Odlicno, cak i da zanemarimo da je ovde tricavih 9-10 miliona miseva.
Elem, zasto se onda ne stimulise posedovanje cistog(i lepog

) vozila, vec sankcionise. Pocev od cene, carine, akciza i ostalih finansijskih dranja.
Da se lepo ukine carina na vozila(ekologija kosta, pa zasto da bacamo pare na kontejnere i propagandu iz budzeta, jeftinije je odreci se carine na vozila), da se akcize smanje na 5%, marze na 10-15%, i neka se nivelise cena gorivo po bilo kojim berzanskim fluktuacijama. Da se ukinu ogranicenja kubikaze i takse za vozila do 10 godina, a da starija placaju posebno osiguranje i ekolosku taksu...ima tu jos mesta za racionalno regulisanje, ako se BAS zeli ocuvanje okoline
O besmislenim "obavezama" vlasnika vozila(4 zimske gume u nekakvom periodu), specijalne pakete prve pomoci(pitanje je kada ce da naprave biznis sa kompletima gedora) paljenje farova danju..i sl.. ne terba previse pricati, vec uvesti u racionalnu formu, optimalnu za bezbednost saobracaja a ne za sikaniranje i kaznjavanje vozaca, zbirno, za otimanje "viska" novca od onih koji zele da se voze.
Neka se skinu sa ledja vozaca, i neka muzu one koji su puni mleka, pa ce i broj krseva biti manji, broj kilometara veci, promet novca i robe veci, jedino nece biti para za odredjenu malu grupicu koja direktno cucla budzet..i preliva ga tamo gde je njima lepo...
Kada se vidi kako je u realnosti, prazna prica oko ekologije je jos praznija, i ocigledno je planetarna dosetka za nove tokove novca i prelivanje od nevestih ka vestijima
Poz