Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 848576 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.static.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u14.01.2015. u 09:55 - pre 113 meseci
Ček, ček Vladd, jer ti misliš da Apex zadržava novac na svom računu i da isti prosleđuje GSP tek kad se neko validira?!

Ako je tako onda je tek marifetluk sa novcem za prevoz!!!

To onda znači da ja koji sam prekjuče uplatio 2000 dinara na karticu za ovaj mesec, te pare će u iznosu 1840 din videti GSP ako samo i kad se ja otkucam ovaj mesec, pa da samo držiš pare na računu od pasivne kamate ima da kupiš džipče sebi mesečno!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u14.01.2015. u 10:36 - pre 113 meseci
Validacija je jedini OSNOV za isplatu novca GSP-u..

Ono sto se "plati na trafici" ide APex-u..

Evo, ja sam im platio 200 din, "kredita", ali nisam koristio...

A verovatno i necu do prvog februara, a nakon tog datuma me GSP i nece videti kao "korisnika"..

Prevoz postaje SKUPLJI, posto nekako vise verujem svojim ocima i novcanaiku, meni za potrebe prevoza treba 30 min u jednom pravcu, tako dami je njihov "benefit", da mi 89 din karta vazi 90 min, nepotreban trosak. Placeno nepotrebno "vreme mogucnosti" koriscenja..
Jos nisam skitnica koji se greje u prevozu

I sada je voznja kolima na kracim relacijama jeftinija od GSP-a, a nakon "pojeftinjenja", bice jos jeftinije sesti u kola, posto je benzin, jos i sa manjom cenom...valjda je "poskupeo", po logici gradonacelnika
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9517
89.216.32.*



+10256 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u14.01.2015. u 10:51 - pre 113 meseci
^ Jesi li ti siguran da je ovo ovako kako kažeš, ili misliš da je ovako ?
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u14.01.2015. u 15:03 - pre 113 meseci
Moguce je da gresim.

Zbog "integrisanog sistema naplate", i ocena da je "sistem naplate karata" izdvojen iz GSP.
Ali je u igri i Direkcija za javni saobracaj, pa je moguce da pare idu u budzet grada, a da se dodeljuje prevoznicima po "kvotama", odnosno i Apex-u..

Nisam ciljno i detaljno pratio, relativno skrivene tokove novca i ugovorne obaveze, niti me zanimalo jako, uglavnom, sa stanovista korisnika, cinjenica je da sam i u pretplati i u preplati.

BTW, priznajem da su mi neki stavovi po tom pitanju nastali iz miksa informacija i pobornika i protivnika BP sistema...
 
Odgovor na temu

7.scena

Član broj: 324066
Poruke: 125
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://www.kupacikostimi..


+355 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u14.01.2015. u 15:42 - pre 113 meseci
Ako busplus sistem funkcionise na nacin na koji si opisao, onda apexu ostaje masna bonus lova.
Ja sam prvi kupio nekoliko onih RFID karata koje imaju ogranicen rok trajanja, a na njima po defaultu dodje nekoliko voznji. Retko koristim javni prevoz i ni jednom nisam iskoristio sve voznje sa karte, a ako bi probao da je koristim ponovo kartu svaki put bi istekao rok trajanja te karte (koliko je vec rok, par nedelja ili meseci ?).
Takvih slucajeva mora biti na desetine hiljada mesecno, posebno uzevsi u obzir turiste koji dolaze u bgd.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u14.01.2015. u 18:23 - pre 113 meseci
Prodaja kartoncica i plastikica je cist profit Apexa..s tim parama niko drugi nema veze, to je sigurno.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.01.2015. u 00:21 - pre 113 meseci
Citat:
cozmo_im: Nikom se nista nije smanjilo. Ostaju stare cene, samo se ukida pojedinacna karta.

Sinoc na Radio Index konkretan podatak:

- Kompletni troskovi GSP za mesec dana su oko 900 miliona din (znaci NE za gorivo samo, KOMPLETNI troskovi, gorivo, plate, amortizacija).

E, bas ti hvala da nije tebe ljudi bi ko zna koliko jos vekova verovali da godina ima 12 meseci, ovako znam da za racunanje broja meseci u godini treba podeliti godinje troskove sa mesecnim, pa da vidimo - 16.000.000.000/900.000.000= godina ima 18 meseci. Da li ti ikada proveravas da li je to sto pises uopste teoretski i prakticno moguce ili samo prenosis kojekakve glupe izjave kojima internet i drugi mediji naravno obiluju...

