Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 63056 | Odgovora: 239 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina09.09.2008. u 08:50 - pre 189 meseci
Ovo nije tema u kojoj se nabraja šta je ko vozio ili u čemu je ko sedeo, a kamoli još i neke gore nebuloze, nego šta je najbolja kupovina.

Audi A 4 je fantastičan auto, ali šta mu to vredi kada za njegovu cenu mogu da kupim Hondu Accord prepunu opreme i ženi KIA Ceed takođe prepunu opreme!!

Pošto te isplativosti ne mogu da se porede, ne treba porediti ni aute koji imaju toliko različite cene.

[Ovu poruku je menjao bakara dana 10.09.2008. u 21:49 GMT+1]
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
93.86.30.*



+4 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina09.09.2008. u 09:55 - pre 189 meseci

A4 je lesina od auta koji kosta min 30 000.
Za te pare kupio bih Lagunu koja zamalo nije osvoila 6 * za bezbednost,sa kozom i 2.0 Dci sa 175 KS.
Kupio bih Mondea Wagon u full opremi sa 2.5 T 225 KS jer ima bolje upravljanje i iskoriscenje karoserije,
a ne da se tiskam nazad u A4.Ford daje garanciju 4 godine/200 000 km,Fiat 5 godina/500 000 Km,Reno 3 god/150 000 km
i tako dalje,a Audi dve godine.Toliko oni veruju u svoj proizvod.Vise ti verujes u Audi nego oni sami u sebe.

Ja kao kupac automobila nemam para da se razbacujem i kupujem aute svake godine,pa ako se zajebem,
nema veze uzecu drugi.Uvek prvo procitam sadrzaj i upustvo nekog proizvoda.Mada citanje u danasnje vreme je privilegija.
Ovo i nije forum za one koji menjaju automobile kao mobilne,nego za neke koji hoce da se obaveste o svakom sarafu,
da prodju u zivotu sto bolje bar kad je rec o kupovini vozila,jer nemogu sebi da priuste auto na pauzi za kafu.

Audi A4 2.0 TDI cena 32694 Eura.Sitnica.Kurbla za otvaranje prozora se dobija ako se budes dobro cenkao,a tockove moras doplatiti.

[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 09.09.2008. u 12:12 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao bakara dana 10.09.2008. u 21:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina09.09.2008. u 10:21 - pre 189 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Audi A 4 je fantastičan auto, ali šta mu to vredi kada za njegovu cenu mogu da kupim Hondu Accord prepunu opreme i ženi KIA Ceed takođe prepunu opreme!


Slažem se. Ovde je očito nemoguće diskutovati racionalno, jer ljudi imaju neke svoje fiks ideje, koje non-stop ponavljaju. Termin "najbolja kupovina" (iliti "Best buy") je vezan za nešto što pruža procentualno najviše u odnosu na uloženo.

Niko ne spori da je npr. Mercedes CLS dobar auto. Kvalitetan. Samo što se taj njegov kvalitet plaća nerealno, preko svake mere. Ista stvar važi i za jeftinije automobile, kakav je Audi A4. Da ne pominjem Passata. On je još i krš, a skup.

Sa Lagunama nemam nikakva lična iskustva, mada od nekih vlasnika čujem oprečne tvrdnje. Jedan deo njih je očaran i nikada više ne kupuje drugi auto. Onaj drugi deo nikad više ne kupuje Reno.

Bilo kako bilo, Honda Accord meni zaista deluje kao "best buy", već duže vreme. Neverovatno mi je kad vidim za šta ljudi daju 30-ak k evra. To su često polovni automobili više klase, ali izakani za medalju, a po astronomskoj ceni. Ironija je da ja veći deo života vozim zapravo nemačke automobile, ali je to sticaj okolnosti, a ne želja. "Nemac je to" je izjava koja me izluđuje preko svake mere. Poslednji "nemac" koji me je stvarno dobro služio je A6. Ne želim da pominjem šta je sada aktuelno. Nije ni vreme, a ni mesto. Ali ukratko rečeno - nije vredno pomena, a kamoli uloženih para. I pritom, nije problem u kvalitetu (nije toliko loš), koliko BAŠ u tom odnosu "uloženo-dobijeno". Taj koeficijent je sraman kod svih nemačkih automobila.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
93.86.30.*



