Balkanboy1 K. Mitrovica
Član broj: 237082 Poruke: 3 *.dynamic.isp.telekom.rs.
|
Pre nekoliko dana zaustavljen sam od strane saobracajne policije, na povratku kuci iz Beograda.
Cim su me zaustavili, zatrazili su mi dokumenta i rekli da mi ne rade zadnje pozicije. Pre polaska na put, proverio sam kompletnu signalizaciju i sve je funkcionisalo kako treba.
Jos da napomenem, da je vozilo bilo na tehnickom i da mu je produzena registracija, 3 dana pre "prekrsaja", sto bi trebalo da znaci da je bilo tehnicki ispravno...
Rekao sam policajcima da je verovatno u pitanju neki banalan kvar i da mi dozvoli da ga otklonim na licu mesta, medjutim on je bez reci otisao u auto i poceo da pise zapisnik.
Pre nego sto je dovrsio sa pisanjem, ja sam ustanovio da mi je tokom voznje pregoreo osigurac, isti promenio i naravno, zadnje pozicije su proradile, medjutim policajac nije zeleo ni da cuje da mi ponisti kaznu, uz objasnjenje da mi pozicije nisu radile u vremenu kada me je zaustavio.
Da dodam jos da je bila noc, te da me je patrola zaustavila u gradu (nebitno kojem), u odlicno osvetljenoj ulici.
U primedbi na zapisnik sam naveo, da sam otklonio kvar pre nego sto mi je policajac popunio zapisnik, i izveo zenu iz auta, da bi mogla da posvedoci, kako mi poziciona svetla, kao i ostala signalizacija na automobilu, radi.
E sada, mene zanima po kojem osnovu vozac moze znati u voznji, da mu ne radi neka od sijalica, posebno na zadnjem delu automobila, da je pregoreo osigurac, ili sta vec, i da mu kao takvom ne bude dozvoljeno da pokusa otklanjanje kvara na licu mesta, vec da mu se odmah napise, mogu slobodno reci, drakonska kazna, za nesto sto je u ogromnoj meri, van njegovih moci, osim ako doticni vozac nema vidovnjackih sklonosti, te da li je neko imao slicnih iskustava ili ima neki pametan savet u vezi svega ovoga? Svaka pomoc je dobrodosla.
Hvala i pozdrav,
|