Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Megan II karavan

elitemadzone.org :: AutoZone :: Megan II karavan

Strane: 1 2

[ Pregleda: 14972 | Odgovora: 25 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6021



+4620 Profil

icon Megan II karavan11.08.2011. u 10:36 - pre 121 meseci
Razmisljam se da uvezem jedan, trenutno su mi opcije na raspolaganju 1.6 i 2.0 benzinci pa me interesuje koji su potencijalni problemi i na sta treba da obratim paznju prilikom kupovine. Isto za odrzavanje, sta im se cesto kvari i koliko generalno je skup za odrzavanje ovde (narocito akouzmem u obzir da kupujem automatika)
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5241 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 10:40 - pre 121 meseci
Ja bih ti preporucio manjeg benzinca, i zbog manje registracije i zbog manje potrosnje goriva, benzina ili plina, sve jedno.

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+895 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 10:42 - pre 121 meseci
Kod 1.6 benzinca oce da odu bobine pa pripazi na simptome loseg rada motora i gasenje u voznji i sl. Ali generalno to mu je jedina mana na motoru. Zamenske bobine imaju resen problem i rade kako treba. A mozda su vec i menjane, zavisi na koju kilometrazu naletis... oce da crkava instrument tabla, podizaci... otprilike malkice ima problema sa tom vrstom elektronike ali nista spektakularno. Za mehanicke probleme nisam cuo (ima ga prijatelj 1.6 benz, Megane II), osim za ovo sto mi je naveo kao probleme koje je on imao (prvi vlasnik je).
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6021



+4620 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 10:56 - pre 121 meseci
Ovo je taj od 1600


05. 2006 God
Belo Met.
162000km
Benzinac
5 vrata
Unutra stof sivo
1598 kubika
4 cilindera
113 konja
potrosnja oko 7 litara
4-stepeni automatik
tempomat
bocni airbag




Neke stvari su mi malo cudne oko svega toga ako neko moze da razjasni

prvo, 4-stepeni menjac, ok automatic je pa pretpostavljam da ima drugacije stepene prenosa ali zar nece svejedno da revuje motor na vecim brzinama? Zar nije 4 brzine malo za auto sa tom kubikazom?

Na jednoj od lika kao da poklopac haube stoji malo nakrivo, jel to neka fora sa stelovanjem ili je mozda od cukanja? (ne mogu bas da vidim na licu mesta dok ne odem tamo a kad odem nemam puno vremena da pogledam puno mdoela, moram da se suzim na nekoliko opcija)

Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Dr.sima

Član broj: 6237
Poruke: 478



+119 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 11:24 - pre 121 meseci
Hm... Beli auto je vrlo verovatno bio sluzbeni u kombinaciji sa automatskim menjacem i lupanjem koje je verovatno imao ne predstavlja bas najbolju kupovinu ....
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6021



+4620 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 11:42 - pre 121 meseci
Pa to me jedino plasi, da nije lupan

Ovo je drugi od 2.0, koliko vidim na registracijama ovaj bi me kosta 40e vise godisnje za regitraciju, ali mi je i 1000e jeftiniji od 1.6 sto pokriva 25 oginda registracije ;)

Megane 2.0 Karavan
Mart 2004 God.
Siv Metalik
165000km
4-stepeni automatik
5 vrata
prednja vuca
1998 kubika (benzinac)
4 cilindera
135 konja
potrosnja oko 7.8 lit.
Uz njega dobijas i zimske gume na celicnim felnama, letnje na alu
ABS, BAS, ESP, maglenke, centralna sa daljisko zakljucavanje, klima, Xenoni


Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 12:04 - pre 121 meseci
Pazi da li je to onaj 2.0 (ne)I.D.E.

