Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 848795 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.01.2015. u 20:24 - pre 113 meseci
http://www.b92.net/biz/vesti/s...01&dd=16&nav_id=947612
Zašto karta od 280 dinara košta 320
Izvor: Politika

Beograd -- Obrazac za novu jednokratnu karticu putnici će plaćati 40 dinara mimo cene samih vožnji.


Nova plastificirana nepersonalizovana karta staje 250 dinara i namenjena je za vremenske dopune od 90 minuta, ali i za višednevne vožnje.

Od prvog februara u gradskom prevozu počeće da se primenjuju novi propisi o nepersonalizovanim kartama. Ali plastične i papirne "bus-plus” kartice kupljene pre tog datuma važiće i dalje. To znači da će i novac uplaćen do kraja ovog meseca moći i ubuduće da se iskoristi za vožnju.

Stare papirne karte koje su i do sada važile 90 dana vlasnici bi trebalo da iskoriste najkasnije do kraja aprila, odnosno tri meseca od dana kupovine. Ko bude hteo imaće priliku da novac sa ove papirne kartice prebaci na plastificirane nepersonalizovane karte i to na šalterima kompanije "Bus-plus” u "Beograđanki”.

Nove papirne karte koje se uvode od sledećeg meseca namenjene su isključivo za jednokratnu upotrebu. Takozvane turističke karte važiće za jedan dan (280 dinara), tri (720 dinara), ili pet dana (1.100 dinara).

Pored ove cene kupci će plaćati i dodatnih 40 dinara za samu karticu. To znači da jednodnevnu kartu neće platiti 280, već će ih koštati 320 dinara, odnosno ako se odluče za trodnevnu moraće da pripreme 760 dinara.

Vreme korišćenja ovih karata računaće se od momenta kupovine, a ne od trenutka prve overe u javnom prevozu. Ta varijanta namenjena je uglavnom gostima prestonice koji u gradu ostaju nekoliko dana.

Mogućnost da plate jednodnevnu, trodnevnu i petodnevnu vožnju imaće i vlasnici plastičnih nepersonalizovanih kartica. Ali vreme će se računati od momenta validacije.

Plastičnim kartama putnici će moći da plaćaju vremenske vožnje od 90 minuta. Osnovna opcija na validatoru kada se prislone isprave biće vremenska karta od sat i po koja će koštati 89 dinara. Ukoliko korisnici žele da se voze u dnevnoj ili višednevnoj varijanti, treba da izaberu aplikaciju za koju se odluče.

Cena obrazaca za plastificirane karte ostaće 250 dinara i posle 1. februara. Koliko će novca uplaćivati odlučuju sami putnici kao i do sada. Ko odjednom uplati 900 dinara dobiće sto dinara bonusa. To znači da će na deset dopuna za devedesetominutne vožnje jedna biti gratis.

"Ukidamo kartu za jednu vožnju čija je cena 73 dinara, jer se u praksi pokazalo da građani promene dva ili više prevoza. Zbog toga je uvedena vremenska karta od 90 minuta, koja omogućava da se promeni više vozila. Za sve kategorije, sem za penzionere, uvedena je i godišnja personalizovana karta, sa kojom je omogućeno da se plati 11, a da se koristi 12 meseci", naveo je Goran Vesić, gradski menadžer.

On je podsetio da je, "zahvaljujući zajedničkom angažmanu grada Beograda i predsednika Vlade Srbije, starijima od 65 godina cena karte za prevoz ostala ista” i da će ona i ubuduće na godišnjem nivou koštati 407 dinara.

"Istovremeno, pronašli smo i rešenje da se obezbede veći prihodi za glavnog gradskog prevoznika. Očekujemo da Vlada Srbije donese odluku da sva javna preduzeća i ustanove na teritoriji Beograda kupuju mesečne karte za svoje zaposlene", rekao je Vesić i najavio da će se sistem naplate pratiti cele godine, pa ukoliko prihodi budu povećani, postojaće mogućnost da se cene prevoza snize, prenosi "Politika".
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.01.2015. u 20:36 - pre 113 meseci
Da li personalizovane plasticne kartice vaze i dalje 3 godine, ili njima moze da se produzi vazenje? A nepersonalizovane?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.01.2015. u 20:45 - pre 113 meseci
Citat:
cozmo_im:
Igramo se po zvanicnim podacima nadlezne osobe.


