Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

"Most na Adi" otvoren za saobracaj ...

elitemadzone.org :: MadZone :: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 55231 | Odgovora: 253 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

New Village DC
Projektant hardvera
Srbija

Član broj: 65539
Poruke: 438
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: www.itnetwork.rs


+222 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...04.01.2012. u 23:17 - pre 149 meseci
Citat:
Tehnoman: @a1200

Pročitaj ponovo lepo šta sam napisao. Nije bitno šta ko toleriše ili ne već da je to problem kod građevinskih radova. Građevina je vrlo, vrlo komplikovana rabota.

Jedan od primera, a ima ih dosta u celom svetu: Sydney Opera House je trebala da košta 7 miliona $ a izgradnja je završena sa 102 miliona $.

Ko hoće da razumno razmišlja shvata ko neće njegovo je pravo. Umesto da svi slavimo, ipak, izuzetan događaj za grad i državu ima ljudi kojima je to problem. Ima ljudi kojima je napredak problem, izgleda.....


Most kao most ne moze da skodi, korisna je stvar i to niko ne bi smeo da spori. Sve sto treba gradjanima jeste transparentnost ulaganja budzetskih sredstava nista vise.


Mani me tih prica da je gradjevina komplikovan posao i da nije lako odrediti troskove. Nek naprave presek! Nek popisu sve isplate sa svog racuna, nek se snadju... Na kraju krajeva neko bi morao da sagleda finansijsku isplativost gradnje, potrebne sume kredita i sl.

Sad ispade da je egzaktna cifra ulozenog novca podatak koji je nepoznat? Sve to mora da se popise sta je uradjeno i za koliko novca da se objavi.

Ovde je ocigledno da idu izbori, a cifra je malo poveca pa je ujedno i nepopularna, sto sa druge strane ne znaci da je nerealna ali dajte je - javno!
Ovi se prepanuše, a Marko, onako srdit iza sna, uze jednog po jednog darivati: kog
sabljom, kog buzdovanom. Nije se ni triput okrenuo, a već svih sedam s dušom rastavi.

 
Odgovor na temu

MyWay

Član broj: 25141
Poruke: 1263
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+629 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 00:02 - pre 149 meseci
Citat:
Sceka: Odlicno, svaka cast. Izgleda da ima jos neko ko 'ladne glave, ali ima i u glavi, nesto kaze ovde na temi!
@Sceka i @Tehnoman - potpuno je pogrešno to što ste napisali. Za svaku iole ozbiljniju građevinu se mora uraditi projekat (i dobiti dozvole itd), a sastavni deo toga projekta mora biti kompletan predmer i predračun radova. Naravno da se prilikom izvođenja radova pojavljuju viškovi/manjkovi, naknadni i nepredviđeni radovi i sve je to normalno do neke mere (obično do oko 10% investicije). Ukoliko je istina da je bilo planirano 118 milja a ispalo 400 milja, onda treba razmisliti samo o tome šta tačnije opisuje ovaj poduhvat:
a. potpuni i totalni amaterizam, neorganizovanost i nestručnost
b. sve ono pod a. plus beskrajna korupcija

To da je most bio potreban, to je istina - ali za koje novce? I ako ispada da je cena toga zaista 400 milja, čemu onda ona početna priča o tri puta manjoj investiciji?

Save time... see it my way.
 
Odgovor na temu

a1200

Član broj: 28980
Poruke: 200
87.250.40.*



+744 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 03:26 - pre 149 meseci
Citat:
čemu onda ona početna priča o tri puta manjoj investiciji?


Odkad su uvedeni tenderi, korupcija/kradja drzavnih para se nacesce sprovodi kroz anexe ugovora, tj. dodatne radove.

Dakle, ja i ti imamo dil da zajedno pravimo npr. sprat u bolnici. Onda ja predam na tenderu ponudu koja je ispod ekonomske isplativosti tog posla - dakle zagarantovano niza od bilo cega sto ce ponuditi konkurenti, jer jednostavno nema racuna da se taj posao radi za te pare. Naravno pobedim, jer tvoja tenderska komisija kaze da je to ok, izvodljivo itd.

