Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BMW 320d xDrive

elitemadzone.org :: AutoZone :: BMW 320d xDrive

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 31361 | Odgovora: 72 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon BMW 320d xDrive02.10.2011. u 03:36 - pre 152 meseci
BMW 320d xDrive (naglasak na xDrive)

Ima li neko neposrednog ili posrednog iskustva sa ovim modelom?

Koliko je podložan kvarovima? Koliko je osetljiv na "težu eksploataciju"? Koliko je skup za održavanje (cene delova i učestalost zamene, bez cena u servisima)?

[Ovu poruku je menjao pisac dana 02.10.2011. u 04:58 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Boris Tadić

Član broj: 248314
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.



+1622 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive02.10.2011. u 10:14 - pre 152 meseci
Ako nešto znači, imao je poznanik 330xd, kupio novog pre 5-6 godina, prešao oko 400kkm po Evropi i od vanrednih intervencija imao levu viljušku i 1 ležaj točka. Najskuplje su bile gume. Sledeći vlasnik je vrlo verovatno morao da plati jedno 6-7 hiljada da bi ga vratio u početno stanje, jer, kao i svaki auto, ima milion "sporednih" delova.

Drugi ima nekog Rovera sa tim BMW 320d motorom, prešao 250kkm i i dalje radi "kao nov", tih je i odlično vuče, jedino je jako gadan za popravke. Alternator mu crkao, vadio je motor da ga popravi, majstor 3 dana nije znao da vrati sve delove na mesto, jer se prepliću neki nosači i navoji šrafova su pod nekim totalno ludačkim uglovima. Cena, 300 ili 400 evra, od toga delovi nisu ni 100, a ostatak je zato što je upropastio čoveku vikend :) E sad, da li je to više zato što je Rover ili zato što je BMW, ne znam.

Ako pod težom eksploatacijom podrazumevaš hladan start na svakih 5-6km, onda može bukvalno sve da ti crkne 5 puta "ranije" nego što je uobičajeno, čak i na Ferrariju i vojnoj MB G klasi. Za takve relacije bolje koristi taksi.

Kao što znaš, polovan auto treba izbegavati u Srbiji, jer klošari to kupe tako što prodaju tuđe dve krave i 20 ovaca, a onda voze na rezervi i ne menjaju ulje po 3 godine. Samo pročitaj opise oglasa i biće ti jasno sa kakvim imbecilima imaš posla.
Ne bi bio apsolutno nikakav problem da samo fušare na rezervnim delovima(da nema npr. 500 evra za originalni homokinetički zglob, pa kupuje turski za 150 - i da ti to napomene), ali njima je kao dobar dan da sipaju ulje od 300 dinara u auto od 200 konja, Galax i tako ta "odlična", da stavljaju polovne pločice i amortizere(i onda je taj auto "extra" i "besprekoran" sve vreme dok je kod njega).
Ako voliš taj film da gledaš...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive02.10.2011. u 13:14 - pre 152 meseci
Veoma mu je skup "limp" mod

Poz
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive02.10.2011. u 13:49 - pre 152 meseci
bježi od BMWa dizela i od BMWa sa 4 vuče, ako te zanima takva koncepcija auta kupi Audi
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive02.10.2011. u 15:17 - pre 152 meseci
Iz kojih konkretnih razloga?

Ovaj snimak (jedan od nekoliko) pokazuje da je quattro u potpunosti inferioran u odnosu na xDrive. Takođe, ima snimaka na kojima se vidi da je xDrive za te terenske stvari primetno bolji i od 4matic-a.

http://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM


Što se brze vožnje tiče, to je verovatno malo teže snimiti, mora da se oseti

Citat:
vladd: Veoma mu je skup "limp" mod


A dijagnostika mu je možda jeftinija nego za Forda. Mislim, da se kupi
 
Odgovor na temu

endre85

Član broj: 207893
Poruke: 325



+116 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive02.10.2011. u 15:42 - pre 152 meseci
Dobro je sto na platformi ne pise ogromnim slovima Xdrive i BMW.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive02.10.2011. u 18:39 - pre 152 meseci
Da, a quattra je to uvredilo pa je rešio da štrajkuje tog dana