+4 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina09.09.2008. u 10:37 - pre 189 meseci
Hteo bih da uporedim Audi A4 i Ford Mondeo.
Pocetna cena za Audi A4 2.0 TDI 143 KS 32694 Eur
Cena Mondeo 4 Door Titanium X 2.5 T 225 KS 30710 E + 2950 Eur DVD navigacija = 33660 Eur

Rezultat svega:



[Ovu poruku je menjao bakara dana 10.09.2008. u 21:55 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
212.200.213.*



+5251 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina09.09.2008. u 11:26 - pre 189 meseci
Ne mogu se tako porediti Audi i Ford. Audi je kompleksniji auto od Forda, sa potpuno drugacijom idejom dizajna i konstrukcije.
Sa druge strane, jedino zajednicko im je "Lopez efekat", sto ih eliminise iz diskusije.

Pokusava se OBJEKTIVNO sagledati "najbolja" kupovina, mada je to veliki problem na Balkanu, mentalitet, narav, frustracije, i slicne subjektivne slabosti nadvladavaju i to lako, sve razumne argumente.

Tako da postaju nebitni tehnicki detalji, vazan je imidz, vazne su zelje iz mladosti, vazno je ispunjenje snova.
I za takvu pobedu, nije vazno preplacivanje osrednjih automobila, poguranih novinarskim spinovanjem, i dopunski optereceni evropskim tendencijama, da novcem od precenjenih vozila, spasavaju egzistenciju auto industrije.

Izlisna je prica o Mondeu i A4..to u automobili C segment, "istegnuti" u D segment, nicim zasluzeno.
A najvazniji "svedok" je Honda..Olako m se smesi sa kvalitetom, dizajnom i voznim karakteristikama


Poz
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
93.86.30.*



+4 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina09.09.2008. u 14:16 - pre 189 meseci
Nisam ja poredio A4 sa Superbom i Passatom.
To je uporedni testovi AutoBild casopisa (Broj 14, 23. Jul. 2008).
Ako prenesem ocene (koje svakako ne moraju biti merodavne),ali ovako stoje stvari:
Superb 504 necega (1.8 TSI 160 / 25.512 E)
Passat 493 necega (1.8 TSI 160 / 28.239 E)
A4 478 necega (1.8 TSI 160 / 32.694 E)

Zakljucna recenica nekog J. Gosena koji je uradio test:Ocigledno da je "Skoda" previse dobra za svet Folksvagenovog koncerna.


[Ovu poruku je menjao bakara dana 10.09.2008. u 22:00 GMT+1]
 
Odgovor na temu

millko
MAMAS-namjestaj po mjeri,okovi za klizna
vrata,... www.mamas.ba

Član broj: 64074
Poruke: 358
79.142.4.*



+1 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina09.09.2008. u 15:28 - pre 189 meseci
Da audi nema istoriju, da spada samo u "snobovska" auta, da je ford izmislio automobil za audi samo govori o tvom nezanju. Sto se tice segmenta modea,on treba da se takmici sa passatom koji je realno ispod kvalitete jednog audija.ja pricam argumentovano,znam sta sam imao pod rukama,sigurno znam da je vjeciti trojac (bar kako ti uvijek citiras "neprikosnoven" autobild) audi,bmw i mercedes.gdje je tu mondeo?toliko inovacija iz audija,uzeli su jednog od najvecih dizajnera automobila danasnjice,malo kad se vratis u istoriju vidis ko je izbacio pd motor,quattro pogon,dsg,ko je zasluzan za prosperitet dizel agregata.opet kazem,nije mi namjera da vrijedjam ali stvarno trebas uzeti malo knjigu u sake,isprobati koji model nove linije audija,vidjeti njegovu dodatnu opremu,servisnu mrezu,...

Ipak,opet ako tako pomno pratis autoindustriju trebao bi da znas da se mondeo jedino sa zadnjom generacijom primakao velikom rivalu wv passatu (ne audiju),prijasnje generacije sigurno nisu opravdale epitet vozila.kako njemci u njemackoj kazu,odes fordom,vratis se vozom!kad oni tako kazu,.........pozzzzz

[Ovu poruku je menjao vladd dana 09.09.2008. u 17:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16342



+2920 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina09.09.2008. u 21:40 - pre 189 meseci
Postalo je ocigledno da nekoliko ljudi uporno ne shvata ili ne zeli da shvati sta je u stvari tema, a tema se koristi samo za prepucavanje bez medjusobnog uvazavanja korisnika, temu cu zakljucati posto nema smisla brisati vecinu postova.

