - pre 190 meseci
@Nebojsa

Moze link do cenovnika gde je taj accord 2.2 za 22500e?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 11:13 - pre 190 meseci


Citat:
Nebojsa Milanovic: Žare bre, nije valjda da ne razumeš šta znači teorijska brzina, teorijska je zato što auto ne može da je dostigne, ali jasno govori o prenosima.


Znam tacno sta je teoretska brzina, ali znam i sta je prakticna.

Citat:
Nebojsa Milanovic

To je klasičan overdrajv, stvar koju jako volim na svakom autu.


To je stvar koju ja ne cenim ni ko po lule duvana. Ne sluzi nicemu osim za navlacenje kupaca.
Mnogo vise cenim pravilno proracunat menjac, sto je inace mnogo teze napraviti.


Citat:
Nebojsa Milanovic: Pokazuje da VW/Audi uvek ide na kratke prenose u odnosu na snagu motora, što ja uopšte ne volim.


Pa ne volis ti, ali neko voli.. Trebao si postaviti temu:

"D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina koju voli Nebojsa Milanovic"




Citat:
Nebojsa Milanovic
Da li si ti zbog toga spreman da ga platiš skoro duplo više? Ja nisam.


Nisam ni ja. Rekao sam da bi kupio samo nesto iz C segmenta, pa makar Accord bio i od zlata za te pare.

Citat:
Nebojsa Milanovic: Podsetiću te da nije tema da li je bolji Accord za 22,5 k ili Audi za 40 k, već da li je bolji Accord za 22,5 k ili Audi za 22,5 k (ako takav uopšte postoji).



I to sam rekao. Profil onih koji kupuju limuzine od 5 m je takav da im razlika u ceni ne znaci nista. Osim toga vozila u D segmentu vec odavno prevazilaze granice socijalne kategorije.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.3dnet.co.yu.



+1349 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 11:39 - pre 190 meseci
Citat:
bakara: @Nebojsa

Moze link do cenovnika gde je taj accord 2.2 za 22500e?

Gde si ti video da sam ja napisao da Accord sa 2,2 motorom košta 22500?

@Žare, nikako mi nisi jasan po pitanju overdrajva...kako to možeš da ne voliš..osim zato što ga VW nikad nema ;)

Ideš, na primer, u Grčku na more, dobar je put većim delom, zašto da voziš, trpiš buku i rasipaš benzin sa 4000 rpm, kada možeš sa 3000 rpm??

Overdrajv je genijalna stvar.

Da ne bude da je tema "moja", što mi ni najmanje nije namera, Žare, konkretno pitanje za tebe: imaš 20 k, možda nešto više i dvoje (troje) dece, koji bi auto kupio za sebe i svoju porodicu?

 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 11:41 - pre 190 meseci
Hmm... ne može se to tako gledati. Dobar deo Rolls-Royce-eva spada u istu klasu sa npr. BMW 5-icom ili 7-icom, po veličini. Međutim, od vajkada se zna šta se i zašto plaća kod jednog, a šta kod drugog. Ja lično prezirem RR i slična vozila, ali mi Bentley recimo ne bi smetao. Ipak, kupcima Bentley-ja je sasvim jasno zbog čega plaćaju taj auto 3-5 puta više nego BMW-a koji ima istu (ako ne i širu) opremu, a čak je i iste dužine. Motor je tu sasvim sekundarna stvar.

Ja nisam "deutche-car-zaljubljenik" (vozim šta me snađe) i moram reći da je najbolji utisak od svih na mene ostavio američki auto (300M). Iako je dosta jeftiniji od konkurencije, kod njega je i kvalitet enterijera bolji, što dilemu čini daleko težom. Nasuprot tome, Accord (stari, za novi ne znam) jeste lošije odrađen nego A4 unutra, a što se opreme tiče, ne znam šta to (a da je imalo bitno) ima Accord, a nema A4?

Cena se ne može posmatrati crno-belo. Audi oduvek ima svoju klijentelu i bez obzira koliko se neki gnušaju na to, Audi je ipak nekakva ekskluziva u odnosu na Hondu.

