Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Hyundai i20 ili Dacia Sandero

elitemadzone.org :: AutoZone :: Hyundai i20 ili Dacia Sandero

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 81786 | Odgovora: 238 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 09:07 - pre 180 meseci
Hajde Nebojsa, objasni mi, jutros sam merio spremnost motora kod mog auta:

Corolla:
30-60 u III - 6.8, 6.9, 6.6 (tri merenja), cak stavise mislim da je rezultat bolji jer sam merenje kretao ISPOD 30 i zavrsavao IZNAD 60kmh zbog reagovanja na stopericu.

I20: 6.99

Corolla:
60-80 u III - 3.9, 4.1, 4.1

I20: 4.64

Corolla ima 109 Nm, 75KS (ima i modela sa 105 i 101Nm), 4600 o/min obrtni momenat, 6200 za maks snagu

Mozes li mi objasniti, kako automobil sa 220.000km predjenih, lamelom koja je toliko presla, karburatorom, manjim obrtnim momentom i manjom snagom moze da ima bolja ubrzanja od I20?

Drugo, meni je maks brzina u II - 92kmh i u III 123kmh ali PREPORUCENA. U realnosti drugom moze preko 90, trecom ide i 130 bez problema. Maksimalna brzina koju sam ja merio je 170, fabricki 165kmh.

Auto je tezak 985kg.

Ubrzanje od 0-100: 11.7

Mogu da zamislim rezultate dok je bio nov, pa barem oko sekundu jos bolje.

Hajde sada objasni nama smrtnicima o cemu se tu radi?

Ja mislim da se radi o tome da je Hyundai lose podesio odnose na tom autu za 1.4 motor...
 
Odgovor na temu

centaur
Beograd

Član broj: 65691
Poruke: 407
*.static.isp.telekom.rs.

ICQ: 249678363
Sajt: www.pavko.net


+24 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 09:17 - pre 180 meseci
Citat:
101010: ...On daje upravo onoliko koliko vredi, pogotovo u situaciji kakva je dans na trzistu....

Bez da se upustam u debatu oko tvog zapazanja vezano za materijale i kvalitet obrade (trebalo bi da napisem veliki post a nemam vremena trenutno), zar nije poenta u kupovini da dobijes ono sto platis, ili me izbaci iz zablude pa mi reci ko daje vise od onoga sto vredi?!
Powered by Slackware 13
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 09:37 - pre 180 meseci
@cozmo_im

gresis, hyndai je brzi, nego ti nisi zavrsio kurs za brzu voznju hyndaia ;)


PS:pogledaj onu temu o potamnelim farovima za punto, tamo sam te zamolio da postavis jednu sliku koja ce razbiti predrasude o kojima se tamo prica.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 09:55 - pre 180 meseci
Koliko sam odusevljen sa I30 i motorom 1.6 CVVT toliko sam se i razocarao u I20 1.4. Dobro ne bas toliko, ali sam se razocarao, jer je Getz bio tu pored.

Inace, meni I20 iznutra ne izgleda bas toliko jeftino. Plastika je dakako losija nego kod Toyote recimo, ali nije toliko losa. Cvrsta jeste, mogli su to da omeksaju malo, drugo mogli su da ubace neke hrom elemente i da malo lepse osmisle komande oko klimatizacije. Ali nista specijalno strasno, uglavnom vidi se napredak u odnosu na Getz koji je imao taj teski plasticni osecaj.

Mislim za te pare je stvarno jako dobar izbor, nema tu sta da se prica, Hyundai vozila su odlicna, ali dajte ne moramo ih dizati u nebo, cak i ja razmisljam da kupim Hyundai auto, ali budimo malo realni.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.mpconn.net.



+1340 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 09:58 - pre 180 meseci
cozmo, zaista sam očekivao od tebe jedno sveobuhvatnije znanje i širi pogled, a ne puko prepisivanje Alvirovića i sličnih ili gorih od njega...

O toj Coroli neću ništa da govorim, to je star auto sa karburatorom i pričati o nekoj njegovoj "snazi " je smešno. Prvo proveri koliko ti laže brzinomer, pa onda nešto pričaj ako želiš. Običan Fiat Punto 1,3 sa 75 KS i Multipoint ubrizgavanjem i bar 100 kg manje bi se igrao mačke i miša sa tom Corolom, pa to i ne pominjem u temi, niti je to na bilo koji način bitno.