Ti kao novinar bi morao da znas sta su zvanicni podaci, a sta politicke izjave. Da li je predvidjena krivicna odgovornost u slucaju netacnih informacija izrecenih na konferenciji za novinare? Nije. Svi mi smo vise puta doziveli da nam neki politicar obeca nesto na konferenciji za stampu pa to posle ne ispuni. I sta bude - nista. Izjava novinarima nije ugovor ili zvanicni dokument pa da se mora poklapati sa stvarnim podacima. Ti dakle nemas nikakve relevantne informacije o tome koliki su konkretni brojevi, vec ti imas informacije sta je neko rekao, a taj je mozda rekao istinu, mozda namerno slagao a mozda slucajno perutovao brojeve. Sacekajmo da se pojavi zvanican finansijski izvestaj za 2014, a u medjuvremenu mozemo komentarisati zvanicne podatke za 2013. i 2012. godinu.

Citat:
Ako se gleda APR - tu je sve nastimovano. Ja ne znam firmu koja ne stimuje APR :)

Ti ne znas sta pricas, tvrdnje su ti isto kao sto smo od ranije navikli zasnovane na odsustvu informacija i na tome sta je ko izjavio u kafani/objavio na fejsbuku. da se podsetimo, ranije si tvrdio da je javni prevoz javno dobro, pa da oni koji nisu legalno zaposleni ne mogu kupiti pretplatnu kartu ni za zaposlene ni za nezaposlene plus jos gomila gluposti izrecenih uz neku patolosku samouverenost da je to sve istina. Ukoliko stvarno znas takvu firmu, obavezan si da je prijavis. Ako te mrzi, napisi jednu ovde na forumu, daj dokaze i ja cu da odem da je prijavim. Podaci se ne mogu stimovati - kopiraju se direktno sa konta glavne knjige, a tu se mogu pojaviti samo ako postoji zvanican dokument - uglavnom racun da je nesto kupljeno, racun da je nesto prodato ili izvod iz banke da je nesto uplaceno. Ne mozes ti bas nikako da "nastimujes" da si prodao vise nego sto si prodao, kupio vise nego sto si kupio, platio vise nego sto si platio i naplatio vise nego sto si naplatio. Ako vec neko hoce da se bavi kriminalom, bolje je da se maskira i udje sa pistoljem u banku, pa ga mozda uhvate a mozda i ne uhvate. Ukoliko neko falsifikuje podatke iz glavne knjige onda ce taj siguno biti otkriven i poslat na dugogodisnju robiju, jer se podaci godinama cuvaju i u svako doba mogu biti provereni od strane nadleznih sluzbenih lica. U racunovodstvu vazi pravilo aktiva = pasiva i ako falsifikujes jedno taj balans se narusava sto je momentalno vidljivo. Ne postoji mogucnost da se trosi novac tako na casnu rec kao sto ti zamisljas ni jedan dinar ne moze da ode negde a da ne postoji jasan trag gde je i zasto otsao, niti i jedan dinar moze da dodje a da se ne zna odakle i zasto je dosao. Ukljuci mlo mozak pre nego sto nesto kazes, nemoj samo prepisivati glupe izjave. Koju si ti skolu uopste zavrsio i da li si ikakvu posle osnovne kad svak malo pokazes zabrinavajuce nizak nivo opste informisanosti?


 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.01.2015. u 20:46 - pre 113 meseci
Citat:
pisac:
Dakle, manimo se gluposti da GSB treba da posluje tržišno i da socijalne kategorije treba da finansira država, dok neko (tržišno) zarađuje na gradskom saobraćaju i pri tome čak i na tim socijalnim kategorijama (koje finansira država). Privatnike/biznismene treba izbaciti iz svih javnih preduzeća koja su suštinska za funkcionisanje društva, EPS, Telekom, tralala... pa i GSP, a onda socijalne kategorije direktno ugraditi u funkcionisanje samog preduzeća (ono što ti nazivaš tragikomičnim ja nazivam ispravnim). Time nikakav privatnik neće biti u stanju da zarađuje na socijalnim kategorijama koje neko finansira