Trenutno vozim Mazdu 3. Odličan auto, dopadljiv spolja, solidan iznutra, ali se lako vidi razlika u kvalitetu enterijera. Plastika je upadljivo lošija nego ona u Golfu (mrzim Golfa, ali tako je). Može da se nosi sa kvalitetom enterijera 307-ice, samo što je malo utegnutija. Deluje solidnije pričvršćena.

Malo odlutah... htedoh reći... nekada spisak opreme i specifikacije na papiru deluju mnogo više u korist jednog modela, nego što je to u stvarnosti. Često se i motor ne može meriti na kantar. Zato je i teško objasniti silovito ubrzanje Audijevog motora 2.6 V6 (A6 '96), koji na papiru ima svega 150KS, a gomila današnjih (na papiru jačih) automobila mu prosto ne može stati na crtu, u bilo kom smislu.

Ipak je teorija jedno, a praksa drugo.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 11:44 - pre 190 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Gde si ti video da sam ja napisao da Accord sa 2,2 motorom košta 22500?

Na pocetku teme se pricalo o 2.2 modelu, pa sam zato pitao...
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.3dnet.co.yu.



+1349 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 11:51 - pre 190 meseci
Mnogo se kritikuje, negira i slično, ali se osim mene (ne znači da sam u pravu) niko ne usuđuje da kaže:

Kada bih imao oko 20 k, za sebe i svoju porodicu bih kupio ________________ auto.

To je ono što je tema i osim Žareta pozivam i ostale da, ako do sad nisu, razmisle i otkriju svog favorita. Rolls-Royce, Bentley i slične stvari su ovde interesantne kao lanjski sneg.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 12:00 - pre 190 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic
Ideš, na primer, u Grčku na more, dobar je put većim delom, zašto da voziš, trpiš buku i rasipaš benzin sa 4000 rpm, kada možeš sa 3000 rpm??


Ne moze da bude tolika razlika. Razlika izmedju 5. i 4. je u proseku oko 500 o/min kod petostepenih. OD u odnosu na 6. moze biti samo manje, ali nije to najvaznije. Mislim da je mnogo upotrebljivija prakticna sesta od neprakticnog i retko korisnog OD-a. Ne ide se u Grcku svaki dan.
Inace, OD ne znaci manju potrosnju u svim uslovima. Na primer duge i blage uzbrdice i nizbrdice nisu na strani OD-a (provereno). Isto tako i cesca preticanja pri relativno velikim brzinama tesko padaju OD-u. Ima tu jos dosta stvari, da ne ulazimo u detalje.

Citat:
Nebojsa Milanovic
Overdrajv je genijalna stvar.


Kako za koga. Meni je nepotreban i kada bih ga imao koristio bih ga jednom godisnje. Za grad sigurno nije.

Citat:
Nebojsa Milanovic: Da ne bude da je tema "moja", što mi ni najmanje nije namera, Žare, konkretno pitanje za tebe: imaš 20 k, možda nešto više i dvoje (troje) dece, koji bi auto kupio za sebe i svoju porodicu?


I sam znas sta sam imao kad su trojke isle sa nama. Naravno, nama govora da se tako nesto moze kupiti za 20K.

Za 20K i za dvojke-trojke mozes uzeti odlican karavan u C segmentu.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.3dnet.co.yu.



+1349 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 12:07 - pre 190 meseci
Veliku ulogu igra i stil vožnje.

Ja volim da vozim tečno i jako često koristim overdrajv, ne samo na autoputu. Siguran sam da ne bih kupio auto bez overdrajva.

Zato sam i kritikovao Ceed-ovu verziju 1,6 CRDi, jer nema overdrajv. Doplatio bih za 2,0 CRDi dobrim delom samo zbog toga.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 12:28 - pre 190 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Zato sam i kritikovao Ceed-ovu verziju 1,6 CRDi, jer nema overdrajv. Doplatio bih za 2,0 CRDi dobrim delom samo zbog toga.


Gresis.

