Citat:
Darko Nedeljković:
Tako ja o radnicima medija imam veoma nisko misljenje, za mene su oni najobicnije presstitutke, platis i klatis, cozmo_im je samo jedan od armije takvih, nemam ja nista protiv njega licno nego celu tu ekipu kompletno ne podnosim.
Sta pricas? Aj sad se lepo izvini pa da nastavimo. Sto puta ti kazem da nisam novinar i da nikakve veze sa tim nemam, osim sto mogu da imam uvid u informacije ako mi nesto zatreba. Mediji su siroki spektar.
Ja uredno placam svoju kartu kad idem busom na posao (ne idem svaki dan, nekad idem kolima kad nam je garaza slobodna) i zalazem se da je svi placaju ali po ceni koja je SRAZMERNA standardu gradjana i NIVOU gradskog prevoza. Kada obe stvari budu na nekom NORMALNOM nivou za pristojan zivot, onda nek koriguju cene kako si ti zamislio, slazem se s tim. U ovim uslovima te tvoje izjave su utopija.
A to sto mediji, odnosno dnevni listovi, rade je raskrinkavanje lopovluka zbog kojeg je propao GSP.
Nikakvo dodvoravanje svercerima vec pokusaj da se sazna gde NESTADOSE pare od subvencija i karata, a vec sad je jasno da je neko supalj i da lova curi tamo gde ne treba.
I naravno evo zasto sluze mediji - da dignu dzevu na stupidne odluk (gradska uprava brze bolje demantuju sama sebe):
http://www.novosti.rs/vesti/be...arta-ako-se-putnik-ne-validira
Neće biti blokirana karta ako se putnik ne validira
Tanjug | 21. januar 2015. 15:19 | Komentara: 59
Gradska vlast nije donela nikakvu novu odluku po pitanju validacije bus-plus karata
"Obaveza oko blokade karte u slučaju nevalidiranja je još tada bila predviđena i osim preuzimanja tog člana ništa novo u odluci nije usvojeno. Mi nećemo raditi nikakvu blokadu ni za zaposlene, niti za druge kategorije koji imaju unapred plaćene karte i smatram da je potrebno izbeći nesporazume u tom pogledu", rekao je Mitrović.
On je dodao da je validiranje karata predviđeno prvim ugovorom sa Apeksom, saopštila je Direkcija za javni prevoz.
Mediji su ranije objavili da je Skupština grada donela odluku da će putnici u gradskom prevozu morati da validiraju karticu pri ulasku u vozilo, jer će im u suprotnom kontrolor blokirati putnu ispravu.
Deblokada kartice se obavlja na šalterima na kojima se izdaju Bus plus karte, a odluka se, prema rečima članice Gradskog veća Jasmine Milosević, donosi da bi građani shvatili da je validacija karte neophodna.
Direkcija za javni prevoz, prema njenim rečima, predvidela je određenu kaznu ako je putniku kartica nekoliko puta blokirana.
"Građanima je najjeftinije da budu ispravni putnici, da uredno plaćaju karte i da se validiraju", rekla je Milošević.
Šef odborničke grupe DS Balša Božović kritikovao je predloženu odluku, tvrdeći da se osim kažnjavanja ne predlaže nijedna mera kojom bi se podstakla naplata karata.
On je rekao da je tarifni sistem neprilagođen, i postavio pitanje ko je i na osnovu kojih parametara utvrdio mrežu linija, zašto rezultati ankete i brojanja nisu javni i kako je GSP u gubicima, dok su privatni prevoznici u plusu.
Božović je podsetio da je naplata karata dok je ta strana bila na čelu grada bila 80 odsto, dok je danas nešto više od 30 odsto, jer je građane "neko pozvao da ne plaćaju kartu".
Šef odborniče grupe SNS Aleksandar Jovičić replicirao je Božoviću da je moguće da je GSP u gubicima "jer privatnike nije vodio DS", koji je GSP ostavio u minusu.
Usvojenim izmenama odluke o javnom prevozu preciznije se definišu pojmovi putnik, putne isprave i tarifni sistem, kao i predviđene kazne.
Odbornik DS Zoran Alimpić rekao je da je blokada kartica "maltretiranje putnika" i upitao kako će se naplaćivati kazne maloletnicima koji se voze bez isprave, jer se maloletnicima ne može izdati prekršajni nalog.