Da i ja malo glasno razmisljam.... Sta cemo ako neko dodje na ideju da se bavi vanlinijskim prevozom putnika, da potpise ugovore sa svim firmama u Beogradu i da usluge nudi iskljucivo zapolslenima, po ceni nizoj od one koju nudi gsp, naprimer 15-20 evra mesecno po zaposlenom. Taj privatnik bi mogao raditi naprimer iskljucivo sa najkvalitetnijim novim (starim do 5 godina) autobusima, u svako od njih da besprekorno radi klima i grejanje, svako ima svoje mesto i niko ne stoji, plus naprimer stjuardese da posluzuju besplatno caj i kafu i wifi internet isto besplatan.... Taj bi onda inkasirao milijardu dinara mesecno, a gsp nek vozi penzionere i svercere do mile volje, samo... ko ce to da plati? To je sledeci korak koji cemo gledati ako se oni na vrhu ne prizovu pameti vec nastave da brkaju pojmove preduzece i socijalna ustanova.

 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.01.2015. u 20:47 - pre 113 meseci
Mene ovo nervira.
Citat:
VESIĆ: Javna preduzeća da kupuju mesečne karte za zaposlene, a ne da isplaćuju novac


http://www.kurir.rs/vesti/beog...isplacuju-novac-clanak-1658648
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.01.2015. u 08:43 - pre 113 meseci
Citat:
Darko Nedeljković

Ti kao novinar bi morao da znas sta su zvanicni podaci, a sta politicke izjave.
Podaci se ne mogu stimovati - kopiraju se direktno sa konta glavne knjige, a tu se mogu pojaviti samo ako postoji zvanican dokument - uglavnom racun da je nesto kupljeno, racun da je nesto prodato ili izvod iz banke da je nesto uplaceno. Ukljuci mlo mozak pre nego sto nesto kazes, nemoj samo prepisivati glupe izjave. Koju si ti skolu uopste zavrsio i da li si ikakvu posle osnovne kad svak malo pokazes zabrinavajuce nizak nivo opste informisanosti?


Prvo cu te prijaviti moderaciji za vredjanje. Ili da pocnem ja tebe da vredjam?

1. Nisam novinar, odakle ti to. Radim u medijima.

2. Ovo je ZVANICNA izjava i ZVANICAN podatak nadleznih osoba iz grada i GSP-a prosledjena medijima. To se, kad se dobije PECATIRAN dopis, smatra ZVANICNIM PODATKOM. Tacka na to. Da li je lazan ili ne, ako je zvanican nema dileme.

3. Masa firmi steluje podatke za APR. Ja ne znam gde ti zivis, u nekoj utopiji? :) Evo konkretno Direct Group koji je otisao skoro u stecaj. Jedna od najvecih firmi za logistiku i transport. Da se tu napise sta je radjeno, trebalo bi tri foruma.

Da li si cuo nekad za fiktivne fakture, fiktivne isplate, uplate, ugovore... prebacivanje novca na "fantomske" firme sve zarad stimovanja bilansa i slicno? Nisi? Ne znam gde zivis onda. Sa pravnog stanovista sve je legalno a da neko to iskontrolise "duboko" potrebna je ogromna masinerija ljudi. Zato se poreski kontrolise samo ako se ima dojava, ili osnovana sumnja, a da idu po svakoj firmi mislim da bi im trebalo jedno 100 godina i vise.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.01.2015. u 10:11 - pre 113 meseci
NJihova histericna zelja da "Vlada" legalizuje reketiranje uredbom koja ce da vazi na jednom delu Srbije je predebelo protivustavna aktivnost.

Ako zanemarimo lake obicaje da se dosadni ustav ignorise, ipak ce zavrzlama pravno potrajati.

I to je ono o cemu politikanti i razmisljaju. "Kupovina vremena", foliranje nekakvog "rada i angazovanja", da se ispuni period mandata.. pa zatim gubljenje vremena da se modifikuje uradjena glupost...a posle ce opet "prosla vlast" da bude kriva i da se krade vreme sledeceg mandata..