16 CRDi nema OD i dobro je sto nema, jer prema proracunu nema dovoljno snage za OD, za razliku od verzije 20 koja ima i snage i velik obrtni momenat pa je opravdana inplementacija seste kao overdrajv.
Kod relativno snaznih motora sa velikim obrtnim momentom tehnicki overdrajv ne moze da se poistoveti sa komercijalnim nazivom overdrajv. Drugim recima, prenosni odnos manji od 1 ne mora da bude OD. Stvar proracuna je kakav on treba da bude.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 12:29 - pre 190 meseci
Pa evo jednog "šta bi bilo, kad bi bilo" hipotetičkog stanja:

Kad bih kupovao auto za 20+k evra, a da mi treba za porodicu, kako su mi veličinski zahtevi takvi kakvi su, verovatno bih uzeo polovnjaka od ~5m dužine. Znači, ne bi me mnogo zanimao D segment. Par godina star polovnjak iz visoke klase, dobro održavan, od poznatog vlasnika, nikako nije "mačka u džaku".

Kada bih morao da biram u ponudi novih automobila D segmenta, velika je šansa da bih uzeo upravo Accorda (ranije impresije) ili Mazdu 6. Svakako ne bih Passata (čak ni da košta isto), ali bih A4, ako bih imao dovoljno para. Znači, Honda je kod mene favorit na neki način, ali ne baš zbog "best-buy" etikete, već zbog ekonomskih razloga.

Ali (opet to "ali"), nije sve u specifikacijama, ima nešto i u osećaju. A to se plaća.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.165.*



+5251 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 12:29 - pre 190 meseci
Pa to je izrazito subjektivna stvar. I ne moze da sluzi kao argument za opstu diskusiju, kao ni "ja volim BMW", ili slicne zelje iz mladosti rane.

I naravno da ce biti spora oko toga. Ulazimo u zonu ukusa.

D segment je malo problematican za raspravu, najvise zbog statusa i mentaliteta.

Retko ko, sa statusom, rejtingom i nacinom zivota, ko moze da poseduje vozilo iz D segmenta bez visegodisnjeg jedenja pasulja, neguje ili ima "obicaje", kakve neguje niza srednja klasa. Npr "voznja do Grcke". Obicno se putuje avionom, iznajmi rent-a-car, ako treba, ili se susretne sa frendovima ili poslovnim partnerima, pa zaglave na nekoj jahti i koktelima, u nekoj zabacenoj laguni...

Vezivati D segment i "paradajz turizam" ne pije vodu.

Nacin izrade vozila vise definise D segment. Marketing tu nema veceg uticaja, na vec prefrigane (bez lose konotacije, vise kao direktan prevod, prepecene ili zivotno iskusne) kupce, i jedino se pravi prevara, u nekim prelaznim modelima, tipa Mondeo, koji je neopravdano skup, neukima lici na D segment, veicinom i sjajem, i podgrejan pricom "lezi na putu"

To je klasican primer prevare, isticanje dotticne osobine, nicim potkrepljene, odnosno, potkrepljene izmisljenim osecajem nekih...ne mogu da kazem novinara, ali onih koji su zapoceli spinovanje.

Cinjenica da taj auto nema nikakve posebne sisteme za nivelisanje vozila, za kontinualnu kontrolu opterecenja tockova, kao sto recimo poseduju, matori Mitsubishi Sigma, Mercedes, Citroen, i jos nekoliko vozila pribliznih ili dubooko u D segmentu, pokazuje koji nivo prevare je u pitanju.

Cinjenica da su u Fordu petljali sa zadnjim vesanjem, ali samo da dobiju malo veci gepek, efikasniji, sa ravnim patosom, tako da ne verujem puno, da skracene opruge i prepakovano vesanje u manju zapreminu, odnosno manji prostor kretanja pokretnih delova, moze da doprinese i "lezanju" i konforu.

D segment je vise statusno vozilo, koje "salje poruku" vlasnika, tehnicka resenja su znacajno drugacija, odrzavanje, trajnost, ekonomicnost su u drugom planu...

Ako se pitate da li je recimo Vlada Srbije obracala paznju na potrosnju ili servisnu mrezu, nabavljajuci Audije 6 ili 8, u tenderskoj dokumentaciji, odmah cu vam reci da NIJE..

