Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 30361 | Odgovora: 76 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja27.02.2016. u 19:08 - pre 99 meseci
Postovani, imam jedan problemcic. Imam Corollu E10, 1997.o, kupio sam je pre 3 godine, presao 50 hiljada kilometara (ukupno je presla 315000km) i veoma sam zadovoljan. Nisam imao nijedan problem s njom, da kucnem u drvo.
Pre 5, 6 meseci, kada sam se vracao sa Drine poceo sam da cujem odredjeno kuckanje na zadnjem delu auta, kada idem preko manjih neravnina ili grubljeg asfalta. Zvuk je najslicniji udaranju metala u metal... I to bas u trenutku kada se naleti a nekada i kada se predje neravnina. Cini mi se da je sa zadnjeg desnog tocka. Oteram kod mog majstora, on gledao pozadi sve, natezao i kaze nema nista osim da su mi amortizeri na izmaku a pogotovo zadnji desni. OK, vozio ja tako nekoliko meseci i lupanje se culo sve jace i jace. Nista resim da promenim zadnje amortizere posto su zaista bili losi, pitanje koliko su i presli.
Juce zamenim oba amortizera pozadi, stavim nove, zamenim i odbojne gume na oba amortizera kao i stabilizatore balans stangle.
Medjutim kuckanje se i dalje cuje, mnogo manje, nema onog jakog lupoanja ali se i dalje cuje na nekim neravninama ili rupama. Ovo mi je potvrdilo da su amortizeri zaista bili losi, narociti zadnji desni cim se luoanje dosta smanjilo ali znaci da ima jos nesto cim se i dalje ponekad cuje/ Pre godinu i nesto sam menjao i silen blokove zadnje uzduzne spone i oni su u odlicnom stanju. Na oko bih rekao da su i ostali silent blokovi ok, a i majstor mi nije rekao nista.
Zanima me ljudi od cega moze da se cuje to kuckanje? Nisam menjao solje amortizera, nisam imao novac a koliko laicki mogu da vidim deluju mi ok. Sumnjam ili na silent blokove balans stangle ili na solju od desnog amortizera. Posto te popravke radim sam nije mi problem zameniti. Ne znam samo kako se skidaju silent blokovi od balans stangle mada se nisam dublje upustao u tu problematiku. Ako moze neko i to da mi objasni.
Da napomenem da su kola stabilna, i osim tog povremenog zvuka nemaju nikakav problem sa trapom pozadi. Sta moze biti, imate li slicnih iskustava jer bih voleo da to otklonim, kola cu sigurno voziti jos godinu i po pa planiram da predjem na Avensis?
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja27.02.2016. u 21:42 - pre 99 meseci

Ja sam prosle godine imao slican problem...tako je kuckalo, lupalo, dok nisam malo bolje "zagledao"...i imam sta da vidim...istrulio mi deo kosa gde se srafi (vesa) amortizer ( iza zadnjeg protivpozarnog lima u prostoru gepeka)...Onda sam za vreme odmora to sam izvario, isekao, napravio taj deo kosa, i preventivno odradio i suprotnu stranu (na vreme)...Znaci, proveri malo bolje stanje limarije gde se vesa amortizer...
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja28.02.2016. u 08:38 - pre 99 meseci
Limarija je odlicna, pre godinu dana su radjeni zadnji lukovi, sve je provereno, sta je bilo iskrpljeno je, zasticeno i ofarbano.
Najvise sumnjam na solju zadnjeg desnog amortizera ali nisam vise pametan, ne znam kako da utvrdim sta je a i majstor ne moze da utvrdi. Kada sam bio kaze nisu silen blokovi, natezao je, pomerao sve delove i kaze nema lufta karakteristicnog za silen blokove. Auto je zaista stabilan, stabilizatori novi, amortizeri novi, odbojne gume nove. Doduse, solje stare ali kad sam ih skinuo ne vidim da je guma negde ostecena, napukla, odvojena od metala mada ko zna.
Ako je jos neko ima slicnu stvar neka napise sta da probam, kako da utvrdim sta je. garantujem da je neka sitnica.
Lupanje se mnogo smanjilo, u odnosu na ono pre nekih 80% ali se i dalje ponekad cuje, velika vecina ljudi na to ne bi obratila paznju ali meni smeta...