Kakvo bre "podešavanje" motora, to je totalna besmislica...Motor se ne "podešava" da vuče ovako ili onako, a naročito se ne podešava da bude lenj - kako ti govoriš.

Svaki motor vuče onoliko koliko može, ali to kako kada vuče veoma zavisi od odnosa stepena prenosa u menjaču.

Fizički je nemoguće da bilo koji motor ima dug prenos i da dobro vuče na najnižim obrtajima. Znači, postoje dve mogućnosti:

1. Da ima kratak prenos kao ta Dacia, što manje iskusan vozač (nažalost, to si ti) protumači " da dobro vuče na malim obrtajima".

Ali zato taj auto ima velikih problema na većim brzinama, previše troši, bučan, gubi snagu, skraćen mu je vek trajanja itd...

2. Da ima duži prenos kao u ovom slučaju i20 i da daleko manje troši, glatko ide, ima dosta snage na većim brzinama itd.

Ja se uvek opredeljujem za varijantu 2, to je mnogo sigurnija, udobnija i ekonomičnija vožnja. A kada zatreba dobro ubrzanje, i ono se lako postiže. Ali ne možeš takav auto 1-1 porediti u ubrzanjima na niskim brzinama a u istim stepenima prenosa kao neki auto koji ima kratke prenose.

Dalje, kakva bre "spremnost" motora 30-60 u III?

Pa ko će normalan kada mu treba najveće ubrzanje da ubrzava 30-60 u trećoj?? (naročito ako ima duži prenos) To su gluposti.

Vi uopšte ne razlikujete elastičnost motora na najmanjim obrtajima od spremnosti i startnosti motora. Reći da je Dacia u bilo kom rasponu brzine startnija i spremnija od i20 sa CVVT motorom potpuna besmislica. i20 će uvek biti brži i startniji, ali on i Dacia na istim rasponima brzina neće ubrzavati u istom stepenu prenosa, već će i20 će u najvećem broju slučajeva biti stepen niže.

Ali zato mu se nikada neće desiti da mu zatreba šesta brzina, da je bučan, da mnogo troši itd...

Meni je zaista glupo da pričam o ovako očiglednim stvarima, ispada kao da "navijam" za nešto, a jedino što želim je da se ne pričaju gluposti na ES-u.

Otvorite teme B segment - najbolja kupovina i A segment - najbolja kupovina, pa ćemo u njima da pričamo o jedan vs. drugi
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 10:07 - pre 180 meseci
Citat:

on i Dacia na istim rasponima brzina neće ubrzavati u istom stepenu prenosa, već će i20 će u najvećem broju slučajeva biti stepen niže.

Ali zato mu se nikada neće desiti da mu zatreba šesta brzina, da je bučan, da mnogo troši itd...



A zar ovo nisu gluposti?

Znaci i20 ce do 120km/h biti uvek bucniji i trositi vise jer je u nizem stepenu prenosa i u proseku sa 1000 obrtaja vise (videti karakteristike), ali nema veze, jer preko 120km/h (sto je inace zabranjeno) mu nece trebati 6ta brzina i nece biti bucan jer ima duge prenose.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 10:22 - pre 180 meseci
Nebojsa, ja se igram macke i misa sa 1.3 Multijetom a ne s tim Punticima benzincima. Njima mogu da radim sta hoces. Jedino gde mi je 1.3 Multijet, kao i 1.9 JTD uspeo pobeci su brzine preko 120. Do 120 mogu samo rep da mi gledaju. I, naravno, bolji su po medjuubrzanju, kada recimo prebacis iz 4. u3 ili 5 u 5, normalno je da moderan dizel agregat ipak malo bolje ubrza od starog benzinca.

Ne znam da li si IKAD IKAD probao Corollu malo duze, ocigledno nisi. Ja ubrzavam drugom od 20 do 90 GLATKO i KONSTANTNO. Auto ide glatko, bez cimanja, konstantno od 0 do maksimalne brzine, ima jako duge hodove (namerno sam izostavio to, ali ti izgleda nisi to zakljucio jer nisi ni posteno seo u Corollu). Nema problema na 70 prebaciti u drugu i pritisnuti gas - auto katapultira i prosto ubrzava kao metak do oko 100kmh. Kad iz 4 u 3 spustis na recimo 60 ili 70, osecaj je takodje neponovljiv i bez problema ga razvuces koliko hoces.

