Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 634617 | Odgovora: 3409 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

hexter
BGD

Član broj: 154780
Poruke: 172
91.208.89.*



+64 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.12.2011. u 11:32 - pre 102 meseci
Citat:
Dr.sima: Da, za sve te pare kupim 2 sata dnevno koje imam da provedem kako ja hocu, a ne guzvajuci se po autobusu.


Ti provedeš kako "ti hoćeš" ne razmišljajući da i drugi provode kako "oni hoće" i eto haosa..... A onda ostali ne mogu da provedu vreme "kako oni hoće".

Ako bih ja provodio svoja dva sata kako "ja hoću" možda bi ti putovaao kolima i duže od 1:45 ili 2:00.... Čemu sve to?

Nego nesvesno si opisao glavni problem: u svakom tvom postu dominira JA, JA, JA. Kada većina bude obrazovana (ne školski već opšte-kulturno, domaće) da im jedino može biti dobro ako bude najvećem broju dobro i da raditi u javnom interesu je jedini način poboljšanja sopstvenog kvaliteta života, tek onda će se nešto pomeriti napred. Do tada će ostati uvek rasprave u kome će neko stavljati sebe ispred svih i tražiti opravdanja za svoj egoizam.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2401 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.12.2011. u 11:39 - pre 102 meseci
Citat:
tdusko:Mada bi ja jako voleo da vidim tu putanju koja daje prosek od 25 minuta kolima, a 1:45 minuta gsp-om.


I kod mene je isti slucaj. Autobus ~ 1:30, auto ~25 minuta
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

3MAJ86
Marko Radić
Business Development Manager, Beauty
Industry
München

Član broj: 46087
Poruke: 253
*.adsl-a-1.sezampro.rs.

Sajt: marko-radic.blogspot.com


+136 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.12.2011. u 11:49 - pre 102 meseci
hexter zašto misliš da vi (ti i ostali koji slično razmišljaju) imate bilo kakvo pravo da govorite onima koji imaju kola bilo šta i da ih optužujete za probleme u saobraćaju. Putovanje kolima je luksuz, i tako i treba da bude. To košta (navedeno je već šta je li...), i oni koji koriste kola i te kako plaćaju za taj luksuz. Ko nema/ne želi, koristi jeftiniji vid transporta koji ima mnoooogo mana.

Evo i meni se više isplati da idem kolima na posao gde sam opušten, ne razmišljam da li će neko da me odžepari, da li će vozač da puši u autobusu pa da dođem na posao sav smrdljiv što na duvan, što na one koji su poslednji put videli sapun u prošlom veku. Što ću ujutru da ispeglam garderobu, a na posao da dođem kao da su me krave žvakale.... e meni se isplati da plaćam sve vezano za kola (gorivo, održavanje bla bla bla) a da izbegnem sve ovo što sam gore naveo. A plus imam štek u centru grada gde potpuno legalno parkiram besplatno.

Onog dana kada Beograd bude imao pravi metro (i dobar metro), tog dana ću da prodam auto (dobro, ne bukvalno, ali znaš na šta ciljam). Do tada, i dokle god imam sredstava ću da koristim auto za put do posla i nazad.

To što su vlasti u proteklih 25 (i više) godina dozvolile da se Beograd razvija bez ikakvog urbanističkog plana, i što je sabraćaj i na periferiji gde živim postao nepodnošljiv zaista nije moj problem. Da li sam ja kriv što je vlast dozvolila da se legalizuju silni objekti za siću, a da ne ispunjavaju neke osnovne standarde? A moje naselje (Filmski Grad) koje je još koliko-toliko i planski građeno sada izgleda kao katastrofalno ruglo. Parking mesta nigde. Na zgradu od recimo 25-30 stanova možda ide 10 parking mesta, i onda ljudi parkiraju jedni drugima na glavu. A postoji jedna glavna ulica ovde, i da pređem istu mi sada treba i po 5 minuta ponekad, a ranije sam mogao da pretrčavam kako sam hteo.