To je kobajagi neko direktno ubrizgavanje i ne može se ugraditi plin što mu žestoko snižava cenu. Moj drug je imao megan kupe sa tim motorom i potrošnja mu nije išla ispod 10l lagane vožnje.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5241 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 12:56 - pre 121 meseci
A to je 1000€ za gorivo na 10000km, odnosno nekih 30 evra vise na 1000km od motora 1.6, tako da pojede car za par meseci:)

Po
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6021



+4620 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 14:13 - pre 121 meseci
Citat:
jnk: Pazi da li je to onaj 2.0 (ne)I.D.E.
To je kobajagi neko direktno ubrizgavanje i ne može se ugraditi plin što mu žestoko snižava cenu. Moj drug je imao megan kupe sa tim motorom i potrošnja mu nije išla ispod 10l lagane vožnje.


Nije, IDE (GDI) motor je na Meganu I, i to samo u coupe verziji 2000-2002. Mada, zar nije resen plin na GDI motorima?
Ja medjutim ne planiram da ugradjujem plin. Sa troskom od oko 65L mesecno (vidi dole), plin bi mi ustedeo malo jace od 25e mesecno a sama ugradja sekventa bi me kostala bar 600e ako ne i vise, pa bi mi trebalo bar dve godine da mi se isplati a do tad ce verovatno i plin da poskupi jos vise ili ce biti regulisan za prodaju da bi se zastitilo grejanje. Ja u proseku na 3 godine recikliram auto tako da se ne bih bas najeo leba od toga. Al dobro, to nije tema, u svakom slucaju plin ne planiram, ako nista drugo hocu svoj gepek bez velikih boca

Citat:
vladd: A to je 1000€ za gorivo na 10000km, odnosno nekih 30 evra vise na 1000km od motora 1.6, tako da pojede car za par meseci


Meni je prosek nekih 10,000km godisnje, nek trosi i litar vise na 100, to je 100L vise za celu godinu, tj 120e vise, dok mi ode iz ruku necu potrositi extra hiljadarku.


Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+895 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 14:17 - pre 121 meseci
Onaj beli je pakovan.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 14:18 - pre 121 meseci
Ovaj drugi izgleda dosta bolje.
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6021



+4620 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 14:24 - pre 121 meseci
Pakovan u kom smislu (nisam u toku sa zargonom )

Iskreno i meni izgleda bolje (da ne pominjem ustedu pri kupovini), kontam da bi se te mrlje uklonile jednim dobrim ciscenjem, jedino me to lomi oko 2.0 motora i sta mogu od njega da ocekujem. Turbinu nema tako da tu ne mogu da me zavrnu ali ne znam na sta bih jos trebao da obratim paznju oko tog motora i te kilometraze.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 14:29 - pre 121 meseci
Pazi kad kupujes polovno gledaj da je kozmeticki sve ok spolja i imaj ~1500e uvek kod sebe ako se nesto pokvari. Ja sam uvek za jeftiniji auto a da ti ostane para za popravke nego da das vise nadajuci se da si uzeo kvalitetniji i bolji primerak...
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6021



+4620 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 14:37 - pre 121 meseci
Ti si zapravo drugi koji mi to predlaze. Drugar je tako odradio zapravo namerno, kupio je za sitne pare lagunu 1.9dCi sa 260k i isfuranom turbinom, ali odlicno ocuvan i spolja i iznutra. Onda je remontovao turbinu i sredio motor i dobio za manje pare dobar auto. Mada je to meni cimanje iskreno, to zahteva i vreme i trud koji ja jednostavno nemam (bar nemam da usmerim u takvu vrstu akcije).

Al rezon je dobar, stavise to me opet naginje ka 2.0 opciji.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+895 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 14:53 - pre 121 meseci
Citat:
mmix: Pakovan u kom smislu (nisam u toku sa zargonom :))


Pa vidi se da je branik drugaciji od haube (druga boja), hauba cudna, kao i krila... ko zna sta je tu radjeno:)
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 340
*.static.chello.nl.



+189 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 19:05 - pre 121 meseci
Imao sam takvog Megana, samo manuelni menjac.
Dosta je osetljiv na elektroniku, svako malo nesto 'pisti' da ne radi (u 99% slucaja su senzori u pitanju, dakle ne mehanicki kvar).