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja28.02.2016. u 10:39 - pre 99 meseci

Ako se diskusija ogranici samo na amortizere, a njihovom zamenom se buka smanjila, znaci da je problem i bio do njih...medjutim...( uvek ima neko - "medjutim" ), i dalje postojanje neke buke, znaci da postoji neki "luft"...Gde on moze da bude??? Kazes da si amortizere sam menjao??? Prvo: pitanje je da li je amortizer pravilno prcvrcen za vozilo. Po pravilu, kad se amortizer pricvrsti na karoseriju, pa kad se vozilo spusti, tj. optereti svojom tezinom, vrsi se dotezanje navrtki drzaca amortizera, na gornjoj strani ( 29- 36Nm), nosac glavcine i opruzne noge ( 93- 127Nm) kao i dotezanje centralnog srafa na klipu ( 55-68 Nm ). Ne mora to da se uradi kilo-klucem...samo sam pronasao momente zatezanja da pruzim uvid da se to mora uraditi nekom znatnom silom, malo vecom nego sto se to ostvaruje u nekim "improvizovanim" uslovima...E sad, malo je nepromisljeno, zamena amortizera bez zamene "solje", mada se to strucno naziva "ugradni blok", jer i on u sebi sadrzi lezaj, koji vremenom propada (luft)...Zatim, same oruge, koje se vremenom sabijaju...I bez obzira na zatezanje centralnog srafa na klipu amortizera, uvek ce postojati neki distanc...Eto, treba malo razmisliti i o ovome...A da, treba mao razmisliti i o tome kako se vratila "solja"...da li je u istom polozaju kao pre skidanja...ako se o tome nije vodilo racuna moguce je da dodje do rascentriranja trapa i sl...
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja28.02.2016. u 12:16 - pre 99 meseci
Uvek ima neko medjutim, to si lepo rekao. To medjutim oni iz inostranstva nikada ne spoznaju zato sto su platezno sposobniji i menjaju kola kada im dodje vreme. Nazalost kod nas je druga prica. Odavnio bih ja kuio Avensisa kog planiaram ali se nema pa jos uvek vozim Corollu koje se sada vec zgazila 315000km a 1997.o je godiste. Sta je tu je ali trudim se da bude dobra koliko je to moguce i ona me odlicno sluzi, nisam imao neki neplaniranih troskova niti ulaganja. Uradio veliki servis i sada zamenio amortizere.
Sto se tice same zamene, inzenjer sam i ceo zivot radim sa alatom, pre uz dedu i uz oca a sada samostalno i Japanci su zaista napravili ovu Corollu odlicno, sto se zadnjeg trapa tice veoma jednostavno, dugotrajno u pristupno. Nema tu neke matematike, zamena amortizera je prosta kao pasulj, tj. zamena svega na zadnjem trapu.
Znam da je zamena amortizera bez solja neporomisljena ali eto, nisam imao novac i za dve solje koje su 2500 dinara komad a amortizeri su 4800 komad. Odbojne gume 1000 dinara.
Zadnji desni amortizer je zaista bio los sto je sama zamena i utisavanje lupanja pokazalo. Medjutim ima jos nesto sto je tu dotralajo pa proizvodi taj zvuk, da li je to solja ili nesto drugo ne znam.
Gledajuci malopre opet zadnji trap dok sam lezao ispod kola video sam da su silen blokovi balans stangle ciste gume (bez unutrasnje metalne caure) i u solidnom su stanju, drmanjem i natezanjem nema lufta a i nema sta da udari u metal jer u njima nema metala. Doduse lako se menjaju, drze se na 4 srafa, svaki na po dva koji kad se odvrnu i kad se otkace donji srafovi na stalilizatorcicima cela balans stangla pozadi ostaje oslobodjena. Morao bih posle da je namezaem nekom mascu da bih navuako nove silen blokove na nju ali to nije neke frka. Ali iskreno mislim da nije u tome problem i sada najvise sumnjam na solju amortizera.
Kada kazes da u solji amortizera ima lezaj, jesi li siguran? U prednjoj ima zato sto tockovi skrecu ali u zadnjoj koliko ja znam ne bi trebalo da bude lezaja mada mozda gresim. To da li je solja nelegla dobro, garant jeste, sve je vraceno kako treba, zategnuto i dotegnuto nakon spustanja auta na tockove. Takodje ni tu nema sta, 3 srafa, nije neka metematika.
