Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike

elitemadzone.org :: AutoZone :: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 29023 | Odgovora: 75 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Rikman
Ristic Mika
priv
Jagodina

Član broj: 262465
Poruke: 24
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike27.06.2010. u 21:44 - pre 168 meseci
Citat:
bakara: Imam ja takvu mazdu (samo noviju) 323 sedan, moja je dizel...pitaj sta te zanima ako nesto hoces konkretno da ti napisem.


Intresuje me koliko je pouzdana sta se tice kvarova, snabdevenost delovima, cene delova (uopsteno), idrzljivost trapova po nasim putevima, stanje limarije... mada su to relativno mladi automobili ali neka i tu dobije ocenu... i tako jedna opsta slika???
Dabro ti imas dizela ali verovatno znas kakvi su benzinci???
Hvala unapred...
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike27.06.2010. u 22:30 - pre 168 meseci
Citat:
Rikman: Intresuje me koliko je pouzdana sta se tice kvarova, snabdevenost delovima, cene delova (uopsteno), idrzljivost trapova po nasim putevima, stanje limarije... mada su to relativno mladi automobili ali neka i tu dobije ocenu... i tako jedna opsta slika???

Ja taj auto zovem "problem free", nikada se nista nije pokvarilo u zadnjih 70000 koliko je kod mene od ukupno 170000km koliko je ukupno presla, kilometraza je prava, auto nije iz uvoza i 2001 je godiste.

Delova ima u svakoj prodavnici delova za japance, od kada je imam menjao sam samo plocice, filtere i ulje, i 2 puita stabilazatore balans stangle (eto da kazem da je to recimo najosetljivije...)

Mogu da ti napisem cene nekih delova, verujem da ce biti interesantno i onima koji misle da su skupi japanci:

-stabilazatori (gore pomenuti) oko 1000 din komad
-plocice prednje 1200, zadnje oko 2000 (abs ventilirajuci diskovi)
-diskovi oko 6000 par
-filter vazduha od 450-700
-filter goriva 700-900 din
-retrovizor sa motorom (nov naravno) oko 7000 din, mehanicki 3500 din
-zadnje stop svetlo oko 7000 din, tu su negde i farovi neznatno skuplji...
-komplet kvacila (nisam menjao, ali sma pitao) 13000, kvacilo je hidraulicno, gas elektronski, ciosto kao podatak...
-Amortizeri, oko 15000 je komad gasni, kazu samo takvi idu na mazdu i to mi se jedino cini malo skuplje....
-zadnje stop svetlo oko 7000 din.

Potrosnja je grad 6-7l auto put 5l, sa klimom ili bez nema znatne razlike.

Limarijski je dobar, ali su mu slaba tacka zadnji rubovi gde ume da se pokazu tragovi korozije, vrata, menjac, gepek...to se sve otvara i zatvara malim prstom.

Benzinci su koliko znam isto takvi, nema neke razlike.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.dynamic.sbb.rs.



+768 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike27.06.2010. u 22:51 - pre 168 meseci
Citat:
bakara: Ja taj auto zovem "problem free", nikada se nista nije pokvarilo u zadnjih 70000 koliko je kod mene od ukupno 170000km koliko je ukupno presla, kilometraza je prava, auto nije iz uvoza i 2001 je godiste.

Delova ima u svakoj prodavnici delova za japance, od kada je imam menjao sam samo plocice, filtere i ulje, i 2 puita stabilazatore balans stangle (eto da kazem da je to recimo najosetljivije...)

Mogu da ti napisem cene nekih delova, verujem da ce biti interesantno i onima koji misle da su skupi japanci:

-stabilazatori (gore pomenuti) oko 1000 din komad
-plocice prednje 1200, zadnje oko 2000 (abs ventilirajuci diskovi)
-diskovi oko 6000 par
-filter vazduha od 450-700
-filter goriva 700-900 din
-retrovizor sa motorom (nov naravno) oko 7000 din, mehanicki 3500 din
-zadnje stop svetlo oko 7000 din, tu su negde i farovi neznatno skuplji...
-komplet kvacila (nisam menjao, ali sma pitao) 13000, kvacilo je hidraulicno, gas elektronski, ciosto kao podatak...
-Amortizeri, oko 15000 je komad gasni, kazu samo takvi idu na mazdu i to mi se jedino cini malo skuplje....
-zadnje stop svetlo oko 7000 din.