Ako bi se i donela BESMISLENA uredba da "sva javna preduzeca i ustanove" placaju GSP-u transportni reket, u tom slucaju bi posedovanje SLUZBENIH AUTOMOBILA postalo izlisno?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.01.2015. u 10:36 - pre 113 meseci
Nema vredjanja, ovo "ukljuci mlo mozak pre nego sto nesto kazes" je preformulisana recenica iz pravilnika "odvojte nekoliko minuta i dobro razmislite šta ćete napisati". A pitanje koju si skolu zavrsio je iz prakticnih razloga, da te ne opterecujem mnogo komplikovani terminima i definicijama iz oblasti ekonomije ako si zavrsio naprimer masinbravarski zanat i nista od toga ne razumes, a ako si konomista da opletem teskom artiljerijom. Ako smatras drugacije, reaguj prema sopstvenoj savesti.

1. ok, onda da preformulisem - Ti koji radis u medijima bi morao da znas sta su zvanicni podaci, a sta politicke izjave.

2. da li fima moze naprimer da podigne kredit u banci na osnovu izjave medijima koliki su joj promet, prihod i rashod? Ne moze. Okaci macku o rep izjavu i donesi zvanicne podatke, reci ce mu u banci. Kad to bude moglo, onda cu priznavati "zvanicne podatke" date u politickim izjavama, u medjuvremenu daj da pricamo o necem drugom da se ne svadjamo bezveze.

3. postoje ljudi i koji se bave terorizmom, nije sporno. Ali ako izjavis da ne poznajes nkog ko se ne bavi terorizmom, onda je to u najmanju ruku cudna izjava. Naravno, ostaje da ako imas saznanja o vrsenju krivicnih dela to moras da prijavis nadleznoj instituciji. Fantomska frma kao termin ne postoji u zakonu o privrednim drustvima. Mozmo picati o tome da li konkretna firma:
- upisana je u registar privrednih drustava ili nije
- vodi obavezne poslovne knjige ili ih ne vodi,
- podatke iz poslovnih knjiga dostavlja poreskoj upravi, ili to ne radi
- placa porez prema obracunu ili ga ne placa
itd.

Fantomska firma je sasvim neprecizan zargonski izraz koji se koristi za sirok dijapazon znacenja pocevsi od firme u kojoj ne mozes naci nekog ko tamo po ceo dan sedi, preko firmi koje ne postoje u registru sa tim podacima, do stranih firmi registrovanih u drzavama "poreskog raja". Trebalo bi da definises sta ti tacno podrazumevas pod fantomskom firmom navodeci recimo ova 4 nabrojana kriterijuma.

Jasno, moze neko recimo da ti izda fakturu da ti je okrecio poslovne prostorije i ti mu platis a on to ne uradi i nista, ako to neko ne proveri za par meseci, onda se posle pravdas da su se zidovi ponovo zaprljali i pozuteli... Ipak, to je veoma razlicita pojava od tvoje formulacije "steluje podatke za APR". To deluje previse senzacionalisticki, citalac stice utisak da neko jednostavno sedne za kompjuter i prepravi polja u tabeli da budu onakva kakva njemu odgovaraju. Ti koji radis u medijima bi morao to da znas i da pazljivije formulises svoje izjave, izuzev ako nisi placen upravo da stelujes svoje izjave tako da stvaraju pogresan utisak kod citaoca i time nekom nanose stetu ili donose korist. Ovako, kad se pojavim ja koji uazem na to imamo vise sanse da dodjemo do istine - prethodno si tvrdio da ne znas ni jednu firmu koja ne steluje podatke za APR, a sada idemo prema izjavi da nijedna normalna firma to ne moze da radi. Daj ovde nekoliko primera "stelovanja podataka" koje je radila firma direct group - ne radimo svi u medijima pa da smo bas toliko informisani.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.01.2015. u 10:45 - pre 113 meseci
@vladd
Ako se ja dobro secam, to nije nova ideja, vec je predlagana pre nekoliko godina, ali je odbacena kao protivustavna. Medjutim, promenio se politicki odnos snaga, pa ono sto je u jednom trenutku protivustavno u druom moze biti ustavno... Nego, ima nesto drugo - ono sto ne moze da prodje kao uredba, moze kao preporuka, pisana ili usmena. A nece valjda neko da uvredi velikog gazdu tako sto radi drugacije nego sto je preporuceno? Uostalom, gazda uvek moze na to mesto da postavi nekog poslusnijeg, ali to se vec granici sa politikom i bolje je da ne idemo u tom pravcu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.01.2015. u 19:51 - pre 113 meseci
Znas kako, slazem se sa tom varijantom.