Moj auto trosi 5 do 5.5 na otvorenom i 7.5 u gradu, miks je 6 do 6.5 litara. Mislim da je to nedostizan san za I20 1.4.

Isto tako, ide bolje od Hyundaia i od Puntica benzinaca.

Heh, pa ide bolje od Golfa 1.6 a ne od ovih malisana.

Auto kakav ce se tesko ponoviti.

Komentar koleginice koja je iz Getza 1.4 sela i vozila Corollu: ALA OVO IDE JBT!!!

To mi je dovoljno.

Ipak moj auto je star, desavace se kvarovi, nije toliko tih vise kao novi, nema servo, nema ABS, nema air bagove ni klimu, limarija polako dobija sitne klobuke, felne se krive od silnih rupa - i pored odlicnog stanja samog automobila on je zreo za penziju. Dzaba takav motor, kad moras da pazis na svaku sitnicu.

Ali nemoj pricati o necemu sto nisi vozio, ja ga vozim skoro 20 godina a imam prilike da vozim dosta drugih automobila i da uporedim.

Da li vidis koliko je moje ubrzanje od 0-100, ocigledno nisi procitao. 11,7 sekundi. To je u rangu sa I20, sa vecinom automobila koji imaju 1.4 ili 1.6 motore benzinske.

 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
212.200.65.*



+768 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 10:56 - pre 180 meseci
Evo ovako, predpostavimo da sam ja prosecan vozac koji vozi grad/otvoreno 50/50 i hocu da kupim auto. Nemam blage veze o prenosnim odnosima ali znam da u sledecim situacijama hocu da vozim jednom istom brzinom, da mi buka u kolima bude sto manja i da mi auto sto bolje ubrzava u donjim intervalima

1. Vozim Ustanickom 300 metara 70 na sat(nemoj da neko pomene ogranicenje :)) i nailazim na kolonu na semaforu. Crveno svetlo, usporavam na 40 Km/h i priblizavam se koloni na 30 metara. U tom trenutku pali se zeleno, ja sam u levoj traci, a brzina mi je 35 Km/s. Desna traka je prazna, gledam u desni retrovizor- nema nikoga i gazim gas u patos i prebacujem se u desnu traku

Koji ce mi od ova dva auta bolje zadovoljiti gornje kriterijume

2. Avalski put, gusi me neki lik koji postuje ogranicenje 50 Km/h. Konacno se ukazuje isprekidana linija i krecem da obilazim

Opet isto pitanje
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.mpconn.net.



+1340 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 11:01 - pre 180 meseci
Ne postoji situacija u saobraćaju u kojoj će Dacia ubrzati bolje od i20 sa 100 KS CVVT motorom. Da li je Avalski ili Ustanička, svejedno je.

Još ubedljivija razlika je i20 1,25 16v Kappa vs. Dacia 1,4.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 11:27 - pre 180 meseci
Po meni je neozbiljno proizvoditi kompleksne saobracajne situacije, a onda zahtevati od motora, menjaca ili donjeg postroja da pegla brljotinu.

I jos da je to kriterijum.

Takva ponasanja, i vozaca i vozila su pre svega, stvar ukusa, kao i boja, oblik karoserije, ili gepek.

Poz
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
212.200.65.*



+768 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 11:50 - pre 180 meseci
O kakvim kompleksnim situacijama ti pricas? Pa ja se dnevno bar 10-20 puta nadjem u ovakvim ili slicnim situacijama, a mislim da i mnogi drugi koji prelaze vise od 30 Km dnevno. Kao da sam ne znam sta opisao. Usporavanje sa 70 na 30 i potreba da se sto brze ubrza ponovo na 70 je po meni nesto skroz normalno da bi bio kriterijum. Necu tri puta da se hvatam za menjac ako ne moram.

