Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 164 165 166 167 168 169 170 171

[ Pregleda: 698919 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 730



+1552 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 19:45 - pre 71 meseci
Citat:
Ajmo sad jedan lep recept za kiflice. Punjene.


OK...
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

RusKoba

Član broj: 328721
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+84 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 21:44 - pre 71 meseci
Citat:
Darko Nedeljković: Ja se isto pitam gde je logika da milioni ljudi placaju hleb u pekari 40-50 dinara ... bla-bla ... truć-truć ...


Njih dvoje, na ime prevoza, od firme u kojoj rade dobijaju mesečno po 3.275 dinara - ukupno 6.550 dinara.
Sa 1/3 tog iznosa pokriju benzin, još toliko - 1/3 se izdvaja za amortizaciju, održavanje, registraciju itd. auta, a 1/3 stave u džep.

Njima mesečna karta nije skupa, već jeftina.
Kada bi umesto 3.275 dinara koštala 10.000, oni bi još više stavljali u džep.
Kapiraš?
E, to nema nikakvih elemenata logike - da onome koji (bi trebao da) koristi i plaća uslugu odgovara što veća cena.

Ako se tvoja, ničim izazvana, priča o metanu i struji ubaci u kontekst, onda je apsurd još veći.
Golubove koji seru samo ispred firme, a ne i ispred kuće, tek nema smisla komentarisati.

---

Ogromna je lova u pitanju za prevoz u gradu od dva miliona ljudi.
Zato se "nevidljiva ruka" i setila da privatizuje samo sektor u kojem se naplaćuju novčanice, a ne bilo koji drugi deo tog preduzeća ili preduzeće u celini.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2052 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 22:03 - pre 71 meseci
Citat:
Branko.R:
Citat:
Darko Nedeljković:Ja ne znam kako ne kapiras - imas normalnu narodnu kartu koja izadje u proseku manje od 30 dinara po voznji i svercersku/ima se moze se/turisticku kartu koja trenutno kosta 89 dinara mada bi to trebalo pod hitno udvostruciti.

Ti ili si tvrdoglav ili ne kapiraš?
Uporan si u naturanju svog viđenja i vrtiš u krug priču do besvesti.
Nemam potrebu za mesečnom kartom što ne opravdava cenu karte od 89. dinara za 5-6km koliko treba da se prevezem.
Ne znam šta tebi u tome nije jasno i šta hoćeš sa svojom pričom?

Ja sam tvrdoglav, a to sto ti kazes sve jeste tako i treba da bude tako. Nigde u razvijenom svetu cena karte za 5-6km nije manja od cene 0.5l autogasa koliko ce auto da potrosi.

Citat:
Po tebi je znaci u Londonu i Helsinkiju jeftinije ici kolima nego javnim prevozom?

Da, bio sam i u jednom i u drugom kolima a vozio se i autobusom po jednu-dve voznje. Pojedinacna karta je oko 3 evra. Za te pare po tamosnjim cenama goriva ja mogu da se vozim 50km. U Beogradu za jednu kartu mogu da se vozim pisljivih 20km, sto znaci da karta treba da poskupi na 150-200 din imajuci u vidu da standard ljudi nije Engleski/Finski pa da mogu da placaju pojedinacnu kartu od 400 dinara. Ali, opet, te pojedinacne karte ni u Beogradu ni u Londonu ni u Helsinkiju nisu za lokalno stanovnistvo vec za turiste, pa ne znam sto o njima bezveze pricamo. Lokalci svuda koriste mesecne karte, sa kojima im voznja obicno izadje jeftinija od koriscenja automobila.

Citat:
Probaj ti da napravis hleb za 30-40din, ja ne mogu, a oni na tom hlebu jos i zaradjuju :)

Probao. Sastojci za jednu veknu:
15 din - 370 g brasna
5 din - 10g kvasca
1 din - so, voda
5 din - struja
----------------------
26 din - ukupno

Ukoliko preferiras skuplje varijante hleba (crni/integralni/bez kvasca/bez brasna) tu se tek zabezeknes razlikom u ceni, jer ti hlebovi u radnji cesto kostaju preko 100 dinara, a ako sam pravis isto te izadje malo preko 30 dinara.

