Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 624044 | Odgovora: 1797 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.05.2015. u 22:35 - pre 109 meseci
Ne razumem što bih sad rovao po tim oznakama i tražio otkad koja potiče, kada ti motori uopšte nisu tema...

Da ne ponavljam više, uopšte ne pričam o bilo kojoj verziji motora koji ima 1390 kubika.

Više puta sam pomenuo da se cela tematika i pitanje o kome razmišljam odnosi samo na novi dugohodi 1.4 TSI sa oznakom EA211.

On ima 1395 kubika i totalno je drugačiji od tog starog od 1390 kubika, bez obzira na verziju.

Samo godinu dana nakon premijere dobio je 10KS više (i novu oznaku), a evo sada u novom A4 debituje sa čak 180KS.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.05.2015. u 22:52 - pre 109 meseci
EA211 je komercijalna oznaka i prakticno ne znaci nista. Cak sto vise, sa istom tom oznakom su i motori sa zapreminom od 1,2 litra koji blage veze nemaju sa Boschovim (Temicovim) od 1,4 litra.

U poslednjih 10 godina Vagen je na trziste izbacio oko 40 RAZLICITIH motora sa zapreminom i oznakom 1.4 T(F)SI sto govori da su prosecno svake godine u promet pusali po 4 tipa (opet ponavljam RAZLICITIH motora)

Ne znam sta ti zelis da bude tema? Razlike izmedju 40 razlicitih motora, ili nesto drugo?

Ja ne znam, ti jos manje, a osim konstruktora, verovatnio NIKO ne zna razliku izmedju ovih motora. Tacnije, od vise stotina, ili hiljada razlicitih pozicija, znaju se mozda dve, ili tri sto bi svaku diskusiju u ovom pravcu, o razlici, cinilo potpuno besmislenom.


P.S.

Na primer: motor 14TSI sa kodnom oznakom CFBA napravljen je 2010. godine i ima zapreminu tacno 1390 ccm.


P.S.

Ja sam vam postavio malu tabelu sa preciznim oznakama motora (mislim da je na netu nema nigde) radi preciznije definicije prilikom nekakve diskusije o motorima 1.4TSI bas da bi se zaobisla kafanska diskusija o EA211.



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 10.05.2015. u 00:06 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.05.2015. u 23:03 - pre 109 meseci
Rekao sam više puta šta želim i ne znam zašto me teraš da ponavljam.

Pitam se na koji način su iz postojećeg 1.4 TSI EA211 sa prvobitnih 140 KS (na merenjima i znatno više, pomenuh i to) izvukli najpre još 10KS, a nedugo zatim još 30KS.

Ti zahvati se jako lepo vide recimo na 1.8T. On ima fabrički raspon snage od 150 do 240KS ali se prilično precizno zna koje hadrverske izmene su urađene na kojoj verziji.

Želim to da saznam i za taj novi 1.4, pogledaj da sam to više puta pomenuo.

Kada to saznam, a to će biti uskoro, napisaću ovde. Jednu vrlo moguću pretpostavku za to sam izneo na prošloj strani, nemoj tražiti da i to ponavljam.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.05.2015. u 23:14 - pre 109 meseci
Kada ti to saznas, mnogi od nas odavno ce biti u zasluzenoj penziji , ako uopste budu medju zivima.

Nemci evo jedva cekaju da Nebosi Milanovicu saopse svoje tajne.


P.S. Samo deo sustine kod rada motora prvi doznaju tuneri. Nakon njih postoji praznina u vremenu od nekoliko godina. Tek nakon toga stidljivo se pojavljujuju "cake". Sve u svemu, prodju decenije dok se Amerika ne otkrije.

Kod pojedinih proizvodjaca, poput na primer Mercedesa, ili BMWa do tunera stigne po koja mrvica znanja (i to iskljucivo iz komercijalnih razloga), dok je kod Vagena po tom pitanju mrka kapa.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.05.2015. u 23:31 - pre 109 meseci
Citat:
tdusko:
Meni je recimo zanimljivo da je vw u novom polu gti zamenio 1.4 tsi sa 1.8 tsi. Nije bas uobicajen potez u eri downsizinga.


To je iskljucivo zato sto su veliki u prednosti kod diktiranja mode.