Dugo godina sam vozio mercedes 123 200d. Ko to nije vozio ne zna kakav je to pakao voziti po Beogradu. Ako ga vozite 70 trecom imate osecaj da ce da izlete klipovi na auspuh. Znaci, mora cetvrta. E, a kad se dodje do 30 onda ne moze ni treca nego mora druga. Mislim, moze treca ali ako pomislite da ubrzate onda je to horor. Od kad sam seo u astru 2.0 dti preporodio sam se
 
Odgovor na temu

centaur
Beograd

Član broj: 65691
Poruke: 407
*.static.isp.telekom.rs.

ICQ: 249678363
Sajt: www.pavko.net


+24 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 11:53 - pre 180 meseci
Citat:
cozmo_im:...Komentar koleginice koja je iz Getza 1.4 sela i vozila Corollu: ALA OVO IDE JBT!!!...

Zamisljam zenu koja stiska gas do daske, salta prva, druga, treca, gume skripe najstrasnije, sve to na koroli staroj 20 godina (moj zakljucak iz posta, mozda gresim) i kaze: "ALA OVO IDE JBT!!!"

Prosto neverovatno!!!!!

PS Da, sve to bez serva, ABS-a......
Powered by Slackware 13
 
Odgovor na temu

zujovic_n
Programer
Programer

zujovic_n
Član broj: 224903
Poruke: 17
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 12:13 - pre 180 meseci
123-ka je zakon makina. Ja vozim 123 ku 240D 1980 godiste i uzeci u obzir da je stara skoro 30 godina ona je fenomenalna.E sad tacno je da su ubrazanja malo neuskladjena (mozda, zavisi kako za koga), ali kad krene to je azdaja.... :))))) Nemci su jos pre 30 godina napravili stvari koje ni neki danasnji automobili nemaju i sve dobre stvari su zadrzali ubacivali su samo nove isprobane stvarcice i napravili su auto koji prelazi po 1000000 kilometara.
 
Odgovor na temu

101010

Član broj: 166349
Poruke: 112
79.101.172.*



+18 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 12:31 - pre 180 meseci
Citat:
centaur:
Bez da se upustam u debatu oko tvog zapazanja vezano za materijale i kvalitet obrade (trebalo bi da napisem veliki post a nemam vremena trenutno), zar nije poenta u kupovini da dobijes ono sto platis, ili me izbaci iz zablude pa mi reci ko daje vise od onoga sto vredi?!

Ni ja nemam v samo kratko... Ne znam koliko pratis cene, trziste itd. i nevezano za automobile, uvek postoje proizvodi koji objektivno nude, manje ili vise za novac koji na papiru vrede. Kada pricam o automobilima, mislim iskljucivo na tehnicke karakteristike, da ne ulazim u to da nekim ljudima vise vredi znacka nekog brenda, nego jos 6 airbag-ova, digitalna klima, duza garancija kod drugog....

Ukratko, da, Hyundai je u poredjenju sa drugim proizvodjacima nudio vise za ulozeni novac i sada nudi vise od mnogih, ali razlika nije kao pre, pogotovo ne cenovna. Ako neko kupuje u keshu, ne vidim zasto bi uzeo I20, a ne npr. jarisa, razlika je 800€ na papiru.
Ono sto su I30 i ceed bili u golf kalsi kada su se pojavili, I20 nije.
Gore je moj utisak i nemoj da ga shavatis licno, kao sto rekoh delom je posledica novinarskih hvalospeva ispevanih o I20.
Voleo bih da cujem tovje iskustvo jer si vlasnik, a ja jos uvek ozbiljno razmatram kupovinu I20.


p.s. mada iz pozicije vozaca italijanskog vozila starog 9 godina, koje je u gotovo svim u tehnickim karakteristikama ispred novih automobila koje mogu sebi da priustim, premisljam se, al' ne zurim...

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 12:33 - pre 180 meseci
Citat:
centaur: Zamisljam zenu koja stiska gas do daske, salta prva, druga, treca, gume skripe najstrasnije, sve to na koroli staroj 20 godina (moj zakljucak iz posta, mozda gresim) i kaze: "ALA OVO IDE JBT!!!"
PS Da, sve to bez serva, ABS-a......


Bez da uvredim nekog, mislim da ova koleginica bolje vozi od vecine clanova (muskih) ovde:) Cak i neki zadrti speedomanijaci bi sa njom grizli nokte u autu:)))

Vozi ostro, sigurno, ne prebrzo, tacno poznaje auto koji vozi, ima osecaj svega... ma, pravi vozac sa iskustvom nema sta.