Vozicu malo ovako, nije frka, pa cu kada uspem kupiti i novu solju i rpomeniti i nju pa cemo videti.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja28.02.2016. u 13:16 - pre 99 meseci
Kad budes menjao silen blokove, nikako ih nemoj mazati sa mascu...Mast kao i ulje razjeda gumu...Vec stanglu lepo "iscetkaj" pa nasapunjaj, takodje i blokove nasapunjaj u polako navlaci, zakreci, do mesta gde treba da stoje...Sto se tice onog lezaja, nije lezaj sve sto se okrece...pravo da ti kazem, odavno nisam video solju, ali koliko me secanje sluzi, bar kod mene, ima neka biksna...i to je neki lezaj...ali ona u svakom slucaju truli i deformise se...kod mene je bila sasvim pukla na dva dela..zbog trulezine...Ma najgori su ti "fantomski kvarovi"...Heh...kad se meni to desilo, prvo sam mislio da mi zvecka kutija sa alatom...pa kako god da je pomerim...zvecka...Izvadim kutiju, vozim, ...opet zvecka..."I sta se dogadja???" (sto bi reko Sojic)..Oborim naslone zadnjeg sedista, ubacim zenu pozadi (sa bater lampom) i "gledaj i osluskuj"...Kad nadje ga..."Jaoj...pa ovo samo sto se nije probilo kroz ovo,,kako se zove..."!!!
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja28.02.2016. u 15:38 - pre 99 meseci
I nisam mislio da stavljam neku tovatnu mast nego neku kremu za decu ili pak bas sapun. To na balans stangli se i ne zove silen blok nego kao gumica balans stangle... Malopre videh. sto zaista i jeste, silen blok ima metalnu cauru oko koje je guma pa kad se ta guma razjede caura udara u metal i gubi se stabilnost.
Sutra cu prvo da kupim solju desnog zadnjeg amortizera pa da promenim to. Ako nije onda idemo dalje ali cu se zaustaviti na tim gumicama, resio problem ili ne. Ali nadam se iskreno da cu sa zamenom solje da resim problem...
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
*.ems.rs.



Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja04.03.2016. u 06:30 - pre 99 meseci
Zamenio i solje ali nista se nije promenilo, opet se cuje lupkanje, mozda sada i jace nego pre mada je to mozda i moj subjektivni utisak... Iskreno poceo sam da ludim od ovoga, ne mogu da vam opisem koliko me nervira. Najvise me nervira to sto ne znam sta je a pola trapa sam promenio. Danas jos menjam gumice zadnje balans stangle (mozda sam to trebao na samom pocetku), ako se nista ne promeni zaista sam spreman da primenim metodu Paje Vujisica iz Majstorske radionice kada popravlja kola Stevi Zigonu.
Utice mi ovo vise na psihu, pocinjem da ludim.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja04.03.2016. u 14:55 - pre 99 meseci
Citat:
vradojicic85:

Juce zamenim oba amortizera pozadi, stavim nove, zamenim i odbojne gume na oba amortizera kao i stabilizatore balans stangle.


Mene interesuje sad ovo: menjao si stabilizatore balans stangle...Kakvi su to stabilizatori, el su ko male sponice ili imaju centralni sraf sa biksnom i odbojnim gumama...Jer ako su sa ovim srafom i biksnom, lupkanje hoce ako se gume istrose ili puknu, kao i ako se ne pritegnu na odredjenu silu...Na primer, kod moje Mazde 323, stabilizator koji je sa srafom, priteze se toliko da duzina navoja koja viri posle matice iznosi 16,2-18,2mm...Kako je kod tebe???
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja05.03.2016. u 18:47 - pre 99 meseci
Stabilizator zadnje balans stangle, metalna sipka dugacka nekih 15cm sa dva srafa na svakoj strani, koji vire iz neke gume i stoje u opoziciji, jedan okrenut na jednu stranu a drugi na drugu, jedan se srafi za kraj balans stangle a drugi na amortizer. Prosta stvar koja zna dosta da lupa kad ne valja i da utice na upravljivost.
