Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 889650 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u27.01.2015. u 20:30 - pre 118 meseci
bakara će da mi oprosti ;-)

http://www.nadlanu.com/pocetna...rskoj-petlji.a-257960.291.html


Utorak, 27. jan 2015. u 15:57
HIT: Građani napali komunalnu policiju na Mostarskoj petlji

Nekoliko građana nezadovoljnih načinom na koji su se ophodili prema sredovečnoj ženi gađalo je patrolu Komunalne policije danas u 15.10 sati na stajalištu na Mostraskoj petlji u Beogradu.
3328 144 Share0
HIT: Građani napali komunalnu policiju na Mostarskoj petlji
Pošto nije imala indetifikaciona dokumenta kod sebe, kontrolori su na grub način sprečavali nesrećnu ženu da napusti mini plato autobuskog stajališta dok ne dođe patrola Komunalne policije. Kad su se posle pet minuta pojavili, komunalci su ženu ugurali u automobil. Tom prilikom su građani koji su čekali prevoz u popodnevnom špicu prvo verbalno, a zatim i plastičnim bocama napali komunalce. Pročitaj i: Traži se ukidanje Komunalne policije

Svedoci incidenta tvrde da je bilo napeto i da se situacija smirila tek pošto se patrola udaljila s mesta događaja, dok su kontrolori GSP-a, u strahu za svoju bezbednost, pešice, preko pasarele, napustili Mostarsku petlju.

Ovo je treći incident u poslednja četiri dana u kojem su glavni akteri pripadnici Komunalne policije Beograda. Građani su uznemireni i ozlojađeni takvim ponašanjem i uvereni kako je smisao njihovog postojanja pomaganje stanovnicima grada, a ne privođenje putnika bez karata.
Foto: Nadlanu

 
Odgovor na temu

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.static.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u28.01.2015. u 13:06 - pre 118 meseci
Vesićevi sindikalci ,,apeluju tj. prete'' ili u prevodu sve firme da nam direktno uplaćuju ,,vaše'' pare za prevoz, samo ovo ,,direktno'' GSP-u, ide preko Male Krsne tj. Apex-a ;-)

http://www.blic.rs/Vesti/Beogr...voz-ako-se-ne-poboljsa-naplata

Samostalni sindikat GSP: Zaustavićemo prevoz ako se ne poboljša naplata
Tanjug | 28. 01. 2015. - 13:14h | Foto: R. Ristić | Komentara: 0

Ako se ne poboljša naplata pretplatnih karata za usluge prevoza, Gradsko saobraćajno preduzeće (GSP) "Beograd" biće primorano da zaustavi prevoz najpre na 10 minuta, a potom i na pola sata i sat vremena, rečeno je danas na konferenciji koju je organizovao Samostalni sindikat tog preduzeća.

Predsednik Samostalnog sindikata JKP GSP "Beograd" Zoran Antić apelujući na sve javne ustanove, rekao je da funkcija javnog gradskog prevoza u gradu i pored svih napora Skupštine grada, Sekretarijata za saobraćaj i zaposlenih u GSP ne može da opstane ako svi ne počnu da plaćaju uslugu prevoza.


- I GSP, firma koja prevozi građane, plaća mesečno 19 miliona dinara za prevoz svojih zaposlenih - istakao je Antić i upitao zašto to ne bi radila i druga javna preduzeća.


- Menadžment JKP GSP obezbedio je značajan popust za kupovinu pretplatnih karata za prevoz za zaposlene - rekao je predsednik Sindikata zaposelnih u komunalno-stambenoj delatnosti Beograda Aleksandar Radojević i naveo da nijedan direktor javnog preduzeća koje se direktno ili indirektno finansira iz budžeta nema pravo da prevoz svojih zaposlenih plaća skuplje nego što je to neophodno.


Dok se ne poveća naplata pretplatnih karata, GSP neće biti u mogućnosti da nabavi ni približno dovoljan broj novih vozila, niti rezervnih delova za već postojeća, rečeno je na konferenciji.


Nepopularnim merama ušteda koje je sproveo grad Beograd, ugroženo je oko 4.800 zaposlenih kojima su zbog toga smanjene plate, ali i povećano radno vreme, istakao je Antić i dodao "vozač koji je egzistencijalno ponižen, sa nedovoljno sredstava za život, umoran, obavezan je da dnevno preveze najmanje hiljadu putnika.