Onda krene gradnja i posle 6 meseci, pojavi se navodni "problem" - recimo zgrada je u loshem stanju i potrebno je dodatno osigurati potporne stubove na nizim spratovima, jer su usled starosti dotrajali. Naravno sa stubovima je sve OK, ali mi posto imamo dil, potpishemo da ce se "radovi" vrshiti i na stubovima - tj. napravimo anex ugovora koji poveca ugovorom predvidjene troskove.

I tako blize i dalje, izmisljamo poslove, ili one stvarno potrebne a propustene, papreno naplacujemo od drzave putem anexa ugovora jer vishe nema tendera (tj. izvodjac radova je taj koji logicno treba da zavrshi takav "dodatni" posao - jer je on u direktnoj vezi sa onim sto inace treba da obavi).

Ja deo para koje sam dobio od tih "aneksa", dam lepo tebi... i svima super, osim naravno narodu koji ce to senlucenje da plati kroz razne vrste oporezivanja i poskupljenja drzavnih usluga, zbog povecanog zaduzivanja zemlje. I onda nesto sto je trebalo da kosta 1M, na kraju kosta 5M... a ponekad se dogodi, bas posto se zavrshi, da slucajno izgori u pozaru elektricnih instalacija™ (tako da nema ni eventualnih dokaza).

 
Odgovor na temu

Braksi

Član broj: 288770
Poruke: 1643



+4015 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 06:29 - pre 149 meseci
pametni ljudi su odavno smislili sve, samo sto se slabo primenjuje. Razdvojiti izvrsnu od sudske vlasti. Amerika je do sada imala 44 predsednika, a samo 17 sudija vrhovnog suda. U drzavi gde se sa sudstvom igra po nahodjenju politicara, naravno da se nikad nista nece otkriti.

Mi treba da se zapitamo, da li su namsudovi i tuzilastva nezavisni ? Ako nisu, onda imamo problem.

@stil, daj dokaz ti da nisu krali. Da nisu krali dali bi transparentan troskovnik i dok ga ne daju bice sumnja nad njima. Nija masa bas tako naivna...
 
Odgovor na temu

stil

Član broj: 4832
Poruke: 2066



+419 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 07:18 - pre 149 meseci
Braksi ja mislim da kod opozicije zavist radi samo tako :)

Jbga, toliki most a još i svetski rekorder:

Najduži most na svetu sa jednim pilonom i kablovima

Citat:
Longest Single-Pylon Cable Bridge In The World



Before the Balkan wars, Serbian-Yugoslavs had a worldwide reputation as masters of cable-bridge engineering. With the destruction of several iconic bridges by NATO warplanes, Serbian engineers are attempting to reclaim national pride with a never-before-attempted bridge design. While two or more pylon towers support most of the longest cable bridges in the world, here a single pylon will support one of the longest road decks in the world, measuring 1,200 feet long or almost four football fields.


http://science.discovery.com/t...rbia/sava-river-bridge-02.html


Opet kažem. Ako imate nekakav dokument o nelegalnim stvarima koje su vršene tokom izgradnje dajte ih ovde da ih vidimo. Ja ću biti prvi za to da se ti ljudi kazne. Ako nemate bolje ćutite, samo ispadate smešni.
 
Odgovor na temu

boccio
Boris Krstović
Spoonlabs.com
nbgd

boccio
Član broj: 7594
Poruke: 2458
..10.cust.bredbandsbolaget.se.

Sajt: bocc.io


+771 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 07:55 - pre 149 meseci
Ako nista, ovaj most ce biti svetski rekorder kao objekat koji je najvise iskoriscen u predizbornoj kampanji svih politickih partija jedne zemlje. Nesto mi govori...
Jeff, one day you’ll understand that it’s harder to be kind than clever.
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 08:02 - pre 149 meseci
Citat:
Braksi: Mi treba da se zapitamo, da li su namsudovi i tuzilastva nezavisni ? Ako nisu, onda imamo problem.


Naravno da nam sudstvo nije nezavisno i to izaziva gomilu problema, ali ovo nije jedan od tih, tj ovaj problem bi postojao i sa lepo uredjenim polugama vlasti. Ivan ti je dao konkrentne primere za USA i Nemacku gde su javni projekti balonirani sa inicijalnih projekcija a Nemacka i USA imaju razdvojeno sudstvo od izvrsne vlasti.