U jednom od prethodnih postova spomenuo sam Power Downsizing jer se to moglo i ocekivati i namirisati. Nakon toga se pojavljuju vesti koje samo potvrdjuju slutnje:


Citat:
U Porscheu misle da nije sve u konjskim snagama

Prvi čovek Porscheovog GT odeljenja Andreas Preuninger rekao je da će nemačka kompanija bespoštednu trku za konjskim snagama u produkcijskim automobilima prepustiti Ferrariju i McLarenu, jer je Porscheov recept za ostanak među najboljima malo drugačiji.

Jedno je sigurno: u Porscheu nikada nisu priznavali poraz, niti su se povlačili u bespoštednom ratu sa najljućom konkurencijom koja stiže iz Italije i Velike Britanije. I dok u Ferrariju i McLarenu proizvode automobile sa sve snažnijim motorima, u Porscheu misle da ipak nije sve u sirovim konjskim snagama.



Umesto "konja", uz koje neminovno stižu i kilogrami, u Porscheu će nastojati da njihovi budući sportski automobili prvenstveno imaju što bolji odnos snage i mase. U izjavi za britanski automobilski magazin CAR, Preuninger je najavio da bi naredna generacija Porscheovih drumskih GT automobila (GT2, GT3, GT4...) čak mogla imati motore sa manje konjskih snaga nego što ih ima sada, ali cela ideja uopšte ne bi trebalo da bude loša.

"Nisam pristalica enormnog povećanja snage motora. Mislim da je u ovom trenutku oko 500KS sasvim dovoljno za vrhunski sportski automobil, jer uz automobile sa 700 ili 800KS neminovno dolazi do neželjenog povećanja ukupne mase, zato što se tada moraju ugrađivati veće kočnice, čvršći elementi oslanjanja... Stvari postaju sve teže i teže, što na kraju šteti performansama i upravljivosti“, kaže Preuninger.

"Najbolji način za dobijanje optimalnog rezultata je staviti u drugi plan povećanje snage motora i dati prednost smanjenju ukupne mase automobila. Recept nije nov, ali je proveren. Ako mene pitate, umesto dodatnih 50KS pre bih se odlučio za "skidanje" kilograma, jer znamo da izuzetan sportski automobil ne čine samo konjske snage“, zaključuje Preuninger.


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.05.2015. u 23:53 - pre 109 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:1.8T recimo postoji u nekoliko desetina verzija za koje ja znam, naravno da svaka ima svoju oznaku, i za svaku od njih je dovoljno precizno poznato koje mehaničke i konstruktivne specifičnosti nose.


Evo da predlozim nesto konkretno:

Motor 1.8T pojavio se pre dvadesetak godina i kazes da se o njemu zna uglavnom sve.

Za rad ovog motora zasluzan je Bosch motronic sistem generacije M 3. do M.7.
Ovaj poslednji se nalazi u tvom 1.8T.

Poseduje nekolicinu stvari koje se uz pomoc dijagnostike mogu pogledati i prekontrolisati. Ako dijagnostika pokaze da nesto nije ispravno, svi cemo se sloziti da gresku treba otkloniti i da bi takva intervencija kod jedog toliko poznatog motora trebala biti rutinska.


Konkretno tvoj automobil, i sam znas, ima jednu gresku koja tvoje vozilo cini neispravnim jos od momenta kada si ga kupio.

Postavljam pitanje:

Zasto godinama niste otklonili tu gresku (gresku koja direktno utice na snagu i rad motora), ako kazes da je sve kod tog motora poznato? Zbog cega si se pomirio sa tim da vozis neispravno vozilo?



P.S.

Motor 1.4TSI je, proizvoljno procenjujem, od tog tvog motora slozeniji najmanje 10 puta (verovatno i vise od 50 puta).
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)10.05.2015. u 00:38 - pre 109 meseci
Pominjao si to što ti zoveš "greška" ali niti je to ovde nije tema niti je moje vozilo neispravno, i ne razumem čemu ponovno skretanje teme kada ne znam ni sam koliko puta sam pomenuo da me zanimaju isključivo mehaničke i konstruktivne, a ne softverske razlike.

Evo recimo interesuju me ovakve stvari, navešću jednu banalnu koja se uopšte ne uzima obzir i ne razmatra, a smatram da nije bez značaja.

1.8T ima pedesetak varijanti od kojih dve trećine imaju kovanu a jedna trećina livenu radilicu, pri čemu kakvu radilicu će koja verzija imati ne zavisi od snage (tj. i najslabije mogu imati kovanu).