Ovo ipak nije advocacy i moraju se pisati kvalitetniji postovi!

Hvala na razumevanju!


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16342



+2920 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina10.09.2008. u 21:13 - pre 189 meseci
Tema je prociscena od OT poruka i otvorena za pisanje!

Apelujem da se pise kvalitetno i argumentovano, tema treba da sluzi kao pregled trzista, stoga je jako korisno da se postavi cena, oprema i obrazlozi sta konkretno nudi model za koji mislite da je najbolja kupovina u ovoj klasi.

Nadam se da vise nije potrebno ponavljati sta je best buy kupovina, molim da se o tome informisete na drugom mestu a ne u ovoj temi...

Prazna naklapanja, prepucavanja i prica o polovnim vozilima koja ste vozili nisu predmet ove diskusije smatraju se OT i brisace se!

Hvala!

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina10.09.2008. u 21:47 - pre 189 meseci
U međuvremenu sam dobio nekoliko pitanja o novom motoru koji je u novom Accordu, naročito u čemu se razlikuje u odnosu na dobro poznati 2,0 i-VTEC DOHC motor u starom Accordu. Evo javno malo opširnije:

Naime, neki će se začuditi, ali novi motor ima samo jednu bregastu osovinu!

Međutim, ona i ne liči na normalnu, jer na sebi ima dve vrste bregova koji se aktiviraju u odnosu na režim rada motora. Nazvaću ih bregovi za ekonomičnu vožnju i za punu snagu.

Bregovi za ekonomičnu vožnju u kombinaciji sa drive by wire elektronskom kontrolom gasa redukuju gubitke goriva na otvorenom putu pri manjem opterećenju motora. Kada je ekonomičan režim rada motora aktiviran, preciznije, kada je motor pri nižim obrtajima - funkciju vrše “ekonomični” bregovi na osovini. Tada se jedan od dva usisna ventila po cilindru zatvara mnogo kasnije u odnosu na trenutak kada bi inače trebalo, a to je kada klip tokom sabijanja smeše krene ka gornjoj mrtvoj tački.

Na ovaj način deo mešavine za sagorevanje se opet usmerava u usisnu cev. Ovom, rekao bih, skoro revolucionarnom metodom motor emulira manju zapreminu nego što zaista jeste, a time povećava efikasnost i smanjuje potrošnju.

To nije sve, tokom rada sa ekonomičnim bregovima drive by wire elektronska kontrola gasa drži leptir potpuno otvoren. Ovim se motoru obezbeđuje dovoljan protok vazduha i pri nižim obrtajima i smanjuje gubitak goriva koji nastaje stvaranjem delimičnog vakuuma u usisnoj grani. Taj vakuum inače predstavlja prepreku kretanju klipova i uzrokuje suvišno trošenje energije. Honda kaže da se na ovaj način potrošnja smanjuje za 16 %, mada ja ne verujem da je baš toliko, pre bih rekao da je oko 8-10%, ali i to je odlično.

Kada motor pređe u više obrtaje dolazi do aktiviranja “normalnih” bregova koji su čak "jači" od uobičajenih, i zato ovaj motor ima vrlo visoku specifičnu snagu, blisku turbo-motorima.

U svemu ne treba zaboraviti ni poznatu varijabilnu regulaciju ventila koja u kombinaciji sa dugim hodovima i visokim stepenom kompresije obezbeđuje povoljnu elastičnost. Sitan, ali važan detalj je i da se klipovi sada dodatno prinudno hlade odozdo, čime se sprečava pregrevanje smeše i detonacije.

@Žare, saznao sam nešto više i o novom VW 1,8 TSI. Razlika u odnosu na ovaj Hondin motor je manja nego što sam isprva mislio, u maksimumu manje od 10 KS, u elastičnosti nešto veća.

Međutim, baš zbog ove vrhunske optimizacije koju je Honda napravila, VW motor u svim režimima troši oko litar više!

Dakle, turbo-benzinci, čak i najsavremeniji, omogućavaju down-sizing, ali ne predstavljaju revoluciju kao CR turbodizeli.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina10.09.2008. u 22:34 - pre 189 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Razlika u odnosu na ovaj Hondin motor je manja nego što sam isprva mislio, u maksimumu manje od 10 KS, u elastičnosti nešto veća.