Kako je istakao direktor GSP Željko Milković, onog trenutka kada se poveća naplata i usluga će postati bolja i izneo činjenicu da je u poslednjih 20 godina kupovina mesečnih karata značajno opala, te da se sada proda 105 hiljada karata, a 1994. je prodato 637.000, zbog čega su u GSP i primorani da apeluju na javna preduzeća ali i vlast da im pomogne.


- Apelujemo na Republiku, Grad, premijera, gradonačelnika, da urade sve što je u zakonskim okvirima i u skladu sa njihovim ovlašćenjima da se uvede obaveza plaćanja karata u gradskom prevozu - istakao je Antić.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u28.01.2015. u 13:12 - pre 118 meseci
Ovaj poredi babe i zabe. U januaru 1994 je fiksiran 1:1 dinar za marku i tad je, recimo, mojoj kevi plata se vratila na stari nivo (2000 DEM), a cena karte je bila smejurija :) Pa normalno je da je prodavan veci broj karata. Nece da se usude da kazu odnos cene prevoza i proseka zarade tada. Meni je pocetna plata bila 800 DEM 1995 kad sam se zaposlio, prevoz nisam ni osetio po dzepu.

Kako god, stanje je postalo neizdrzivo.

Inace, pitajte ko podrzava ovog Antica u GSP.

Direktni glasnogovornik Vesica i ostalih.

P.S. Netacno je da su vozacima smanjili plate.
 
Odgovor na temu

ironman
Beograd

Član broj: 40097
Poruke: 1144
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+105 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u28.01.2015. u 13:35 - pre 118 meseci
Citat:
I GSP, firma koja prevozi građane, plaća mesečno 19 miliona dinara za prevoz svojih zaposlenih - istakao je Antić i upitao zašto to ne bi radila i druga javna preduzeća.


Zar nisu onomad rekli da ukidaju tadašnje markice i da se voze na službenu legitimaciju?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u28.01.2015. u 13:54 - pre 118 meseci
Taj sindikat je SNS sindikat, ne nasedajte na te price.

Sve ce gradska vlast da izvrne naopako samo da opravda represiju.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1756
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2287 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u28.01.2015. u 16:01 - pre 118 meseci
Citat:
cozmo_im:
Ovaj poredi babe i zabe.U januaru 1994 je fiksiran 1:1 dinar za marku i tad je, recimo, mojoj kevi plata se vratila na stari nivo (2000 DEM), a cena karte je bila smejurija

Racunato je vec na ovoj temi ranije, muci te demencija izgleda... Doduse, tada si to isto tvrdio za 1998-u, pa sam ti matematicki dokayao da nisi u pravu, pa sad kad nije uspelo opet biras random godinu?
http://www.elitemadzone.org/p3503308

Dakle, 1998-e je prosecna plata u Srbiji bila 968 dinara, a karta 3 dinara, sto znaci da za platu moze da se kupi 322 karte.
Danas, prosecna neto plata u Srbiji je 43.975 dinara, a karta 71 dinar, sto znaci da za prosecnu platu moze da se kupi 619 karti.

Razlika je u tome sto je 1998-e 500 DEM bilo oko 3 prosecne plate, a danas je (250 EUR) oko 0.7 prosecnih plata. Plata povecana 45x, a cena karte povecana 23x. Na sve to stalno naglasavam da onaj ko radi za platu ne treba da placa pojedinacnu kartu, vec jeftiniju mesecnu. Tako je te 1998-e trosak mesecnog prevoza bio 360 dinara (tj. 37% od prosecne plate) a danas iznosi 3275 dinara, tj. 7.4% prosecne plate.

Mozda volis da poredjenje napravimo sa minimalnom zaradom? Moze i tako...
Minimalna zarada 1998-e godine bila je 470 dinara, tj. za minimalnu zaradu moglo je da se kupi 156 karti. Danas je minimalna zarada 21.160 dinara, a za minimalnu zaradu moze da se kupi 298 pojedinacnih karti.

kako god okrenes vrti se oko toga da pojedinacna karta treba da udvostruci cenu, da bi se doslo na stanje iz 1998-e, a moja neka logika je da se ne terba zaustaviti na tome imajuci u vidu da je veliki procenat stanovnistva stekao naviku da se svercuje, vec da treba cenu pojedinacne karte formirati oko 200 dinara, kako bi se stanovnistvo beograda podsticalo da kupuje mesecne karte umesto skupih pojedinacnih karti.