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15618



+2796 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 22:16 - pre 71 meseci
Citat:
Darko Nedeljković: Probao. Sastojci za jednu veknu:
15 din - 370 g brasna
5 din - 10g kvasca
1 din - so, voda
5 din - struja
----------------------
26 din - ukupno

Za veknu od 600g ce ti trebati vise od 370g brasna, a brasno je minimum 50din/kg
Kvasac je 20din
so i voda 2.5din
struja je takodje preko 5 din.

Otprilike samo brasno + kvasac vec kosta vise od cene industrijskog hleba.
http://cenoteka.rs/kategorija/namirnice

Mozes da napravis bolji hleb, ali jeftiniji tesko.


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Branko.R

Član broj: 323334
Poruke: 315
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+589 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 23:09 - pre 71 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:Nigde u razvijenom svetu cena karte za 5-6km nije manja od cene 0.5l autogasa koliko ce auto da potrosi.

Ne znam da li si primetio da Srbija ne pripada tom društvu razvijenih? Čak šta više, na dnu smo i Balkanskih zemalja po standardu pa ne vidim svrhu priče o cenama prevoza u Londonu, Beču, Helsinkiju....
Sve te gradove sam i ja prošao. Evo, pre godinu dana sam bio u Helsinkiju, i kod železničke stanice je okretnica za autobuse. Prvo treba reći u kakvim se oni autobusima voze a u kakvim mi!
Ajde što su naši stari, to i da prihvatimo. Al što su štrokavi tu im nema premca verovatno ni u Africi. Jedino su prali one Japance ali i njih više ne peru jer Japancima nije jasno da se prevoz može vršiti autobusima koji imaju više od deset godina. Davno su ih otpisali!
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2052 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 23:13 - pre 71 meseci
Odosmo mnogo u offtopic bakara, ali ti kao supermoderator ne bi trebao da me optuzujes da lazem a da prethodno ne proveris cinjenicno stanje. Ovde ti je tekst uredbe koja kaze koliko brasna ide u jednu veknu:
http://www.uvra.net/servisi/pr...brasna-%E2%80%9Et_500%E2%80%9D
Kvasac je 20 dinara ali od 42 grama a u jednu veknu ide 9-10 grama, tj. pakovanje na 4 vekne, svaka po 5 dinara.
Brasno sam licno kupio pre par nedelja 10kg za 400 din i to T400 koje je finije i skuplje, za peciva i kolace, eno ga u ostavi jos ga nisam potrosio. T500 je mozda i par dinara ispod po vecim marketima (Metro, Tempo...)
So i voda ne kosta ni 10% od toga sto si napisao, za struju isto treba onoliko koliko sam napisao ili manje, znaci racunaj da su sve gore navedene cene napisane pomalo u prilog tvoje tvrdnje da mi ne bi cepidlacio, ali to je izgleda neizbezno, nista posebno svojstveno tebi vec iz nekog razloga ljudi po forumima agresivno brane soj stav bez obzira sto matematika govori drugacije. Cinjenica je da je hleb koji sam napravis jeftiniji od onog koji kupis, isto kao sto je cinjenica da je karta na kracim relacijama skuplja od cene goriva za auto u svim vecim gradovima gde sam bio. Sve to na tim principima savrseno funkcionise decenijama i tako ce ostati i nema velikih izgleda a ni potrebe da se nesto po tom pitanju promeni.
 
Odgovor na temu

Branko.R

Član broj: 323334
Poruke: 315
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+589 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 23:24 - pre 71 meseci
Kad će na red doći proizvodnja mleka?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2052 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 23:25 - pre 71 meseci
Citat:
Branko.R:
Citat:
Darko Nedeljković:Nigde u razvijenom svetu cena karte za 5-6km nije manja od cene 0.5l autogasa koliko ce auto da potrosi.

Ne znam da li si primetio da Srbija ne pripada tom društvu razvijenih? Čak šta više, na dnu smo i Balkanskih zemalja po standardu pa ne vidim svrhu priče o cenama prevoza u Londonu, Beču, Helsinkiju....

OK, mozemo i tako, da se poredimo sa sebi slicnima - Nigerija je nakon decenija neuspesnih pokusaja borbe protiv problema javnog saobracaja slicnim beogradskim resila da to sve privatizuje i prepusti principima slobodnog trzista. Eto.