Evo, ovde nema tih ni ogromnih ni sitnih slova:
http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE


A ni ovde:
http://www.youtube.com/watch?v=mkQ5yBnS4SU


Mada ja na prvom snimku nekako imam utisak da BMW koristi kočnicu da bi se pokrenuo sa valjaka, ali stop svetla ne rade u trenutku pokretanja tako da... je to verovatno efekat xDrajva. Možemo i o tome da diskutujemo.

Dakle, da se vratimo na temu... pozitivna i negativna vozačka i finansijska iskustva sa BMW 320d xDrive?
 
Odgovor na temu

endre85

Član broj: 207893
Poruke: 325



+116 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive02.10.2011. u 18:57 - pre 152 meseci
Izgleda da postoje i snimci gde su vozaci umeli da demonstriraju ono sto se trazi:


http://www.youtube.com/watch?v=9Igxc4yg6xA&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=pVmMA3is6BQ&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=71zrND5LLLY&feature=related



Ono sto mene interesuje, zasto treba bezati od BMW dizela?
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive02.10.2011. u 19:44 - pre 152 meseci
http://www.youtube.com/watch?v=U-FoUTPja4Y&NR=1


Ne bih da se ova tema pretvori u quattro vs xDrive

Mene audi kao marka uopšte ne zanima... sasvim subjektivan osećaj koji ne želim da menjam

Zanima me nešto sportskije, ali istovremeno upotrebljivo i za normalna putovanja i za teže terene (pošto nimalo ne bežim ni od blata ni od snega). Zadnji pogon volim jer je uzbudljiviji za vožnju, ali ga i ne volim zato što je ranjiv na blatu i snegu. Tako da mi xDrive deluje kao idealno rešenje na idealnom automobilu za sve prilike.
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive03.10.2011. u 13:55 - pre 152 meseci
zadnji pogon treba znati voziti, ako stavis zimske gume bez problema ces ici i na Kopaonik sa zadnjom vucom...a 4 vuce ti tokom cijele godine dodaju tezinu na autu i time povecavaju potrosnju (a usput smanjuju snagu) pa razmisli o tome
 
Odgovor na temu

endre85

Član broj: 207893
Poruke: 325



+116 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive03.10.2011. u 14:40 - pre 152 meseci
@Su27

Postavicu ponovo pitanje, mozda si ga prevideo. Zasto treba izbegavati BMW dizel? (nisam sarkastican ili ista slicno, samo zelim cuti i misljenje)

Moje skromno iskustvo sa BMW-om svodi se na E46 330d xDrive (i voznja X5 od Nisa do NS, nista specijalno, ali je potvrdilo cinjenicu da ne vidim cemu tolika pomama ka SUV). Auto je bio firmin gde sam radio godinu dana. Cesto se sa njim islo na duza putovanja a i bio je gazdin svakodnevni auto. Dok sam radio u toj firmi uglavnom sam ga ja vozio na redovne servise i jednom na popravku, kada smo culi cudan zvuk prilikom okretanja na parkingu pri malim brzinama. Tada mu je menjana ruka (i ako se dobro secam, serviser je rekao da se moze racunati na menjanje nosaca motora na sledecem velikom servisu?!). Sto je neko valjda i pomenuo u ovoj temi kao "boljku". Ja sam ga vozio, za vreme rada u toj firmi, nekih 2,5-3 hiljade km. (disclaimer: spomenuo sam vec da imam skromno iskustvo)

Sa tehnicke strane auto je odrzavan jako dobro. Kupljen je polovan sa oko 100k na satu i kad sam dao otkaz bio je blizu 400k. Ako se vozi po zakonu cak nije ni veliki potrosac. Auto nikad nije ostavio vlasnika na putu, i osim te leve ruke nije radjena nijedna ozbilja popravka. Iako ga je vlasnik mazio i pazio, vrlo cesto je i pritisnuo papucicu gasa do daske.