Citat:
- Prihod od karata 760 miliona din

Ali tvoja genijalnost nije samo u pronalazenju kalendara sa 18 umesto sa 12 meseci, vec i u novoj teoriji procentnog racuna - 760 je 30% od 900? Znaci subvencije samo 140 miliona mesecno, sto iznosi 8 milijardi godisnje? To demantuje tvoju prethodnu teoriju d godina ima 18 meseci i uvodi novu - da godina ima 8.000.000.000/140.000.000= oko 57 meseci :D

Citat:
Postovanje necijeg rada i naknada za to ne prati realne tokove ekonomije i zato ljudi nemaju a potencira se nekakva ekonomska cena karte. Nije to iz njihovog hira (doduse, priznajem da ima onih koji se namerno svercuju ali relativno ih retko vidjam, najvise vidim ove sto nemaju).

U petak uvece sam bio u jednom drugom gradu u Srbiji i iznenadila me cinjenica da su kafici gotovo prazni. A u gradskom autobusu ne postoji svercovanje - svi ulaze na prednja vrata i odmah kupuju kartu ili pokazuju mesecnu vozacu. A u beogradu obrnuto - kafici pun a za prevoz se nema. Pa naravno da se nema, ne moze i jare i pare, tj. da platis i u kaficu i u autobusu.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.01.2015. u 08:58 - pre 113 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:Da li ti ikada proveravas da li je to sto pises uopste teoretski i prakticno moguce ili samo prenosis kojekakve glupe izjave kojima internet i drugi mediji naravno obiluju...


http://www.b92.net/biz/vesti/s...01&dd=14&nav_id=946550

"Mesečni prihodi su oko 760-770 miliona dinara, a da bi gradski prevoz funkcionisao neophodno je bar 900 miliona dinara, i to nakon svih ušteda koje smo tokom proteklih meseci uspeli da postignemo", istakao gradski menadžer i dodao da će kontrole biti pojačane većim brojem komunalnih policajaca.

Hvala na citanju.

Ti stvarno ne znas sta pises i samo se vise ukopavas. Ne zaboravi ko radi u medijima i uvek ima pristup informacijama. Odgovori na pitanje gde su subvencije? Gde su otisle te silne pare?

Citace se uskoro nadam se.

http://www.novosti.rs/vesti/be...ri-srusili-novi-tarifni-sistem

MESEČNI MINUS ČAK 140 MILIONA

GRADONAČELNIK Beograda Siniša Mali apelovao je na sve građane da redovno plaćaju karte, ističući da je to neophodno da bi se pokrili troškovi funkcionisanja javnog prevoza u Beogradu koji mesečno prihoduje 760 miliona, dok su troškovi 900 miliona dinara.

"Početkom 2014. je za GSP u budžetu grada predviđena subvencija od 6,5 milijardi dinara. Ali Željko Milković kaže da je GSP do sada od Grada dobio 4,5 milijardi dinara.
- Kad bi i od Grada dobili dve milijarde, uz ove dve milijarde od Republike, to bi bilo ukupno milijardu više nego 2013. To bi nam već značilo - priča Milković."

Dakle, ako je manjak 140.000.000 mesecno, to je x 12 - 1 milijarda 680 miliona dinara na godisnjem nivou. Procitaj iznad kolike su subvencije.

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 15.01.2015. u 10:09 GMT+1]
 
Odgovor na temu

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.static.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.01.2015. u 09:27 - pre 113 meseci
http://www.blic.rs/Vesti/Beogr...nost-da-se-smanji-cena-prevoza
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.01.2015. u 11:53 - pre 113 meseci
Stednja:

http://www.novosti.rs/vesti/be...grad-Za-komunalce-3250000-evra

Beograd: Za „komunalce” 3.250.000 evra!
M. T. KOVAČEVIĆ | 13. januar 2015. 21:00 | Komentara: 14
Na ulicama Beograda ove godine patroliraće dodatnih 800 komunalnih policajaca zbog čega je u budžetu grada za 2015. izdvojeno oko 149 miliona dinara za obuku novih kadrova

Dakle, privatna policija firme Apex.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.01.2015. u 18:43 - pre 113 meseci
Citat:
cozmo_im: Ti stvarno ne znas sta pises i samo se vise ukopavas.

Imas li neki argument u prilog ovoj tvrdnji? Da li si ti nedavno tvrdio da se subvencionise 70% cene karte, a sada si blizi informaciji od 17%

Citat:
Ne zaboravi ko radi u medijima i uvek ima pristup informacijama.