To se lako menja, inbusom drzis sraf da se ne okrece a okolo odvrnes navrtku okastim kljucem broj 14. Ja sam pritezao koliko moze, jer ipak to radi non stop.
Juce sam promenio i gumice balans stangle, stare su bile ocajne kad sam skinuo, pukle skroz, malo sam se zezao oko navlacenja ali sam uspeo, ali zvuk je ostao. Danas sam isao kod majstora opet, doduse za BMW jer mi je taj servis blizu ali nebitno. Ljudi podigli kola, natezali sve silen blokove pozadi, stabilizatore, gledali opruge, i generalno zadnji trap i kazu ovo sve deluje ok. Jedan i vozio kola, kaze cuje se...
Nasli su mi propao stabilizator prednje balans stangle na desnoj strani, i to cu promeniti ali ne veruje da se od toga toliko prenosi pozadi.
Medjutim, nasao mi je denu stvar na koju sada sumnjam. Kada se uhvati zadnji tocak na 12 i 6 sati i mrda onako sitno, vidi se da ima lufta. Malo ucestalije takvo mrdanje proizvodi zvuk slican onom koji ja cujem pozadi na desnoj strani kada idem preko grubog asfalta ili nekih prevoja, sahtova, neravnina.
Skidao sam tocak, treba da se skine poklopac dobosa, da se vidi sta i kako. Sad pitanje, kako se dolazi do lezaja, tj. kako se skida poklopac. Ima na centralnom delu poklopca dobosa nesto, verovatno se odvrce nekim posebnim velikim kljucem pa se dolazi do sklopa ispod toga. Kako je zameniti lezaj, koje su cene, moze li da se dotegne mozda? Na prednjem ima onaj sraf sa osiguracem, na zadnjem se to ne vidi, mozda i ima ali je unutra? Da napomenem da lezaj ne huji ali lufta ima.
Posle sam mrdao tockove caletove Honde CR-V, nekog X-Traila koji je bio u dvoristu i nekog Modus Renoa, ni na jednim nema trunke lufta.
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja05.03.2016. u 20:31 - pre 99 meseci
Sad gledam neke klipove na YT, nije problem doci do lezaja, nije problem ni zameniti ga ali koliko vidim on ide sa sve glavcinom sto je skuplja varijanta. Nemam pojma koliko to kosta ako mora da se menja. Vidim da ima sraf za dotezanje lezaja koji postaje dostupan kada se skine glavcina sa lezajem pa cu probati njega da dotegnem, ako bude moglo. Lezaj ne huji, moguce da ima lufta ako je taj sraf olabavljen malo ali ko zna.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja05.03.2016. u 21:01 - pre 99 meseci
Nema veze sad koliko kosta...ako planiras da ga vozis neko vreme moras ga zameniti, jer ti on drzi tocak...Moze tocak otpasti i mozes nastradati...S druge strane, ako ga i prodajes, nije u redu nekom prodati tehnicki neispravan automobil, jer se i njemu moze desiti nesreca, a mozda se covek isto ne razume u problematiku, pa moze stradati...Znaci, lezaj moze da dobije lufta, a da se pri tome ne cuje karakteristicno "hujanje"..Malo retko, ali moze...Inace, kad se lager proverava, proverava se u dva testa: Na okretanje, i obracanje paznje da li se cuje "hujanje" i na kontrolu aksijalnog zazora, na nacin na koji je test i izvrsen...PO pravilu, taj aksijalni zazor se cak i meri, specijalnim mernim instrumentom, komparaterom, koji se pricvrscuje na zadnju oruznu nogu a merni deo se postavlja na kocioni dobos ili kocioni disk...Zatim se dobos (ili disk) pomera od sebe i ka sebi, ocitava se vrednost pomeranja na komparateru koji ne sme biti veci od 0,05mm. Ako se test izvrsi na primitivan, "majstorski" nacin, i luft se oseti "pod rukom", on je vec veci od tih famoznih 0.05mm. Znaci, lufta svakako ima...Moze se pokusati dotegnuti lezaj, zatezanjem centralne matice na propisanu vrednost, koja je odprilike...177-235Nm (koristiti kilo kljuc)...Ako zatezanje ne resi problem, mora se zameniti lager...Lager moze da se zameni, izbijanjem iz glavcine, tako sto se glavcina svuce sa rukavca koriscenjem radapcigera, a zatim se lager posle skidanja seger osiguraca i uz primenu specijalnog alata, izvlakaca, ili prese "izbija " iz glavcine...Obrnuto, nov lager se utiskuje u glavcinu. Zatim se glavcina nabija na rukavac...To je u sustini, mukotrpan posao i bez odgovarajuceg alata ne treba se upustati u takvu avanturu...E sad...u slobodnoj prodaji, mozda se lager prodaje sa sve glavinom...ne znam, mozda za nase Japance...nisam na Mazdi menjao nikad taj lager, mada je presla vise od 350000km...I da ne bude zabune, u sustini u glavcini su 2 lagera upakovana u jedan. Znaci, spoljni i unutrasnji...Nakon zavrsene intervencije i zatezanja centralne matice na propisanu vrednost, nikako se ne sme zaboraviti da se matica obezbedi deformisanjem ruba matice udarcem cekica i sekaca...nabijanjem ruba u falc rukavca...
