Citat:
vladd: Ako moze neki argument, kojim bi opravdao ovakve teske izjave, 'ajde da ne kazem suprotstavljene diskusiji, ili ne, ali zasigurno suprotstavljene nekim inzenjercicima u VW-u...
Argument, jeste glup i mozda subjektivan, nisam hteo da ga iznosim da me ne bi pogresno shvatili, ali ovako je opisao burazer Corollu sa 75KS u odnosu na taj 1.4 16v motor od 75KS, dakle Corolla ima 900-950kg, Golf 1300kg:
"U brate pa ovo "ide" u odnosu na Golfa". Ne kazem da je stara Corolla bolji auto naravno, naprotiv, ali razlika od skoro 400kg cini da je motor iste konjaze prosto lagan na gasu i ubrzanju u odnosu na taj motor u Golfu. Nije to sad neka ogromna razlika, ali se oseti kako auto lakse i ravnomernije ubrzava i povlaci pri preticanju, uzbrdo i slicno. Otprilike sa 5 osoba + stvari do Valjeva Corolla sa 75KS je isla kao Golf 1.4 sa 3 osobe bez stvari. Cisto da se vidi kako tezina utice na motor iste konjaze, doduse golf za oko 20nm ima veci obrtni momenat, ali je to anulirano sa skoro 400 kila vise...
Citat:
daywalkerzr: moj drug ima oko godinu dana golf IV 1.4 16v 2000.god bez klime.i nije uopste slab.evo vam snimak da vidite kako golf ide koji sam sad nabrzinu izmontirao da bi mogao da idem da spavam
http://www.youtube.com/watch?v=p88MYz5hoLU
Nje to neko ubrzanje, recicu ti samo da gorepomenuti auto od 80-100 stigne za oko 3 sekunde... a od 0-100 za oko 11... ali nije poenta u potpisivanju niti trkanju od 0-100, mozes i Yuga da nategnes da se trka od 0-100 poenta su medjuubrzanja, uzbrdice, preticanja u petoj, cetvrtoj, sto redje promene stepena prenosa i voznja sa vise osoba u automobilu a razlika izmedju 1.6 i 1.4 su tu nebo i zemlja.
Niko ne spori kvalitet Golfa i trajnost tog motora, ali je on namenjen umerenoj voznji, vise gradskoj nego na otvorenom putu, iako lepo podnosi sve.
Medjutim lepo bi bilo da pokretac teme proba i 1.6 varijantu ili neki laksi auto sa 1.4 (Polo recimo) motorom da oceni svoje potrebe.