Potrosnja je grad 6-7l auto put 5l, sa klimom ili bez nema znatne razlike.

Limarijski je dobar, ali su mu slaba tacka zadnji rubovi gde ume da se pokazu tragovi korozije, vrata, menjac, gepek...to se sve otvara i zatvara malim prstom.

Benzinci su koliko znam isto takvi, nema neke razlike.


Uh, pa ovo ispade jeftinije od astre g. Koji je to model mazde i koji je to motor unutra?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 09:03 - pre 168 meseci
Citat:
bakara
-retrovizor sa motorom (nov naravno) oko 7000 din, mehanicki 3500 din


Veoma zanimljiva cena

Prodavnicu "TRIO" iz Novog Sada zanima 10 komada retrovizora po ovoj ceni za Mazdu 3 (odmah da napravimo biznis).


Cena retrovizora, u zavisnosti od tipa vozila (broja sasije) za Mazdu 3 16 CD diesel, godiste 2005, u ovlascenom servisu (prodavnici Mazda) kosta izmedju 20.000 i 33.000 dinara (doduse srpskih dinada, ne kuvajtskih) .

O vremenu cekanja za nabavku bolje da ne napisem nista.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 10:15 - pre 168 meseci
Citat:
zarsilic: Veoma zanimljiva cena

Prodavnicu "TRIO" iz Novog Sada zanima 10 komada retrovizora po ovoj ceni za Mazdu 3 (odmah da napravimo biznis).

Pa...? Ne znam sta si hteo ovim da kazes...?
Ja se ne bavim prodajom delova za mazdu, a i gore pomenuti retrovizor ne pase na mazdu 3!
Citat:
tdusko: Uh, pa ovo ispade jeftinije od astre g. Koji je to model mazde i koji je to motor unutra?

Ne znam koliko kostaju delovi za opela, ali znam koliko kostaju za vw, fiate i skodu, i recimo da su u rangu sa fiatom...
btw...
U pitanju je mazda 323 (prethodnik sada vec stare trojke) motor je 2.0 DiTD 74kw



Citat:
zarsilic
Cena retrovizora, u zavisnosti od tipa vozila (broja sasije) za Mazdu 3 16 CD diesel, godiste 2005, u ovlascenom servisu (prodavnici Mazda) kosta izmedju 20.000 i 33.000 dinara (doduse srpskih dinada, ne kuvajtskih) .

O vremenu cekanja za nabavku bolje da ne napisem nista.

Vreme cekanja moze da bude i do mesec dana ako porucujes deo limarije ili nesto sto se ne "trosi" cesto, jer ipak niko nije lud da drzi delove koje ko zna kad ce prodati.

Cena u ovlascenom servisu moze da bude kolika hoces, ali nesto ne verujem da ti tvog golfa teras u porse kada nesto polomis...na zalost ja sam moj polomio.

Inace dok sam trazio sliku po netu naleteo sam i na stop svetlo za ovu mazdu:
http://cgi.ebay.fr/Feu-Mazda-3...01-a-04-2002-ARG-/120473294772

Inace delovi koje sam gore pomenuo su japanski nippart, nisu kineski.

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 11:07 - pre 168 meseci
Jeste, al' nemas dobrog servisera koji Mazde radi 40 god

Neki ljudi ne mogu da shvate, da su doticna vozila drugacije ...logike, filozofije, sta god, drugacije su osmisljeni sistemi i drugacije se ponasaju u eksploataciji.
Drugaciji su periodi MTBF(periodi kvarova), drugaciji je potrosni materijal, drugaciji su sklopovi za zamenu.