Ako se moze smatrati da onaj ko danas izjavljuje da su subvencije 70% a sutra da su 17% ima pristup informacijama, onda verovatno moja baba ima bolji pristup informacijama. Matematika je prilicno egzaktna nauka, ili je 17%, ili je 70%, informisi nas vec jednom sta je od to dvoje tacno kad vec imas pristup informacijama.

Citat:
MESEČNI MINUS ČAK 140 MILIONA

Ako sam dobro razumeo, grad i drzava smatraju da gsp ima obavezu da vozi penzionere, ucenike, svercere i jos neke kategorije bez naknade ili uz neku sitnu naknadu, a ne smatra da ima obavezu da odresi kesu i plati za povlasceni prevoz ugrozenih kategorija? Cudna neka logika... sta sledece da ocekujemo - da grad/drzava donese uredbu da je roba u prodavnicama za penzionere, ucenike i lopove besplatna? Probaj ti da se bavis nekim poslom i da svoju robu/usluge penzionerima i ucenicima nudis besplatno, pa javi kako si prosao.

Citat:
Dakle, ako je manjak 140.000.000 mesecno, to je x 12 - 1 milijarda 680 miliona dinara na godisnjem nivou. Procitaj iznad kolike su subvencije.


Procitao i upravo zato pitam genija za informacije zasto se na ovom forumu ne mogu naci dve njegove poruke sa saglasnim informacijama, vec mu je svaka poruka kontradiktorna svim ostalim...
Evo, ja cu ovde proanalizirati finansijske izvestaje gsp za 2012 i 2013 posto finansijski izvestaj za 2014 jos nije gotov.

Poslovni prihodi (prodaja + subvencije) 2013: 13.467.451.000 od toga prodaja 5.707.292.000, subvencije 7.606.721.000, tj. 56%
Poslovni prihodi (prodaja + subvencije) 2012: 12.317.311.000 od toga prodaja 5.652.419.000, subvencije 6.611.565.000, tj. 54%

Rashodi za 2013: 14.114.848.000
Rashodi za 2012: 14.027.741.000

Sta ovo znaci na mesecnom nivou?
2013: prihodi od prodaje 475.608.000 dinara, subvencije 633.893.416, rashodi 1.176.237.333
2012: prihodi od prodaje 471.034.916 dinara, subvencije 471.304.919, rashodi 1.168.978.000

A sta cozmo_im navodi kao trenutnu informaciju o poslovnom bilansu na mesecnom nivou?
Prihodi od prodaje 760.000.000 dinara, subvencije 140.000.000, rashodi 900.000.000?

Ovo kad se sve pogleda ovako pregledno, tek to je prava informacija, ali za cozmo_im prilicno nepovoljna jer je u suprotnosti sa njegovim tvrdnjama:
- bus plus nije umanjio prihode od prodaje, vec ih uvecao i to za 60%. I to 60% vise preostaje nakon sto apex uzme svoj deo. Ako je to tako, svaki dinar ulaganja u apex proviziju vraca se kao 7 dinara ciste dobiti u odnosu na raniji period! Ali to nije ono sto narucilac informacija zeli da cuje, vec za njega treba vest formulisati kao "MESEČNI MINUS ČAK 140 MILIONA". Gospodine informisani, jesam li u pravu?
- udeo subvencija u ukupnim prihodima ovog preduzeca vremenom ne raste, vec opada i dosao je do 15.5%. Da li je to tacno gospodine informisani?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.01.2015. u 20:09 - pre 113 meseci
Cek polako..


Ajde da ove javne podatke slozimo, ali u kracim postovima...dok opsirno pisete jedan o drugom, sto je nepotrebno, VALJDA obojica zelite da BUDE nesto BOLJE..


140 mil mesecni manjak, sto je 1,68 milijardi..

Za poslovanje je potrebno 900 mil mesecno, sto je godisnje 10,8 milijardi

Oni prihoduju 760 mil mesecno, sto je 8,4 milijarde...

GRAD im daje 6,5 ili 4 milijarde..

Sa 4 milijarde je 11,6 milijardi...zar TO ne POKRIVA "zeljene troskove'..onih 10,8 ili 11 mlrd?