Moj je bio 1.6 16V na gas. Od problema imao sam:
- motor desnog elektricnog prozora (sam resio za jedno popodne, troskovi oko 40 evra za novi elektro motor / podizac + par ogrebotina mog nespretnog skidanja tapacirunga);
- kalemljenje senzora za airbag ispod vozacevog i suvozacevog sedista (u pitanju je bio Megan sa 2 vrata, pa prilikom cestog pomeranja sedista su se zice za sensor 'otkacile'; troskovi oko 20e);
- gume na zadnjim nosacima, koje su zbog konstrukcije 'mana' ovog vozila; tockovi se ne mogu podesavati, vec je 'kruta' osovina (ne znam tacan naziv) koji se nosi na tim gumama; troskovi oko 150e da se to zameni (cela zadnja osovina mora da se 'skida') + morao sam uzeti 2 nove gume jer su se zadnje gume spolja skroz potrosile;
- jedna bobina je bila otisla, najverovatnije zbog plina; troskovi oko 40e (sam mozes da zamenis za manje od 2 minuta);

Sve u svemu, preterio sam oko 55.000 km sa tim vozilom za oko godinu dana. Generalno, bio sam zadovoljan vozilom, francuski udoban.

Par mana koje sam ja imao:
- osetljiva elektronika;
- poprilicno visok broj obrtaja pri 120 km/h (ako me secanje sluzi oko 3.500 obrtaja, sto proizvodi solidnu 'buku' u kolima);
- koncept zadnje osovine sto me je kostalo 2 nove gume;
- idiotski osmisljen koncept zamene svetala (prednjih) - ili da demontiras pola motornog prostora, ukljucujuci i branik - ili da na bukvalno slepo tumaras u delu kod tocka preko 'rupe' kod tocka (ko je to smislio, treba ga bicovati).

Sto se tice same voznje, poprilicno solidna, kao sto rekoh - kao i svaki francus dosta mekan, ali trpi dosta toga (u smislu ostrije voznje). Nije me nikada ostavio na putu, cak ni na 3 cilindra (bobina). Odaje dosta siguran osecaj u voznji, poprilicno prostran unutra, centralna konzola je dosta logicno rasporedjena. Nisam imao digitalnu klimu, ali recimo tempomat, senzori za kisu i svetlo su odlicno radili svoj posao. Muzika / zvucnici su osrednjeg kvaliteta, ali dovoljni za svakodnevu upotrebu. Ima pregrada za ostavljanje sitnica svuda (cak i u podu automobila). Polozaj za volanom je zaista dobar, za mene licno su sedista bila vrlo dobra (i posle 17 sati voznje, nisam imao problema).

Za kraj, tog belog zaobici, na njemu se ocito nesto radilo. Ovaj drugi izgleda bolje. Kao sto rekoh, eto pogledaj mu stanje zadnjih guma da ne bude tu iznenadjenja sa osovinom i proveri da sva elektronika radi :)
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6021



+4620 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 21:20 - pre 121 meseci
Jel ta kruta osovina na svim modelima?
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

deki77

Član broj: 21596
Poruke: 1570
*.crnagora.net.



+165 Profil

icon Re: Megan II karavan11.08.2011. u 22:11 - pre 121 meseci
moj brat ima 1.5 d
pozadi je zesce truckanje.Ako mozes Megana zaobidji.Rekoh on ima diesel-a.Delovi oni osnovni znam da kostaju malo,malo vise od ostalih srednjaka.Za 2 godine izgubio na vrednosti oko 3000eura.Da ne racunam sta je sve zamenuo.

 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+725 Profil

icon Re: Megan II karavan13.08.2011. u 01:40 - pre 121 meseci
Ako se ne razumes u kola, a po pisanju odajes taj utisak, lepo povedi majstora i limara da pregledaju to sto kupujes.

ne razumem ljude koji po slikama i savetima kupe auto na nevidjeno. Za sebe mogu da kazem da sam kao klinac rastavio motor, zamenio lezajeve, karike i gumice, predihtovao, zatvorio i upalio. Naravno uz pomoc.
A nikada nisam kupio polovan auto da nisam odvezao kod majstora za taj model i limara.