Neki delovi su skuplji, ali se menjaju na par stotina hiljada km, tipa amortizeri, iako su preporuke da se menjaju svako jutro.
Lezajevi tocka su skuplji, ali traju godinama, kojekakva creva, visokog i niskog pritiska, traju do zaborava, tako da prica o "snabdevenosti" delovima, cenama, odrzavanju, dobija drugaciju sliku.

Evo ja se ziv zderem, sto ne mogu da nadjem vakuum creva za Mitsubishija(slaba ponuda), pa da ih montiram na bubu. Na Mitsu stoje musava i nepromenjena od '91, a ova druga sam menjao dvaput za 4 godine...


Uzgred, nisu vise sankcije, postoji viza, putuje se na veliko, moguce je naruciti delove u privatnoj reziji preko kojekakvih e sopova i ebaja..zasto se oslanjati na mrzoviljne sluzbenike servisa ili prodavnice, mada nemam lose iskustvo iz prodavnica, za delove dobijam info i kada mogu da stignu...ako se potrefi narudzbina uz redovnu isporuku, moze da stigne i za par dana...

Poz

P.S.Mnogo su mi mrzovoljniji u VW prodavnicama, i to onim najglasovitijim, ako nemam nameru da potrosim 6000 evra na delove, prosto ih smaram sa detaljima...i sta me briga da li je deo turski ili creva iz Rume...ili Pazove..
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 13:49 - pre 168 meseci
Citat:
bakara
Inace dok sam trazio sliku po netu naleteo sam i na stop svetlo za ovu mazdu:
http://cgi.ebay.fr/Feu-Mazda-3...01-a-04-2002-ARG-/120473294772.


Ako je vec spomenut Ebay, jedan zanimljiv podatak.
Delova samo za jednog evropskog proizvodjaca na ebayu ima vise nego za sve japanske proizvodjace zajedno, a od spomenude Mazde pet puta vise :







Na odgovor koji ce pametne glavice postaviti : "Pa za Japance i ne trebaju delovi jer se ne kvare"

Odgovor je:

Kvare se svi podjednako, bez razlike samo se ne popravljaju svi jednako. Jedni se popravljaju brzo i jeftino, dok je za druge potrebno visestruko duze cekati i papreno placati.

To je razlika!

Ako je vec spomenut VW (potpuno nepotrebno, verovatno su proradili kompleksi)
Citat:
vladd

P.S.Mnogo su mi mrzovoljniji u VW prodavnicama, i to onim najglasovitijim, ako nemam nameru da potrosim 6000 evra na delove, prosto ih smaram sa detaljima...i sta me briga da li je deo turski ili creva iz Rume...ili Pazove..



Odgovoricu na isti nacin:

Ako je neko menjao vakum creva (mada nikad nisam cuo da je neko to radio na 2 godine, al ajde) recicu da sam ja servisirako “jedan” Golf 4 koji je presao 750.000 km bez promene ulja i bez promene filtera (obzirom da je pre generalke konstatovan filter ulja iz prve ugradnje). Medjutim, to nije rekord. Moj kolega je imao jednog Passata sa 919.000 km. Mozda su to pojedinacni primeri, ali nije nista neobicno da se kaze (i vidi) kako je kod, ovog, jos jednom da napomenem, nepotrebno utrpanog proizvodjaca, od strane moderatora, u ovu temu, kiometraza od pola miliona predjenih kilometara sasvim uobicajena pojava.

Iskren da budem, nesto nisam sretao u svojoj praksi ovakve podatke kod nekih drugih neevropskih proizvodjaca.


Ako je rec o spomenutom retrovizoru u slucaju, na primer Golfa5 (ista generacija kao Mazda 3) on u ovlascenom servisu kosta od 9000 do 15.000 dinara u zavisnosti od tipa i modela. To je dvostruko manje nego kod Mazde.

Osim toga, ukoliko ga nemaju na lageru (a uglavnom ga imaju) vreme nabavke je do 7 dana.