Ali osim drndanja nekoliko stotina "sefova" i rukovodilaca sa "preporukama", i nekoliko hiljada zaposlenih sa reketom, zar nije bolje razjuriti nesposobnog Vesica i jos nekoliko kvazieksperata koji su umesani u stupidarije..

Bar se sposobnih i pametnih moze naci i u SNS-u, da ne spominjem gradsku upravu.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.01.2015. u 20:00 - pre 113 meseci
Ne znam ko je Vesic niti me interesuje (ne pratim politiku), ali problem sa gsp postoji 50 godina i ne postize se promenom ljudi, namenjali smo se mi ljudi poslednjih 15-30 godina poprilicno, a problemi ostaju i vremenom se uvecavaju.
 
Odgovor na temu

Braksi

Član broj: 288770
Poruke: 1643



+4015 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.01.2015. u 20:57 - pre 113 meseci
Darko ako si iz NS onda moram da te upozorim da nemas pojma kakva su sorta BG po tom pitanju. Ja to nisam nigde video ! Jos devedesetih sam skontao da tamo niko ziv ne kupuje kartu za bus, cak se i hvale time. To je i jedino mesto NA SVETU koje ne moze da smisli i naplati gradski prevoz. Ja zaista nisam isto tako cuo da se bilo gde ko tuce sa kondukterima ili se ubedjuju da li treba ili ne treba karta.

NS je uvek mogao.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.01.2015. u 21:54 - pre 113 meseci
I to je tacno. Ne koristim prevoz nikada ali znam da je fora u neplacanju prisutna vec dugo. I znam sa sigurnoscu da je sve pocelo sa restrikcijama u broju vozila na ulicama, davno...

Medjutim, obzirom da ljudi oko mene koriste prevoz redovno (kao i supruga koja i dalje uporno nece kolima da ide na posao...) pricaju i komentarisu moja neka zapazanja su da je gradski prevoz u problemu sa svercovanjem i inace svim stvarima u vezi placanja direktno vezan za broj vozila na ulicama. Prolazeci kolima se i sam cudim kad vidim koliki broj ljudi ceka na stanicama. A iz razgovora sam zakljucio da je realno mali broj vozila u svakodnevnoj upotrebi. Guzve su nevidjene. Kad bi se broj vozila gradskog prevoza vratio, postavio u normalu a u udnosu na stvarne potrebe gradjanstva/redovnih korisnika ubedjen sam da bi se isplatilo i da ne bi bilo sverca niti ostalih problema sa placanjem.

Dokle god je voznja gradskim prevozom avantura sa garantovanim problemima i teskocama nece se promeniti situacija.

A, opet iz razgovora sa nekima koji zive i koriste gradski prevoz u drugim gradovima - zakljucio sam da u ostalim gradovima u kojima je prisutan gradski prevoz ima apsolutno dovoljno vozila na ulicama, ni nagovestaj guzvi i problema kao u Beogradu, i da je > po meni < to jedini razlog disciplinovanosti zitelja tih gradova u odnosu na beogradjane.

Mozda gresim, a razlog je verovatno sto ne koristim gradski prevoz i nemam nikakvo licno iskustvo, ali ne bih rekao. Eventualno malo gresim...


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.01.2015. u 22:16 - pre 113 meseci
Citat:
A, opet iz razgovora sa nekima koji zive i koriste gradski prevoz u drugim gradovima - zakljucio sam da u ostalim gradovima u kojima je prisutan gradski prevoz ima apsolutno dovoljno vozila na ulicama, ni nagovestaj guzvi i problema kao u Beogradu, i da je > po meni < to jedini razlog disciplinovanosti zitelja tih gradova u odnosu na beogradjane.