To sto je tvoja majka tada zaradjivala 6 prosecnih plata je druga prica, voleo bih da znam da li je bila predsednica ili guvernerka
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1756
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2287 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u28.01.2015. u 16:09 - pre 118 meseci
Citat:
cozmo_im:
Inace, pitajte ko podrzava ovog Antica u GSP.

Direktni glasnogovornik Vesica i ostalih

Taj sindikat je SNS sindikat...

Ako vec pominjes prezimena, mozda ne bi bilo lose da das kratak pregled ko je od tih prezimena u kojoj partiji i na kojoj funkciji, tako da i mi koji ne pratimo politiku mozemo da razumemo zasto se svako malo ponistava ono sto je prethodno dogovoreno i zasto onaj mali osudjuje (valjda) svoju komunalnu policiju pre bilo kakve istrage i suda.
 
Odgovor na temu

stil

Član broj: 4832
Poruke: 2066



+419 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u28.01.2015. u 16:17 - pre 118 meseci
Aktuelna tema :)


 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u28.01.2015. u 19:29 - pre 118 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Dakle, 1998-e je prosecna plata u Srbiji bila 968 dinara, a karta 3 dinara, sto znaci da za platu moze da se kupi 322 karte.
To sto je tvoja majka tada zaradjivala 6 prosecnih plata je druga prica, voleo bih da znam da li je bila predsednica ili guvernerka :-)


U pitanju je 1994-ta a ne 1998-a. Procitaj sta sindikalac prica.

Nemamo podatak za karte, ali tad su sva preduzeca kupovala markice. U prevodu - otud toliko prodatih karata.

Ja sam negde nasao podatak da je kazna nakon 1994. bila 20 dinara. Ali podatak za kartu ne, ali sigurno je bila jeftinija od tih 3 dinara kasnije.

Ako te bas zanima sta mi je mama bila - sef racunovodstva jedne ogromne domace kompanije (do tih i pre tih vremena jako profitabilne).
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u28.01.2015. u 23:53 - pre 118 meseci
Citat:
cozmo_im:
Ovaj poredi babe i zabe. U januaru 1994 je fiksiran 1:1 dinar za marku i tad je, recimo, mojoj kevi plata se vratila na stari nivo (2000 DEM), a cena karte je bila smejurija :)

A tvoja keva je inače mogla da ode u banku i da tih 2000 dinara promeni u 2000 dem?

Preračunaj malo koliko je tih 2000 dinara bilo u dem kod onih što su stajali na uglovima i mrmljali u sebi u bradu, neke "vze vze"...
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.01.2015. u 00:30 - pre 118 meseci
Moglo je. Moj cale je nekoliko meseci isao u banku, na jednom salteru digne penziju pa onda u istoj banci kupi marke (nesto preko dve hiljade maraka za jednu penziju). I to je moglo svuda a iskoristili su najvise hrvati.


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.01.2015. u 07:28 - pre 118 meseci
HE, jos ce ispasti da su nekada kroz istoriju, ove zamlate iz GSP-a imale POSTENU naplatu

Ma jok!

Karta je ODUVEK bila nenormalna, iako dotirana, ali je preduzece bilo puno supljina, i nikada dosta para.

Ono sto njima tera suzu na oci je sto je tada, 90-ih, bilo 460000 proizvodnih radnika u Beogradu, a sada samo 22000..

I to su bili poprilicno "prinudni" korisnici.

A sada, posto se silni "radnici" samozaposljavaju po trafikama, ili nesto petljaju u blizini kuce, GSP treba da smislja kako da privuce bar one malobrojne sto nesto rade, da na kracim relacijama poznu da koriste prevoz, i da ga plate.


A za uredno placanje karte postoji nenasilna metoda. Kao u Londonu, kada vec vole da zijaju u tudje dvoriste.

Vozaci kao nece da voze, nesto im fali, rekli im sefovi da bundzijaju, kao da ne mogu da gledaju ko ulazi na prednja vrata i prislanja kartu validatoru. Zuri im se negde?, imaj nedovoljnu kolicinu blebetanja preko mobilnog?

A ne da mlate praznu slamu, i izmisljaju neke bajke o uzrocima njihove nesposobnosti.