O čemu se radi, kome nije poznato kolika je razlika između livene i kovane (forged) radilice, može da pogleda ovaj klip:



To je jedna od navodno banalnih, a u svakom slučaju nedovoljno razmatranih razlika, a da ne pominjem one veće koje puno više utiču na svakodnevnu vožnju (način upravljanja ventilima, tip i vrsta turbine, vrsta ubrizgavanja, tip, broj i raspored interkulera, ima li ili nema valvelift sistem, itd..)..


edit: još malo primera razlika..

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 10.05.2015. u 03:00 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)10.05.2015. u 09:09 - pre 109 meseci
Apsolutno se slazem sa ovim detaljima.

Ali se do njih "tesko" dolazi, tek preko insajderskih podataka ili nekih medijskih pregleda kojiimaju pretenzije viseg tehnickog nivoa.

Sa druge strane sam recimo skeptican na onaj tekst o Porseu, odnosno na njihovu tendenciju "smanjenja tezine".

Kada je ukrstim sa njihovom histerijom prema profitu(a takva vozila imaju specifican profit, nisu za masovnu prodaju), sumnjam da ce koristiti npr titan, boron i slicne materijale(sto je ocekivana ekskluziva za ekskluzivno vozilo), ili neke visoke tehnologije, vec na solidan prelazak na razne jeftine ABS plastike(koje ce marketinski nazvati "skupim") i simplifikaciju tehnickih sklopova..

Dok ne pokazu i dokazu suprotno
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.05.2015. u 00:34 - pre 109 meseci
Milanovicu,

tvoji komentari o uzrocima razlike o snazi su kao kada bi rekao da je Secretariat na Kentaki derbiu pobedjivao samo zato sto su mu noge duze za 3 mm.

Sta onda reci za ovo sto se nedavno pojavilo u javnosti (i gde se tu pronalaze Vladdovi Fiati i Fordovi; nedaj Boze Mitsubichii )





P.S.

Ako dijagostika pokaze da je nesto neispravno onda je to neispravno. Dijagnosticki uredjaji i postoje da bi se otkrile neispravnosti.

Druga je stvar da li ce to Balkanac prihvatiti, ili ce smatrati da mu je automobil ispravan sve dok se kotrlja.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.05.2015. u 00:43 - pre 109 meseci
Ne vidim što je taj troclindraš vezan za ovu priču, osim encikopedijski, ali recimo ova informacija koju sam dugo čekao jeste:

U Nemačkoj se bez doplate u Oktavije već počeo ugrađivati 1.4TSI u verziji sa 150KS umesto prvobitnih 140. Očekujem da će se to uskoro desiti i kod nas, tako da svoja razmišljanja sa 1.8TSI, koga sam odavno targetirao kao nešto što mi je buduća želja/zamisao, mogu da šiftujem na taj najnoviji 1.4 TSI.

Taj motor je po mom mišljenju daleko iznad konkurencije i ubuduće je on moj izbor.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.05.2015. u 00:47 - pre 109 meseci
Na koji novi motor 1.4TSI mislis, obzirom da ih ima nekoliko?

Motori koji se ugradjuju u Skode po pravilu su za jednu generaciju stariji. Obzirom da je rec o Vagenu, koji nove motore kaki kao brbonjke, pojam "stariji" treba uzeti kao relativan.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.05.2015. u 00:51 - pre 109 meseci
Rekoh precizno više puta, 1.4 TSI EA211, sve vreme pričam o njemu.

Sada se i u Oktaviju ugrađuje njegova verzija od 150 KS, identična onoj koja je u G7.

Konkurencija nema ništa ni slično.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.05.2015. u 00:58 - pre 109 meseci
Ja jos jednom ponavljam

EA211 ne znaci nista. Apsolutno nista. Motor 1.0 TSI ciju sam fotku postavio je takodje EA211.

!.4 TSI motora koji nose komercijalnu oznaju EA211 postoji oko 30 razlicitih.

U Golfu 7 i u Skodi Oktaviji ne nalaze se isti motori 1.4 TSI

Ja ne znam kako ovo drugacije i jasnije da napisem, a to odje u glavu

--------------------

Naravno da konkurencija nema nista slicno. Ako bi se danas i desilo da napravi nesto slicno, sutradan bi se to vec razlikovalo.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.05.2015. u 01:02 - pre 109 meseci
A ja ne znam kojom rečima da ti kažem da sam video DA SE I U ŠKODU ugrađuje 1.4TSI od 150KS (110KW), što možeš vrlo lako da vidiš na http://www.skoda-auto.de/.

