Zdravo drugari :)
Nadam se da mi moderacija nece zameriti sto cu u ovom postu ponuditi na prodaju svoju Corollu. :)
Mislim..nije to klasicna prodaja,ipak je to neki drugi rad..ako neko s' teme kupi,Corolla "ostaje u kuci",jos ce se pisati o njoj na temi! :))
E sad..za one koji ne znaju:) u pitanju je
Toyota Corolla 1.3 XL 237.000Km. Potrudicu se da sto detaljnije opisem i prikazem stanje auta,da ne propustim ni jednu manu,jer ipak...ovo nije Bubanj potok! :)
Dakle..auto od pre par dana nije u voznom stanju!Vec par godina mi je vlazilo malo crevo kroz koje ide rashladna tecnost u usisnu granu.
U poslednje vreme je vlazenje preslo u kapanje,a pre neki dan je kulminiralo u jako curenje :) i to u Maksima Gorkog,guzva..ja u zurbi,
kad vidim podigao temperaturu iznad pola,prvi put od kad je kod mene,srecom nadjem odmah mesto i parkiram,otvorim haubu..oblak pare..
siklja voda na gornjem delu creva,gde ulazi u usisnu granu,bara ispod auta.Jedna od onih "nece se meni desiti" situacija. :)
Na svu "srecu" preko puta majstor,prebacim auto kod njega,nadje on odgovarajuce crevo,kupim selne..zameni on crevo,medjutim opet pusta na
gornjem kraju.Nema druge,nego da se jos dotegne selna,medjutim kad je dotezao..cevcica na koju ide gornji deo creva,a koja izlazi iz usisne grane se
odlomila.E sad..da li je njegova greska sto je toliko stezao,iako tu idu one klip selne,a ne ove sa srafovima ili je ta cevcica vec bila naceta,
pa bi svakako curelo u bilo kojoj varijanti,vise nije ni bitno..jer i ja bih uradio isto to da sam radio sam,da nisam ostao na putu i da nisam morao kod "majstora".
Uglavnom od tog trenutka vise nije u voznom stanju,mada..moze da se vozi 5-10 minuta dok se ne zagreje do radne temperature. :)
Da bi se to sredilo potrebno je ili zameniti usisnu granu sa drugom na kojoj je zdrava ta cev ili (sto mi zvuci kao nevidjen guz) narezati navoj u usisnoj grani,
narezati navoj na takvoj cevki i usrafiti je ili je zavarit.Kako god..nijednu ni drugu varijantu necu pokusavati,jer sam definitivno digao ruke od Corolle!
Auto sam dovezao slep sluzbom,jer nisam imao nikog sa krutom vezom da me doslepuje.3.000 slep,sta znam...nije malo,al' nekako..nije ni mnogo,ocekivao sam vise. :)
Posto je auto registrovan do 31.12.2013,narednih par meseci ce biti na prodaju kompletan,a ako ne dodje do realizacije...sa NBG ga teram u Bataju kod kuma u dvoriste,
skidam sve sto vredi i bacam na Limundo,a karoserija,motor i menjac idu pod presu! :) Kapiram da za te delove mogu da dobijem slicno kao i za ceo,ali cu ipak dok je
registrovan probati da prodam ceo auto,jer je manje cimanje,ali ako ne ode...cimacu se.
Od delova koji po meni vrede,a koji su zamenjeni u relativno skorije vreme,naveo bis sledece..
23.11.2010 - Nove Spidan zadnje opruge
03.12.2010 - Nov zadnji lonac
22.08.2011 - Nov prednji i srednji lonac + pancir crevo
14.09.2011 - Novi zadnji amortizeri (SACHS)
10.04.2012 - Novi farovi
15.05.2012 - Nov hladnjak Van Wezel
05.09.2012 - Nov akumulator REP STAR 54A
03.12.2012 - Nove 4 gume Tigar Winter 175/70/13
Najskorije ulaganje je bilo..
28.08.2013 (236.000)
-ulje (Mastercare 10w/40)
-filter ulja MANN
-filter vazduha
-filter goriva
-kraj spone (prednji levi)
-manzetna homokinetickog
Pre jedno dva meseca sam ga vozio kod limara,na jednu manju intervenciju,posto je bio truo na problematicnom mestu,na karoseriji,blizu viljuske,sad je o.k.
Od delova..mozda jos vrede sedista,koja su btw nevidjeno prljava,takva su bila kad sam uzeo auto,nisam ih cistio,samo sam menjao presvlake. :)
Instrument tabla sa obrtaljkom,MP3 Panasonic,alternator,anlaser,karburator.
