Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 845927 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.01.2015. u 16:14 - pre 113 meseci
TI ocigledno ne umes citati:
http://www.elitemadzone.org/p3526375
vec sam ti objasnio tu.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.01.2015. u 16:25 - pre 113 meseci
Upravo zato te i pitam, posto nista nisi objasnio. Kupovina u pekari nije obaveza, ali je obavezno platiti proizvod/uslugu. Razlika ne postoji.

Tj postoji. U pekari ne mozes da ne platis hleb, jer je uvek neko tu da ti ga proda. U autobusu mozes da se provuces jer kontrola nije tako cesta. Da je u pekari isti princip, da ljudi sami uzimaju hleb bez nadzora, brzo bi se pojavilo 30% onih koji "neplacaju uslugu".

Teorija ti je suplja, kradja je kradja.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.01.2015. u 17:13 - pre 113 meseci
Citat:
Dexic:
Citat:
Darko Nedeljković:
Moj laptop u cenama sirovima - bakar, plastika, aluminijum, gvozdje... ne moze da predje 20 evra. A platio sam ga 400. Cena materijala je zanemarljiva stavka u konacnoj ceni vecine proizvoda.

20e? Bas si naivan :)

Nije bitno da li je 20 ili 10 evra, ne menja poentu, bakar kosta nesto oko 6 evra kg, plastika znatno manje, gvozdje jos manje, srebra i zlata nema kolicinski za vise od dva evra... da ne idemo jos dalje u analize pa da kazemo da ona masina u rudniku vrti te vrti, zakacila ona mojih par kilograma rude bakra ili ne, ona ogromna pec za topljenje rude gori te gori, nalazilo se u njoj par kilograma moje rude ili ne i tako dalje, mogli bi doci do price da je materijal besplatan i da on svakako lezi u zemlji i nicemu ne sluzi, pa bolje da ga ja uzmem nego da bezveze zvrji i propada...
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.01.2015. u 19:16 - pre 113 meseci
Citat:
DaliborP:
Upravo zato te i pitam, posto nista nisi objasnio. Kupovina u pekari nije obaveza, ali je obavezno platiti proizvod/uslugu. Razlika ne postoji.

Tj postoji. U pekari ne mozes da ne platis hleb, jer je uvek neko tu da ti ga proda. U autobusu mozes da se provuces jer kontrola nije tako cesta. Da je u pekari isti princip, da ljudi sami uzimaju hleb bez nadzora, brzo bi se pojavilo 30% onih koji "neplacaju uslugu".

Teorija ti je suplja, kradja je kradja.

Jbg, ne vredi gubiti vreme sa tobom, mislio sam da si ozbiljan covek.

A ti ne vidis razliku izmedju necega sto ti se nacrta.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.01.2015. u 19:19 - pre 113 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Nije bitno da li je 20 ili 10 evra, ne menja poentu, bakar kosta nesto oko 6 evra kg, plastika znatno manje, gvozdje jos manje, srebra i zlata nema kolicinski za vise od dva evra... da ne idemo jos dalje u analize pa da kazemo da ona masina u rudniku vrti te vrti, zakacila ona mojih par kilograma rude bakra ili ne, ona ogromna pec za topljenje rude gori te gori, nalazilo se u njoj par kilograma moje rude ili ne i tako dalje, mogli bi doci do price da je materijal besplatan i da on svakako lezi u zemlji i nicemu ne sluzi, pa bolje da ga ja uzmem nego da bezveze zvrji i propada...

Izrada iphone-a kosta ~200$, a ekran za laptop je veci, pogresio si u procni na sasvim drugoj strani.

Poredi isti nivo barem - ako poredis rudarenje, onda poredi naftu. A posto se poredi hleb u pekari i pecenje tvog hleba, ili GSP placanje ili ne, to znaci da mozes porediti sa nekim visim nivoom proizvodnje od ruda.
Ja kad pomenem da materijal kosta pekaru, ne kazem da ih kosta koliko kosta kljucanje kokosaka i pasenje krava na Pestaru u javnoj livadi :)
Vec koliko pekaru kosta da kupi brasno i ostalo.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.01.2015. u 20:24 - pre 113 meseci
Ali kakve veze ima uopste "NEPLACANJE USLUGE"..???

To uopste NIJE problem u funkcionisanju GSP-a

Kako ste naseli na prostacku ZAMENU TEZA...

