Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

40 godina Zastave 101

elitemadzone.org :: AutoZone :: 40 godina Zastave 101

Strane: 1 2

[ Pregleda: 9592 | Odgovora: 34 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

X Files
Vladimir Stefanovic
Pozarevac

X Files
SuperModerator
Član broj: 15100
Poruke: 4902
*.3gnet.mts.telekom.rs.

Jabber: xfiles@elitesecurity.org


+638 Profil

icon 40 godina Zastave 10111.07.2012. u 09:48 - pre 143 meseci
40 godina Zastave 101
Citat:
Bio je prvi moderan hečbek na svetu, a izvozio se u većinu evropskih zemalja. Danas je nepravedno zaboravljen i često ismevan. Pa ipak, zauzeo je jedno od važnijih mesta u automobilskoj istoriji Evrope.
// ...
Dugo vremena, krajem sedamdesetih i početkom osamdesetih, Special star oko godinu dana, prodavao se skuplje nego novi, pošto ih je bilo teško nabaviti.
// ...

Imali smo dobar start, vešte menadžerske i marketinške poteze, ali ...
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.100.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10111.07.2012. u 10:41 - pre 143 meseci
dobar je tekst
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

SStudio

Član broj: 254071
Poruke: 586



+308 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10111.07.2012. u 10:54 - pre 143 meseci
Zanimljiv deo istorije.
Kada imas cekic sve ti lici na ekser
Simplicity is the ultimate sophistication.
 
Odgovor na temu

Sale2012
Novi Sad

Član broj: 304952
Poruke: 17
82.208.193.*



+1 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10111.07.2012. u 18:33 - pre 143 meseci
Nada nikad ne umire tako ni zastava :)
 
Odgovor na temu

morihei ueshiba

Član broj: 174125
Poruke: 294
*.cust.dsl.vodafone.it.



+435 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10111.07.2012. u 19:33 - pre 143 meseci
Skromni prilog secanju na legendu


Mio papa' dice che ogni uomo ha tre misure:
altezza, larghezza e lunghezza
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.100.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10111.07.2012. u 19:43 - pre 143 meseci
stvarno je smešno što su slikali za plakat po kiši...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10111.07.2012. u 20:12 - pre 143 meseci
Uvek je bio lešina od auta, gora nego današnji punto classic među konkurencijom.
 
Odgovor na temu

Backy
Branislav Đurković
Treptač svetala
Beograd, Zvezdara

Backy
Član broj: 54113
Poruke: 2303
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Jabber: backy@elitesecurity.org
ICQ: 231979809
Sajt: www.elitesecurity.org/o/p..


+121 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10111.07.2012. u 20:43 - pre 143 meseci
Citat:
etjen: stvarno je smešno što su slikali za plakat po kiši...


zašto? meni su mnogo smešije gramatičke i pravopisne greške...
aka Vitez Koja
::
日本光学工業株式会社 :: One photo out of focus is a mistake, ten
photo out of focus are an experimentation, one hundred photo out of focus are a
style.
 
Odgovor na temu

miki069

Član broj: 161528
Poruke: 1951
212.200.34.*



+370 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10111.07.2012. u 20:49 - pre 143 meseci
Slikali su po kiši da se vidi da ne prokišnjava.
Današnji krš Punto classic prokišnjava posle par meseci.
 
Odgovor na temu

calexx

SuperModerator
Član broj: 71794
Poruke: 20046



+1651 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10111.07.2012. u 21:10 - pre 143 meseci
Da li je krš ili nije zavisi od toga koliko vam se pruža sećanje. ;) U vreme kada se pojavio, u sličnoj klasi su bili vartburg, trabant, reno 4, spaček (sa luksuznijim varijantama tipa diana i ami 6/8) ... tu ne računam pežo 404 ili ajkulu koji su ipak bili klasa iznad. Tu su bile fiće, tristaći (za koje sam uvek mislio da je šteta što su ih tako brzo zaboravili) ... a golf kec se pojavio dosta kasnije. Tada je stojadin bio sasvim pristojan auto ... jedini problem u celoj priči je taj što je jedno tri decenije bio pravljen bez ikakvih izmena, osim neke lajsne i oblika farova. Za to vreme su ostali mnogostruko napredovali, golf je već od trojke krenuo sa bitnim promenama, svi ostali su u svakom novom modelu nudili skoro 100% drugačiji auto ... samo je stojadin ostao praktično isti. U ovo vreme naravno gubi svaku bitku i zato mu ostaju ovakvi pridevi.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10111.07.2012. u 21:54 - pre 143 meseci
U pravu si, konkurencija u klasi je stvarno bila katastrofa. Kad malo razmislim tad su se pravili ili krševi ili stvarno dobri automobili(bmw 2002, mercedesi razni, amerikanci razni..)
 
Odgovor na temu

X Files
Vladimir Stefanovic
Pozarevac

X Files
SuperModerator
Član broj: 15100
Poruke: 4902
*.3gnet.mts.telekom.rs.

Jabber: xfiles@elitesecurity.org


+638 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10112.07.2012. u 06:20 - pre 143 meseci
@morihei ueshiba
Bila je vec diskusija o toj slici... preciznije o levoj štikli.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
89.216.32.*



+10255 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10112.07.2012. u 07:19 - pre 143 meseci
Citat:
jnk: Uvek je bio lešina od auta
Zapravo je bio odličan auto, za svoje vreme. Naravno, budimo realni, to je italijanski auto, a ne srpski, Problem je postao onda kad se nepromenjen proizvodio duže od 5 godina.