Citat:
MyWay: a. potpuni i totalni amaterizam, neorganizovanost i nestručnost
b. sve ono pod a. plus beskrajna korupcija


Ima i c. namerno predstavljanje cene nizom nego sto realno jeste da bi projekat poceo.

Citat:
a1200: Odkad su uvedeni tenderi, korupcija/kradja drzavnih para se nacesce sprovodi kroz anexe ugovora, tj. dodatne radove.


To je nazalost postalo standardna praksa ali je naivna tvrdnja da je to neki nas lokalizam i specificnost Srbije, to je problem sa konceptom gde najmanja cena pobejuje. Ovo je npr veliki problem i u softverskoj industriji, dok sam bio na ostrvima kao konsultant vise puta smo mi na tenderima i za vladu i za privatni sektor (tamo gde interna politika zahteva tendere) ispusili jer smo krenuli sa realnom projekcijom cene i pobedjivale su nas firme sa nizim bidovima i sa namerno skresanim planom radova za koji se iz aviona videlo da nisu dovoljni, ali su svejedno prolazili zbog cene. Na kraju se taj projekat plati daleko vise nego sto je bila nasa projekcija upravo kroz anekse i dodatne radove, prica se na kraju uvek svodila na umece izmisljanja neophodnih poslova pre nego na kvalitetnu izradu. I ovde ne pricam o pilicarskim firmama iz komsiluka, dve te firme su na NASDAQu. Cela ta filozofija da ce narucilac posla biti u stanju da strucno proceni da li je necija ponuda realna ili nije, kao i da bude u stanju da napravi egzaktnu i kvalitetnu tendersku dokumentaciju se pokazala kao losa i cesto nemoguca (jer da imas inhouse kompetencije za to ne bi ti trebao spoljni ugovor), a ovo je narocito izrazeno kad se trose budzetske pare pa tenderdziju bas i zabole da se nesto mngoo cima oko tudjih para kad mu svejedno ide plata.



Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Braksi

Član broj: 288770
Poruke: 1643



+4015 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 08:59 - pre 149 meseci
Citat:
Braksi ja mislim da kod opozicije zavist radi samo tako :)


ih, nije ni cudo. Zamisli koristis drzavne pare, a zaslugu pripisujes sebi. Medjutim kako rece student Cile: "moderan sistem je tako koncipiran da mu opozicija na kraju koristi", tako i ovde opozicija moze da pobedi i najveceg ktitora jer narodna je cud cudna rabota.

Elem, sto se tice tendera koliko se secam moja firma (gde radim) redovno ucestvuje na raznim tenderima i u Italiji ako ucestvujete na tenderu morate poloziti kauciju. Zasto ? Svako ko preuzima tender dostavlja razno-razne dokumente, ali dostavlja cenu i ROK. Sad naravno bez kolaterala u vidu kaucije neko bi ponudio nerealnu ponudu da izbije konkurenciju i posle kad dobnije posao da vrda, trazi produzenje roka, dodatni novac ili jendostavno napusti projekat. Da se to ne bi dogadjalo polaze se masna kaucija koja ce odvratiti avanturiste.

Ne mora da znaci da sve sto dolazi iz Amerike i drugih zapadnih sila ok. Nemaju ni oni resenje bas za sve niti su im resenja idealna, a imaju i problema koje mi ni nemamo. Recimo meni je americki elektorski sistem cudan jer moze se desiti da pobedi kandidat sa manjim brojem narodnih glasova (ali vecim brojem elektora, Bush vs Gore 2000).
 
Odgovor na temu

dejanet
Beograd

Član broj: 19240
Poruke: 1181



+837 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 09:07 - pre 149 meseci
Po inicijalnom predmeru i predracunu cena moze da varira do 10% a po projektu izvodjenja 3%. Trenutak kada gomila ljudi u ovom poslu mogu da odu u zatvor jeste trenutak dobijanja gradjevinske dozvole, kada izvodjac i investitor postaju cisti, a drzavni sluzbenici preuzimaju odgovornost, sto predpostavljam ovde nije slucaj jer je most radjen bez tog papirica.

