Citat:
Nebojsa Milanovic: I umesto te Mischelin Energy, pogledaj najnoviju i još skuplju Mischelin Energy SAVER, kod nje je to još jasnije. Pogledaj joj tip profila, pogledaj odnos uzdužnih i poprečnih linija, zatim odnos površine šare i površine kanala i sve će ti biti jasno.
Sa Miselinom sam se igrao jos pre 20 godina, kad sam ih napustio. Danas su mi je ponovo uvalili. Proslo je 20 gorina rada na sarama, usavrsavanju ovakvom, ili onakvom, a ja sam na ovoj novoj osetio isto ono zbog cega sam je i napustio.
Drugim recima, vizuelno se NISTA ne moze ustanoviti. Treba montirari i probati. Ponovo napominjem da je u pitanju Miselin u enteri klasi. Osim toga, posebno ne cenim asimetricni (socijalni) profil. Nakon izvesnog vremena, jos daleko od realne potrebe za zamenom, automobil pocinje "da vuce" u jednu stranu. Kod Miselina je ovo posebno izrazeno.
Citat:
Nebojsa Milanovic: Verujem u taj rezultat, ali to nije dobar primer i ne može se izjednačiti guma tvrda od starosti - i nova tvrda guma.
Ne moze se izjednacavati, da.
Za detaljan test bi mi trebalo nekoliko setova novih guma. Hvala lepo

, ali se moze uspostaviti bar mala analogija "meko-tvrdo".