Citat:
jnk: gora nego današnji punto classic među konkurencijom.
U čemu je to punto klasik gori od konkurencije ? (u istim cenovnim okvirima)

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10112.07.2012. u 07:30 - pre 143 meseci
Ako poredimo istu cenu i veličinu mislim da konkurencija ni ne postoji. Ali ako se uporedi sa današnjim hečbekovima te veličine koji su po 2-3 hiljade skuplji onda nema šta da traži.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
89.216.32.*



+10255 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10112.07.2012. u 07:52 - pre 143 meseci
Citat:
jnk:Ako poredimo istu cenu i veličinu mislim da konkurencija ni ne postoji. Ali ako se uporedi sa današnjim hečbekovima te veličine koji su po 2-3 hiljade skuplji onda nema šta da traži.
Ne zaboravi da je Fiat izbacio na tržište Punto 2. (sada zvani "klasik") još daleke 1999 godine. (umesto Punta 1 koji se proizvodio u godinama 1993 - 1999) Dakle, tehnologija od pre trinaeest godina ! Ej ! Sasvim je logično da ga ne treba porediti sa "današnjim hečbekovima". Mislim, smešno je, zar ne ?

Prema podacima sa wikipedije (http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Punto) Italijani su ga proizvodil do 2003. Druga je stvar što su poneki luzeri kupili tu tehnologiju, pa i danas "vrte istu ploču". Slična priča kao i sa Zastavom 101.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10112.07.2012. u 08:05 - pre 143 meseci
Ne bih ja izjednačavao keca i Punto.

Dok je kec zastareo i postao zaista smešan već nekoliko godina po predstavljanju, i to u ono vreme kada je razvoj bio sporiji nego danas, za Punto to ne bih rekao.

Problem kod Punta je što se on poistovećuje sa ultra-pasulj varijantom koja je kod nas najzastupljenija.

Kada bi se Punto posmatrao recimo već u verziji odličnim Fire 1,2 16v motorom i odgovarajućom opremom, on se ne bi stideo ni pored današnjih entry-level modela B segmenta od kojih bi i dalje bio jeftiniji, i stoga sasvim konkurentan.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
89.216.32.*



+10255 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10112.07.2012. u 09:23 - pre 143 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:Dok je kec zastareo i postao zaista smešan već nekoliko godina po predstavljanju, i to u ono vreme kada je razvoj bio sporiji nego danas...
Nikako da razumem kako ljudi mogu ovako paušalno da izriču kategorične tvrdnje !

Po čemu je to Z101 zastareo i postao smešan (!?) već nekoliko godina po zastarevanju ? Ajde da uporedimo keca, sa, na primer, dve godine mlađim VW Golfom 1. Usis, izduv, broj ventila, razvod, pogon, vešanje, sistem kočenja, hlađenja, elektrika .... sve je suštinski isto na ova dva modela. Kako to da je isti mehanički sistem na domaćem Z101 "zastareo i postao smešan" dok je na nemačkom Golfu vanvremenski idealan ? Ponavljam, jedini "problem" sa Z101 je što nije zamenjen boljim i savremenijim modelom već 1980, kada je već realno to bilo neophodno. Dakle, novo ime, izmenjen oblik karoserije, pocinkovan lim, i td. i td.

Vole ljudi da se posipaju pepelom, pa to ti je !

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Horvat I
Ivan Horvat
Subotica,Makova sedmica

Član broj: 40556
Poruke: 3808
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+292 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10112.07.2012. u 11:09 - pre 143 meseci
jedini problem keca je preslaba karoserija za takav motor.
Kod malo oštrije vožnje je cepao prednji deo korita, a i kod staraca se znala pocepati 3. tačka vešanja motora
Pozdrav
---ivanhoe---
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10112.07.2012. u 12:07 - pre 143 meseci
Polako Java, nije sve u tehničkim detaljima, ima mnogo toga i u kvalitetu.

Koliko Golfova 1 i u kakvom stanju sada ide drumovima, a koliko kečeva tog godišta i u kakvom stanju?

No, ako već pominješ tehnička rešenja, hajde samo uporedi vešanje, i prednje i zadnje, keca i Golfa. Dalje poređenje nije ni potrebno.
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+784 Profil

icon Re: 40 godina Zastave 10112.07.2012. u 13:24 - pre 143 meseci
Cale ima zastavu 101,mislim da je model special jer ima fabricki obrtomer i pokazivace za ulje sa strane Radjena je limarija pre oko 7 god,a skoro je ubacio drugi motor italijanski koji je '77 godiste,sa predjenih 120kkm sa porseovim menjacem 4 brzina. Nije radjen metalik farbom vec najjeftinijom belom (stedelo se jer je glupo uloziti vise nego sto auto vredi ) Zumus na velikom minusu paio bez problema,na otvorenom (relacija Cicevac-Krusevac) trosi oko 6,5 do 7 (merili smo voznjom na kantu ),postovajuci ogranicenja i max 70 km/h.
Ne znam za nosivost kod golfa I,ali cale je u keca ubacio gibanj od polija,i posto se bavi stolarijom,zna da ga bas bas natovari. Sve u svemu auto se iskoriscava kao mazga
Vidjao sam jos keceva slicnog godista u dobrom stanju.
Toliko o stojadinu
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: 40 godina Zastave 101

Strane: 1 2

[ Pregleda: 9592 | Odgovora: 34 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.