edit: da ne zaboravim. Recimo meni odgovara baš dosta tramvaj da istim stignem do posla. Još mi je početna stanica relativno blizu (jedno 4 - 5 stanica od mene do okretnice na b.brdu). Ali problem sa tramvajima je to što isti čas rade, čas ne rade. Nikada ne znam kada će raditi a kada ne. Nekad su redovni i super tačni, a nekada ih nema i po 45 minuta bez nekog razloga (dvanaestica je uglavnom nezavisna od ostatka saobraćaja). Vrlo je nepouzdan. Beovoz je opet moglo da bude super rešenje.... ali da ide kako bi trebalo. Stanica u rakovici mi je isto relativno blizu, a radim na 10 minuta pešaka od vukovog spomenika. Ali opet beovoz je nepouzdan i red vožnje mi ne odgovara.

GSP ima žutu traku u većem delu grada, napravljenu da autobusi idu brže nauštrb nas koji vozimo kola, i to je u redu. Ali izgleda da smo i dalje mi vozači krivi zbog toga što je GSP užasno nepouzdan. Ma nije nego!
when there is a why there is no how
 
Odgovor na temu

Dr.sima

Član broj: 6237
Poruke: 475



+119 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.12.2011. u 13:52 - pre 102 meseci
Naravno da sam sam sebi na 1. mestu. Drzavu boli uvo za sve nas, gsp boli uvo za sve nas, a ja sad da spasavam drzavu time sto cu se voziti busom. Ma da sigurno. Ti ne provodis svoje vreme kako hoces zbog opsteg dobra naroda :)
Moj novac, moje automobil, moj zivot, dokle god postujem sve propise i mogu sebi da priustim odredjene luksuze, ne vidim zasto bi se istih odricao.

Apropo teme: BusPlus - kao i sve ostalo, klasicno otimanje para
savet: ugledajte se na ostale (evropske) drzave pa prepisite od njih
 
Odgovor na temu

hexter
BGD

Član broj: 154780
Poruke: 172
91.208.89.*



+64 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.12.2011. u 14:29 - pre 102 meseci
Citat:
3MAJ86: hexter zašto misliš da vi (ti i ostali koji slično razmišljaju) imate bilo kakvo pravo da govorite onima koji imaju kola bilo šta i da ih optužujete za probleme u saobraćaju. Putovanje kolima je luksuz, i tako i treba da bude. To košta (navedeno je već šta je li...), i oni koji koriste kola i te kako plaćaju za taj luksuz. Ko nema/ne želi, koristi jeftiniji vid transporta koji ima mnoooogo mana.


Zaista ne shvatam ko su to "vi" i "mi".

OK. Da li to znači ako imam automobil(e) (a imam ih), i ako su novi (a novi su kupljeni pre 3 i pre pola godine), i ako ih koristim (a koristim ih, često), i ako mi ne predstavlja niti problem niti luksuz da ih koristim, da li to znači da imam pravo (dozvoljavaš mi?) da komentarišem?
I, da, automobili mi nisu luksuz, već sasvim normalna potreba. Inače da ne nabrajam dalje šta mi sve ne predstavlja luksuz, jer je to besmisleno...

Znači imam vozila i mogu da priuštim sva plaćanja oko njih. Ali ne koristim ih kada mi nisu neophodni. Sasvim lepo i sasvim normalno se prevozim i GSP-om.
I nemam problema sa tim. I nemam nameru da drugima pričam da su "oni" i da nemaju pravo da mi pričaju.

Poenta je u tome da ukoliko građani sami za sebe ne učine nešto nikakva vlast ne može da im učini.

Može da se postavi i žuta traka, i odvojena autobuska stajališta, i tramvajske šine, i prednost na semaforima kada ima ljudi koje mrzi da se parkiraju i zaustave 20-ak metar dalje i da ne ometaju GSP. Jer, ipak, njihovo je pravo kad već plaćaju taj "luksuz" da ga iskoriste gde im dgovara. Šta neki koji "nemaju", pa se voze u transportu sa mnogo mana, imaju pravo da im govore?