USLUGE gradskog prevoza su najvecim delom u PRETPLATI..vozili se gradjani ili ne..
Uplatis BUS PLUS, i njima LEGNU PARE, a ti koristi PRAVO, do praznjenja kredita, ili plati markicu i sedi kuci...to bi valjda bila najpovoljnija opcija za partijske tupane.

Svaki gradjanin koji udje u vozilo, i ne vozi se s kraja na kraj, je PLATIO voznju cele linije(ima pravo da bude u prevozu od pocetne do krajnje stanice, tu se valjda slazemo), iako NIJE u vozilu nekoliko stanica..sto je problem da ga "zameni" "neplatisa"???

Svercovanje, "kradja" ili "neplacanje usluga" su NEADEKVATNI termini..

Primer za pekaru je recimo da nekoliko hiljada gradjana plati hleb u PRETPLATI, pa neki broj, ne svi, jedan dan uzme a drugi NE UZME hleb, ili uzme POLA hleba..toliko mu je dovoljno.... a poneko uzme hleb, ili parce... a ne plati, i to u znacajnoj manjini....ne bi taj pekar propao......ako bas poredimo babe i zabe

P.S.
Subvencije ne spominjem..
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.01.2015. u 20:37 - pre 113 meseci
Citat:
Dexic:
Izrada iphone-a kosta ~200$, a ekran za laptop je veci, pogresio si u procni na sasvim drugoj strani.

Aha znaci tako, a prevoz jednog putnika kosta 0 dinara?
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.01.2015. u 20:50 - pre 113 meseci
Ko je to gde rekao?
Zasto stalno vas dvojica izbacujete nesto levo, sto nigde nije pomenuto. I kako poredis nesto sto kosta prodavca >200$ i nesto sto ga kosta nekoliko dinara?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.01.2015. u 20:57 - pre 113 meseci
Citat:
vladd:Svaki gradjanin koji udje u vozilo, i ne vozi se s kraja na kraj, je PLATIO voznju cele linije(ima pravo da bude u prevozu od pocetne do krajnje stanice, tu se valjda slazemo:)), iako NIJE u vozilu nekoliko stanica..sto je problem da ga "zameni" "neplatisa"???:D

Svako ko koristi internet zna da nije tako - uzmimo za primer da ti placas 8/1 Mbps internet, sto po tvojoj logici znaci da si platio da dovuces svake sekunde u mesecu po 1 megabajt sa interneta, sto izadje 2592000 Mb downloada mesecno. Teoretski to jeste tako, ali je cena formirana na osnovu pretpostavke da ce prosecan korisnik prevuci tek par procenata od teoretski moguceg, pa se jedan protok deli na obicno 20 korisnika i to se zove stepen agregacije, koji obicno iznosi oko 20. Kada ne bi bilo tako, vec bi svako koristio "celu liniju" koju je platio, tada prosecan internet pristup ne bi kostao 15 evra vec 300 evra po korisniku! Isto za autobus, teoretski svako ko plati pojedinacnu kartu ima pravo da se vozi od prve do poslednje stanice, ali je cena formirana na osnovu statisticke retpostavke da se prosecan korisnik vozi jedva polovinu od toga. Kad bi se svako vozio od prve do poslednje stanice, cena bi morala biti 2x sadasnja, ne znam sta ti tu nije jasno. Isto tako, svako ko kupi mesecnu kartu u principu ima pravo da se vozi na 50 linija dnevno, ali kada bi svako ko kupi mesecnu koristio prevoz 50 x dnevno, mesecna dopuna ne bi mogla biti ~25 evra vec 300 evra.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.01.2015. u 21:05 - pre 113 meseci
Citat:
Dexic:
Ko je to gde rekao?
Zasto stalno vas dvojica izbacujete nesto levo, sto nigde nije pomenuto. I kako poredis nesto sto kosta prodavca >200$ i nesto sto ga kosta nekoliko dinara?

Dexic: "kada ima mesta, njih to nista primetno ne kosta vise"
Nista = nula dinara ili koliko?

 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.01.2015. u 21:24 - pre 113 meseci
"nista primetno" i "nista" nisu isto.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.01.2015. u 22:19 - pre 113 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
vladd:Svaki gradjanin koji udje u vozilo, i ne vozi se s kraja na kraj, je PLATIO voznju cele linije(ima pravo da bude u prevozu od pocetne do krajnje stanice, tu se valjda slazemo), iako NIJE u vozilu nekoliko stanica..sto je problem da ga "zameni" "neplatisa"???