Citat:
Sve te gradove sam i ja prošao. Evo, pre godinu dana sam bio u Helsinkiju, i kod železničke stanice je okretnica za autobuse. Prvo treba reći u kakvim se oni autobusima voze a u kakvim mi!

Pa izreka glasi - koliko para, toliko muzike, a ne koliko muzike, toliko para. Ovde svi nastoje da ukradu od gsp - kako korisnici, tako i grad/drzava, u smislu da neko poslednjih par godina propagira ideju da gradski prevoz ne treba da bude subvencionisan vec da gsp sve te subvencionisane korisnike treba da prevozi o sopstvenom trosku, a na sve to se propagira i pravo svercera da se voze bsplatno i da budu zasticeni kao beli medvedi. Prevoz i u beogradu i u helsinkiju je onakav kakvim su ga korisnici ucinili, njihov je odlican a mi aktivno radimo na unistenju svog.
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2203



+4914 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.04.2015. u 23:58 - pre 71 meseci
A ti se i dalje švercuješ.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2052 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.04.2015. u 00:28 - pre 71 meseci
Naravno. Nije resenje platiti rucak coveku koji nema sta da jede, resenje je nauciti ga da peca ili vec na neki nacin obezbedi sebi hranu na stolu svakoga dana. Tako isto nije resenje da ja platim kartu i omogucim da gsp nekako jedva prezivi do sutra, a sutra opet isti problem. GSP i drzava moraju iznaci nacina da nateraju sve da placaju i ja nisam protiv toga, ja cu vrlo rado da placam kad placanje bude obavezno, dok se danas placanje vise zasniva na dobrovoljnoj bazi i ja postupam u skladu sa time, tj. svercovanjem se borim protiv svercovanja.
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2203



+4914 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.04.2015. u 00:54 - pre 71 meseci
I gde je granica posle koje ćeš početi da plaćaš kartu? Kad 70% putnika bude plaćalo? 80%? 90&? Jasno ti je da nikad neće biti njih 100%, uvek će se naći neki švercer, i uvek će se neko izvući ako bude uhvaćen. Tako je svuda u svetu, zato svi imaju kontrolore.
Ili samo racionalizuješ svoje neplaćanje karte i pereš svoju savest pričom "kad bude idealno onda ću i ja biti dobar građanin"?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2052 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.04.2015. u 01:25 - pre 71 meseci
Mogli bi reci da je svaki dvocifreni procenat svercera neprihvatljiv, ali ne bih ja to gledao na taj nacin, trenutno nema narocitih mogucnosti za brojanje svercera...
Bolje da to gledamo na drugi nacin - pocecu da placam kartu onog trenutka kada svercovanje za mene postane skup/neisplativ sport. Znaci kada budem osetio neki udar po dzepu ili neku drugu neprijatnost zbog koje cu da kazem sebi "cekaj, pa ovo se dalje ovako uopste ne isplati". To je gotovo siguran znak da ce do iste kalkulacije doci i prosecan beogradski svercer. Nije sporno da ce ostati vrlo mali procenat onih koji ce skupo placati/tuci se sa policijom/ici u zatvor kako bi ostali sverceri, oni su visa malobrojna kategorija svercera i apsolutno su nebitni, bitni smo mi mnogobrojni koji cemo ostati sverceri samo do momenta dok to sa sobom ne nosi nikakvo sankionisanje vredno pomena.
 
Odgovor na temu

Branko.R

Član broj: 323334
Poruke: 315
*.adsl-1.sezampro.rs.