Za temu: BUS-Plus nije nikakvo savršeno rešenje. Ali je naprednije od sadašnjeg i postoji dobra šansa da donese izvestan napredak. Naravno da će neko i da profitira na tome. Ali ukoliko uskoro popravi kvalitet javnog prevoza, sve će pasti u drugi plan.
 
Odgovor na temu

stil
11000

Član broj: 4832
Poruke: 2066



+419 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.12.2011. u 14:36 - pre 102 meseci
Neko je bacio na papir podatke na "papir" pa izračunao :

Citat:
After crunching the numbers, he calculates that on a weekday, the average car driven into Manhattan south of 60th Street causes a total of 3.26 hours of delays to everybody else. (At weekends, the equivalent number is just over 2 hours.) No one car is likely to suffer excess delays of more than a few seconds, of course, but if you add up all those seconds for the thousands of affected cars and trucks, it comes to a significant amount of time.


http://blogs.reuters.com/felix...-car-into-manhattan-costs-160/

Jedan automobil na ulici je kriv za 3.26 sati kašnjenja svih ostalih. Malo li je ?

 
Odgovor na temu

hexter
BGD

Član broj: 154780
Poruke: 172
91.208.89.*



+64 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.12.2011. u 14:45 - pre 102 meseci
Citat:
stil: Neko je bacio na papir podatke na "papir" pa izračunao :



http://blogs.reuters.com/felix...-car-into-manhattan-costs-160/

Jedan automobil na ulici je kriv za 3.26 sati kašnjenja svih ostalih. Malo li je ?


Neuporedivo je, ipak, Beograd i Manhattan.....
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4495



+3126 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.12.2011. u 16:21 - pre 102 meseci
Ja sam pre više od decenije (kad sam živeo i radio na drugom mestu) imao direktan prevoz autobusom GSP-a od stana do ulaza u firmu. Autobusom mi je trebalo oko 25 minuta, a kolima oko 20 minuta. Pošto se ionako vrtim za parking mesto preko 10 minuta, logično je zaključiti da mi se savršeno isplati da koristim autobus. Neko vreme sam zaista i išao autobusom, ali sam onda shvatio da je prevoz autobusom izgleda namenjen samo za stoku a ne za ljude. Prvo što red vožnje nema veze sa realnošću, a drugo što dolaze neispravni autobusi koji dime unutra ili duvaju na sve strane, a pored toga su gužve nekada takve da propustim i po 3-4 autobusa jer se ne osećam dovoljno kao stoka da bih se gurao u tu gomilu.

Citat:
3MAJ86: Onog dana kada Beograd bude imao pravi metro (i dobar metro), tog dana ću da prodam auto (dobro, ne bukvalno, ali znaš na šta ciljam). Do tada, i dokle god imam sredstava ću da koristim auto za put do posla i nazad.


Ma neće nas metro spasiti. Džaba metro ako se red vožnje ne bude poštovao, ako gužve budu nesnosne, i uostalom metroom ne možeš da stigneš gde god poželiš nego samo tamo gde bude išla ta linija.

Ja sam ranije išao metroom po Parizu. Tamo se zna, red vožnje se prilično poštuje, neke linije idu na 2-4 minuta, i uglavnom nije preterana gužva. Ali sam i od toga odustao, tako da sam zadnjih par puta i po Parizu išao kolima (iako su velike gužve u saobraćaju). Jednostavno mi je mnogo udobnije da putujem (i duže) kolima dok sedim u svom sedištu i slušam svoju muziku i telefoniram kome hoću a da me niko ne sluša, i uostalom imam slobodu da odem gde god hoću kad god hoću, nego da se drndam po metrou i slušam one muzičare i druge prosjake, gledam one muslimanke u feredžama kojima samo oči škilje iz crne vreće (i razmišljam da li će sad nešto da eksplodira ili je stvarno normalna osoba "ispod"), i pratim koja je stanica na kojoj treba da izađem, presedam, pešačim... Jok brate, sedneš u auto, odvezeš se od tačke A do tačke B, i to je to.