Ako se uzme u obzir i to da se vecina delova za taj nepotrebno spomenuti Golf 5, TDI ili VW, svejedno (ocigledno neko ima teske kompleksaske probleme kada ga stalno trpa tamo gde bas ne mora) moze kupiti polovno (ali ispravno) u recimo Sapcu za 20 do 40 eura, stvar postaje jos jasnija.

Nije na odmet, pre kopovine bilo kog automobila na umu imati i ovakve informacije.


Sto se tice aftermark delova, o njima ne zelim da diskutujem.Takvi delovi c.a. isto kostaju bez obzira za kog proizvodjaca vozila su namenjeni. Uglavnom su losijeg kvaliteta, a u slucaju delova karoserije, u sta spada i ovakav, relativno slozeni mehanicki sklop, retrovizor, ovakvu kupovinu treba izbegavati.




Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Rikman
Ristic Mika
priv
Jagodina

Član broj: 262465
Poruke: 24
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 15:52 - pre 168 meseci
Citat:
bakara: Ja taj auto zovem "problem free", nikada se nista nije pokvarilo u zadnjih 70000 koliko je kod mene od ukupno 170000km koliko je ukupno presla, kilometraza je prava, auto nije iz uvoza i 2001 je godiste.

Delova ima u svakoj prodavnici delova za japance, od kada je imam menjao sam samo plocice, filtere i ulje, i 2 puita stabilazatore balans stangle (eto da kazem da je to recimo najosetljivije...)

Mogu da ti napisem cene nekih delova, verujem da ce biti interesantno i onima koji misle da su skupi japanci:

-stabilazatori (gore pomenuti) oko 1000 din komad
-plocice prednje 1200, zadnje oko 2000 (abs ventilirajuci diskovi)
-diskovi oko 6000 par
-filter vazduha od 450-700
-filter goriva 700-900 din
-retrovizor sa motorom (nov naravno) oko 7000 din, mehanicki 3500 din
-zadnje stop svetlo oko 7000 din, tu su negde i farovi neznatno skuplji...
-komplet kvacila (nisam menjao, ali sma pitao) 13000, kvacilo je hidraulicno, gas elektronski, ciosto kao podatak...
-Amortizeri, oko 15000 je komad gasni, kazu samo takvi idu na mazdu i to mi se jedino cini malo skuplje....
-zadnje stop svetlo oko 7000 din.

Potrosnja je grad 6-7l auto put 5l, sa klimom ili bez nema znatne razlike.

Limarijski je dobar, ali su mu slaba tacka zadnji rubovi gde ume da se pokazu tragovi korozije, vrata, menjac, gepek...to se sve otvara i zatvara malim prstom.

Benzinci su koliko znam isto takvi, nema neke razlike.


Hvala ti puno, imacu u vidu i Mazdu...
 
Odgovor na temu

Rikman
Ristic Mika
priv
Jagodina

Član broj: 262465
Poruke: 24
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 15:54 - pre 168 meseci
@zarsilic
Sta bi mi ti konkretno preporucio koji auto??? Dakle relativno konforan i sto jeftiniji a eksploataciju???
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 16:39 - pre 168 meseci
Citat:
zarsilic
Ako je rec o spomenutom retrovizoru u slucaju, na primer Golfa5 (ista generacija kao Mazda 3) on u ovlascenom servisu kosta od 9000 do 15.000 dinara u zavisnosti od tipa i modela. To je dvostruko manje nego kod Mazde.

To ovde pokusavas da nam objasnis kako su jeftiniji delovi za golfa nego za neku tamo mazdu?

OK, samo sto sam ja pre ove mazde imao golfa 4, polo, i fabiu (licno sam ih vozio i placao delove za njih), i valjda znam koliko sta kosta, a ti si pre golfa imao verovatno isto nekog vagena pa sad treba od tebe da cujem koliko kosta retrovizor za mazdu?

Nemoj mi zameriti, ali ovde ispadosmo blesavi svi koji ne vozimo nemacko vozilo (i ako je za 18god meni ovo prvo ne-nemacko vozilo).

