Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Statistika ponavljanja

[es] :: Office :: Excel :: Statistika ponavljanja

[ Pregleda: 1373 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

aldom

Član broj: 255812
Poruke: 2
*.adsl.net.t-com.hr.



Profil

icon Statistika ponavljanja01.04.2010. u 22:25 - pre 171 meseci
Pozdrav svima, evo novi sam na forumu pa imam jedno pitanje te se nadam da mi budete mogli pomoći jer sam još početnik u excelu. Pravim tablicu u koju upisujem pjesme koje se poštaju na radiju kao hitovi 80 i 90 u prigodnoj emisiji, e sad upisujem izvođače pjesma, pjesme i datum emitiranja, i sad bi htio voditi neku vrstu statistike pa da se ne ponavljam često u kojoj bi se ispisivalo recimo broj ponavljanja i kada je zadnji put neka stvar emitirana, stavio sam nekio primjer koji sam ručno napravio kao primjer kako bi htio da to izgleda Pa se nadam da me možete uputit kako bi to bilo najlakše napraviti.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

ib.kroki
Beograd

Član broj: 188338
Poruke: 805
109.106.245.*



+36 Profil

icon Re: Statistika ponavljanja01.04.2010. u 23:05 - pre 171 meseci
Nešto sam radio, nije baš najbolje rešenje i nadam se da će neko pomoći da postane bolje.

- na listu baza kolonu sa datumom formatirao sam kao datum (kod tebe je bio tekst)
- na listu statistika broj izvođenja dobijam preko COUNTIF
- zadnji datum emitovanja sa VLOOKUP i format polja je datum
- broj dana od zadnjeg emitovanja sa formulom TODAY()-D2 i ćelija je formatirana GENERAL

Ovo rešenje ima problem jer baza mora biti sortirana opadajuće po datumu da bi se dobro očitao zadnji datum emitovanja u listu statistika.
Zvoni, kucanje ne radi ...
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

aldom

Član broj: 255812
Poruke: 2
*.novi-net.net.



Profil

icon Re: Statistika ponavljanja02.04.2010. u 14:55 - pre 171 meseci