+589 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.04.2015. u 08:38 - pre 71 meseci
Ajmo konkretno. Prema rečima direktora GSP-a Željka Milkovića, dnevno se u Beogradu preveze više od 2,5 miliona ljudi.
Ajde da prepolovimo cifru i kažemo da se švercuje 50% putnika. Uzmimo cifru od 1,2 miliona ljudi i da apex uzima samo dinar po putniku i dobijamo cifru od 10.000 eura svaki dan za čega? Zamislite kolika je cifra na 50% putnika sa 8% uzimanja prihoda! Šta oni nude, čime zaslužuju 8% prihoda od prodaje karata?
A sad da vidimo koliki su prihodi od 50% onih što plaćaju kartu. Neka je od tih 50%, 50% sa mesečnom kartom i dobijamo cifru od 600.000 korisnika sa cenom vožnje od 30 dinara što daje=18.000.000 ili 150.000 eura. Sad da vidimo prihod od prodatih karata 600.000x 89=53.400.000 dinara ili 445.000 eura. Ako tome dodamo i kartu u povratku, dobijamo sumu od 1.190.000 eura dnevno.
Računica je krajnje gruba ali se vidi da bi mnogi da omaste brk u poslu sa gradskim prevozom.
Sećam se vremena "pantljičara", za vas mlađe to su bile dugačke talon karte kojima se poništavao određeni broj segmenata u zavisnosti od zone.
I tada se švercovalo. Bilo je puno mesečnih sa neograničenim brojem vožnji i GSP je radio i gradio. Izgradio je garažu na N.Bg, na Karaburmi, kupio češke tramvaje koji se i dan danas koriste kao i trolejbuse, takođe još u upotrebi. Ono što je najbitnije, tada je karta za prevoz bila neuporedivo jeftinija od cene današnje karte.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.ipb.ac.rs.



+5241 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.04.2015. u 15:36 - pre 71 meseci
Nemoguce je porediti subvencionisanu oblast sa nesubvencionisanom. Cemu daljnja prica.

Bez obzira da li je subvencija dovoljna. Kakvo je rukovodstvo, i da je subvencija 130% na ukupne troskove, bilo bi MALO.

Tek bulaznjenja o "profitu", oblasti koja se subvencionise sa neprekidnom tendencijom da se poboljsava..

Sve te serije pogresnih interpretacija i logickih zamlacivanja su gubljenje vremena.

Ono sto je sustina, je cinjenica da su prelupetali sa cenom, preko gornjeg maksimuma krive, pa im je manjak isti kao da je cena 30 din..sa leve strrane maksimuma.
Zato su politicki i plasitrali cifru, posto lak racun(jos lakse, dijagram) pokazuje da je gubitak isti, ali je politicka prica daleko isplatljivija i upotrebljivija za rejting i licnu korist.

Ono sto ne znaje je nacin kako da promene sistem naplate, da im protok novca bude optimalniji, da rashodi budu usaglaseni sa prihodima, pogotovo kada su probili sve limite logika, i ekonomskih i operativnih, saobracajnih.


Kako da optimizuju sistem, da stimulisu povecan broj korisnika sa optimalnom cenom, je otprilike smer resenja finansijske dubioze, naravno i efekat kradje treba da se minimizuje, odnosno, da se prestane sa prostackom kradjom, rasipanjem novca na botovska zaposljavanja...i ostalim svakodnevnim sitnim stetama i bahatom odnosu prema zajednickom dobru.

U toj zoni su im resenja problema, a ta zona udara na direktni rejjting i podrsku simpatizera, sto je APSOLUTNO NEPRIHVATLJIVO, pe se resenje trazi u bulaznjenjima o "svercerima", kojih verovatno ima 8 miliona.. svakodnevno ponajvise u bujnoj masti manager-experata...


 
Odgovor na temu

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2015. u 14:10 - pre 68 meseci
http://www.blic.rs/Vesti/Beogr...-karte-u-GSP-od-1-oktobra-FOTO

NOVINE U GSP Evo koliko će koštati karte u GSP od 1. oktobra (FOTO)
M.B./Tanjug | 09. 07. 2015. - 14:04h izmena vesti 14:33h | Foto: Đ. Kojadinović | Komentara: 0

Kao što je Blic već najavio pre nekoliko dana, od 1. oktobra biće uspostavljen novi tarifni sistem javnog gradskog prevoza, dok će nova mreža linija zaživeti 1. janura 2016. godine, a cene karata biće niže od pet do 45 odsto. Novine su predstavljene danas u Skupštini grada.
Čelnici grada danas na predstavljanju novina u GSP

- Od tačke A do tačke B stizaće se brže, kvalitetnije i jeftinije. Bavili smo se analizama ali smo slušali i preporuke građana - kazao je gradonačelnik Beograda Siniša Mali.