Citat:
zarsilic
Sto se tice aftermark delova, o njima ne zelim da diskutujem.Takvi delovi c.a. isto kostaju bez obzira za kog proizvodjaca vozila su namenjeni. Uglavnom su losijeg kvaliteta, a u slucaju delova karoserije, u sta spada i ovakav, relativno slozeni mehanicki sklop, retrovizor, ovakvu kupovinu treba izbegavati.

Nippart delovi (namerno sam napisao ko je proizvodjac) nisu neki no name, vec ono sto bi recimo bili bosch delovi za nemacka vozila.

btw...kad smo vec googlali za delovima, ja nikako ne uspevam da dodjem do zakljucka da je retrovizor za golfa 5 jeftiniji nego za mazdu 3
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 18:09 - pre 168 meseci
I u Srbiji je najveca potraznja za kajmakom, na planeti..

Medjutim, dodavati u resurs nabavke delova i sumnjive lokacije, centre organizovanog kriminala auto-mafije, nije bas za preporuku, pogotovo sto nabavkom delova, korisnik postaje saucesnik. Kao prvo.
kao drugo, lako moze postati i objekat delovanja doticnih likova...

Opsta situacija je losa, sa servisima i delovima.
Vag grupa nudi neke dodatne resurse, za dijagnostiku, ali to nije veliki plus.

Servisi su vodjeni trzistem pokrili pretezno doticnu sortu, ali za ozbiljnije kvarove preostaje glavni servis, ili zamena celokupnog dela, sklopa, i eventualno pravljenje mutanta napadom na softver.

Sto se novih vozila tice, taman je identicna situacija, sto se tice dilera, glavnih servisa..jesu skupi, i sve moze..

U prodavnicama VW-a postoji odlicna komunikacija sa glavnim servisom, a to imaju i pojedini servisi sto se egzoticnih delova tice.

Jedino se postavlja pitanje, zasto bi korisnik koristio tu medjuuslugu, za razliku u ceni.

Za ulja, filtere, svecice, brizgaljke, valjda je moguce naci NGK, Mobil1, Filtron ili Mann..kvacila i plocice, amortizere i gume...

Sta jos ocekivati kod novog vozila, da se pokvari, podizac stakala, brava, retrovizor...pa i da ih trenutno nema, to je netipican kvar i odrzavanje

Urbane legende o VW golfu 4(5, pa i 3) koji je presao 1000000 km bez ulja i filtera(kao jedna buba iz prave legende)...ne zelim da komentarisem...reci ce neko da sam sarkastican

Milim da je to ispricao neko ko nije vozio par godina VW skorije proizvodnje

Da mu nije otkazala plasticna pumpa, da se nije skamenilo vakuum crevo i raspalo, da nije nista procurilo, da nije otisao na dijagnostiku 2000 puta, da nije trosio doticno nezamenjeno ulje... da nije...otkazala elektrika, ventilatori..verujem da zadnje plocice nisu menjali

Poz
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.dynamic.sbb.rs.



+768 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 18:40 - pre 168 meseci
Evo mom drugaru otkazala vodena pumpa na novom aurisu na 42 000 Km i verujem da nije bila plasticna. U novoj SAT reviji tekst o taksisti i hondi akord koja je presla 110 000 Km za 3 godine. Covek menjao 5 puta zadnje i 4 puta prednje plocice. Ukupni ceh 1000 Eur za plocice. Prednje 10000 komplet, zadnje 7000, a radni sat u servisu 2500 dinara. Neko ima plasticnu vodenu pumpu, a neko ima gvozdenu i gle cuda, obe se kvare!
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 18:53 - pre 168 meseci
Citat:
bakara: To ovde pokusavas da nam objasnis kako su jeftiniji delovi za golfa nego za neku tamo mazdu?



Ne,
samo ono koliko kosta jedan ili drugi retrovizor u ovlascenim servisima. Nema potrebe bilo sta da se dokazuje. Jednostavno se pozove telefonom i proveri. Nikakva mudrost.

