Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

golf 5 1.9tdi problem kvacilo

elitemadzone.org :: AutoZone :: golf 5 1.9tdi problem kvacilo

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 19220 | Odgovora: 40 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

kik01
voda-com
Herceg Novi

Član broj: 212174
Poruke: 176
*.crnagora.net.



+2 Profil

icon golf 5 1.9tdi problem kvacilo28.05.2010. u 17:25 - pre 135 meseci
neki dan vozio to jest milio u koloni skoro dva sata.dok je auto u leru cujem lagano povremeno (tupo)lupkanje isto osetim dok drzim pritisnutu papucicu kocnice.kvacilo odvaja pri samom vrhu skoro da mi je koji put i proklizalo.kada sam stigao i parkirao se upalim auto tek sutra ujutru,to lupkanje i vibracije vise ne primjetim(mada kvacilo i dalje odvaja skoro pri vrhu).da li se nesto bilo zagrijalo pa kada se ohladi sve bude ok.ili je set kvacila sa zamajcem pri kraju.sam zamajac ovde u ovlascenom servisu kosta 600eur (crna gora).e sada me interesuje koliko mogu voziti ovakvo auto (da li je stanje toliko alarmantno) .kazu da se mora skinuti kompletan menjac da bi se ustanovilo sta je problem.mada cujem od nekih likova da im je *mana* taj zamajac.pozdrav svima i hvala u napred
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3699
*.crnagora.net.



+1220 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo28.05.2010. u 18:49 - pre 135 meseci
Treba promijeniti set kvacila sa plivajucim zamajcem... ovo sto pitas je li alarmantno i koliko mozes voziti... tako ne treba voziti nego treba odma mijenjati...
Ovo sto kazes da im je to mana... tacno je, ali samo posle predjene vece kilometraze...
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4498



+361 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo28.05.2010. u 19:17 - pre 135 meseci
@Nocni
Koliki je predvidjeni vek plivajuceg zamajca tj. da li proizvodjac preporucuje zamenu posle odredjene kilometraze ?
 
Odgovor na temu

kik01
voda-com
Herceg Novi

Član broj: 212174
Poruke: 176
*.crnagora.net.



+2 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo28.05.2010. u 19:47 - pre 135 meseci
pa ako ga moram mijenjati onda je to to.zamjeniti i kraj price.samo nekupuje mi se to u pg.kod ovih je previse skupo.imas li neki savijet gde uzeti i od kojeg proizvodjaca.koliko to konkretno kosta u mom rodnom nk.(ruke)da nebude reklamiranje moze se poslati porukom.pozdrav
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5241 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo28.05.2010. u 20:37 - pre 135 meseci
Gledaj ako mozes da zamenis ceo set sa klasicnim zamajcem, za 1,9 TDI ne znam tacno koji(npr za AQY motor odgovara od VR6)...

Poz
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3699
*.crnagora.net.



+1220 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo28.05.2010. u 23:14 - pre 135 meseci
Nije dobro mijenjati ga sa obicnim jer je on tu da upije silu od velikog obrtnog momenta na malom broju obrtaja i tako zastiti menjac koji nije bas nesto kvalitetan... Ako bi vozilo bilo bez plivajuceg zamajca onda bi fabrika trebala da radi duplo kvalitetnije (citaj skuplje) menjace, sto im se naravno ne isplati...
On u zavisnosti od stila voznje crkava na oko 200 do 250.000... ono sto svi vole kod novijih dizela je to sto lako idu sa vrha gasa cak i uzbrdo... e to je najgore za taj zamajac i kad se auto tako vozi najprije crkava a tako ga vecina vozi misleci da tako "pazi" motor...
Znaci, prilikom preticanja/ubrzavanja treba vratiti u manju brzinu i uci malo u obrtaje a ne ubrzavati od 1000 obrtaja... tako se zamajcu drasticno produzava vijek trajanja...

 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 951
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+52 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo29.05.2010. u 20:37 - pre 135 meseci
ajd' da ne ispadnem glup, ali bih da pitam..
kakva je razlika između plivajućeg i "klasičnog" zamajca?
 
Odgovor na temu

vidan kv
Pavlovic Vidosav
Autoservis Srbo,vlasnik
Kraljevo

Član broj: 59792
Poruke: 1632
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+115 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo29.05.2010. u 21:21 - pre 135 meseci
..........ime mu sve govori-Dual Mass Flywheel.....proguglaj pa će ti biti više jasno.......pozzz!
....ο τολμών νικα!
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 951
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+52 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo30.05.2010. u 17:53 - pre 135 meseci
koliko se ja razumem u engleski jezik u "Dual Mass Flywheel" nigde nema plivanja ... to me je zbunilo.... za zamajac dvostruke mase tj. dvodelni sam znao...