Gradski menadžer Goran Vesić kazao je da je ovo prva promena u novijoj istoriji grada kojoj se pristupilo studiozno i temeljno.



- Mi pozivamo aktivno građane, organizacije, Mesne zajednice i pojedince da nam šalju predloge. Ovo je prvi put da građani kreiraju zajedno sa skupštinom grada linije - dodao je Vesić.


Bus plus će moći da se dopuni i mobilnim telefonom

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali rekao je na predstavljanju novog tarifnog sistema u Skupštini Beograda, da će taj sistem podrazumevati podelu grada na četiri jasno definisane zone, kao i da će cene karata ubuduće biti niže za većinu gradjana, pogotovo za one koji koriste prigradski prevoz.


- Gradski prevoz ubuduće će biti optimalniji, efikasniji i jeftiniji - kazao je Mali.


On je dodao da oko 500.000 građana koristi prigradski prevoz, od kojih samo njih 22.000 redovno plaća mesečnu kartu i da se nada da će smanjenje cene karte i novi sistem doprineti da veći broj gradjana plaća prevoz.


Nove zone

Kako je rečeno, Zona 1 biće uži centar grada uključujući naselje Braće Jerković, Mirijevo, deo Novog Beograda do Bloka 45 i deo Zemuna (do Saobraćajno tehničke škole), kao i Ustaničku ulicu.


Zona 2 obuhvatiće šire gradsko područje uključujući Borču, Surčin, Padinsku skelu, Vinču, Beli Potok, Boljevce, Lipovičku šumu, Rtanj i Grocku.


Zona 3 obuhvatiće Barajevo, deo Grocke, Obrenovac i Sopot, a Zona 4 Lazarevac i Mladenovac.


Novi tarifni sistem će doneti i jeftinije karte za građane prigradskih naselja i uže gradske zone.


Primera radi, nova cena mesečne karte za vožnju u Zoni 1 biće 2.990 dinara, a stara cena, odnosno sadašnja iznosi 3. 275 dinara.


Mesečna karta za zonu 1 i zonu 2 (zajedno) biće 3.275 dinara, koliko je i do sada koštala mesečna karta na gradskim linijama. U Zoni 3 karta će koštati 3. 275 dinara umesto 3.900, koliko iznosi sada.


Mesecna karta za Zonu 1, 2 i 3 biće 3. 890 dinara, umesto 5.298. a za zone 3 i 4 3.890 umesto 7.044 dinara.


Mesečna karta za sve četiri zone biće 4.990 dinara umesto 7.740 dinara.
Pojedinačna karta za prve dve zone biće ista - 89 dinara, a za vožnju u Zoni 3 i Zoni 4 - 89 umesto 97 dinara.


Takođe, predviđene su i nove informacione table na stajalištima, kao i poboljšanje imidža gradskog prevoza, odnosno novi dizajn papirnih kartica sa obeležjima grada, kao i novi dizajn informacionih tabli u bojama zona kojima pripadaju.


Plaćanje će biti moguće i putem mobilnog telefona, u slučaju da građani zaborave da ponesu Bus plus kartice, kao i preko beskontaktnih platnih kartica.


NOVA MREŽA LINIJA

Mali je istakao i da će od 1. januara naredne godine biti uspostavljena nova mreža linija, neke će biti skraćene, pojedine produžene, a biće napravljeni i novi terminusi.


- Svi autobusi će od 1. januara imati klima uređaje, video nazdoz, wi-fi, brojače putnika, a autobusi na istoj liniji biće iste boje - rekao je Mali.


On je podsetio da će do kraja godine biti potpisani ugovori sa privatnim prevoznicima za narednih deset godina.



- Svesni smo da problema javnog gradskog prevoza. Slušali smo građane nekoliko meseci u nazad kako bismo napravili sistemsko i održivo rešenje - istakao je gradonačelnik.


Gradski menadžer Goran Vesić rekao je da će uvodjenje novog tarifnog sistema ukinuti diskriminatorski odnos prema građanima iz prigradskih naselja nasleđen od prethodne vlasti.


On je dodao i da je ovo ispunjenje predizbornih obećanja.



