Citat:
zarsilic: Po kojoj logici ti ovde nas sve pokusavas da ubedis da VW ne valja ako to nisi uspeo sa rodjenom cerkom?
Kao prvo, JA sam uzeo tu bubu, kao poklon sa ...nije vazno, za sta, ali kao bivsi vlasnik i obozavalac VW bube, bilo je gotovo normalno...
Ali, servise, placam JA, 80% kvarova resavam JA, ali... NE MOGU da kupim gomilu delica...npr svetla na vratima jer nisu "roba koja ide", a raspala su se za 4 godine, prekidaci za podizac stakla, bravu gepeka... JA sam skinuo potrosnju(a ne servis, poprilicno nezainteresovan za moje vapaje) na 7,3 litre, sredjivanjem vakuuma, zamenom selni, dodavanjem vakuumske masti, zaptivanjem spojeva za SAI, ciscenjem dizni, konektora, proverom pritisaka.....
NE MOGU se kupiti za VW bubu delovi,
ne mogu se ni naruciti...pa? Da idem do Sapca da proverim da li su maheri nesto negde klepili...?
Dok sam vozio staru bubu, jedva sam uradio komplet generalku, mada sam klipove, zamajac, i neke delice dobijao iz cele evrope, nije bilo..ali bejahu sankcije..pa ne racunam..
Sada, za vozilo koje se pravi 12 godina, koje ima postroj G4, i dalje imam problema sa pojedincima koji "nemaju deo za bubu"..ali kada trazim za golfa 4 onda imaju..iako je motor, vecina trapa, lezajevi...
Nazalost, imam u kuci i Mitsubishija..kome ne pucaju plastike, ne otpadaju prekidaci, ne trule creva, ne crkavaju senzori temperature...a napunio je 20 leta...
I sada ce NEKO da me ubedi kako je
servisna mreza ODLICNA za VW..mislim da je SAMO za golfa 2..ostalo je glavobolja..ili da su VW vozila ogledalo starih VW..malo morgen, traju malo duze nego Yugo, kvarovi su jezivo skupi, majstori(u vecini) pojma nemaju..i uvek proizvode maksimalni zahvat na vozilu...za blinkanje crvenog svetla(manjak rashladne tecnosti), trazili su da rade
zamenu dihtunga glave(inace, po netu, uobicajen kvar..za takav brend, malo neozbiljno)...da ne pricam koje su cene za "programiranje" kljuca...kod "majstora", ili ovlascenih servisa..a posao od 20 sekundi....naravno, iskustvo podeljeno na forumu sa korisnicima...
To su nekakvi argumenti. Ostale ne zelim da nabrajam, ali zasigurno nisam baksuz, kome se "zalomio primerak", cisto zbog jos nekih vozila u okruzenju, polo, G3-4, passat..koji su imali svoje avanture...iako novi, kupljeni ovde, oni uvezeni su prica plus..
I koji je sada razlog da negujem nirvanu zadovoljstva, kvaliteta, robe i usluga, kada je situacija takva kakva je. Da preporucim ljudima, kao tehnicko lice, koje nekada nesto pitaju, da postanu narko dileri, lakse ce pokriti troskove? Ili neke slicne lake i velike pare..
Ne tvrdim da drugi nude vise, i bolje, samo tvrdim da je VW brend, i to kosta, kvalitet ne prati cenu, bajke su svuda okolo nas...ne postoje ekstra dobre stvari, i ne postoji nista za male pare...
[Ovu poruku je menjao vladd dana 29.06.2010. u 00:27 GMT+1]