Svako ko koristi internet zna da nije tako - uzmimo za primer da ti placas 8/1 Mbps internet, sto po tvojoj logici znaci da si platio da dovuces svake sekunde u mesecu po 1 megabajt sa interneta, sto izadje 2592000 Mb downloada mesecno. Teoretski to jeste tako, ali je cena formirana na osnovu pretpostavke da ce prosecan korisnik prevuci tek par procenata od teoretski moguceg, pa se jedan protok deli na obicno 20 korisnika i to se zove stepen agregacije, koji obicno iznosi oko 20. Kada ne bi bilo tako, vec bi svako koristio "celu liniju" koju je platio, tada prosecan internet pristup ne bi kostao 15 evra vec 300 evra po korisniku! Isto za autobus, teoretski svako ko plati pojedinacnu kartu ima pravo da se vozi od prve do poslednje stanice, ali je cena formirana na osnovu statisticke retpostavke da se prosecan korisnik vozi jedva polovinu od toga. Kad bi se svako vozio od prve do poslednje stanice, cena bi morala biti 2x sadasnja, ne znam sta ti tu nije jasno. Isto tako, svako ko kupi mesecnu kartu u principu ima pravo da se vozi na 50 linija dnevno, ali kada bi svako ko kupi mesecnu koristio prevoz 50 x dnevno, mesecna dopuna ne bi mogla biti ~25 evra vec 300 evra.



Upravo si krenuo u dobru logiku.

I ne bi bilo problema kada bi se GSP naplacivao po trzisnim pravilima, ali oni to NE ZELE.

Medjutim, NE placa se internet UNAPRED, vec NAKON koriscenja, i nije SUBVENCIONISAN, ne odvaja se deo GRADSKOG poreza na to.

A sto se "stepena agregacije" tice, svi "stepeni" su u GSP-u okrenuti u smeru obmane i prevare korisnika. Limit je 100 putnika po vozilu, ali mogu da se naguraju i 110, sto za internet nije moguce, zatim, ako je stepen agregacije 30 ili 40% u GSP-u(prosecno silaze na manje od pola relacije), to jos vise ukazuje na prevarnost NOVOG sistema vremenske naplate, smanjuje se prisutnost korisnika u vozilu za VECU CENU...

Znaci da ne mogu ni sa tim arsinom da se mere usluge GSP-a.

Mogu da krenu da se trgovacki ponasaju(uz zadrzane subvencije i vidove pretplate, nalik poklon cestitkama u vidu potrosackih cekova), da uvedu kvantifikovano placanje, progresivno placanje, bonuse za intenzivnije korisnike(nalik popustima na kolicinu)..sve to MOGU ali NE ZELE da uskrate sebi PEVARNO-PARAZITSKI sistem,
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.01.2015. u 13:31 - pre 113 meseci
Citat:

I ne bi bilo problema kada bi se GSP naplacivao po trzisnim pravilima, ali oni to NE ZELE.

Medjutim, NE placa se internet UNAPRED, vec NAKON koriscenja, i nije SUBVENCIONISAN, ne odvaja se deo GRADSKOG poreza na to.

Zasto mislis da gsp ne zeli naplacivanje po trzisnim pravilima? Mislis da se njima ne bi svidelo kada bi ti i ja zeleli da potpisemo ugovor na 2 godine i da nam racun stize na kraju meseca (pod uslovom da ne mozemo da eskiviramo placanje)? Zasto pominjemo subvencionisan prevoz - prevoz je subvencionisan za decu, nezaposlene, studente i penzionere, a ne za one koji placaju pojedinacnu kartu. Cena kostanja prevoza jednog putnika je negde oko 50 dinara po obavljenoj voznji. Grad i drzava subvencionisu prevoz dece, penzionera, studenata i nezaposlenih sa oko 24 dinara po obavljenoj voznji. Znaci, prevoz za mene i tebe + jedno skolsko dete kosta 100 dinara, od toga grad/drzava daju 24 a ja ili ti treba da damo ostatak. Ne znam odakle ikome ideja da grad i drzava subvencionisu moj i tvoj prevoz, ako ne pripadamo ni jednoj od povlascenih kategorija. Niko nije subvencionisao tvoj i moj prevoz ni sa jednim dinarom, vec mi moramo da placamo svoj prevoz vise od njegove realne cene, zato sto grad i drzava nece da subvencionisu prevoz povlasnjenih kategorija u punom iznosu, jer bi im u tom slucaju trebalo barem 15 milijardi subvencija. Sverceri su kao jos jedno moralno oprvdanje izmislili da je 70% njihovog prevoza vec placeno, pa se oni kao svercuju samo 30%. To je cista budalastina, onaj ko se svercuje a ne pripada povlascenim kategorijama svercuje se u punom iznosu vrednosti karte.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.01.2015. u 15:34 - pre 113 meseci
Dobar citat (Kampanja za odrziv i slobodan prevoz):