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja05.03.2016. u 22:12 - pre 99 meseci
Pa sutra cemo videti kakvo je stanje, kada skinem. A u ponedeljak cu saznati koliko to zadovoljstvo kosta, tj. koji proizvodjac koliko kosta. Slazem se da nema zajebancije sa tim, a kola cu voziti jos sigurno godinu, godinu i po dana a i da prodajem mozda ne bih zamenio ali bih rekao onom ko ih kupuje da zna...
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja06.03.2016. u 13:02 - pre 99 meseci
Skidao sam dobros, a zatim i lezaj sa glavcinom. Lezaj je u dobrom stanju, okrece lako, ali ne previse lako, bas kako treba, ne susti, ne huji i na mrdanje rukom kada je u sklopu sa glavcinom nema lufta ni po jednoj osi. Centralnu maticu je nemoguce dotegnuti jer je stucena nekim sekacem, cini mi se fabricki. Kada sam sve vratio nazad, zategao i vratio tocak, mrdanjem se vidi da ima mali luft, dosao mi drugar mehanicar, kaze to nije nista, otisli posle i do drugog, on kaze isto, nije to jos za menjanje i ne verujem da se zbog toga cuje lupanje. Provozam se sa njima posle i oni kazu da se lupanje cuje napred, a ja ga uporno cujem nazad. To sto kazu ima smisla zato sto je juce nadjeno na pregledu da je otisao desni stabilizator prednje balans stangle, natezali ga u servisu, a i pod rukom se vidi kako klacka i krlja. Sugerisali su mi i iz servisa i ova dvojica da prvo to promenim, jer moguce da prenosi malo pa da ja cujem kao da je pozadi. Nije skupo, prome nicu sutra a ujedno i videti koliko je lezaj. Mislim da ide sa sve glavcinom.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja06.03.2016. u 13:59 - pre 99 meseci
Citat:
vradojicic85:  i oni kazu da se lupanje cuje napred, a ja ga uporno cujem nazad.


MIslim...Da ti kazem..za mehaniku treba imati "sluha"...ne moze to svako...kao ni za pevanje.....Treba znati osluskivati i prepoznavati odredjene zvukove, i pravilno ih locirati, bez obzira na prenos zvukova kroz cvrste predmete...
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja06.03.2016. u 16:47 - pre 99 meseci
Vreme ce pokazati gde je bilo...:)
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja07.03.2016. u 17:27 - pre 99 meseci
Lupanje se cuje definitivno sa desne zadnje strane, potvrdio sam to danas kada sam napred promenio oba strabilizatora novim i kada sam pozadio obrnuo mesta glavcinama sa lezajima, onu sa levog tocka sam stavio na desni, tj. na stranu koja lupa, vozio kola a lupanje se i dalje cuje sa zadnje desne strane. Ne znam sta vise moze da bude, ali lezajevi nisu. I dalje sumnjam na neki od silent blokova sa zadnje desne strane, iako se natezanjem ne cini da je neki popustio mora biti da neki od onih 5 komada ne valja.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota corolla 1.3 pomoc oko vesanja

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 30361 | Odgovora: 76 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.