Gradski prevoz u Beogradu može da smanji gužve samo ako bude drastično jeftiniji od vožnje kolima na istoj relaciji (i ako se red vožnje bude poštovao a gužve budu podnošljive). A on to sada nije, a još manje će biti sa ovim poskupljenjem prevoza koje dolazi pod izgovorom modernizacije.
Ovaj forum ne zaslužuje da na njemu učestvujem, ne toliko zbog članova koliko zbog administratora/moderatora kojima je sujeta enormna. Ali rekoh da ubijem neko vreme tokom epidemije... dok mi ne obrišu ovaj potpis i oteraju me opet.
 
Odgovor na temu

3MAJ86
Marko Radić
Business Development Manager, Beauty
Industry
München

Član broj: 46087
Poruke: 253
*.adsl-a-1.sezampro.rs.

Sajt: marko-radic.blogspot.com


+136 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.12.2011. u 19:51 - pre 102 meseci
Hexter, kažem da je vožnja na relaciji do posla i nazad svaki dan luksuz u odnosu na GSP. I smatram da oni koji kritikuju ove što se voze kolima (iako sede sami u istima i stvaraju gužvu bla bla bla...), nemaju pravo da to rade, jer prosto vozači i te kako plaćaju to što koriste auto. Naravno i GSP se plaća, ali voziti se kolima je skuplje.

Cela moja priča je bila isključivo vezana za vožnju kolima na posao i sa posla. Naravno da se auto koristi u razne druge svrhe, ali pričamo sada o varijanti kada se svaki dan isti koristi za posao i nazad. Izvini ako sam te uvredio nečime.

Deo u kome se ne slažemo je onaj, što ja mislim da ljudi koji koriste GSP nemaju osnova da kukaju na one što se voze kolima.
when there is a why there is no how
 
Odgovor na temu

vujkev
Beograd

Član broj: 8072
Poruke: 1314
212.200.240.*



+100 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.12.2011. u 21:42 - pre 102 meseci
Da se vratimo malo na temu BusPlus karata

juče sam u gradu video priloženo uputstvo kako se koristi ova kartica i odmah su mi dve stavke zapale za oko.

1. "Čekiranje" karata samo dok vozilo stoji u stanici
2. Ulaz samo na prednjim i zadnjim vratima tj. tamo gde piše "Ulaz"

1. stavka možda i može nekako da se izvede za koji mesec kad se ljudi naviknu, ali druga je naučna fantastika. Već zamišljam penzinere (a generalno i bilo koju drugu osobu) koji uđu na prednja vrata, zauzmu mesto odmah do vozača i onda osoba iza njih ponavlja onu čuvenu iz 90-ih "Ajmo sredina" :). Još kad treba da izađu moraju da se guraju kroz neopisivu gužvu do srednjih vrata. Apslutno nemoguće i biće nemoguće dokle god su ovakve gužbve u prevozu.


Naučio sam...
Da je važnije biti ljubazan nego biti u pravu
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

stil
11000

Član broj: 4832
Poruke: 2066



+419 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.12.2011. u 21:59 - pre 102 meseci
Citat:
3MAJ86: Hexter, kažem da je vožnja na relaciji do posla i nazad svaki dan luksuz u odnosu na GSP. I smatram da oni koji kritikuju ove što se voze kolima (iako sede sami u istima i stvaraju gužvu bla bla bla...), nemaju pravo da to rade, jer prosto vozači i te kako plaćaju to što koriste auto. Naravno i GSP se plaća, ali voziti se kolima je skuplje.

Cela moja priča je bila isključivo vezana za vožnju kolima na posao i sa posla. Naravno da se auto koristi u razne druge svrhe, ali pričamo sada o varijanti kada se svaki dan isti koristi za posao i nazad. Izvini ako sam te uvredio nečime.

Deo u kome se ne slažemo je onaj, što ja mislim da ljudi koji koriste GSP nemaju osnova da kukaju na one što se voze kolima.