U elasticnosti: ne nesto veca vec mnogo veci.
TSI ima obrtni moment od 250 Nm koji je na raspolaganju vec od 1500 o/min i takav je skoro linearan sve do 5000 o/min, za razliku od Honde ciji je Omax 190 Nm i to tek na 4100 o/minuti. (Na 1500 skoro da ne moze ni da krene).
To nije nesto, vec "mnogo velika" ralika. Gotovo nedostizna, koja stavlja u zasenak sve one vragolije sa bregastom i slicno.
Nije potrebno ni da napomenem koliko je to kad se u vozilu nadju 4 osobe i puno prtljaga.

Treba to da probas u voznji pa ces se sam uveriti. Mislim da ces u momentu zaboraviti i 0,2 L manju potrosnju i razliku u ceni i Hondu uopste. (Nisam u overrejsingu vec su to dva totalno razlicita sveta. Kad bi me zanimao D segment, par hiljada eura manje, me sigurno ne bi navelo na ovu Hondu.)

P.S. Ako se pokaze da ima vise zainteresovanih,i ako budem imao malo vemena, za ovaj TSI, objavicu test.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina10.09.2008. u 22:47 - pre 189 meseci
Nisi u pravu Žare, ne može se to tako pojednostavljeno gledati.

Zaboravljaš dve vrlo bitne stvari:

1. Honda ima max. snagu na 6300 rpm, VW ima max. snagu na samo 5000 rpm, što je jako malo, skoro kao dizel. Zato se tačke po kojima se ta dva motora upoređuju moraju najpre svesti na iste obrtaje.

2. VW po svom starom običaju ima daleko kraći prenos, što mu omogućava da pri bilo kom niskom režimu viših stepena prenosa krene iz viših obrtaja nego konkurenti.

Ali upravo taj kratki prenos i dovodi do velike potrošnje, habanja i buke koju ja inače ne volim.

Pazi, nesporno je da je taj 1,8 TSI zver, ali ne onako kako se isprva činilo. Sa druge strane, novi 2,0 SOHC i-VTEC je osetno elastičniji od starog i realno nije puno slabiji od 1,8 TSI, a troši dosta manje od njega.

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina10.09.2008. u 23:05 - pre 189 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic

1. Honda ima max. snagu na 6300 rpm, VW ima max. snagu na samo 5000 rpm, samim tim se sve tačke po kojima se upoređuju moraju najpre svesti na iste obrtaje.


Kod Ceeda nisi ovako razmisljao

Citat:
Nebojsa Milanovic:2. VW po svom starom običaju ima daleko kraći prenos, što mu omogućava da pri bilo kom niskom režimu viših stepena prenosa krene iz viših obrtaja nego konkurenti.


Vec u nekoliko navrata primecujem da koristis ovakav zakljucak. On je netacan; jer, ako ima kratku, recimo drugu ili trecu, mora imati preostale duge. Na primer ako mu je odnos od 5:1 do 1:1, da bi se ostvario, rasporedjuje se na 6 stepeni. Oni se proracunavaju na poseban nacin (da ne duzim), a jedan od osnovnih parametara je karakteristika agregata (ne samo snaga). Ako su pojedini prenosi kratki, neki moraju biti dugi kako bi se u krajnjoj instanci ostvarilo 1:1 ili cak overdrajv 1:0,9xx.


Citat:
Nebojsa Milanovic

Ali upravo taj kratki prenos i dovodi do velike potrošnje, habanja i buke koju ja inače ne volim.


Duzina prenosnog odnosa nema neposrednu vezu sa potrosnjom (u skladu sa prethodno napisanim).

Citat:
Nebojsa Milanovic:novi 2,0 SOHC i-VTEC je osetno elastičniji od starog i realno nije puno slabiji od 1,8 TSI, a troši dosta manje od njega.


Upravo je realno puno slabiji (seti se price sa Ceedom. Vazi isto pravilo). U voznji deluje kao da je bar za 50 KS slabiji. (Govorim za prethodnu Hondu).
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina10.09.2008. u 23:21 - pre 189 meseci
Isto sam razmišljao i kod Ceed-a, naravno, samo što tamo od par trolera nismo ni došli do ovog nivoa diskusije.