Pri tom njen Getz od dodatne opreme u odnosu na moj auto ima samo servo volan i klimu. Nema ABS, nema ESP, nema nista od elektronike (podizaci napred). To je to, dakle auto za voznju kao i ostali.

Pri tom, moj auto je, kako bih ti rekao, u fabrickom stanju i kao auto je bolji od Getza (komfor, lezanje na putu, motor, menjac je u Corolli zakon, kao i same komande). Jedino na Getzu je laksi volan, sve ostalo je teze za procenu i samu voznju. Doduse, ne znam da li si probao komande u Corolli ali mislim da bi se itekako zaucidio i pitao "Zasto ovako nesto vise ne prave". Rucnu dizes malim prstom, nema nikakvog drndanja bilo cega, cak i dete moze da komaduje noznim komandama.

Naravno, to ne znaci da ja ne zelim nov auto, 20 godina je 20 godina u ma koliko savrsenom stanju je auto. Ipak u Getzu osetis da si u novom autu - tisi je na rupe, motor je tisi na visim obrtajima, ima malo bolju spoljnu izolaciju...

I da, voli ona da skripe gume i itekako ume da sportski izvozi deonicu od sto i kusur kilometara.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
194.106.167.*



+1340 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 12:44 - pre 180 meseci
Citat:
101010: Ako neko kupuje u keshu, ne vidim zasto bi uzeo I20, a ne npr. jarisa, razlika je 800€ na papiru.


Treba iznositi stvarne razlike, a ne papirnate. Ponovo molim da se ne priča napamet.

i20 sa osnovnom opremom košta 8600, a sa svom potrebnom (erbegovi, muzika, daljinsko centralno itd...) 10.000.

Koliko košta takav Yaris, sa istim motorom?? (koji btw, u Yarisu ne postoji)

Ako želite da pričete o tome, ponovo predlažem da otvorite teme najbolja kupovina u A i B segmentu i da iznosite samo tačne informacije, a ne ovakve ili slične gore napisane nebuloze.
 
Odgovor na temu

101010

Član broj: 166349
Poruke: 112
79.101.172.*



+18 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 13:22 - pre 180 meseci
Napamet ? Nebuloze ? :D :D :D

Hm, ako si share holder Hyundai - ok ima nekog smisla... u svakom slucaju ne bih da gubim vreme u diskusiji sa tobom jer je... gubljenje vremena. Mislim sta sad da se svadjamo oko cena :D, jedan poziv resava sve.

Sto se tice ostalih koji citaju, nemam kod sebe trenutno dokumentaciju i proracun za lizing, juce sam bio u Hyudai-u i Toyoti, razgovarao sa prodavcima i imam prave i tacne cene, ja ne lazem, nit' imam motiv. A to je lako proveriti, okrenite br. salona, ne budite lenji.

KOliko se secam najjeftiniji I20 je 9000e, nisam ga razmatrao pa ne znam tacno.
A onaj koji sam poredio je sa Enjoy opremom i kosta 10500e, a Yaris Terra+ (za moje potrebe jaci paket od Enjoj) ~11300e i to cini mi se da mi je prodavac iz Toyote u kalkulaciju uracunao metalik boju, a I20 je bio bez metalik boje...
Da imaju iste motore nigde nisam pomenuo. Razlika je valjda oko 10ks, sto meni kod ovakvih autmobila nista ne znaci.


 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 13:49 - pre 180 meseci
Yaris je skuplji i ima slabiji motor:

Yaris Terra + 1.0 vvti sa 5 vrata je 12300e a 1.3 vvti Luna je 13700

I 20 1.2 EASY je 9990 a 1.4 ENERGY 11490e, Yaris je vise od 2000e skuplji.

Ovo su zvanicni cenovnici.

Da li Toyota i dalje ima neki popust za vozila sa lagera, zasad ne znam, bilo je do skora.
 
Odgovor na temu

centaur
Beograd

Član broj: 65691
Poruke: 407
*.static.isp.telekom.rs.