Poenta priče je u tome da ulice u Beogradu nisu projektovane za ovoliki broj vozila. Kako to sada rešiti bez tenzija i hladne glave ? Najbolje bi bilo da su svuda napravljeni široki bulevari kao na NBGD ali nisu i eto.

U centar grada GSPom i neće biti gužvi. Nisu Nemci blesavi što su napravili onu fotografiju da prikažu suštinu problema.

https://static.elitesecurity.org/uploads/2/9/2986654/n.jpg

Toliko.
 
Odgovor na temu

ironman
Beograd

Član broj: 40097
Poruke: 1103
*.mediaworksit.net.



+96 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.12.2011. u 22:49 - pre 102 meseci
hahaha
A najjace ce biti ako ovaj sistem budu koristili za brojanje putnika u vozilu, pa kazu, u ovom trenutku u vozilu se nalazi 20-ak putnika, a ono bus pun!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15176



+2713 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.12.2011. u 22:54 - pre 102 meseci
A sta znaci onaj korak 2: na citacu izaberite zonu?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1671
*.adsl.alicedsl.de.



+764 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.12.2011. u 23:03 - pre 102 meseci
Pa da naglasis da ides van prve zone :)


“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

vujkev
Beograd

Član broj: 8072
Poruke: 1314
*.com
Via: [es] mailing liste



+100 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.12.2011. u 23:07 - pre 102 meseci
Pretpostavljam da će to biti aktivno ukoliko vozilo prelazi iz zone u
zonu. Mada nešto mi se mota po glavi da sam čuo da će se zone ukinuti
Naučio sam...
Da je važnije biti ljubazan nego biti u pravu
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1671
*.adsl.alicedsl.de.



+764 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.12.2011. u 23:12 - pre 102 meseci
ne znam da li je ovaj softver sa snimka konacan ali ja nisam uspeo da ukapiram gde i kako se bira 2. zona


“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

p0peye
Nenad Nikolić
Bg

Član broj: 64580
Poruke: 183
...148.91.adsl.dyn.beotel.net.



+9 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.12.2011. u 00:46 - pre 102 meseci
Citat:
stil: Poenta priče je u tome da ulice u Beogradu nisu projektovane za ovoliki broj vozila. Kako to sada rešiti bez tenzija i hladne glave ? Najbolje bi bilo da su svuda napravljeni široki bulevari kao na NBGD ali nisu i eto.

U centar grada GSPom i neće biti gužvi. Nisu Nemci blesavi što su napravili onu fotografiju da prikažu suštinu problema.

https://static.elitesecurity.org/uploads/2/9/2986654/n.jpg

Toliko.


Evo kako je preložio jedan deda ispred trafike koji je cevčio pivo, a koji nema 3 razreda osnovne škole:

... prvo se mesecima javno trubi i vodi kampanja da će doći do promena, a onda:
-se optimizuje način naplate karata, kao u normalnim zemljama (vremensko trajanje, dnevna, pojedinačna, mesečna, godišnja...)
- se poveća broj vozila GSP u saobraćaju, ako treba i 2x i 3x, da se narod ne bi gužvao, i da bi uopšte imao želju da se vozi GSPom
- policija (kao što je najavljeno) prestaje da sedi po kladionicama i kafićima (dobro, ne može baš da prestane, ali minimizira), i agresivno radi svoj posao
- optimizuje se broj žutih traka za javni prevoz (auto put zaustavna traka, bulevari - npr Jurija Gagarina itd - najsporija traka samo i isključivo za GSP)
- u GSP vozila se instaliraju kamere koje snimaju žutu traku ispred sebe i snimak se automatski šalje u sup gde se obrađuje i svaki vlasnik vozila koje se našlu u žutoj traci dobija čestitku na kućnu adresu.
- policija (kao što je najavljeno) prestaje da prima mito zbog kontrola u civilu (dobro, ne može baš da prestane, ali minimizira), i oni koji nisu pohapšeni, savesno rade svoj posao
- optimizuje se zeleni talas za GSP vozila
- svaki telefon danas ima kameru. Svaki građanin može da snimi vozače kojima se žuri i da pošalje snima SUP-u. Vlasnik vozila dobija čestitku.
... (ovaj deo nisam razumeo, gunđao je jer je skoro popio celo pivo), ali nešto je gunđao o budalama koje su potpisivale urbanistički plan i pominjao zatvor...
- policija (sada već i oni članovi koji do sada već nisu) prestaje da sedi po kladionicama i kafićima/ prima mito, i radi svoj posao