Ili sam negde nesto propustio?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.01.2015. u 00:34 - pre 113 meseci
Ja ne mogu tako da komuniciram, to je neozbiljno. To je kao kad bi ti sebi zacrtao da zelis da zaradis 900 evra mesecno, a zaradio samo 760, pa ti je onih 140 "manjak"? U ekonomiji je manjak prakticno zabranjena rec - ako postoji manjak neko mora u zatvor, znaci da je nesto bilo tu pa nestalo i ne zna se gde je. Ako si pratio temu od pocetka, ja sam oduvek zastupao ideju da mora da se zna cena prevoza, a ako neka kategorija stanovnistva placa manje od pune cene (ili nista) onda grad/drzava treba da doplati razliku do pune cene. Ovako kako je zamisljeno ove godine to je tragikomicno - penzioneri nece placati a grad i drzava ce ih podrzavati retoricki, ali nece platiti njihove karte. Preduzece prevoznik ce i dalje biti socijalna ustanova sto je protivno zakonu i svakoj logici. Treba raspisati tender, nek se jave svi koji zele da prevoze milion penzionera, dece, ucenika, studenata i nezaposlenih i neka kazu koliko to mesecno kosta. Onda grad/drzava ima pravo da pravi feketic2 tako sto plati to sve i dozvoli im da se voze besplatno. Cozmo_im kao novinar nigde nije rekao da njegove novine treba deliti besplatno penzionerima i ucenicima, vec iskljucivo tudjim qrcem gloginje mlatiti. Koliko je od vas dusebriznih diskutanata raspolozeno da da svoj doprinos pravima starih ljudi tako sto ce posle posla volontirati u starackom domu? Ima li ikoga? Nema. Sve licemeri.

I sam vidis da se ti brojevi ne uklapaju.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.01.2015. u 00:38 - pre 113 meseci
Zelis da skratim postove i ostavim samo najbitnije? Evo:

Rashodi za 2013: 14.114.848.000
Rashodi za 2012: 14.027.741.000

Sta ovo znaci na mesecnom nivou?
2013: prihodi od prodaje 475.608.000 dinara, subvencije 633.893.416, rashodi 1.176.237.333
2012: prihodi od prodaje 471.034.916 dinara, subvencije 471.304.919, rashodi 1.168.978.000

A sta cozmo_im navodi kao trenutnu informaciju o poslovnom bilansu na mesecnom nivou?
Prihodi od prodaje 760.000.000 dinara, subvencije 140.000.000, rashodi 900.000.000?

Znaci, bus plus je uvecao prihode za 60% + svoju proviziju. Da li je to tako?
140 je 15-ak posto od 900, a ne 70% kako su pojedinci ranije tvrili, da li sam u pravu?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.01.2015. u 08:51 - pre 113 meseci
Nisam ja nista naveo, prenosim ZVANICNE izjave, dakle citat. Ja nista ne navodim, samo prenosim informacije od relevantnih ljudi.

Zvanicni su rekli da su sveli mesecne rashode na 900 miliona mesecno u 2014. Prihodi su bili 760 miliona mesecno.

Dakle prihodovali su 1,680,000,000 manjka.

Ali SUBVENCIJE prosle godine su bile preko 6,5 milijardi dinara.

Zato sam postavio pitanje. Ako je zvanicnik rekao da je potroseno u 2104:

900,000,000 x 12

Prihodovano u 2104:

760,000,000 x 12

Manjak je 1,680,000,000 u 2104.

Da kazemo da su "sigurne" subvencije, po njihovim izvorima, bile 6,5 milijardi dinara znaci da se pojavio visak od 4,82 milijade dinara i postavlja se pitanje gde su te pare.

Subvencije nisu 140.000.000 mesecno, vec ukupno 6,5 milijardi dinara po zvanicnom podatku, toliko je uplaceno, dakle oni vec IMAJU te pare. Nema informacija za dodatne 2 milijarde te uzmimo ovo kao relevantno.

Dakle subvencije 6,5 milijardi. Prihod od karata 9,12 milijardi. Rashodi 10,8 milijardi.

9,12 + 6,5 je 15,62 milijardi dinara. Rashod je 10,8. 15,62 - 10,8 milijardi - visak od 4,82 milijarde dinara.

Dakle samo su u pitanju zvanicni podaci za 2014. Po podacima zvanicnika.

Znaci u odnosu na troskove, subvencije su malo preko 60% a ako je tacno i za one 2 milijarde onda preko 70% u odnosu na RASHOD. Dakle pokrivaju 60-70% rashoda.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9517
89.216.32.*



+10256 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.01.2015. u 08:57 - pre 113 meseci
Igrate se knjigovodstva kao kad deca igraju CS.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.01.2015. u 09:19 - pre 113 meseci
Igramo se po zvanicnim podacima nadlezne osobe.