- Sa ponosom možemo da kažemo da smo ispunili obećanje da ćemo sniziti cene karata koje su bile bezobrazno visoke, posebno za prigradski prevoz - rekao je Vesić.


On je istakao i da se više neće dešavati da građani za istu liniju plaćaju različitu cenu karte, u zavisnosti od toga da li se voze vozilima GSP-a, Laste, ili privatnih prevoznika.


Prodekan Saobraćajnog fakulteta Slaven Tica rekao je da je novi tarifni sistem realan i u potpunosti usklađen sa potrebama građana, kao i da najavljena reforma sistema javnog gradskog prevoza ne isključuje izgradnju metroa.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5241 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2015. u 21:12 - pre 68 meseci
Drago mi je da je Vesic pljunuo bivsu vlast, i da je Tica procenio da ce gradjanima biti bolje i to boolje.
Samo me zanima kakve ON strucne veze ima sa tarifnim sistemom?
I kakve je veze imao Vesic sa "bivsim zlikovcima" na vlasti
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
...148.91.adsl.dyn.beotel.net.



+627 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.07.2017. u 21:32 - pre 44 meseci
Da poguramo malo temu. Svi ste uplatili mesečne za penzionere i zadremali.

Citat:
Više od 300 vozača beogradskog Gradskog saobraćajnog preduzeća, zaposlenih u pogonu Kosmaj, u poslednje vreme voze po šest dana bez prekida i duže od osam sati dnevno. Gotovo niko od njih ne uspeva da se odmori 33 sata u kontinuitetu - kako zakon propisuje.

U sindikatu SOS GSP-a kažu da se na taj način krše prava radnika, ali i da je zbog umora vozača ugrožena bezbednost putnika u gradskom prevozu.

Vozač na liniji 89 Aleksandar Vojisavljević- nekoliko puta dnevno stotine putnika prevozi od Vidikovca do Novog Beograda i nazad. Kaže odmor je u njegovom poslu neophodnost, a ne luksuz. Ipak, ovog meseca, radi gotovo bez prestanka - jer su mu u firmi dodelili samo jedan slobodan dan u nedelji.

Jesu li putnici bezbedni sa tobom, s obzirom koliko odmaraš, odnosno ne odmaraš?

"Pa šesti dan, baš, teško".

Teško je i kada po čitav dan nema vremena ni za petominutni predah na okretnicama, uglavnom svaki dan na poslu provodi i više od osam sati. Na ovakvoj vrućini, kada su česti i kvarovi klima uređaja u autobusima, posledice su neizbežne.

"Na semaforima duboki treptaji postaju sve duži, oseća se malo i nervoza, češkanje, promena položaja tela - to putnici primećuju, to je baš onako neprijatno, jednostavno ne osećam se ni ja bezbedno, a kamoli neko koga vozim", kaže vozač i poverenik sindikata SOS GSP Aleksandar Vojisavljević.

Za inspekciju u gradskom saobraćajnom preduzeću zadužen je MUP. Pored redovnih, na odmet ne bi bile ni vanredne kontrole, kažu u Komitetu za bezbednost saobraćaja i dodaju da bi svako ko se igra životima putnika trebalo da odgovara.

GSP Izvor: N1
"Treba imati u vidu da su autobusi vozila koja imaju masu 20 tona i više. U slučaju da vozač autobusa napravi grešku, to može imati kobne posledice i po ostale učesnike u saobraćaju. Vozač autobusa koji nije odmoran može se nazvati tempiranom bombom", smatra Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.

U GSP-u nam nisu odgovorili zašto više od 300 vozača u pogonu Kosmaj umesto dva, nedeljno imaju jedan slobodan dan? U sindikatu kažu da i bez tog odgovora, znaju šta je po sredi.

"Osnovni razlog jeste nedovoljan broj vozača i procedura kojom Grad Beograd onemogućava GSP-u da zaposli nove vozače, međutim, to ne sprečava menadžment da zaposli na nekim drugim mestima koja nisu izvršilačka, nove ljude", kaže stručni saradnik sindikata GSP Ivan Banković.

Da je sve manje bezbednosti, a više saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju autobusi GSP-a pokazuje i statistika tog preduzeća. U sindikatu kažu da je broj saobraćajki poslednjih godina, prema evidenciji GSP-a, veći za pet do sedam odsto.