Zimi, na snegu, sam se ponekad igrao sa njim, i lako se moze izbaciti zadnji kraj bez obzira na xD (i.e. skreces u dvoriste firme tako sto provrtis zadnje tockove sa malom korekcijom volana). No, istini za volju sa letnjim gumama. Lik zbog nekog razloga nije hteo kupiti zimske gume, mozda zato sto je pre par meseci pljunuo >1000e za te letnje.

Kakav je odnos prenosa snaga na osovine kod BMW? 70-30? E i sad sam se setio, serviser je bio misljenja da Audi ima bolji sistem za all wheel drive. Nisam ga pitao da li je to vazilo i za novije generacije od E46.

To je otp. to. Ako se setim necega bitnog, dodacu.

EDIT: OffTopic: Ono sto mi je interesantno sa obzirom na temu o fals uljima, jeste cinjenica da je vlasnik gore pomenutog auta cesto trazio da se sipa Castrol ulje, jer ga valjda BMW preporucuje, a serviser je uvek sipao neko drugo ulje za koje je govorio da je bolje.

Serviser je Z**** iz Futoga

EDIT2: Da, svestan sam cinjenice da 330d nije isto sto i 320d.

EDIT3: Ti vestacki uslovi proklizavanja uopste ne iskljucuju mogucnost da ce 4motion ili 4matic ili neki drugi sistem u RL davati bolje rezultate, ili jos bolje, bolji kompromis performansi.

[Ovu poruku je menjao endre85 dana 03.10.2011. u 16:42 GMT+1]


[Ovu poruku je menjao endre85 dana 03.10.2011. u 16:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive03.10.2011. u 21:15 - pre 151 meseci
Citat:
su27killeryu: ako stavis zimske gume bez problema ces ici i na Kopaonik sa zadnjom vucom...a 4 vuce ti tokom cijele godine dodaju tezinu na autu i time povecavaju potrosnju (a usput smanjuju snagu) pa razmisli o tome


Ma zadnji pogon nije problem dok god auto ide, makar se i zanosio zadnji kraj. Problem je veliki kad auto stane, jer na prednjem pogonu imaš mogućnost da okrećeš točkove levo-desno i time (dok cimaš auto napred nazad) uhvatiš u nekom trenutku dovoljno dobar "grip" i izvučeš se tamo gde će pogonski točkovi bolje da uhvate.

Citat:
endre85:Ti vestacki uslovi proklizavanja uopste ne iskljucuju mogucnost da ce 4motion ili 4matic ili neki drugi sistem u RL davati bolje rezultate, ili jos bolje, bolji kompromis performansi.


Za vožnju po suvom asfaltu sa AWD ne mogu ništa da kažem, verovatno i nema nikakve prednosti, ali onaj primer sa 2 ili 3 valjka može da bude itekako realan na blatu ili snegu/ledu. Pre valjda pola godine sam se zaglavio (morao je traktor da me izvlači) u takvom blatu u kome je samo jedan točak imao šanse da bilo šta pomogne jer je stao na nešto suvljem delu, ali je nažalost to bio zadnji točak a meni je pogon napred. To je upravo situacija sa onog zadnjeg testa gde su 3 točka na valjcima.

Citat:
endre85: Kakav je odnos prenosa snaga na osovine kod BMW? 70-30?