Kao konjusari u 21-om veku, umesto da se prilagode ambijentu(i postanu automehanicari), oni bi da se prisile korisnici da kupuju i odrzavaju konje
 
Odgovor na temu

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.static.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.01.2015. u 08:06 - pre 118 meseci
Sve se to svodi na prostu logiku koja kaže optimizuj svoje poslovanje (mislim na GSP), napravi cenu karte koja je prijemčiva prosečnom građaninu i imaćeš rezultat. Kad su povećali cenu goriva preko granice isplativosti krenuo je šverc iz BiH, sa Kosova, iz MK odakle je gorivo jeftinije, kad je cena otišla dole nikome se ne isplati da švercuje jer svoju ekonomsku računicu zadovoljava u lokalu, čak i EU konkretno Nemačkoj ljudi koji žive u blizini Austrije idu da sipaju gorivo u Austriju jer je isto značajno jeftinije, tačnije manje je opterećeno akcizama, isto tako kako se povećala cena cigareta krenuo je šverc duvana po pijacama, sad po Ideama, Rodama, Maxijaim vidim natpise snižene cene cigareta (nisam pušač pa ne zam i kolko je realno pojeftinjenje), znači optimizacija od strane proizvođača jer akcize nisu smanjenje, ljudima se ne isplati da kupuju skupo, isplati im se ovaj švercovani duvan. Da rezimiram poentu, kad GSP sebe dovede u red, kad skinu BusPlus sa grbače, smanje cenu markice i karte na razuman nivo srpskog standarda, ljudi koji se sad švercuju će se vratiti u svoju optimizaciju šta ima se više isplati da kupe markicu/kartu ili da ih jure po busevima, dok god ima se više isplati ovo drugo koje opet ne može bez prvoga, stvar je jasna!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.01.2015. u 09:40 - pre 118 meseci
Citat:
ventura:
A tvoja keva je inače mogla da ode u banku i da tih 2000 dinara promeni u 2000 dem?


Moglo je, Sceka me pretekao u odgovoru. U toj firmi minimalac u doba stabilizacije je bio 1500 DEM (za njeno radno mesto).

Inace, evo mog proracuna za cenu benzina od 126,4 dinara.

Ako idem kolima, peske do posla imam 20 minuta, kolima 15 minuta do mesta gde parkiram (mozda 17-18 maksimalno zavisno od uslova saobracaja). Realno 40 minuta od kuce do posla. Autobusom oko 10-15 minuta duze, ali nemam toliko peske. S tim sto autobus ume da ne postuje red voznje pa nekad se otegne i na sat vremena i vise. Kolima ne moram da krecem znacajno ranije zbog toga.

Prosek potrosnje na toj relaciji mi je tacno 6,8 litara na 100km (malo manje semafora pa se laganijom voznjom moze i smanjiti jos, ali da uzmem najveci prosek, radi postenog obracuna). Kilometara 26 ukupno dnevno, 130km nedeljno. Metoda merenja od cepa do cepa.

Potrosim 8,84 litre nedeljno iliti 1117 dinara nedeljno, to je za 4 radne nedelje - 4468 dinara. BUSPLUS pretplata je 3275. NIGDE LOGIKE da mene kolima ispadne samo 1200 dinara skuplje!! Posto je nafta pala ispod 50 dolara, ako benzin bude pao na 120 dinara, voznja autom na posao ce se skoro izjednaciti sa cenom voznje autobusom.

To ima samo u Srbistanu.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1756
*.dynamic.sbb.rs.



+2287 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.01.2015. u 09:46 - pre 118 meseci
Citat:
U toj firmi minimalac u doba stabilizacije je bio 1500 DEM (za njeno radno mesto).

Pretpostavljam da nije sacuvan nikakav dokument o tome, pa nam ostaje da ti verujemo na casnu pionirsku rec?
Citat:
Posto je nafta pala ispod 50 dolara, ako benzin bude pao na 120 dinara, voznja autom na posao ce biti isplativija nego autobusom.

Pa generalno je tako svuda i to jos izrazenije, posto je cena karte u prosecnoj evropskoj metropoli najmanje za isti procenat veca za koliko je skuplji litar benzina. Probaj da izvedes racunicu naprimer za London gde je benzin najskuplji, pa napisi kako bi to tamo izgledalo.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.01.2015. u 09:54 - pre 118 meseci
Zasto bi ja tebi davao neka licna dokumenta?

Zar mislis da bi sef-direktor sektora knjigovodstva velike profitabilne kompanije imao manju platu?

