Nema veze sad koliko kosta...ako planiras da ga vozis neko vreme moras ga zameniti, jer ti on drzi tocak...Moze tocak otpasti i mozes nastradati...S druge strane, ako ga i prodajes, nije u redu nekom prodati tehnicki neispravan automobil, jer se i njemu moze desiti nesreca, a mozda se covek isto ne razume u problematiku, pa moze stradati...Znaci, lezaj moze da dobije lufta, a da se pri tome ne cuje karakteristicno "hujanje"..Malo retko, ali moze...Inace, kad se lager proverava, proverava se u dva testa: Na okretanje, i obracanje paznje da li se cuje "hujanje" i na kontrolu aksijalnog zazora, na nacin na koji je test i izvrsen...PO pravilu, taj aksijalni zazor se cak i meri, specijalnim mernim instrumentom, komparaterom, koji se pricvrscuje na zadnju oruznu nogu a merni deo se postavlja na kocioni dobos ili kocioni disk...Zatim se dobos (ili disk) pomera od sebe i ka sebi, ocitava se vrednost pomeranja na komparateru koji ne sme biti veci od 0,05mm. Ako se test izvrsi na primitivan, "majstorski" nacin, i luft se oseti "pod rukom", on je vec veci od tih famoznih 0.05mm. Znaci, lufta svakako ima...Moze se pokusati dotegnuti lezaj, zatezanjem centralne matice na propisanu vrednost, koja je odprilike...177-235Nm (koristiti kilo kljuc)...Ako zatezanje ne resi problem, mora se zameniti lager...Lager moze da se zameni, izbijanjem iz glavcine, tako sto se glavcina svuce sa rukavca koriscenjem radapcigera, a zatim se lager posle skidanja seger osiguraca i uz primenu specijalnog alata, izvlakaca, ili prese "izbija " iz glavcine...Obrnuto, nov lager se utiskuje u glavcinu. Zatim se glavcina nabija na rukavac...To je u sustini, mukotrpan posao i bez odgovarajuceg alata ne treba se upustati u takvu avanturu...E sad...u slobodnoj prodaji, mozda se lager prodaje sa sve glavinom...ne znam, mozda za nase Japance...nisam na Mazdi menjao nikad taj lager, mada je presla vise od 350000km...I da ne bude zabune, u sustini u glavcini su 2 lagera upakovana u jedan. Znaci, spoljni i unutrasnji...Nakon zavrsene intervencije i zatezanja centralne matice na propisanu vrednost, nikako se ne sme zaboraviti da se matica obezbedi deformisanjem ruba matice udarcem cekica i sekaca...nabijanjem ruba u falc rukavca...