Motor je na izdisaju :) Aj to sto trosi ulje,1l na 1.000km,na gumicama ventila iako su zamenjene,na semerinzima iako su zamenjeni,na prvom klipu posto ja ta svecica uvek zamazana
za razliku od ostalih koje su normalne,mislim.. tako ga vozim vec godinama :) nego sto je poceo da se pojavljuje pnaj "majonez" na cepu od hladnjaka.Bilo je toga i ranije,ali jako malo,
za neki duzi period se natalozi jako malo na samom cepu,a u poslednje vreme se za dan dva natalozi gomila,i na cepu i ispod cepa.
kapiram da se nekako ulje ulazi u rashladni sistem,meni to tako izgleda :)
Jos uvek nije obrnut slucaj,da se tecnost mesa sa uljem..ali ko zna..(svakako mi je drago da me to vise ne interesuje! :) )
I na dihtungu glave ispusta tecnost :) ali neprimetno..zbog toga nisam ni dolivao,ali posle godinu dve..je onako zaslinavilo taj deo motora..vidi se na slikama..
Bas kad sam menjao hladnjak i tecnost naravno,verovatno sam malo pojacao rastvor,tad je pocelo,ali neprimetno..mislim ne curi,pravi onako on male baloncice :))))
Limarijski je onako..vidi se na slikama,prethodni vlasnik je radio limariju i farbao je auto,verovatno je bio udaran :) ali opet se pojavila korozija na rubovima/krilima,
napred i pozadi,na haubi se na par mesta skinula farba,ima i jedan chir :) a i matirala je dosta,vrata onako..prednja desna su jako ulubljena,
otpala farba i git..patos je truo na par mesta.
Prednji branik je los,drzi se na jednom mestu na vezici :),otpao je bio kad sam pre par godina na semaforu nekog lika pri kretanju udario u kuku,tad su i pukli stari farovi,limariji nista..
vratanca od rezervoara su otpala,ali stoje na foru :) a juce mi se i otkacila sajla sa polugice za otvaranje gepeka :))) ali to se manje vise lako namesta i morace jer jedino tako moze da se otvori,
ako izuzmemo spustanje zadnjeg sedista i uvlacenje u gepek :)
Delovi trapa su u redu,skoro sam zamenio samo kraj spone,jer je ostalo kao o.k.,ali nesto dole napred sa leve strane skripi,nasumicno,i na pravcu i kad se skrece..
mozda zato sto fali po koji sraf,na donjem nosacu i jos ponegde :) stvarno ne znam sta je,a bas sam imao nameru da to sredim,ako i kvacilo koje radi,ali mislim da je i ono pri kraju..
Soferka je pukla,na zadnjem staklu greju samo 2 linije,suvozacka brava je razvaljena od bezbrojnih zaboravljanja kljuceva u kolima.:)
Inace trosi 8-9l po gradu,a dosta manje na otvorenom i lepo ide..kad ide :) i naravno pali "na pola kljuca".Evo bas sam ga danas prvi put palio posle nedelju dana i naravno k'o mina.
Joj..dusa me zabolela kad sam video da ima 10l benzina,stoji na prvoj crti. :)))
Dakle,Corolla je do sredine novembra na prodaju cela i do tada ne prodajem sa nje ni jedan deo!
Ako do tada ne ode,rasklapanje pa na Limundo :)Secam se kad mi je vrisnuo hladnjak,na Limundu mi je pobegao polovan (star 23 god.) hladnjak,koji je neko izlicitirao na 3.900 din.
tako da se nadam da za ovaj star godinu i po dana mogu da uzmem barem iste te pare,ako ne i vise.Ovo sam naveo kao primer,a ima ih jos (ali da ne davim vise) koji pokazuje da moze
da se izvuce neka kinta na delovima.U svakom slucaju,mogu da cekam jer mi ta kinta ne igra u kupovini drugog auta,a i ne zurim bas sa kupovinom,mozda i sacekam da prodje zima,
da izbegnem ona ciscenja,odledjivanja,odmrzavanja,zagrevanja,lopatanja i sl.,a taman i da jos malo padnu cene krseva :) Nekako mi je zimi (ako bude kao prethodne dve) bus opustenija varijanta za odlazak na posao.
Cena je
400 EUR!A dolaze u obzir i razni dogovori,kombinacije,kompenzacije,polu prevare i sl. :) Pucajte..
P.S. Ako ima zainteresovanih,neka me kontaktiraju preko poruke,jer ce mi ista stici na mail.Hvala,
pozdrav svima! :)
[Ovu poruku je menjao masterbre dana 16.09.2013. u 20:54 GMT+1]