Prema tome, u ovom trenutku se u G7 i u Oktaviju ugrađuje identičan 1.4TSI od 150KS (110KW), što Oktaviju sa tim motorom čini neverovatno dobrom ponudom.

Meni je jasno da ti ne pratiš nova zbivanja ali barem pročitaj post na koji odgovaraš, ne odgovaraj bez veze i ne traži da sve što napišem pišem nekoliko puta.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.05.2015. u 13:24 - pre 109 meseci
U Golf i u Oktaviju u poslednjih najmanje 5 godina NE ugradjuju se ISTI motori, pa se ni u Golfu 7 i Oktaviu III NE nalazi isti motor, a kako stvari stoje, nikada se vise nece ni ugradjivati jednaki motori.

Samo laici MISLE da su motori isti.

Najzastupljeniji 1,4 litarski motor, 1.4TSI sa kodnom oznakom CAXA (MED17.5.5) napravljen 2009. takodje EA211 je poslednji motor koji su Golf i Oktavia delili.



P.S. Kod VW se razlicti motori (naizgled isti) srecu i u oviru istog brenda. Tako na primer, ne poklapaju se motori u Golfu i u Jetti mada pripadaju istom brndu u okviru grupacije. Kada su u pitanju razliciti brendovi (Seat, Audi, Skoda, VW) jos je teze pronaci zajednicke, uslovno jednake, motore





[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 11.05.2015. u 15:06 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.05.2015. u 19:32 - pre 109 meseci
Sta ce reci ostali japanski proizvodjaci (osim kvazijapanaca poput Nisana), ako se na ovakav korak odlucio najveci proizvodjac automobila na svetu?


Citat:
Tojota zatvara 100 dilerskih kuća u Nemačkoj


U prva četiri meseca ove godine, prodaja Tojote u Nemačkoj je pala za 8.7 procenata, prenose nemački mediji.


Najveći proizvođač automobila na svetu je zbog ovoga odlučio da restruktuira
Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.


svoju prodajnu mrežu i prilagodi se smanjenoj potražnji pa su svih 500 zastupništva u Nemačkoj trenutno u fazi obnavljanja ugovora.



http://vesti.mojauto.rs/Aktuel...ra-100-zastupnistva-u-Nemackoj
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.05.2015. u 20:08 - pre 109 meseci
I ovo je bitno da se citira:

Citat:
Tojota se fokusira na hibridne automobile dok se u Nemačkoj i dalje najviše traže dizel modeli.

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.05.2015. u 20:12 - pre 109 meseci
I ovo je onda vazno da se citira:

Citat:
U prvih četiri meseca su azijski rivali Tojote Hjundai i Nisan bolje poslovali u Nemačkoj



... a medju prodatim Hjundaima je 90% benzinaca.

Kanda je tu ipan nesto drugo po sredi.
 
Odgovor na temu

superbaka

Član broj: 5290
Poruke: 2924



+1298 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)12.05.2015. u 12:46 - pre 109 meseci
ja sam sad totalno zbunjen! o kojim motorima se radi, ovo o cemu prica Zarko, ili Nebojsa?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)12.05.2015. u 13:35 - pre 109 meseci
A sta to nije jasno?

Nije jasno da motori sa istom zapreminom i snagom ne moraju da budu isti motori, ili nesto drugo?




Meni, recimo nije jasno na primer ovo:

U poslednjoj statistici sprovedenoj 2014. godine Nemci Toyotu proglasavaju najpouzdanijim autom na nemackom trzistu,

http://www.toyota.hr/articles/2014/jd_power_avensis.json

da bi samo pola godine kasnije osvanula vest da se 100 Toyotinih predstavnistva gasi zbog slabih prodajnih rezultata.


Prema ovom ispada da tradicionalno proracunati i poslovni Nemci, kojima je svaki minut bitan, svesno nece da kupuju pouzdane automobile vec namerno kupuju one sto se kvare i ostavljaju svoje vlasnike na putevima da stopiraju. Logicno, zar ne?


E vidis, meni to nije jasno.


P.S.
Nije u pitanju lazno saopstenje Toyotinog PR-a. Ova statistika stvarno postoji

http://www.jdpower.com/es/node/4696
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 624044 | Odgovora: 1797 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.