U obe kompanije gde je radila, imala je toliku zaradu (nekih 15 godina rada pre penzije otprilike, a penzija je, u tadasnje vreme - 1996. kad je ispunila staz bila solidna, nekih 430-450 DEM otprilike). Na stranu to sto su posle obe kompanije propale kao i sve ostalo nakon mafijaskih privatizacija, ali u vreme dok se radilo, radilo se i dobro poslovalo.

U pitanju je hemijsko-farmaceutsko-kozmeticka industrija, a posao je ukljucivao i sefovanje u filijalama van zemlje (Engleska) i u ostalim republikama.

Sta, krivo ti sto je imala toliko?

P.S. Ne interesuju me proracuni za ostale zemlje toliko koliko za Srbistan. Ti racunaj ako bas imas vremena.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
95.180.115.*



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.01.2015. u 10:19 - pre 118 meseci
Citat:
cozmo_im:
Potrosim 8,84 litre nedeljno iliti 1117 dinara nedeljno, to je za 4 radne nedelje - 4468 dinara. BUSPLUS pretplata je 3275. NIGDE LOGIKE da mene kolima ispadne samo 1200 dinara skuplje!!

Nigde logike, to se i ja slažem. Samo da li bi mogao da mi učiniš uslugu i kažeš gde si pronašao besplatan automobil i gde ga besplatno servisiraš i nabavljaš gume, registraciju i sl., da i ja uzmem par komada, a možda bi i neki drugi forumaši hteli da uzmu poneki besplatan auto i za sebe.

Citat:
cozmo_im:
Zar mislis da bi sef-direktor sektora knjigovodstva velike profitabilne kompanije imao manju platu?

I moj komšija ima privatni avion, i sigurno ne razume ove što pričaju da se u srbiji danas loše živi.. Kad ga budu pitali za 20 godina kakav je život bio u Srbiji onomad, ima da ispadne da privatni avion nije imao samo onaj ko nije hteo...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.01.2015. u 10:37 - pre 118 meseci
@ventura:

Godisnji trosak mog automobila je sledeci:

3 litre ulja (10W40), nabavljam preko firme, cca 1500 dinara
1x filter za ulje - 400 din, filter za vazduh i gorivo - 700 din.
Da uracunam i 1x pneumatik jer se to najvise haba - 4500 din.
Svecice se menjaju na 40.000km - 1x godisnje, 300 dinara.

Majstora ne placam nikad jer nemam potrebe, sve radimo brat i ja.

Druge stavke ne racunam jer jako retko menjam (kocnice, ulje za kocnice i veliki servis, posto prelazim 10.000km godisnje sve se to retko radi, jednom u 5 godina recimo sto je opet smesan trosak na mesecnom nivou, gotovo zanemarljiv...), ali ovo su amortizacioni troskovi za ovu godinu. 616 dinara mesecno. Ako ne bih racunao pneumatik i svecicu vec samo amortizaciju za OVU godinu (2015.) onda je trosak 216 dinara mesecno. Dodajmo registraciju na to (zadnja je bila 9300 dinara) to je oko 1000 dinara mesecno posedovanje automobila. Apsolutno smesno u mom slucaju. Toliko ostavis dnevno u prodavnici na leb i mleko. Tako da to NE RAZMATRAM kao trosak uopste, vec samo cenu voznje. Isto cu dati vozio se i busom, tih 1000 dinara, pa bolje da ih iskoristim i vozim se za slicne novce kolima na posao.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16749
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7192 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.01.2015. u 10:40 - pre 118 meseci
Citat:
cozmo_im
ali ovo su amortizacioni troskovi za ovu godinu. 616 dinara mesecno.


Amortizacione troskove od 616 din mesecno mozes imati samo ako si auto dobio na lutriji, mada i tada sumnjam.

Osim ako ti auto nije kupio neko na poklon, u momentu kupovine si za njega morao da otvoris svoj novcanik.

Kada ga budes prodavao, prodaces ga za sumu koja je manja od te. Razliku izmedju tih suma ces morati da dodas na troskove, osim (kao sto rekoh) to nisu bile tvoje pare.

Mislim da bi trebalo da postavis revidiranu racunicu koja ukljucuje i gubitak vrednosti vozila zbog eksploatacije, troskove registracije/poreza, troskove osiguranja parking itd.

Sve te stvari ne placas kada koristis gradski prevoz.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.01.2015. u 10:46 - pre 118 meseci
Raspravljati sa cozmo-om na temu cene prevoza je potpuno beskorisno. On ne cita tudje postove.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 889650 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.