I to je ono sto sam napisao.


Citat:
bakara: Nemoj mi zameriti, ali ovde ispadosmo blesavi svi koji ne vozimo nemacko vozilo (i ako je za 18god meni ovo prvo ne-nemacko vozilo).


To si ti rekao, a ne ja.


@Vladd

Ajde odgovori na jedno pitanje:

Kazes da tvoja cerka vozi (ili je vozila) VW Bubu.

Po kojoj logici ti ovde nas sve pokusavas da ubedis da VW ne valja ako to nisi uspeo sa rodjenom cerkom?



Eto, samo to!



Citat:
Rikman: @zarsilic
Sta bi mi ti konkretno preporucio koji auto??? Dakle relativno konforan i sto jeftiniji a eksploataciju???


Zavisi koliko novaca mislis maximalno da izdojis i koji su ti prioriteti?


Pre bilo kakve odluke o kupovini vozila treba dobro razmisliti: kakve su zelje, kakve su mogucnosti, kakve su konsekvence ukoliko krene kako ne treba i jos po nesto.


Inženjera strojarstva Velibora Trbojevića nije bas posluzila sreca:

http://www.index.hr/vijesti/cl...bu-s-vjetrenjacama/485693.aspx



Takav isti kvar postoji i kod TDI Passata ali se resava za 2 sata i kosta 500 eura.

Da ne trazite:
1 euro je oko 7 kuna



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 28.06.2010. u 20:51 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Rikman
Ristic Mika
priv
Jagodina

Član broj: 262465
Poruke: 24
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 20:42 - pre 168 meseci
Citat:
zarsilic: Zavisi koliko novaca mislis maximalno da izdojis i koji su ti prioriteti?


Pre bilo kakve odluke o kupovini vozila treba dobro razmisliti: kakve su zelje, kakve su mogucnosti, kakve su konsekvence ukoliko krene kako ne treba i jos po nesto.




[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 28.06.2010. u 20:51 GMT+1]



Kako mi vozilo treba mislim da sam vec dosta o tome napisao, znaju vec i vrapci...
Dakle da rezimiramo jos jednom:
- benzinski motor do 1.4 sa pogonom na TNG;
- sto manja potrosnja TNG;
- dovoljno mesta za 3-4 osobe, (po mocustvu sa 4 vrata);
- po mogucstvu izdrzljive trapove za nase lepe puteve;
- pouzdanost;
- dostupnost delova i majstora-
- akcenat trba baciti na ekonomicnost zbog velike kilometraze i koliki-toliki konfor...
Budzet 3500e.
Preporuka???
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 20:58 - pre 168 meseci
Citat:
tdusko: U novoj SAT reviji tekst o taksisti i hondi akord koja je presla 110 000 Km za 3 godine. Covek menjao 5 puta zadnje i 4 puta prednje plocice. Ukupni ceh 1000 Eur za plocice. Prednje 10000 komplet, zadnje 7000, a radni sat u servisu 2500 dinara.

Taj taksista je mogao te plocice da kupi i za 2000 dinara, ali ima on svoju racunicu kad je kupio novu hondu i presao toliko za 3 godine
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 21:09 - pre 168 meseci
Citat:
zarsilic:Ne,
samo ono koliko kosta jedan ili drugi retrovizor u ovlascenim servisima. Nema potrebe bilo sta da se dokazuje. Jednostavno se pozove telefonom i proveri. Nikakva mudrost.

I to je ono sto sam napisao.

Ja sam napisao posto neki deo realno mozes da kupis nov...ja znam da one iste plocice koje sam gore pomenuo da kostaju 1200 din u ovl. servisu kostaju 8000, filetr za gorivo koji kosta 700 kod njih kosta 4000 itd...i sta treba da zakljucimo iz ovoga?

I te gore pomenute cene ne vaze samo za mazdu, vec su slicne i za neku tojotu, hyundaia itd...