PR tekstovi u medijima, koje za potrebe političke mafije i vlasnika BusPlusa smišlja i plasira Istok Pavlović, vešto kriju enormna povećanja cene karata. Tako iz tekstova objavljenih u strogo kontrolisanim medijima ne možete čuti ovo:

- Najjeftinija karta je poskupela za 22% - (sa 73 na 89 RSD)
- Mesečna karta za penzionere sa primanjima od preko 25.000 RSD je poskupela 3000% (sa 400 RSD godišnje na 11.800 RSD godišnje)
- Mesečna karta za penzionere sa primanjima od preko 50.000 RSD je poskupela 4.500%(Sa 400 RSD godišnje na 17.800 RSD godišnje)
- Pojeftinjenje cene mesečnih karata za nezaposlene Od 2,5% ( sa 1120 na 1090 RSD) je već poznata strategija davanja bananica Beograđanima koji nemaju osnovna sredstva za život, a kamoli novca za plaćanje usluge prevoza čime im je posredno ograničeno zadovoljenje osnovnih životnih potreba i prava garantovanih Ustavom.
- I na kraju, pojefinjenje cene mesečnih karata za zaposlene je ništa drugo do smanjenje nameta poslodavcima i tajkunima što samo po sebi govori da je novi tarifni sistem smišljen u cilju da se deo tereta finasiranja javnog prevoza prebaci sa poslodavaca i tajkuna na račun penzionera i ostalih građana.

Mozda malo grubo opisano, ali je i tacno.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.01.2015. u 16:32 - pre 113 meseci
Citat:
cozmo_im: Dobar citat (Kampanja za odrziv i slobodan prevoz):

PR tekstovi u medijima, koje za potrebe političke mafije i vlasnika BusPlusa smišlja i plasira Istok Pavlović, vešto kriju enormna povećanja cene karata. Tako iz tekstova objavljenih u strogo kontrolisanim medijima ne možete čuti ovo:

- Najjeftinija karta je poskupela za 22% - (sa 73 na 89 RSD)
- Mesečna karta za penzionere sa primanjima od preko 25.000 RSD je poskupela 3000% (sa 400 RSD godišnje na 11.800 RSD godišnje)
- Mesečna karta za penzionere sa primanjima od preko 50.000 RSD je poskupela 4.500%(Sa 400 RSD godišnje na 17.800 RSD godišnje)
- Pojeftinjenje cene mesečnih karata za nezaposlene Od 2,5% ( sa 1120 na 1090 RSD) je već poznata strategija davanja bananica Beograđanima koji nemaju osnovna sredstva za život, a kamoli novca za plaćanje usluge prevoza čime im je posredno ograničeno zadovoljenje osnovnih životnih potreba i prava garantovanih Ustavom.
- I na kraju, pojefinjenje cene mesečnih karata za zaposlene je ništa drugo do smanjenje nameta poslodavcima i tajkunima što samo po sebi govori da je novi tarifni sistem smišljen u cilju da se deo tereta finasiranja javnog prevoza prebaci sa poslodavaca i tajkuna na račun penzionera i ostalih građana.

Mozda malo grubo opisano, ali je i tacno.

Nije sporno reci sta je tacno, ali treba upotpuniti ono sto je precutano:
- Najjeftinija karta je poskupela za 22% - (sa 73 na 89 RSD) sto je i dalje premalo u odnosu na cenu mesecne karte
- Mesečna karta za penzionere sa primanjima od preko 25.000 RSD je poskupela 3000% (sa 400 RSD godišnje na 11.800 RSD godišnje) jer je bilo suludo da jedna voznja penzionera izadje u proseku pola dinara. Po novim cenama, gsp ce voziti ove penzionere u proseku za 15 dinara po voznji, sto je i dalje izuzetno jeftino
- Mesečna karta za penzionere sa primanjima od preko 50.000 RSD je poskupela 4.500%(Sa 400 RSD godišnje na 17.800 RSD godišnje) jer je bilo suludo da jedna voznja penzionera izadje u proseku pola dinara. Po novim cenama, gsp ce voziti ove penzionere u proseku za 20 dinara po voznji, sto je i dalje izuzetno jeftino
- Pojeftinjenje cene mesečnih karata za nezaposlene Od 2,5% ( sa 1120 na 1090 RSD) je već poznata strategija davanja bananica Beograđanima koji nemaju osnovna sredstva za život, a kamoli novca za plaćanje usluge prevoza... ali to je pitanje za socijalne ustanove, a ne za gsp
- I na kraju, pojefinjenje cene mesečnih karata za zaposlene je ništa drugo do smanjenje nameta poslodavcima i tajkunima... kao najpostenijem sloju naseg drustva, koji je uvek placao prevoz i imao zelje i volje da beograd ucini boljim, za razliku od vecine drugih koji u njemu zive.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.01.2015. u 16:55 - pre 113 meseci
Ovo zadnje sigurno;) Ti od neshvatanja presao u zasmejavanje publike:)
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.01.2015. u 17:03 - pre 113 meseci
@Darko - ti stvarno nista ne razumes, do you?