60:40 u korist zadnje, dok su uslovi regularni. Kada ima potrebe, xDrive može da prebaci i do 100% napred, i to u nekim milisekundama (tj. u ulozi ESP-a odnosno DSC-a). Tako bar piše.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive04.10.2011. u 08:06 - pre 151 meseci
Najvidljivja prednost xdrive-a je pojačana stabilnost na autoputu pri velikim brzinama. Imaš znatno veće samopouzdanje pri naglim promenama pravca i auto deluje mnogo zakovanije za asfalt. Da se razumemo i rwd je stabilan ali xdrive je primetno bolji po tom pitanju čak i kad rwd ima m sport vešanje(xdrive nema tu mogućnost). Što se tiče vožnje na stazi rwd će postizati bolja vremena osim na kiši i biće zabavniji za vožnju.

Ne verujem da ćeš ga voziti po skijaškim stazama pa da ti je nešto bitno da ne znam kako brzo možeš možeš proći kroz krivinu ili popeti se uzbrdo po dubokom snegu, ali u normalnoj vožnji po utabanom snegu sasvim je dovoljan rwd+zimski točkovi.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive04.10.2011. u 14:39 - pre 151 meseci
Ležanje na autoputu? Razlog više

RWD je bolji u jurcanju verovatno samo kod veštih vozača koji umeju da barataju zanošenjem zadnjeg kraja i tako brže prolaze krivine... ali kod prosečnog vozača verujem da je AWD brži od RWD.

Meni inače AWD treba zimi i u samom Beogradu pošto imam običaj da 'hrabro' krenem uzbrdo slabo korišćenim putevima. Mada mi nešto manje treba od kada sam nabavio GoodYear UltraGrip7+ zimske gume

Nego, kakvo održavanje zahteva taj AWD (xDrive) na BMW-u? Ulje?
 
Odgovor na temu

endre85

Član broj: 207893
Poruke: 325



+116 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive04.10.2011. u 21:42 - pre 151 meseci
Citat:
jnk: Najvidljivja prednost xdrive-a je pojačana stabilnost na autoputu pri velikim brzinama. Imaš znatno veće samopouzdanje pri naglim promenama pravca i auto deluje mnogo zakovanije za asfalt.


Razmisljao sam da li da odgovorim na ovo sa obzirom na cinjenicu da nikad nisam vozio RWD ili AWD nekog drugog proizvodjaca, ali ipak moram potvrditi da sam imao poprilicno isti osecaj prilikom voznje.

Cak toliko da sam razmiljao da se trkam sa bordo korvetom koja se vozika po NS kad smo se nasli jedan pred drugim i "preskakali" ostale vozace pri penjanju na iriski venac, ali se nisam usudio (s obzirom da nisam imao dovoljno "trkackog iskustva", zbog kolicine kamiona i sto auto nije bio moj). No i dan danas me interesuje da li bih ga dobio u krivinama.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive04.10.2011. u 22:08 - pre 151 meseci
Juče.

Ne zato što mislim da si loš vozač, nego zato što nisu za porediti. Jako su to drugačije mašine. Jedna je izrazito sportska, a drugo je sportska limuzina. Korveta je dušu dala za jurnjavu, ali čik da probaš da putuješ nekud njome (još po našim putevima) - mislim - može, ali posle na dijalizu.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive04.10.2011. u 22:14 - pre 151 meseci
Ne bi dzabe nasi presretaci koristili 530 XI da nema tu nesto
 
Odgovor na temu

endre85

Član broj: 207893
Poruke: 325



+116 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive04.10.2011. u 22:18 - pre 151 meseci
Citat:
StORM48: Juče. :)

Ne zato što mislim da si loš vozač, nego zato što nisu za porediti. Jako su to drugačije mašine. Jedna je izrazito sportska, a drugo je sportska limuzina. Korveta je dušu dala za jurnjavu, ali čik da probaš da putuješ nekud njome (još po našim putevima) - mislim - može, ali posle na dijalizu. :D

Pozdrav


Da, u pravu si.

Mene je jako interesovalo kako ce se korveta ponasati kad imas ucestale krivine i zadnju vucu i to jos americke proizvodnje. Tojest ne bi smetalo da gubim, ali me interesovalo za koliko bi me pretekao na takvom putu sa takvom masinom (sa obzirom na cenu).