Citat:
zarsilic:Citat:bakara: Nemoj mi zameriti, ali ovde ispadosmo blesavi svi koji ne vozimo nemacko vozilo (i ako je za 18god meni ovo prvo ne-nemacko vozilo).


To si ti rekao, a ne ja. 


I posle toga das link do texta gde coveku za zamenu turbine za toyotu traze 3000e, uz komentar da se takav kvar resava na passatu za 500e...to valjda znaci da je nova turbina za passata starog 3 godine 500e?

Pa bas toliko blesavi nismo...
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike28.06.2010. u 23:16 - pre 168 meseci
Citat:
zarsilic: Po kojoj logici ti ovde nas sve pokusavas da ubedis da VW ne valja ako to nisi uspeo sa rodjenom cerkom?


Kao prvo, JA sam uzeo tu bubu, kao poklon sa ...nije vazno, za sta, ali kao bivsi vlasnik i obozavalac VW bube, bilo je gotovo normalno...

Ali, servise, placam JA, 80% kvarova resavam JA, ali... NE MOGU da kupim gomilu delica...npr svetla na vratima jer nisu "roba koja ide", a raspala su se za 4 godine, prekidaci za podizac stakla, bravu gepeka... JA sam skinuo potrosnju(a ne servis, poprilicno nezainteresovan za moje vapaje) na 7,3 litre, sredjivanjem vakuuma, zamenom selni, dodavanjem vakuumske masti, zaptivanjem spojeva za SAI, ciscenjem dizni, konektora, proverom pritisaka.....

NE MOGU se kupiti za VW bubu delovi, ne mogu se ni naruciti...pa? Da idem do Sapca da proverim da li su maheri nesto negde klepili...?


Dok sam vozio staru bubu, jedva sam uradio komplet generalku, mada sam klipove, zamajac, i neke delice dobijao iz cele evrope, nije bilo..ali bejahu sankcije..pa ne racunam..

Sada, za vozilo koje se pravi 12 godina, koje ima postroj G4, i dalje imam problema sa pojedincima koji "nemaju deo za bubu"..ali kada trazim za golfa 4 onda imaju..iako je motor, vecina trapa, lezajevi...

Nazalost, imam u kuci i Mitsubishija..kome ne pucaju plastike, ne otpadaju prekidaci, ne trule creva, ne crkavaju senzori temperature...a napunio je 20 leta...


I sada ce NEKO da me ubedi kako je servisna mreza ODLICNA za VW..mislim da je SAMO za golfa 2..ostalo je glavobolja..ili da su VW vozila ogledalo starih VW..malo morgen, traju malo duze nego Yugo, kvarovi su jezivo skupi, majstori(u vecini) pojma nemaju..i uvek proizvode maksimalni zahvat na vozilu...za blinkanje crvenog svetla(manjak rashladne tecnosti), trazili su da rade zamenu dihtunga glave(inace, po netu, uobicajen kvar..za takav brend, malo neozbiljno)...da ne pricam koje su cene za "programiranje" kljuca...kod "majstora", ili ovlascenih servisa..a posao od 20 sekundi....naravno, iskustvo podeljeno na forumu sa korisnicima...

To su nekakvi argumenti. Ostale ne zelim da nabrajam, ali zasigurno nisam baksuz, kome se "zalomio primerak", cisto zbog jos nekih vozila u okruzenju, polo, G3-4, passat..koji su imali svoje avanture...iako novi, kupljeni ovde, oni uvezeni su prica plus..

I koji je sada razlog da negujem nirvanu zadovoljstva, kvaliteta, robe i usluga, kada je situacija takva kakva je. Da preporucim ljudima, kao tehnicko lice, koje nekada nesto pitaju, da postanu narko dileri, lakse ce pokriti troskove? Ili neke slicne lake i velike pare..


Ne tvrdim da drugi nude vise, i bolje, samo tvrdim da je VW brend, i to kosta, kvalitet ne prati cenu, bajke su svuda okolo nas...ne postoje ekstra dobre stvari, i ne postoji nista za male pare...