Jasno je da izmedju toga postoji uzrocno-posledicna veza, ali nije bas jasno sta je uzrok a sta posledica - da li se gsp-u ne isplati da uposli vise vozaca, kupi vise autobusa i uvede vise polazaka zato sto ljudi ne placaju, ili ljudi ne placaju zato sto nema dovoljno polazaka. Ja sam sklon misljenju da je u pitanju prva varijanta, jer ako ljudi placaju i prevoz je profitabilan, onda se prevozniku vise isplati da uvodi nove polaske kako bi povecao zaradu.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.01.2015. u 22:38 - pre 113 meseci
Pa... uvek je bilo svercovanja u busu. Kad sam bio klinac uglavnom se svercovalo iz klinacke fore "da se uradi nedozvoljeno", iako smo svi imali povlastice bio je bukvalno fazon to uraditi. I to je bilo retko, po nekad, kad se ide par stanica pa da "izvacaris" konduktera da te ne vidi.... To pre "100 godina" i dok su postojali kondukteri. Tada se odrastao covek ne bi blamirao da ne plati kartu ni po koju cenu, u Beogradu.

A dobro se secam da, naravno dosta kasnije, kad su pocele restrikcije broja vozila grdskog prevoza - korisnici su masovno svoje nezadovoljstvo iskazivali svercovanjem a sve sa opravdanjem "cekam na minisu pola sata i vise a onda ne mogu ni da udjem u autobus, e necu ni da placam...". I to je bilo ok, po meni. Jer - kakva usluga takva i reakcija. Nekako logicno, u nekom smislu...

Ja licno ne podrzavam nikakvo svercovanje, ni po kom osnovu ali mogu da razumem pa cak i po nekada i opravdam negativnu reakciju korisnika gradskog prevoza.

Kad bi usluga bila dobra ne bi bilo toliko problema sa naplatom - jer ne bi moglo ni na koji nacin da se nadje bilo kakav izgovor i tacka. Sto bi polako ali sigurno vratilo u normalu sve, od ponasanja beogradjana do isplativosti gradskog prevoza.


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Braksi

Član broj: 288770
Poruke: 1643



+4015 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.01.2015. u 23:09 - pre 113 meseci
Citao sam da je jedan srpski monah rekao da Srbiji nece krenuti sve dok Beograd ne propadne. Sve vise verujem u te reci.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.01.2015. u 23:18 - pre 113 meseci
Citat:
Sceka:
A, opet iz razgovora sa nekima koji zive i koriste gradski prevoz u drugim gradovima - zakljucio sam da u ostalim gradovima u kojima je prisutan gradski prevoz ima apsolutno dovoljno vozila na ulicama, ni nagovestaj guzvi i problema kao u Beogradu, i da je > po meni < to jedini razlog disciplinovanosti zitelja tih gradova u odnosu na beogradjane.

Hmm, to moze reci neko ko ne zna kakav je saobracaj u Beogradu.

Beograd da bi mogao da ima prevoz koji radi kako radi u gradicima (iskreno cak i NS je varosica naspram velicine BGa, a Nis/KG da ne pominjem), mora prvo da zabrani prevoz bilo cime se busevima po centru i slicnim delovima grada.

Busevi koji iskljucivo na NBG saobracaju (ako ih ima?) lepo rade (tj. lepo radi deo na NBGu barem). Ocigledno je gde je problem.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.01.2015. u 23:55 - pre 113 meseci
Citat:
Sceka:
A dobro se secam da, naravno dosta kasnije, kad su pocele restrikcije broja vozila grdskog prevoza - korisnici su masovno svoje nezadovoljstvo iskazivali svercovanjem a sve sa opravdanjem "cekam na minisu pola sata i vise a onda ne mogu ni da udjem u autobus, e necu ni da placam...". I to je bilo ok, po meni. Jer - kakva usluga takva i reakcija. Nekako logicno, u nekom smislu...