Citat:
The primary section of the flywheel contains springs to isolate engine vibrations and a torque-limiting device to prevent engine torque spikes from exceeding engine and transmission component strength.
When torque spikes occur, the torque-limiting package allows the primary section of the flywheel to turn independently from the secondary section, saving the driveline and transmission from damage


hvala vidane

PS. svako ko koristi obilni obrtni moment savremenog turbodizel motora (ima tešku nogu na gasu) uz lamelu mora menjati i "torque limiting device" tj. komplet zamajac


[Ovu poruku je menjao goat dana 30.05.2010. u 19:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.92.*

Sajt: www.terrarenting.com


+490 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo30.05.2010. u 21:41 - pre 135 meseci
jel ima Renoov najslabiji 1.5dci taj plivajući zamajac (ili zamajac uopšte)... Nisam upućen u to, možda svaki noviji dizel ima zamajac, izvinjavam se ako zvuči glupo.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

vidan kv
Pavlovic Vidosav
Autoservis Srbo,vlasnik
Kraljevo

Član broj: 59792
Poruke: 1632
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+115 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo30.05.2010. u 22:06 - pre 135 meseci
......sad razmišljam da li za ovih 100-ak godina auto industrije postoji motor bez zamajca .......dosta se digla fama oko tog "plivajućeg".....1.5dCi nema "plivajući" zamajac........pozzzz!
....ο τολμών νικα!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5241 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo30.05.2010. u 23:17 - pre 135 meseci
Nije se digla fama zbog zamajca, vec zbog nasih vremesnih vozila, predjenih nekoliko stotina hiljada km..stiglo vreme za zamenu inace dugotrajnih delova..i to bez rizicnog odlaganja..

A zamenski delovi losi, a majstori komplikovana sorta..

Poz
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.92.*

Sajt: www.terrarenting.com


+490 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo31.05.2010. u 09:26 - pre 135 meseci
Vidane, hvala na odgovoru.
Kao što sam rekao-ne znam, prvi put sam čuo za taj zamajac ovde na forumu. Imao sam stvarno gomilu automobila, ali nikad nisam čuo za zamajac, tj, samo sam par puta u životu menjao komplet kvačila na kolima i niko nikad nije pominjao neki zamajac Pa rekoh daa priupitam, pošto zvuči strašno, da nema možda i moj pa da se pripremam kad dođe vreme za zamenu
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo31.05.2010. u 11:37 - pre 135 meseci
Plivajuci zamajac crkava kad se stiska gas do kraja pri malim obrtajima, tj. kad se tera auto da cupa
sa 1500 rpm.

Uglavnom svi koji imaju savremen dizel motor pokusavaju da ocaraju komsiju kako ide Golfic iz pete sa 1500 rpm.

Potpuno pogrsno.To ne treba raditi.Do 2500 obrtaja motor treba ubrzavati postepeno,tek posle moze gas do poda.



 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo31.05.2010. u 12:09 - pre 135 meseci
Kada je u pitanju VW postoje 2 uzrocnika vezana za problem plivajuceg zamajca:

1. Postoji jedna serija zamajaca koja se pojavila kao skart i greska se kod njih javlja jos u garantnom roku. Ukoliko je rec o toj seriji, zamena zamajca moze biti uradjene po principu ucesca i van garantnog roka (na primer plati se, recimo 10% vrednosti), i

2. Ako je automobil presao enormnu kilometrazu (bez obzira sta pise na satu), a ona lako moze biti znatno preko pola miliona kilometara pa je u takvim slucajevima i normalno da se ovakvi delovi potrose i zamene.

Naravno, podrazumeva se da vozilo nije bilo havarisano jer u tom slucaju nema pravila: moze se desiti da se zamajac, i ne samo zamajac, menjaju svakih par hiljada km ako ne stoje kako treba.

Nacin voznje utice na vek trajanja jednog vozila, ali ne na tako banalan nacin kako bi to neko pomislio.

Ono sto je Nocni napisao tacno je 100% jedino bih dodao da je ugradnja ovakvog zamajca uzrokovana zeljom da se sto vise smanje vibracije izmedju motora, menjaca i naravno, kabinskog prostora sto je, svakako, krajnji cilj. Pocelo se ugradnjom u visu klasu vozila da bi se pocetkom dvehiljaditih on pronalazio i u pojedinim tipovima vozila srednjeg segmenta.


P.S. Optimalni rezim voznje za TDI od 2003. do 2008. jeste voznja izmedju 1500 i 2000 obrtaja, a promena stepena prenosa (ka vise) izmedju 2000 i 2500 obrtaja. Naravno, ovo vazi za vozila opterecena do polovine svoje nosivosti, na ravnom putu bez uspona.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 31.05.2010. u 13:24 GMT+1]
 
Odgovor na temu

kik01
voda-com
Herceg Novi

Član broj: 212174
Poruke: 176
*.crnagora.net.