Tačno je da VW uvek ima kratke prenose. Govorim naročito o višim, jer su oni putni i stoga mnogo bitniji. Pogledaj režime obrtaja u kojima ostvaruju max. brzinu, pa ćeš videti da je to uvek preko režima max. snage.

Nema kod njih ni traga od overdrajva, koga ja inače jako volim.

Ali pazi, da bi neki stepen prenosa bio overdrajv, njegov prenosni odnos ne mora da bude ispod 1, jer je bitan finalni prenos, a ne pojedinačni. Takođe, ako je nečiji prenosni odnos ispod 1, to nikako ne znači automatski da je to overdrajv.

Citat:
zarsilic: Duzina prenosnog odnosa nema neposrednu vezu sa potrosnjom

Kako bre Žare nema :)

Prenosni odnos putnih stepeni prenosa direktno određuje broj obrtaja za određenu brzinu kretanja, a samim tim određuje i potrošnju.

Sve u svemu, i ja kažem da je taj TSI veoma jak, ali da se vratimo na početak, šta mu to vredi kada nema dobre karoserije u kojoj ga možeš za ga kupiš za pristojne novce.



edit: typo


[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 11.09.2008. u 01:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina10.09.2008. u 23:41 - pre 189 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Kako bre Žare nema :)


Tako sto nema. Najidealnije bi bilo i po sam motor, i po ekonomicnost u smislu potrosnje da se vozi u optimalnom rezimu, a optimalni rezim trazi "prevelik" broj stepena prenosa (to je u stvari ona posredna veza koja utice na potrosnju). Naravno, to je nemoguce iz vise razloga (automatski menjac ne spada u taj tako idealizovan sistem prenosa, da ne bude zabune).

Sto se overdrajva tice, ne mora da znaci da je potrosnja uvek i u svakom momentu najmanja. Vise parametara utice na to, a opet se vracamo na taj famozni "optimalni rezim".


Citat:
Nebojsa Milanovic
Ali pazi, da bi neki stepen prenosa bio overdrajv, njegov prenosni odnos ne mora da bude ispod 1, jer je bitan finalni prenos, a ne pojedinačni.


Ne mora, ali takva vozila kod kojih OD nije ispod 1, ne treba kupovati. To su slabi agregati a proizvodjaci OD reklamiraju kao revoluciju u potrosnji.

Citat:
Nebojsa Milanovic:šta mu to vredi kada nema dobre karoserije u kojoj ga možeš za ga kupiš za pristojne pare.


Ne znam sta si mislio sa ovim? Mislis da je Honda bolja od drugih proizvodjaca?
Varas se.
Te cene su vrlo precizno iznivelisane i tesko da si ti bas taj pronalazac tople vode koji je uzviknuo: eureka.
Sve to ima svoje ZASTO.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina10.09.2008. u 23:48 - pre 189 meseci
Citat:
zarsilic:
Sve to ima svoje ZASTO.

Jao, jao :)

Šta će Nemac da kaže kada nema načina da objasni zašto Nemci imaju tolike cene... :)

No dobro, vreme će pokazati. Japanci i Korejanci im dišu za vratom, a po daleko nižim cenama.

Sigurno da se zbog toga i Nemci znoje, a na opštu dobrobit svih kupaca, čak i kupaca Nemaca.

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina11.09.2008. u 00:32 - pre 189 meseci
Koje vreme?
Japanci prave auta preko 40 godina i uvek ta prica: vreme ce pokazati. Nikako da dodje to vreme?

Jos 40 pa ni fosilnih ostataka vise nece biti.

Na susednoj temi o smanjenju carine Strom rece (ali se to inace cesto cuje) kako se putevima krecu krsevi u silueti suze ili golfova iz sredine osmdesetih. Da, jeste, tacno je. Tacno je i da su krsevi, ali je tacno i da se kotrljaju.

Gde su Japanci iz tog vremena? Postali su imaginarni?

Pustimo sad to, Vladd ce reci: kafansko razglabanje sto u principu i jeste.

Vratimo se Hondi.

Da li je Honda toliko nepoznata pa da mora da ide ispod cene kako bi prodala svoj proizvod? Razmisli?
U slucaju KIE ovo je i moglo da prodje kao argument, ali u slicaju Honde, ne.