Pitam se da li je isto tako logicno da ne sipam vise benzin u svoj auto jer je pre neko jutro jedva upalio i zamaglio stakla toliko da sam jedva video put, da ne pominjem to da je i jednu gumu malo ispumpao :-) Postoji li neka analogija zasto se kuce u srbiji ne rade u skladu sa projektom, gradjevinskim propisima i uz gradjevinsku dozvolu? Zasto beogradjani ne odrzavaju svoje fasade, hodnike i liftove, da li i njihovom uslugom nisu zadovoljni? Svi ti problemi imaju identican uzrok koji je jasno opisan u pravnim naukama - ako zakonodavac ne sankcionise prekrsioce, dolazi do masovnog krsenja zakona od strane visokog dvocifrenog broja ljudi. Moze autobus da bude najmoderniji koji postoji i da saobraca po jedan na svakih pola minuta, opet ce ako se u njemu protivzakonito vozi vise od 5% putnika a niko ih ne sankcionise, procenat svercera ce brzo da dostigne zabrinjavajuci nivo. Sad vidim da su mi svi primeri u vezi sa novcem, pa ce neko da kaze to je zato sto nemaju novca, pa ajd jedan koji nema nikakve veze sa novcem - zasto beogradjani svojim vozilom protivzakonito ulaze u raskrsnicu kada je ocigledno da iz nje ne mogu da izadju bez zadrzavanja i tako jedni drugima blokiraju put? Opet isto - mali procenat ljudi je to slucajno ili namerno uradio, niko nije bio voljan da ih legitimise i odvali od kazne i krenuo je domino efekat tako da danas tesko mozes naci beogradjanina koji ce se zaustaviti ispred raskrsnice ako iz nje ne moze da izadje bez zadrzavanja i blokiranja prolaza drugima. Ili, zasto protivzakonito trube dok stoje u koloni? Isto neko nekad poceo da radi ko zna zasto, policija nije bila voljna da takve hvata i sankcionise tako da danas veliki procenat vozaca trubi kad nastupi saobracajni kolaps.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.01.2015. u 00:00 - pre 113 meseci
Citat:
mora prvo da zabrani prevoz bilo cime se busevima po centru i slicnim delovima grada

To nema sanse da se dogodi u neko dogledno vreme a ja licno mislim da to nije resenje u svakom slucaju. Organizovanje dobrog gradskog prevoza bi smanjilo potrebu koriscenja svog privatnog vozila a samim tim bi i guzva bila manja. Pa razmisli i sam se stavi u polozaj u tako necemu - da ti na svakih par minuta dolazi gradski prevoz > automatski nema guzve u samom gradskom prevozu > brze se stize jer ti se vise isplati da ne koristis svoje vozilo a samim tim manje guzve na ulicama garantuje brzinu gradkog prevoza... i slicno a vezano jedno za drudo... Mislim, ne pricam o slucajevima koji su kao ja - ma sta da se desi ja necu da koristim gradski prevoz... nego mislim na normalne, standardne gradjane...


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.01.2015. u 00:15 - pre 113 meseci
@Darko Nedeljković - Dobro si sve to napisao ali nije sve u kaznjavanju. Kod naseg naroda postoji specificna tvrdoglavost koja garantuje da kazne nece biti resenje (tvrdoglavost, bandoglavost, glupost...). Pokazalo se nebrojeno puta.

Pun grad je prekrsaja, saobracajnih. Vozaci gradskog prevoza prednjace u bahatosti, cesta pojava koju vidjam makar jednom dnevno je da tokom voznje pricaju telefonom. Parkiranje je posebna prica. Pre neki dan, jutro, vozim suprugu na posao i kod mostara vidim neverovatnu stvar - dva tramvaja stoje jedan iza drugoga, prepuni, i cekaju dok djubretari lagano (bukvalno) obavljaju svoj posao a kamion im stoji na sred sina! Supruga mi rece da je to tu redovna pojava! Alo? Parkiranje na pesackom prelazu, parkiranje "samo da ... sad cu ja...", parkiranje ispred garaze pa ga/je nema ceo dan (to je meni problem koji sam i veceras imao, jedva sam uspeo da udjem u garazu... ali nadam se da sam to resio trajno, bar za to vozilo koje je i sada ispred garaze!), bezobrazna voznja po svim pitanjima a klasika da vozaci skupih vozila bahatost poistovecuju sa pojmovima "normalno, uobicajeno, prirodno" je postala svakodnevica, koliko ljudi se vezuje...?

Ma sve je to lepo sa kaznjavanjem ali nema sanse da kod nas to donese nista osim trenutno. A niko nije lepim probao, ja verujem da bi lepim i dobrim moglo neuporedivo vise da se uradi nego kaznjavanjem.


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 848795 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.