... JBG, deda je stuko pivo ispred prodavnice i otišao, tako da nisam čuo kraj, ali dobro zvuči do sada...
pozdrav, p0peye
 
Odgovor na temu

stil
11000

Član broj: 4832
Poruke: 2066



+419 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.12.2011. u 07:58 - pre 102 meseci
Ovi forumi su dobri zbog toga što postaje irelevantno koliko razreda škole imaš, jedino što je važno su argumenti. Dalje, u ovom okruženju je raširena pojava statusa kvo. To jednostavno obožavamo. A vreme prolazi. Dalje, uži centar grada je počeo da se izgrađuje odavno kada su konji bili glavno prevozno sredstvo. Tako da jedino da se nekakvim vremeplovom vratiš u prošlost i objasniš ljudima da treba da naprave šire ulice kako bi se ti danas vozao bez gužve. Međutim da se vratimo u realnost. Centar grada ima premali kapacitet protočnosti ulica a preveliki broj vozila. Kako ulice nije moguće proširiti jedino rešenje je smanjiti broj vozila. Samo upotrebiti zdrav razum. Toliko.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.12.2011. u 08:01 - pre 102 meseci
Što će se jedino desiti izgradnjom metroa. Tačka.
 
Odgovor na temu

p0peye
Nenad Nikolić
Bg

Član broj: 64580
Poruke: 183
...148.91.adsl.dyn.beotel.net.



+9 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.12.2011. u 09:45 - pre 102 meseci
Tačka?
Jel' to tema zaključana...?


Nego...
Citat:
stil: ...Samo upotrebiti zdrav razum...

Bilo bi zanimljivo napraviti anketu da li bi ljudi koji se po gradu voze kolima ipak koristili GSP kada:
- bi bio redovan
- bi dovoljno često išao
- bio dovoljan broj vozila da se ljudi ne guraju. (Ne mora svako da sedne, dovoljno je da ti se niko ne navali na kičmu, i da možeš slobodno da se krećeš kroz bus (kao što su inače i predviđeni)

Ubeđen sam da bi velika većina koristila GSP: Manje amortizuješ auto, Ne razmišljaš gde ćeš da parkiraš, da li će neka budala da te ogrebe, da li ćeš morati da se pobiješ sa drugom budalom, i veoma bitno: za to vreme koje bi inače proveo vozeći svoj auto, nervirajući se i gubeći živce, možeš čitati novine, knjigu, gledati film na "smart" telefonu, ili se prosto odmarati (druga reč za "dremnuti" )

Evo ja lično: skoro uvek gde god idem idem kolima, ali mi ne bi palo na pamet da auto koristim (sem van grada) kada bi gore navedeni uslovi bili ispunjeni...

ALI. GSP čeka da se ljudi na (ne)određeno vreme odreknu "luksuza" i da ne idu kolima, već da koriste GSP (čitaj: da se vozilima predviđenim za 100 osoba vozi 300-400 - slobodna procena, bilo bi interesantno naći podatak koliko ljudi ukupno cirkuliše kroz grad, a koliko ima predviđenih mesta u vozilima GSP-a koja se dnevno nađu na ulici...), pa da onda oni možda razmisle o tome da li bi mogli da se sastanu i većaju o tome da li da se pokrene studija o izvodljivosti da se optimizuje prevoz...
Citat:
stil: ...Samo upotrebiti zdrav razum...

Pokušali su, ali im baš nije išlo...

pozdrav, p0peye
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 634617 | Odgovora: 3409 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.