Sa druge strane, uzmimo npr. da Djido & Co. nisu hteli da otmu ni dinar od posla, imali su banke kreditore ili ne daj Boze neke EU pare, koje se vec uhodanim kanalima peru preko firmi preko,a uslov su za dobijanje kredita, npr. preko ove propale Slovenacke. Kod takvih poslica cene su naduvane do neba, a uslovi npr. koja firma dobija posao a koja firma ce biti pod-izvodjac unapred su dogovoreni u "separencetu" kafane. Cela ova akcija je besumucno sprovodjenja po Grckoj, Hrvatskoj itd..

Tako cak da ovi Djidovi nisu omirisali ni pare ne bi ovaj most kostao mnogo manje od tih 500 milja..
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 09:23 - pre 149 meseci
Naravno da ces da das garancije ali i to je smesno, te garancije se aktiviraju skoro pa nikad, mozda u situacijama kad pobede totalni idioti koji nemaju pojma o nicemu pa od projekta ne bude apslutno nista pa padne kaznjavanje. U svim ostalim situacijama te garancije se nikad ne povlace. Ako projekat odmice i ide i izvodjac trazi jos para, sta ces da radis? Da siljis onu stvar? Nije frka, izvodjac te onda tuzi, pa ti dokazujes da si raskinuo ugovor zbog toga i toga, onda oni daju kontrargumente da je inicijalni zahtev bio neispravan i nedorecen i da si ih izlozio trosku i namerno to uradio da bi ti oni za dzabe uradili deo posla, za sve to vreme sud moze da zabrani dalje radove dok se spor ne resi (sto itekako psotaje problem ako si ti vec poceo sa parcijalnom eksploatacijom) i na kraju jos mozes i da platis vise para na pravni proces, da ne pominjemo izgubljeno vreme. U tim situacijama se ide na dogovor, prihvata se racionalizacija o dodatnim troskovima, u krajnjoj liniji moze da padne neka arbitraza treceg lica ali i to je bas retko.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

p3j4
Lokacija: Mordor

Član broj: 52949
Poruke: 122
*.dynamic.kdsinter.net.



+78 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 09:25 - pre 149 meseci
Citat:
mmix: Cela ta filozofija da ce narucilac posla biti u stanju da strucno proceni da li je necija ponuda realna ili nije, kao i da bude u stanju da napravi egzaktnu i kvalitetnu tendersku dokumentaciju se pokazala kao losa i cesto nemoguca


pa očigledno je da naručilac posla najčešće nije samostalno u stanju da proceni da li je nečija ponuda po ceni realna ili nije. onda on formira tendersku komisiju i plati nezavisne stručnjake koji su tu da štite njegove interese. sistemom pondera izabere se najbolja ponuda, a ako se neko dampinguje cenu toliko da se ona razlikuje za više od 30% od prosečne, onda se takva ponuda ni ne uzima u obzir. kada je u pitanju građevina, nešto slično se radi i kada su u pitanju rokovi izgradnje, kada se namerno daje nerealno kratak rok, ali se računa da će i sa plaćanjem dnevnih penala za probijanje roka, ili ukupne sume za kaznu, firma imati profit, naravno ako se tender dobije. sve situacije gde prosečna ponuda iznosi npr. 100 din. a prihvati se ona za 50 din. smrdi na korupciju ili nestručnost.
Internet forumi su kao javni toalet... udje ko želi, ispiša se gde poželi, i ode...
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 09:35 - pre 149 meseci
Ma daj, sigurno. Prvo sto bi uradio da ti neko odbije tvoju 30% manju ponudu okrenu bi SEKU i blokirao tender. Nezavisni strucnjak koji nema odgovornost u projektu je jedan felericni koncept (npr. Banka je unajmila RSA sec da uradi security proof ebanking projekta i za to platila debele pare, dobila je izvestaj u kojem svka druga recenica pocinje sa "to the best of our ability", zakljucno sa "we are not liable"). To sve zvuci zaista lepo na papiru ali u praksi ne funkcionise tako, a narocito za kompleksne projekte kao sto je bilo koji gradjevinski. Vise sile tu ima koliko hoces, i dge je nma moze da se izmisli narocito ako su obe strane saglasne da se izmisli.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 09:53 - pre 149 meseci
A to sto je "najveci asimetricni jednopilonski" je za cika doktora...mala siromasna zemlja sa 30% nezaposlenih u sred svetske ekonomske krize.