ICQ: 249678363
Sajt: www.pavko.net


+24 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 14:11 - pre 180 meseci
Citat:
101010: Ni ja nemam v samo kratko... Ne znam koliko pratis cene, trziste itd. i nevezano za automobile, uvek postoje proizvodi koji objektivno nude, manje ili vise za novac koji na papiru vrede. Kada pricam o automobilima, mislim iskljucivo na tehnicke karakteristike, da ne ulazim u to da nekim ljudima vise vredi znacka nekog brenda, nego jos 6 airbag-ova, digitalna klima, duza garancija kod drugog....

Ukratko, da, Hyundai je u poredjenju sa drugim proizvodjacima nudio vise za ulozeni novac i sada nudi vise od mnogih, ali razlika nije kao pre, pogotovo ne cenovna. Ako neko kupuje u keshu, ne vidim zasto bi uzeo I20, a ne npr. jarisa, razlika je 800€ na papiru.
Ono sto su I30 i ceed bili u golf kalsi kada su se pojavili, I20 nije.
Gore je moj utisak i nemoj da ga shavatis licno, kao sto rekoh delom je posledica novinarskih hvalospeva ispevanih o I20.
Voleo bih da cujem tovje iskustvo jer si vlasnik, a ja jos uvek ozbiljno razmatram kupovinu I20.


p.s. mada iz pozicije vozaca italijanskog vozila starog 9 godina, koje je u gotovo svim u tehnickim karakteristikama ispred novih automobila koje mogu sebi da priustim, premisljam se, al' ne zurim...


Ja sam auto trazio od decembra prosle godine. Gledao sve i svasta.
Posao na sajam automobila da uzmem sandera dizelasa i odustao jer nisam mogao da progutam enterijer (licni utisak).
U nekom sirem krugu su ostali reno talija, skoda fabija, ford fiesta dizelas i I20.
Da napomenem da me uopste nije interesovalo koliko koji auto ide u drugoj ili trecoj, koliko ubrzava do 100, 200 ili 300 i da li ima 10 konja manje ili vise.
Na kraju je bila dilema oko I20 i skode fabie.
Odlucio sam se za I20 i to bas zbog stvari koje mu ti zameras (materijali i zavrsna obrada).
Spomenuo si sedista, po meni je imao najbolja sedista od svih automobila koje sam gledao (licni utisak).
Plastika se ni po cemu ne razlikuje od bilo kog drugog modela koji sam nabrojao gore (u osnosu na sandero ili reno taliju je za klasu bolja).
Da, Yaris, iako deluje kao odlican auto, sam odbacio cim sam ga video. Jednostavno mi se nije svidela njegova centralna konzola (licni utisak).

Na kraju, posle mesec dana, potpuno sam zadovoljan izborom i cak i da mogu, ne bih ga menjao.
Malo mi je zao sto nisam uzeo 1.4 motor za koji sam morao da cekam 90 dana pa sam uzeo 1.2 koji sam cekao par dana.

E sad, ima i I20 nekoliko stvari koje su u najmanju ruku glupe.
Recimo, ne moze da se iskljuci suvozacev vazdusni jastuk.
Brisaci imaju samo dve brzine, ne postoji rezim sa pauzom (a da ne pricamo recimo o podesavanju trajanja pauze).
Kada se prska soferka, brisaci se ne ukljucuju.
Automatsko zatvaranje prozora postoji samo na vozacevom prozoru (jedan klik pa da zatvori prozor do kraja).
Da dodam da je u pitanju Energy oprema.

Kada se sve sabere i oduzme, mislim da je I20 odlicna kupovina za ulozeni novac.

@cozmo
Ne postoji auto koji je star 20 godina a u fabrickom je stanju :)

Powered by Slackware 13
 
Odgovor na temu

101010

Član broj: 166349
Poruke: 112
79.101.172.*



+18 Profil

icon Re: Hyundai i20 ili Dacia Sandero10.06.2009. u 14:18 - pre 180 meseci
Citat:
cozmo_im: Yaris je skuplji i ima slabiji motor
Sto sam ja i napisao.
Uz cinjenicu da je meni taj auto bolja kupovina ukljucujuci cenu, ali da su uslovi lizinga bolji kod hyundai-a, pa se u tom/mom slucaju klackalica pomera u korist I20.

Da ne dangubim dalje, ako vam nesto promice procitajte moj post vise puta -> za zvanicne cene pozovite salon ili se prosetajte.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Hyundai i20 ili Dacia Sandero

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 81786 | Odgovora: 238 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.