Imas neke ok stavove ali 90% stvari ne razumes oko GSP-a.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.01.2015. u 17:24 - pre 113 meseci
Citat:
Dexic: Ovo zadnje sigurno;) Ti od neshvatanja presao u zasmejavanje publike:)

Dexic, ne vidim razloga za zasmejavanje - cozmo_im je sam prozvao one kojima ce novi tarifni sistem doneti ustedu, iz cega direktno sledi zakljucak da su oni i do sada posteno placali. Sad ti verovatno hoces da ukljucis u pricu i one koji nisu tako posteni i koji nisu placali, ali oni nisu tema niti cozmo_im-ove tvrdnje, niti mog odgovora.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.01.2015. u 17:41 - pre 113 meseci
Citat:
cozmo_im:
@Darko - ti stvarno nista ne razumes, do you?

Imas neke ok stavove ali 90% stvari ne razumes oko GSP-a.

U neke stvari se ne razumem, ali u neke druge se razumem neuporedivo vise nego prosecan diskutnt ovde. Naprimer, imam izvesna sto teoretska sto prakticna znanja iz oblasti upravljanja troskovima preduzeca da ne mogu da trpim da mi neko ovde drzi lekcije kako cena kostanja prevoza jednog putnika iznosi jednocifren broj dinara ili da to cak ne kosta nista.

Posto ti iznosis misljenje o meni, onda bi i ja trebao da iznesem misljenje o tebi - iz nekog razloga veoma detaljno proucavas funkcionisanje gsp, ali samo dotle dokle se slaze sa tvojim politickim stavovima. Sa jedne strane se bois protiv parazitskih struktura, a sa druge strane zalazes za totalno parazitiranje sirokih narodnih masa na ledjima koliko-toliko zdravg tkiva. Previse si jednostran u svojim tvrdnjama, voljan da iskopas najskrivenije podatke ako su ti oni po volji a da zazmuris na one koji ti stoje ispred nosa ako ti nisu po volji. Sve bi to bilo sasvim OK da si se ti predstavio kako neko ko ima posao ili bilo kakav interes da iznosi takva gledista, ja se uopste ne bih toliko trudio da ispravljam anomalije takvog nacina razmisljanja, jednostavno, ako je neko advokat nekog najokorelijeg kriminalca, onda je njegovo pravo i duznost da ga brani svim silama, ali ako nije vec bez ikakvih interesa ne uspeva da sagleda situaciju, onda je moralna obaveza probati da mu se pomogne. Sve u svemu, misljenja su nam razlicita i tu nema niceg loseg, bilo bi interesantno procitati tvoja gledsta na ostale teme i probleme zivota u Srbiji.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.01.2015. u 17:59 - pre 113 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
Dexic: Ovo zadnje sigurno;) Ti od neshvatanja presao u zasmejavanje publike:)

Dexic, ne vidim razloga za zasmejavanje - cozmo_im je sam prozvao one kojima ce novi tarifni sistem doneti ustedu, iz cega direktno sledi zakljucak da su oni i do sada posteno placali. Sad ti verovatno hoces da ukljucis u pricu i one koji nisu tako posteni i koji nisu placali, ali oni nisu tema niti cozmo_im-ove tvrdnje, niti mog odgovora.

Da li se ti to namerno za*ebavas sa nama, ili ne razumes srpski?

Pircao sam kako ovo zadnje (za tajkune kako su najbolji i najvise vole da Beograd uspe :D) je za zasmejavanje.


Sta je tebi, covece?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 845927 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.