[Ovu poruku je menjao vladd dana 29.06.2010. u 00:27 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike29.06.2010. u 00:41 - pre 168 meseci
Citat:
vladd: Kao prvo, JA sam uzeo tu bubu,



Tim gore

Tacno je to da je posle VW1602, nova Buba najgore VAGovo vozilo ikada napravljeno. Uostalom prave ga Ameri pa nije ni cudo, ali brate ti si baksuz na kvadrat ako ti se sve to izdesavalo.


Citat:
bakara


I posle toga das link do texta gde coveku za zamenu turbine za toyotu traze 3000e, uz komentar da se takav kvar resava na passatu za 500e...to valjda znaci da je nova turbina za passata starog 3 godine 500e?

Pa bas toliko blesavi nismo...


Mislim da sam poslednju zamenu turbine na 19 TDI 2004. g (naravno novom i originalnom) poslednji put platio 450 EURa .

Sutra cu proveriti tacno koliko je kod nas pa ces dobiti i cenu i telefon.

Ne volim da pricam napamet. Isto kao sto sam proverio i za onaj imaginarni originalni retrovizor od 3500 din.

A za uzvrat bih te zamolio da napises o kom delu je rec i u kom servisu je ovakva cena, odnosno u kojoj prodavnici je za toliko manja

Citat:
Ja sam napisao posto neki deo realno mozes da kupis nov...ja znam da one iste plocice koje sam gore pomenuo da kostaju 1200 din u ovl. servisu kostaju 8000,...



P.S.

Ali i pre nego saznam cenu kod nas evo par linkova:

http://cgi.ebay.de/Turbolader-...C3%B6r&hash=item35aa3ff2ef

http://cgi.ebay.de/TURBOLADER-...C3%B6r&hash=item45f39b2e86

http://cgi.ebay.de/Turbolader-...C3%B6r&hash=item230836dfc9



A za one abicioznije postoji i ovako nesto:

http://cgi.ebay.de/Garrett-GT2...C3%B6r&hash=item255b7b4326



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 29.06.2010. u 02:18 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike29.06.2010. u 09:58 - pre 168 meseci
Ja sam uzimao i G4 i G5 i Pola...tim JOS gore

Mislim da je dobro sto se situacija menja(istina sporo) na trzistu, i nekako je ujednacena situacija za delove, za neke marke je problem jedne vrste, za neke marke druge, prodavci za VW su "nepismeni" i bahati(recimo), dok se za "japance" trude i bore da ocuvaju kupca.

Ali to i dalje nije onako kako bi trebalo da bude, dostupnost porudzbina preko neta, dostupnost ebaja, mogucnost narucivanja delova sa bilo kog kraja planete..valjda ce biti...jednoga dana..naalost, i nasi aktivisti koji se bave auto biznisom, slabo su pismeni za aftermarket robu..tek poneki K&N filter se probije, i poneki auspuh


Moze se izvesti samo zakljucak, da "servisna mreza" i "rezervni delovi" ili "nabavka delova u svakoj trafici" prestaju da budu argumentacija oko izbora marke vozila...

U sustini sve se moze nabaviti, sa manje ili vise muke, i ni jednom vlasniku odredjene marke vozila nije zagarantovan ni konfor ni pakao odrzavanja..


P.S. Najgore VAG-ovo vozilo je svakako Golf 3, mada je to nebitno, problem je sto im svaka sledeca generacija degradira, ubi ih stednja
 
Odgovor na temu

Rikman
Ristic Mika
priv
Jagodina

Član broj: 262465
Poruke: 24
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike29.06.2010. u 17:36 - pre 168 meseci
Ljudi odoste u OFF TOPIC,
hajde bolje iskoristite svo to vase znanje pa preporucite nesto???
Sta uzeti za 3500e????
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Reno Clio vs Opel Corsa vs Mitshubishi Colt vs Seat Ibiza vs toyota Yaris uporedne karakteristike

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 29023 | Odgovora: 75 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.