Međutim, taj broj može biti i veći, pošto zasebne evidencije o nezgodama u kojima učestvuju autobusi za gradski prevoz vodi i policija, a i ministarstvo saobraćaja.

u koloru



[Ovu poruku je menjao valerijan dana 05.07.2017. u 08:20 GMT+1]
_._/._./_ _ _/_.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8397
89.216.32.*



+9730 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.07.2017. u 07:13 - pre 44 meseci
To ti jedan neviđen javašlik, partizanština, i naviknutost da se muzu pare sa državne sise.

Umesto da
- svaki autobus obavezno ima digitalni tahograf
- svaki vozač obavezno ima digitalnu karticu
- i da policija radi svoj posao.

Ne možemo (kao nacija) da se čudom načudimo kako su mađarai "pokvareni" kad vozača autobusa bez kartice rebnu sa 1.000,00 € čim pređe granicu. Kao "baš su pokvareni".

I onda, kad se slupa autobus, ljudi poginu - ništa. Jbg. dešava se.
Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1936



+397 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.10.2017. u 13:15 - pre 41 meseci
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
212.178.235.*



+627 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u10.12.2017. u 06:12 - pre 39 meseci
Vozači gradskih autobusa: Smene duže od 10 sati, bez toaleta

Citat:
Vozači gradskih autobusa: Smene duže od 10 sati, bez toaleta

Nezadovoljstvo već neko vreme postoji i među vozačima gradskog prevoza u Beogradu. Sve više njih napušta to radno mesto, jer su, kako kažu, uslovi rada sve teži.

Pored malih plata, žale se i na vožnje koje neretko traju i preko deset sati dnevno. Od nedavno, pojedini imaju i problem sa nedostatkom toaleta na okretnicama.

Gradski autobusi u Beogradu neretko su stari, ali i često zaglavljeni u saobraćajnoj gužvi. Međutim, sem toga, vozači imaju i druge muke.

"Niske su plate, mnogo se radi, takođe su smene i do 10, ali i preko 10 sati što je jako teško za rad", kaže vozač gradskog autobusa Petar Radić,

Ali nije problem samo u nedozvoljeno dugim vožnjama, već i izostanku zakonske pauze. Pogotovo tamo gde su i početno i završno stajalište na istom mestu.

"Problem je u tome zato što svaki vozač koji vozi pogotovo sat i 20 minuta želi da provede svoju pauzu od 5 ili 10 minuta koliko god da ima van putnika. Ljudi koji stoje tu, koji čekaju autobus, odmah ulaze u vozilo i budu non-stop s nama prisutni", navodi Nenad Ivanović, vozač autobusa 94.

Istovremeno, vozači ukazaju i na to da se stajališta nalaze na putu, čime ugrožavaju svoju bezbednost, ali i bezbednost putnika. Dodaju i da na okretnici nemaju toalet, koji bi prema zakonu trebalo da im bude obezbeđen.

"Vozači trče iza šume tamo, iza barake, da izvrše fiziološke potrebe, znači gde zgrada gleda, znači nemamo uslova uopšte", kaže Nenad Ivanović.

U Sekretarijatu za javni prevoz kažu da postavljanje toaleta nije njihova nadležnost.

"Vozači mogu koristiti toalet na drugom terminusu linije broj 94 - Novi Beograd (blok 45), uz napomenu da sekretarijat za javni prevoz ne vrši postavljanje toaleta već su za to zaduženi prevoznici kod kojih su vozači zaposleni".

Međutim, vozači navode da bi vlasnik to uradio, ali da ne može da postavlja toalete na zemljištu koje je gradsko.

"Ako je direkcija preuzela javni gradski prevoz, oni su u obavezi sve da rade - sva stajališta, wc, da obezbede saobraćajnom osoblju da bude što lakše za prevoz putnika i bezbednije", smatra Nenad Ivanović.

A bezbednije treba da bude i tokom vožnje. Međutim, na jednom delu produžene trase, autobus 94. ne može bezbedno da izlazi na glavni put - prelazi u kontra smer i nailazi pravo na pešački prelaz.


vest


_._/._./_ _ _/_.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 164 165 166 167 168 169 170 171

[ Pregleda: 698919 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.