Koji to auto star nekoliko godina nije cukan. Ne postoji. jedno je cukanje kada se pomeri neki od limova, a drugo je havarisanje.

ta kruta osovina kojoj pricate nije osovina, vec jedna celicna stangla zvana most, traverzna, greda, kako je ko zove. To je cesto i rutinsko resenje kod te klase autmobila svejedno kog prozivodjaca. Sada sto su na njoj porpali sileni je druga stvar, oni jednom moraju propasti i zameniti se. Kod nekoga ranije il kasnije, zavisi od kvaliteta dela i stila voznje...
Ako necete tu varijantu onda kupite automobil sa nezavisnim vesanjem nazad. Mislite da je jeftinije za odrzavanje :) ?

A da i te potrosnje od 7 litara za auto od 115-140 konja. Sto je samo na otvorenom putu i veze nemaju sa potrosnjom u gradskim uslovima. U gradsim uslovima oduzmi jednu decimalu od konjaze i tu si negde.
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6021



+4620 Profil

icon Re: Megan II karavan13.08.2011. u 08:19 - pre 121 meseci
Ja koliko sam njega shvatio poenta je da na Meganovoj verziji ne moze da se steluje zadnji trap pa jede gume? Ako to nije tacno i moze da se steluje onda ok ali cemu onda zamena cele grede?

U Megane se ne razumem, priznajem, ali Opela za pare koje imam ne mogu da nadjem u automatik varijanti, tj nasao sam jedan ali je izlupan posteno. Srpsko trziste na kojem mogu da povedem limara i majstora necu ni da komentarisem, tako sam kupio svoj pa ne mogu da zavrsim sa servisima na kojem je pisalo 90k uz obecanje da je original 120k a sve vise pocinjem da sumnjam u to. Tako isto je i ortak prodao svog citroena, lik ga je oterao u ovlasceni servis gde su rekli da je sve super a on jede ulje ne moze da ga opravi mesecima. TO je nase trziste, ko koga prevari za koliko i znam da uvoz nije nista drugaciji ail ova situacija jeste drugacija jer covek koji mi to zavrsava jeste covek od poverenja i bavi se uvozom profesionalno sta znaci da valjda moze da odradi posao majstora i limara na licu mestu, jedino sto moram da se kontrolisem i ne mogu da ga teram da mi gleda 100 vozila kad mi cini uslugu i da ga saljem da gleda auto za koji vec imam realne sumnje da je lupan. Da vodim majstora i limara u Svajcarsku da njega osporavam nije mi nesto ni finansijski prijemcivo ni potrebno. POlazim od toga da sebi napravim 1000e lufta da kad auto dodje ako se pojavi nesto skriveno mogu da ga opravim, i iz tog razloga izbegavam dizele.

Kao klinac sam i ja rastavio motor Skode 120L sa celtom i radio generalku i sta ne, ali danasnja kola su daleko od Skode 120L, zar ne? Sta meni znaci sve to, ne znaci nista. Kako moze da me prevari Svajcarac, tako mzoe da me prevari i domaci prodavac, moze cak i limar i serviser ako cemo tako.

@deki77, ista je prica i za moj opel astra karavan. Za 4 godine je izgubio 3500e i uzeo mi podosta na zamene; od vecih tu je remont alternatora, glave, hladnjaka klime i izmenjivac toplote za ulje, plus gomila sitnih stvari kao sto je dva grejaca, plus sto nisam bas najsigurniji u trenutno stanje turbine. I kriza je odigrala svoju ulogu u obaranju vrednosti, al bar kaci i sve ostale sem mene pa okd zamene ne irga toliko ulogu.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Megan II karavan

Strane: 1 2

[ Pregleda: 14972 | Odgovora: 25 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.