Citat:
mudoje: auto definitivno nije baš za vožnju po krivinama pošto je visok i lak može lepo da prokliza, pa i da se prevrne, pretpostavljam da je 4x4 u krivinama bolji
Mudoje! Vidi ovako: Jedared je bio jedan tip koji je postavio temu otprilike ovako - Za 2500 evra , fiat panda 2002 ili nesto drugo. Taj tip se vise nikada nije javio u vezi svog pitanja, a pokrenuo je lavinu drugih stvari. Procitaj ako imas vremena sve sto je do sada napisano i shvatices da za te pare nema boljeg, i jevtinijeg za odrzavanje. Na ovoj diskusiji sam skoro od pocetka i ako se dobro secam jedini kvarovi koji su ovde prijavljeni su bili cetkice na anlaseru ( mislim kod Releta) cep na posudi za vodu (kod velje nislije, bobina (kod Janje iz Sapca), lambda sonda ( Kod mene). Sve ostalo sto su ljudi prijavljivali je potrosni materijal i redovan servis.
E sad, sto se stabilnosti tice, poslusaj moje iskustvo. Moja panda je imala metanski uredjaj u sebi i zbog boca koje su teske oko 120 kg , dodatno je ojacana duzim amortizerima pozadi. Kada su te boce izvadjene, pande se izdigla za oko 5 cm u odnosu na pande drugih kolega sa foruma.(znaci auto je pozadi visok kao 4x4) Sledeca bitna cinjenica je da ja jos uvek vozim gume 135/13, znaci malo sire nego biciklisticke.
E ono sto se pokazalo na putu. Letos , Krk, uzbrdice, nizbrdice krivine o kojima sam sanjao dok sam vozio motocikl. Takve puteve sam kod nas video samo iznad Bajine Baste gde se odrzavaju reli prvenstva. E tu se pokazalo koliko je stabilna. Ni jedna rizicna situacija, ni jedno proklizavanje! Ostavljao sam ljude sa velikim ? iznad glave kad prozujim tim krivinama. Tip sa dizel lagunom je pokusao da me obidje i umalo nije ubio sebe i dvoje dece kada mu je zadnji kraj proklizao. Treba li jos da pisem o stabilnosti????
Naravno u mojim godinama vozi se , na prvom mestu glavom , a ne adrenalinskim dozama i sl!
Pozzzz