Pa kome je to normalno taj nije normalan

Ili je ocigledno ono sto je ocigledno, Bota je vise puta bio na tom mostu od svih Beogradjana..ponaosob, jedino mu konkurisu radnici na mostu...partijski most za drzavne pare?

A kada je osnovna namena mosta izborna kampanja(videli smo da se za 4 god moze uzivati u 20 milijardi potrosenih deviznih parica)..cemu cviljenje oko "spajanja dve obale"..
A i uvecava se broj Rolex-a..medju aparatcicima..nekada je sao Tito pokazivao luksuz..a sada i sefovi mesnih odbora..

Poz
 
Odgovor na temu

p3j4
Lokacija: Mordor

Član broj: 52949
Poruke: 122
*.dynamic.kdsinter.net.



+78 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 10:00 - pre 149 meseci
Heh, prešli smo na babe i žabe. Pa teško da na ebanking projektu bilo ko može da garantuje 100% sigurnost od hakeraja npr. Da se nisu ogradili sa "we are not liable" banka bi sutra opušteno mogla da ih tuži. Softverska industrija je ipak malo drugačija od građevine. Mislim na šta bi ličilo da izvođač napiše - znate šta, u slučaju zemljotresa, zgrada treba da izdrži, ali ako padne, mi nismo krivi, iako smo malo štedeli na materijalu. Ma kako da ne. A tenderska komisija je tu da štiti interese investitora, a ti možeš da se žališ kome hoćeš, investitorova lova i njegovo pravo da neozbiljne ponude ne uzme u obzir. Mislim šta sad to znači. Ja dam ponudu na 1 evro, i žalim se što mi je odbijena ponuda? Nije nego. Isto tako, na samom gradilištu imaš nadzorni organ, kojeg angažuje investitor, i koji na day-to-day bazi kontroliše izvođača pritom štiteći interese investitora. Sve to odlično funkcioniše u praksi, osim kada je u pitanju državna lova i projekti :)
Internet forumi su kao javni toalet... udje ko želi, ispiša se gde poželi, i ode...
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 10:29 - pre 149 meseci
Citat:
Tehnoman: Na kraju bitan podatak: novac za most je velikim delom od kredita iz inostranstva, a posao su vodile inostrane firme. Ulagači (kreditori/banke) nisu davali novac već su plaćali oabveze prema doavljačima baš iz razloga da novac ne nestane, most se ne izgradi, pojede vuk magarca i vraćanje kredita se iskomplikuje. Prema tome teško da je nešto oko finansija i ovog mosta izlazilo iz okvira normalnog poslovanja za takve građevine.

Sasvim tacno. Banke odobravaju krredit na osnovu projekta, odrede neki svoj nadzorni organ koji prati izvodjenje radova i periodicno, u zavisnosti od izvrsenih radova, isplacuju novac. Grad nije ni video taj novac, a kamoli da ga je zloupotrebio.

Ono, sto je @jnk postovao o "ubrzanju radova", je moguce da sluzi za neku prevaru. Kako, za sta...je ulozen taj novac? Ko je kontrolisao tokove tog novca...To je pravo pitanje.
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 10:39 - pre 149 meseci
Nisu babe i zabe, PM je PM, postoje specificnosti raznih industrija ali osnova je ista. Kako ti mislis da to funkcionise, ti unajmis ekspeta on ti da misljenje o izvodjacu i izvodjac zakaze i ti onda tuzis eksperta za stetu? Naravno da ces dobiti izvestaj eksperta isaran sa "we are not liable", nije to nista drugacija prica od ebankinga, zasto bi njima verovao vise nego samom izvodjacu, oba su u poziciji da te izrade za pare. Isto ti je i za nadzorni organ, kao ne mogu izvodjac i nadzorni organ da se dogovore? Postoji cela oblast menadzmenta koji se bavi zloupotrebama ove vrste (Agency costs), al eto u nasim mzogovima to je nesto sto smo mi izmislili.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

hobbista
Beograd

Član broj: 149118
Poruke: 277



+180 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 10:41 - pre 149 meseci
Bez zelje da branim bilo kog politicara (posto su kod mene manje cenjeni od pravih lopova i prostitutki), ipak mi smesno zvuci kada ih optuzuju da su pokrali narod gradnjom mosta.
Optuzuju ih oni, koji za vreme svog bitisanja u vlasti nisu nista napravili, ali su, kakvog li cuda, ipak potrosili sve pare koje su im dosle pod ruku (budzet). Ovde ne racunam ono sto su izgradili u privatnoj varijanti (uglavnom preko rodbine).