Ako se gleda APR - tu je sve nastimovano. Ja ne znam firmu koja ne stimuje APR :)

A ono sto je jedino realno - mi necemo nikad saznati pravo stanje u finansijama i mozemo ovako da se razglabamo i igramo knjigovodstva do sutra.

Zatrazeno je od poverenika, a on jos nema odgovor od GSP.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.01.2015. u 13:30 - pre 113 meseci
Citat:
Darko Nedeljković: ja sam oduvek zastupao ideju da mora da se zna cena prevoza, a ako neka kategorija stanovnistva placa manje od pune cene (ili nista) onda grad/drzava treba da doplati razliku do pune cene. Ovako kako je zamisljeno ove godine to je tragikomicno - penzioneri nece placati a grad i drzava ce ih podrzavati retoricki, ali nece platiti njihove karte. Preduzece prevoznik ce i dalje biti socijalna ustanova sto je protivno zakonu i svakoj logici. Treba raspisati tender, nek se jave svi koji zele da prevoze milion penzionera, dece, ucenika, studenata i nezaposlenih i neka kazu koliko to mesecno kosta.


A ja sam uvek zastupao ideju da je liberalna tržišna ekonomija i privatizacija svega, srænje od kojeg narod ima samo štete.

Dakle, manimo se gluposti da GSB treba da posluje tržišno i da socijalne kategorije treba da finansira država, dok neko (tržišno) zarađuje na gradskom saobraćaju i pri tome čak i na tim socijalnim kategorijama (koje finansira država). Privatnike/biznismene treba izbaciti iz svih javnih preduzeća koja su suštinska za funkcionisanje društva, EPS, Telekom, tralala... pa i GSP, a onda socijalne kategorije direktno ugraditi u funkcionisanje samog preduzeća (ono što ti nazivaš tragikomičnim ja nazivam ispravnim). Time nikakav privatnik neće biti u stanju da zarađuje na socijalnim kategorijama koje neko finansira, odnosno drugim rečima društvo će sa mnogo manje sredstava funkcionisati mnogo socijalno pravednije jer nema parazita koji se ugrađuju kao posrednici u tom procesu.

Neki takvu filozofiju nazivaju socijalizam, meni je svejedno kako god je nazivali samo znam da je to mnogo bolje za društvo od one bljuvotine koju nazivaju liberalni kapitalizam.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.01.2015. u 13:45 - pre 113 meseci
Citat:
pisac:...
Neki takvu filozofiju nazivaju socijalizam, meni je svejedno kako god je nazivali samo znam da je to mnogo bolje za društvo od one bljuvotine koju nazivaju liberalni kapitalizam.

Ne znam da li postoji vec (pretpostvaljam da postoji ali nemam pojma jer nije nesto sto me intersuje dovoljno...) izraz "Trzistizam" ali mislim da je to izraz koji opisuje sta je sada primarno u svetu.

Kapitalizam... kapital kao takav a plasiranje usko veano za trziste ali kapital kao prioritet na prvom mestu jer bez njega kao osnove nema sta da se plasira...

Socijalizam... nesto vrlo slicno samo sa drugim ciniocima a opet prioritet u kapitalu (necijem, nekom...) iz istog razloga...

Trziste... jedino sto je u danasnje vreme dovoljno samo po sebi da postoji... a cim postoji kapital ce se naci, na razne nacine, iz raznih isvora... ali danas u ovo danasnje vreme trziste postoji i bez kapitala. Na primer Internet. Nije potreban Kapital da bi neka ideja ostvarila dobit. Trziste nikad vece i raznorodnije. Trziste diktira sve, od novca do politike, drustvenih dogadjanja. socijale...

Mislim, ne razumem se u te stvari pa samo "glasno" razmisljam, iznosim ono sto mi "u trenutku" proleti mislima...


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.01.2015. u 15:38 - pre 113 meseci
Nije cak ni "trzistizam", trziste prakticno ne postoji, imperativ je na monopolima.

Nema kapitalizma, nema socijalizma, nema trzistizma, ostaju samo igre dominacije, odnosno neka vrsta "imperijalizma", ili preciznije "uticajizam"...

Pa ko ima veci uticaj, moze da diktira i pravila socijale, pravila kapitala i pravila trzista..:)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 848576 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.