Postovanje,
Motor ima snagu, ali je povecana potrosnja ulja.
Za zadnjih 3000Km, (80% grad, vrlo kratke relacije, 20% magistalni put) je potrosio 2.5L Ford Formula F 5w-30 (oko 650din litar)
Ulje je tek posle 3000Km pocelo malo da tamni. Prilikom zadnjeg ispustanja (a to je bilo cim je auto kupljen, pre par meseci) ulje je bilo skoro crno, uz napomenu da sam pre toga stavio Wurth-ovo sredstvo za ispiranje motora, jer nisam znao ni koje je ulje u motoru ni koliko je staro...
Auto ne dimi, primetio sam da mi je pojeo oko 5mm nivoa rashladne tecnosti (ne mogu da kazem koliko je to u ml).
Ne vozim agresivno, ali ovaj motor ima snage tek od 2000rpm, znaci menjam na 2500-3000rpm, pa drzim oko 2000-2200rpm. Volim i ponekad da mu malo dam gas, ali nikad preko 4500rpm, i to ne toliko cesto.
Sto se cene tice, nadam se da oko 800din litar moze da bude ok, mozda smanji potrosnju sa nekim drugim uljem. Cilj mi je da sto bolje zastitim motor.
Recimo ovako nesto?:
http://www.valvolineeurope.com...life/cid(613)/maxlife_fe_5w-3o
naravno, svaki savet je vise nego dobrodosao!
p.s.
ono sto mi je neverovatno iritantno, je sto je (barem kod mene) lenjir skoro neupotrebljiv. Auto cele noci stoji na parkingu na ravnom i ujutru, ima ulja i iznad maximuma i ispod minimuma a na lenjiru samo mrlja pri sredini! Obrisem lenjir, vratim, izvadim, ceo lenjir u ulju do 2cm iznad maximuma (ford tu ima 2 S zakrivljenja na lenjiru)... Jel gresim negde? Kod starog passat-a, sam mogao u 50ml da merim ako sam hteo...