+2 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo31.05.2010. u 12:28 - pre 135 meseci
aj da se oglasim i ja koji postavih ovu temu.kada vozim sada necujem (neosjecam) vise ono famozno lupkanje zamajca kada je u leru.pa kada pocne lupkat ponovo pravac servis da se mjenja.samo ne znam da li je to klasicna mehanika koju nije komplikovano zamijeniti ili ipak moze doci do komplikacija(mada uzimam orginalan dijo po broju sasije).i nije mi sada jasno sta kazu kako treba voziti da bi postojeci zamajac jos malo izdrzao.....poklapati gas do 3000 i vise obrtaja pa saltati ili saltati na *manje* obrtaja.i recimo kada je pravac vozim cetvrtom na 1.500 ili trecom na 3000.(u svakom slucaju smanjiti cu kada prestizem).mozda malo peglam al necete mi zamjeriti.pozdrav svima!!
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 951
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+52 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo31.05.2010. u 15:10 - pre 135 meseci
Citat:
zarsilic

P.S. Optimalni rezim voznje za TDI od 2003. do 2008. jeste voznja izmedju 1500 i 2000 obrtaja, a promena stepena prenosa (ka vise) izmedju 2000 i 2500 obrtaja. Naravno, ovo vazi za vozila opterecena do polovine svoje nosivosti, na ravnom putu bez uspona.



potpuno tačno ne samo za TDI nego i za uglavnom sve CR motore u putničkim vozilima koji se vrte do maksimalno nekih 4-4.5k o/min (cip T isključujem), samo bih dodao-pojasnio širem auditorijumu da "opterecena do polovine svoje nosivosti" znači pedala gasa pritisnuta do pola, eventualno najviše 2/3 od ukupnog hoda... tako da se (ne)inženjerski izrazim
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3699
*.crnagora.net.



+1220 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo31.05.2010. u 15:43 - pre 135 meseci
Zarko je mislio bukvalno na nosivost vozila kao sto je i napisao a ne na pedalu... vozilo optereceno teretom, prikolicom ili na uzbrdici se drugacije vozi...
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 951
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+52 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo31.05.2010. u 16:30 - pre 135 meseci
Citat:
Nocni: Zarko je mislio bukvalno na nosivost vozila kao sto je i napisao a ne na pedalu... vozilo optereceno teretom, prikolicom ili na uzbrdici se drugacije vozi...


el.ing i mnogi drugi ne mogu da shvate da opterećenje motora direktno zavisi od položaja pedale gasa... jednostavno rečeno motor je onoliko opterećen koliko smo pritisnuli "gas" ... ... upola manja masa znači i upola manja inercija vozila (ako zanemarimo inercije obrtnih masa - zamajac, točkove, vratila transmisije i dr...) .... sa upola manjom inercijom (masom) potrebno je upola manje snage da bi se postiglo isto ubrzanje kao sa punom masom i punom snagom... manji "gas" podrazumeva maju snagu ...


menjači i nasatvak transmisije su ti koji plaćaju "danak" visokim obrtnim momentima motora... proizvožači se dovijaju da smanje nus pojave povećanja obrtnog momenta ubacivanjem "plivajućih" zamajaca (po meni loše rešenje... ko ne plati na mostu plati na ćupriji) ne bi li morali da stavljaju "robusniju" transmisiju koja povećava težinu vozila i prouzokuje još više negativnih pojava ...
tenk abrams i helihopteri posle 70-tih godina prošlog veka su dobili gasne turbine izmeđuostalog i zbog trenda smanjenja težine.... transmisije takvih pogona su više nego upola lakše i manje od onih za klipne sus motore iste snage... treba li porediti FAP 1313 sa npr. A4 1.9TDI .. oba imaju 130ks; fap nema "plivajući" zamajac i njegov menjač je džin naspram onog u A4..
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3699
*.crnagora.net.



+1220 Profil

icon Re: golf 5 1.9tdi problem kvacilo31.05.2010. u 16:48 - pre 135 meseci
Nisi shvatio sta je Zarko htio da kaze iako si ga citirao, iako je on bio vrlo precizan... mozda da procitas ponovo?
On je objasnjavao sta je optimalan rezim voznje vw tdi vozila na ravnom putu u nekim normalnim uslovima... Optimalan rezim sa opterecenim vozilom, uzbrdica/teret/prikolica bi bio drugaciji...
Pokusaj da shvatis sta znaci optimalno jer ovo sto ti pricas je za osnovce...
Ako auto ide na 2.500 obrtaja u petoj 100 km/h po ravnom putu moze da bude u redu... ako ide na istim obrtajima uzbrdo naravno istom brzinom onda posle 15 minuta uzbrdice mozda vise nije optimalno da ga tako vozimo pa cemo ici u cetrvrtoj na 3.000 obrtaja isto 100 km/h i tada ce to biti optrimalno i primjereno uslovima puta... Ne znam sta je tu problem da se shvati?

Ovakvi niski komentari gdje se kaze "el. ing i mnogi drugi ne mogu da shvate..." su nepotrebni na ovom forumu...

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: golf 5 1.9tdi problem kvacilo

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 19220 | Odgovora: 40 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.