Brat i sestra - Mita i Korupcija, prisutni su u svakom segmentu drustva. Kod nas je to vec normalno stanje. Bilo bi cudno da i ovde nisu bili prisutni.

Za mene je glavno pitanje:
Citat:
vladd: A to sto je "najveci asimetricni jednopilonski" je za cika doktora...mala siromasna zemlja sa 30% nezaposlenih u sred svetske ekonomske krize.

U razgovoru sa prijateljima, koji se razumeju u tematiku, dosao sam do podatka da je ovakva igracka skupa. Mozda je moglo malo jeftinije, ili malo skuplje, ali je cifra manje-vise realna.
Za ove pare, mogle su da se naprave dve jeftinije igracke (koje ne bi bile najveci... ).

Postoji jos jedan aspekt ovog mosta, a to je marketing - pojavljuje se u svetu kao najveci... (cudo tehnike :D ), koji je izgradjen u Srbiji, bla, bla, bla...

Rezime:
mislim da je manje zlo skup most (naj............), nego
jeftin most + placanje nekoj agenciji da lobira i prikazuje Srbiju u lepsem svetlu.
 
Odgovor na temu

Marenović Slaviša

Član broj: 85917
Poruke: 1298



+264 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 14:42 - pre 149 meseci
hobbista, na kraju seste strane imas link ka igrici NAPRAVITE STO JEFTINIJI MOST NA ADI, pa izvoli i zapazi postojanje stavke NA PREPORUKU GRADONACELNIKA.
Koliko puta si u vestima b92 i druge cuo da je taj materijal, da je ta firma, kupljen / angazovana na PREPORUKU GRADONACELINIKA.

Svima iskreno zelim da bar jednom pogledate igricu.
Sta mislite koliko je mogao kostati most? A koliko ce kostati?


evo ti link ka srpskom talu: http://www.srbtal.com/mostnaadi


PČELAR.

OTKUPLJUJEM STARI NOVAC, STRIPOVE, ITD
_______________________________________________________________________
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 16:24 - pre 149 meseci
Most na Adi, Zirafa, Harfa, Rajsov, Nenadov, Tambura, Krivi Stojko... vec sam pisao o njemu po raznim temama...

Presao sam ga danas i ne svidja mi se, cisto estetski :).
Inzenjerski mi je bio vise nego interesantan dok se gradio, ali sam skapirao da bi mi se vise dopalo resenje koje mi resetkasno ne zaklanja pogled i panoramu grada.

O parama cu na lokalnim izborima da im nacrtam sta mislim.
 
Odgovor na temu

Nothingman

Član broj: 31375
Poruke: 308
*.teol.net.



+112 Profil

icon Re: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...05.01.2012. u 16:45 - pre 149 meseci
Meni na ovoj temi najvise smeta frljanje ciframa, pri cemu realno niko nema pojma koliko most zaista kosta. Pojedinci tako kroz postove provlace cifre od 400-500 miliona kao da su u najmanju ruku bili zaduzeni za racunovodstvo prilikom izgradnje mosta. Bilo bi dobro da se rasprava ogranici na poznate cinjenice, a licitiranje oko cene je potpuno besmisleno dok god podaci o stvarnoj ceni mosta ne postanu javni (ako se to ikad desi).
Q: Are there really any systems where
void main() doesn't work?
A: It has been reported that programs using void main() can crash.
Q: The book I've been using, _C Programing for the Compleat Idiot_,
always uses void main().
A: Perhaps its author counts himself among the target audience.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: "Most na Adi" otvoren za saobracaj ...

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 55231 | Odgovora: 253 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.