Ne znam kako to izgleda na tvom autu, kod mene je u bitanju bio Bosch-ov air flow meter iliti protokomer.
Covek na dijagnostici mi je proveravao auto i rek'o kako su mi crkle dve zice od ukupno tri - i da ce u najskorije vreme i treca i da moram da kupim novi deo - 70€
Moj protokomer je kao na slici gore levo
Ja pitam cika googla, nadjem gomilu linkova, skinem deo ocistim alkoholom i tim sprejem koji preporucuju i radi kao nov od tada.
Ne kazem da je to pravilo samo kazem kako je bilo kod mene. Verujem da moze da crkne, tj. da zice od zagrevanja puknu ili nesto slicno, ali je ocigledno moguce i da se samo zaprljaju.
Ono sto bi svakako trebalo da imas na umu to je da NE PIPAS PRSTIMA zice posto ces naneti necistoce. U svakom slucaju evo ti nekoliko linkova pa ces vec provaliti.
Verujem da se razlikuje od modela do modela montaza, demontaza ali je princip isti:
http://www.youtube.com/watch?v=iX2Y44Np8VM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=B1HP3nu6hn8&feature=related
Tako je to prikazano na youtube-u a ja sam ceo vrh tog dela potopio u soljicu sa alkoholom da ne bih cistio cetkicom.
Ovde su opisane neke znamiljive stvari
http://www.fordscorpio.co.uk/cleanmaf.htm
jos korisnih linkova:
http://www.fordf150.net/howto/clean-maf-mass-airflow-sensor.php
http://www.ehow.com/how_5152778_clean-mass-air-flow-meter.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_flow_sensor
Ali ume da pomogne i kada u youtube ukucas naziv tvog protokomera, siguran sam da ces naci entuzijaste koji su to sve lepo snimili i postovali.
P.S. Ja sam sve to radio na svoju odgovornost i JESAM bio svestan da mogu da ga pre_ebem, ali rekoh...
A i nista od ovoga sto sam ti ja napisao ne moras da shvatis ozbiljno jer ja sa tom strukom nemam apsolutno nista, verujem da ce neko ko se razume da ti da i mnogo smislenije odgovore od mog, ja sam samo preneo svoje iskustvo!
Pozdrav