Ako bih kupovao vozilo u D (pa i C) segmentu, siguran sam da me ne bi zanimalo ni jedno vozilo bez turbine. Ni pod razno.
Taj osporavani VW, samo u modelu Passata nasem trzistu nudi 13 verzija od kojih su svega dve, gde je jedan 3.2V6 4MONT, bez turbine.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
212.200.213.*



+5251 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina11.09.2008. u 10:12 - pre 189 meseci
Yup, zamalo pa kafana

Osamdeseth je mogao neko da kupi japansko vozilo samo ako je bio ambasador u Japanu. Ko je zaboravio, sedamdesetih i osamdesetih je bila jeziva kampanja u USA "ko vozi japanca taj je izdajnik".

Ozbiljan "napad" na Evropu i ostatak sveta je nastupio krajem osamdesetih(Mazde, Nisani i Mitsubishi), kada je pokleklo evropsko trziste, i damping cene nisu puno pomogle.
A kako se kotrljaju doticni sada..znamo i sami.

Druga stvar je ako posmatramo planetu, Aziju i Afriku, gde je Toyota malo neprikosnovena, tako da ti segmenti poredjenja nisu jednostavno korektni.

Trece, pricamo o D segmentu, gde je veliki raspon "prelaznih" modela, odnosno vozila koja cu u stvari C segment, ali sa cenom se sunjaju blizu D segmenta.
Eklatantan primer je A4, koji neopravdano zalazi u te vode, auto klasicnog C segmenta, i rasponom opreme i tehnologijom izrade, od nacina proizvodnje, do farbanja, ali sa cenom se njuska sa ozbiljnijim modelima.

I za kraj, nije korektno "svoditi" motore na zeljeni broj obrtaja, mkar to bilo zbog "lezilebovicke" voznje, bez gasa u cetvrtom stepenu, sto je izrazito licna i subjektivna tacka gledista, motori i njihove mogucnosti su ono sto placamo, sa sve svojim snagama, obrtnim momentima i tehnickim resenjima.

Poz.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
*.static.ikomline.net.

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina11.09.2008. u 14:45 - pre 189 meseci
Citat:
vladd: Yup, zamalo pa kafana:)

Osamdeseth je mogao neko da kupi japansko vozilo samo ako je bio ambasador u Japanu:).


Tacno, zato i ima malo "bajatih" Japanaca kod nas. 70 i 80 je bilo vreme kada nisi tek tako mogao da kupis bilo koji auto.
OT
moji roditelji su 79 kupili novog Renoa 14 jer nije bilo vise 18ica, a i za 14icu se cekalo nekih mesec dana :(
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina12.09.2008. u 23:37 - pre 189 meseci
Samo za Žareta, koji niti priznaje važnost proračuna prenosnih odnosa, niti priznaje da VW uvek stavlja kratke prenosne odnose na svoje automobile. Time VW na kvarno frizira elastičnost svojih motora, i manje upućeni pomišljaju: WOW, kako su elastični. Ali stvarnost je drugačija.

Nisam bio lenj pa sam sračunao prenosne odnose Honde Accord i Passata 1,8 TSI. Podsećam da je TSI jači, turbo motor poslednje generacije i trebalo bi zato da ima duže prenosne odnose.

Ali naprotiv, on ima kraće.

Evo brzina na max. broju obrtaja:

Honda:

1. 53
2. 92
3. 134
4. 170
5. 209
6. 241

Šesta kod Honde je, naravno, teorijska jer je to pravi pravcati overdrajv - vrlo poželjna stvar na svakom autu. Štedi gorivo, motor, smanjuje buku, omogućava udobnija krstarenja itd.

Passat 1,8 TSI:

1. 44
2. 80
3. 113
4. 149
5. 188
6. 226

Razlika je prilična kod svih brzina, a ako se uzme u obzir da VW TSI turbo motor, to još više pada u oči.

Dakle, šesta brzina je Passat-u sasvim direktna, a Hondi je overdrajv. Zato nema nikakvog smisla porediti elastičnost kod oba u istom stepenu prenosa.

Realno bi bilo da Honda bude u petoj, a Passat u šestoj, a tada bi razlika u korist Passata bila daleeeko manja.

Ali i pored svega, ne zaboraviumo osnovnu stvar, a to je razlika u ceni, jer je Passat skuplji preko 50%.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: D segment, preko 20.000 eur - najbolja kupovina

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 63056 | Odgovora: 239 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.