Golf 2, 1.8 GTI, 8V, '86 dobro ocuvan primerak:)
Medjutim imam problem sa ubrizgavanjem, nisam siguran da li je to injection ili kglava a mozda je to i isto. bas se ne razumem u terminologiju
opsi problema
paljenje: pali kao blesav. odmah po paljenju krece da varira ler gas. digne ga na 1500rpm pa padne da 500rpm (gas pada kao da je neko ugasio motor a skace kao da je stisnuo papucicu gasa, naglo)
voznja: bez problema, vice super ne guta knedlu, ravnomeran gas
semafor: kako kada, kada je dobro zagrejan, ler je izmedju 900 i 1000, ako nije dobro zagrejan ler opet varira. tek nakon pola sata voznje se ustali.
takodje problem se javlja kada upalim svetla ili neki drugi potrosac, tada ler jos vise opadne i krene da se trese ceo auto. u voznji je super ali problem je ler.
potrosnja: putem izmedju 7 i 8 (do 100km/h) po gradu do 15l
nemam plin ali planiram skoru ugradnju
pitanje: da li da popravljam taj sistem ubrizgavanja ili da prebacim na karburator. da li uopste postoji servis u kome se moze popraviti to. pre mesec i nesto sam bio u servisu (mislim da se zove pera ili dule u beogradu ulica dimitrija tucovica..) tamo su mi rekli da su pregledali sistem za ubrizgavanje, radili stelovanje i ciscenje i da je sada sve ok. medjutim stari problem se vratio...
koje su mane prelaska na karburator? snaga, potrosnja....?
[Ovu poruku je menjao YU2DBC dana 21.12.2009. u 10:54 GMT+1]
sebe zadužbine. Danas ima mnogo bogatijih od njih, pa opet, niko ništa ne ostavlja.
Stisli se i ćute." Momo Kapor