EDIT: No i ja cenim da bi korveta pobedila.
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive04.10.2011. u 22:21 - pre 151 meseci
Citat:
endre85: @Su27

Postavicu ponovo pitanje, mozda si ga prevideo. Zasto treba izbegavati BMW dizel?


kao što si i sam naglasio tvoj gazda je redovno održavao auto (što kod nas nije uvijek slučaj) a i imaj u vidu ovu aferu sa sipanjem ulja u dizel i slično..BMWovi motori su mnogo osjetljiviji od recimo mercedesa i audija kojima se glavnina proizvodnje oslanja na dizele (mada ni njihovi noviji modeli nisu baš imuni na loše gorivo), takodje dizeli imaju teže motore i time teži prednji kraj od benzinaca što povećava podupravljanje a to nikako nije dobro koja god da je vuča u pitanju

Citat:
pisac: Za vožnju po suvom asfaltu sa AWD ne mogu ništa da kažem, verovatno i nema nikakve prednosti, ali onaj primer sa 2 ili 3 valjka može da bude itekako realan na blatu ili snegu/ledu. Pre valjda pola godine sam se zaglavio (morao je traktor da me izvlači) u takvom blatu u kome je samo jedan točak imao šanse da bilo šta pomogne jer je stao na nešto suvljem delu, ali je nažalost to bio zadnji točak a meni je pogon napred. To je upravo situacija sa onog zadnjeg testa gde su 3 točka na valjcima.


e jbg i u tom blatu bi ti sigurno pomogle zimske gume :) meni se takva situacija nikad nije desila a vozio sam auta sa sve 3 vuče (sad vozim zadnju i imam jedan mali gradski auto sa prednjom)

Citat:
pisac: RWD je bolji u jurcanju verovatno samo kod veštih vozača koji umeju da barataju zanošenjem zadnjeg kraja i tako brže prolaze krivine... ali kod prosečnog vozača verujem da je AWD brži od RWD.


sve zavisi od uslova na putu itd. AWD automobili su uglavnom teži 100+ kg a to nije malo ni za krivine..AWD ne utiče toliko na sami prolaz kroz krivinu(probaj negdje gdje je bezbjedno da pustiš auto u ler u nekoj krivini i proći ćeš je skoro istom brzinom kao da si bio u brzini) koliko na to što ranije možeš da ga ispucaš iz krivine bez straha od zanošenja

Citat:
pisac: Nego, kakvo održavanje zahteva taj AWD (xDrive) na BMW-u? Ulje?


nije problem tvoje održavanje, nego kako su ga održavali prije i jesu li naglo startovali s njim, jer naglo startovanje ubija diferencijal (i ostale pogonske sklopove) kod AWDa, RWD je recimo najrasterećeniji po tom pitanju..

Citat:
endre85
Cak toliko da sam razmiljao da se trkam sa bordo korvetom koja se vozika po NS kad smo se nasli jedan pred drugim i "preskakali" ostale vozace pri penjanju na iriski venac, ali se nisam usudio (s obzirom da nisam imao dovoljno "trkackog iskustva", zbog kolicine kamiona i sto auto nije bio moj). No i dan danas me interesuje da li bih ga dobio u krivinama.


sve zavisi kakav je on vozač..ako ste približno istog znanja (i hrabrosti ludosti nazovi kako hoćeš) ne bi imao šansi :)
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: BMW 320d xDrive04.10.2011. u 22:24 - pre 151 meseci
Citat:
jnk: Ne bi dzabe nasi presretaci koristili 530 XI da nema tu nesto :)


koriste Xi zato što im treba da presrijeću i kad je kiša(mada ja i kad je kiša bez problema vozim 200+ autoputem, jedini problem su kolotrazi) a + pošto je to skuplji model uvoznik(i MUPovac zadužen za nabavku) se više utali :)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: BMW 320d xDrive

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 31361 | Odgovora: 72 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.