Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Dva resoa isti problem

elitemadzone.org :: TechZone :: Dva resoa isti problem

[ Pregleda: 4231 | Odgovora: 15 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ritja
Student
Uzice

Član broj: 274911
Poruke: 6
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Dva resoa isti problem11.12.2010. u 20:34 - pre 162 meseci
Pokusavam da resim ovaj problem ceo dan i na netu nisam nasao nista pa sam prisiljen da otvorim novu temu. Problem je sledeci:

Imam reso koji savrseno radi vec godinu dana. Kada sam zajedno sa vecim drustvom hteo da pecem palacinke pozajmio sam od drugara njegov reso da bi brze obavili posao. Medjutim zbog njegovog resoa konstantno iskace osigurac. Lako sam zakljucio da je u pitanju kabl na njegovom resou posto izgleda katastrofalno. Posto sam dekintirani student resavam da mu ne kupujem novi reso nego da zamenim kabl. E tu nastaju problemi. Kabl sam skinuo sa mog resoa i povezao ga na njegov reso. Problem resen. Njegov reso radi i greje ali proverom sa faz lampom vidi se da na ringli ima faze. Kada okrenem utikac ovaj problem se resava. Posto nisam hteo da razmisljam kako ce taj drug okretati utikac resavam da batalim sve, vratim kabl na svoj reso i prosto mu dam njega kao zamenu. Ali sad po vracanju kabla na moj reso desava se isti problem: faza se pojavljuje na ringli u zavisnosti od nacina okretanja utikaca. Uopste ne razumem sta se desava jer ponovo napominjem moj reso radi savrseno. Znacila bi mi bilo kakva pomoc jer nemam para za dva nova resoa, a sa druge strane ne bih se bas igrao sa ringlama pod naponom i metalnim serpama.
 
Odgovor na temu

Shoyo LM
serviser bele tehnike, program pranja
Srbija

Član broj: 274036
Poruke: 172
178.237.208.*



+9 Profil

icon Re: Dva resoa isti problem11.12.2010. u 20:44 - pre 162 meseci
Da nisi ti zamenio zemlju sa nulom (ili fazom)?
 
Odgovor na temu

Ritja
Student
Uzice

Član broj: 274911
Poruke: 6