Poz.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.3dnet.co.yu.



+1349 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 12:32 - pre 190 meseci
@ Žare, tehnički se slažem, naravno, ali ako ja sa malim benzincem od 75 KS imam overdrajv i često ga uspešno koristim, nemam nikakvu sumnju da bi moderan dizelaš sa više nego duplo većim max. momentom itekako profitirao od toga.

Da skratimo priču, jeli li spreman da se kladiš da će Ceed 1,6 CRDi u narednih nekoliko meseci dobiti overdrajv?

@ vladd, otišao si preduboko u D-segment, tada važi sve što si rekao, ali daj svog favorita u području oko 20 k (može i C-segment), tu ne važe pravila iz 50 k+ klase.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 12:57 - pre 190 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic

Kada bih imao oko 20 k, za sebe i svoju porodicu bih kupio ________________ auto.


Kada bih imao oko 20 k, za sebe i svoju porodicu bih kupio Škodu Superb. Naravno, novi model, ne onaj stari. Cena mu je doduše na pola puta između 20 i 30 (možda i nešto bliže 30), ali isto važi i za ostatak D segmenta; ionako se kola u tom segmentu ne kupuju svaki dan, tako da mi ne bi smetalo da doplatim još malo (kada bih uopšte imao tolike pare ).
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 13:00 - pre 190 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic
Da skratimo priču, jeli li spreman da se kladiš da će Ceed 1,6 CRDi u narednih nekoliko meseci dobiti overdrajv?


Nece. Ili ako to urade, moraju "skratiti" postojece prenose. U krajnjoj instanci je isto. Ceed je veoma tesko vozilo i svojom tezinom duboko zadire vec u D segment a cinjenica da premanentno vozam "dva debela Nemca" me najvise odgovara od kupovine. Ako i budu dodali OD, prethodno ce ga morati olaksati. U protivnom, na ovakvu masu i ovakvu snagu, overdrajv bi dosao kao abortus.


Citat:
[url=/p2051261]@ vladd, otišao si preduboko u D-segment, tada važi sve što si rekao, ali daj svog favorita u području oko 20 k (može i C-segment), tu ne važe pravila iz 50 k+ klase.


Vladd je u pravu. D nije socijala. Nekoliko puta sam to napomenuo.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.3dnet.co.yu.



+1349 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 13:01 - pre 190 meseci
@ Miroslav Jeftić, evo da se i ja zvanično složim :)

Škodu Superb nismo ni pomenuli, neopravdano, to je odličan auto za svoju cenu, mada mnogima, i meni, prevelik.

@ Žare, niti će ga olakšati, niti će skratiti postojeći prenos, samo će ubaciti overdrajv (ne bi me začudilo i da postojeću petu još produže)

Ulog?

 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 13:48 - pre 190 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: @ Miroslav Jeftić, evo da se i ja zvanično složim

Škodu Superb nismo ni pomenuli, neopravdano, to je odličan auto za svoju cenu, mada mnogima, i meni, prevelik.


Mislim da bi se brzo navikao na veličinu, od viška glava ne boli što kažu. Osim ukoliko je garaža jako tesna, ili neki sličan razlog.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina13.09.2008. u 13:58 - pre 190 meseci
Superb je sjajan auto, bas sam ga i ja sad gledao, 1,8T 150 KS za 23.700eur, cena ista kao za hondu a mnogo veca udobnija i prostranija od nje.

"Oprema podrazumeva klima uređaj, elektronski podesive prozore i ogledala, AIRBAG za vozača i suvozača prednje i bočne, kao i mnogo toga drugog. Naravno nije potrebno da pominjemo ABS kao i migavce na retrovizorima."

Sve neophodno od opreme je tu, nema bespotrebnih stvari.

Edit: U stvari i nije nesto mnogo veci, iste su sirine, superb je duzi 12cm ali ima i isto toliko duze medjuosovinsko rastojanje sto je veoma bitno.

[Ovu poruku je menjao DrJekyll dana 13.09.2008. u 15:18 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 63524 | Odgovora: 239 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.