Citat:
Zarko Silic:Kada fotografisemo poslovicni kvalitet Japanaca pa se ispostavi da to bas i nije tako, ti onda kao Svaba tra la la teras svoje da je to nebitno i da je vazno nesto trece, pa onda spominjete nekakve remonte na polovnjacima od pitaj Boga koliko kilometara i pitaj Boga u kakvim mozgovitim servisima su servisirani, prani u praonicama i mazani sa ko zna cime pa su se toboz ogulili taster. I sve tako redom.
Ma naravno... prani su sumpornom kiselinom, dok "japance" peru samo medom i mlekom!
Pazi, ja sam pre više godina vozio G3 (1.9TDI) i sa njim nisam imao ni 10% problema koje sam imao sa drastično skupljim Tuaregom. Meni to govori da je njihov kvalitet ili opao, ili oni koriste drugačiju formulu u gornjem segmentu, gde se margina zarade održava smanjenjem proizvodnih troškova, pa onda dolazimo u paradoksalnu situaciju da je jedan Lupo verovatno bolje odrađen od jednog Tuarega, ili grešim?
Što se tiče kvaliteta u odnosu na zemlju porekla, ja sebe tu smatram nepristrasnim, jer sam vozio od domaćih, preko ruskih, francuskih, američkih, pa do nemačkih i japanskih automobila i generalno sam ozbiljne probleme imao jedino sa francuskim, a zasad je jedini auto iz te klase (C) bez praktično ikakvih intervencija (verovatno slučajno) Mazda 3.
S druge strane, s obzirom da lične statistike, iako pojedinačno najvažnije svakome od nas (boli mene uvo šta neko po časopisima tvrdi, kad ja riknem 100-150k dinara za opravku), postaju bezvredne na globalnom nivou, nekome ko raspolaže sa nemerljivo više podataka se mora verovati. S tim u vezi, ja ne kontam kakav problem neki od vas imaju sa statistikom koja se (maltene bez izuzetka) svodi na to da od prvih 10 na listi najpouzdanijih, i to bez obzira na region u kome je iste rađene, barem 3-4 mesta zauzimaju japanska vozila? Isto tako, ja verujem i da mnogi nisu imali problema sa Pežoom 307 kakve sam ja imao (mada iz par ličnih poznanstava sa vlasnicima znam da im nije bilo lako sa nekim stvarima na tom autu, kao i meni), a takođe ni sa Tuaregom. Međutim, još nikog nisam upoznao da ovoliko palamudi o nekakvim međuubrzanjima, obrtnim momentima i sličnim čudima, a sve to u temama koje prate mahom budžet klasu automobila. Neshvatljivo, barem meni.
Sve i da prosek takvih vozača čine zapadnoevropske babe koje njima nedeljom prepodne idu samo do lokalne pijace ili piljare, to je taj prosek koji pokriva najveći sloj vozača, pa bili oni i pomenute babe. Kome se ne sviđa, nek sam crta grafikone u Excelu i oduševljava se po ceo dan.
Stvarno ne kapiram zašto neki toliko lično primaju diskusiju o nekakvim koturaljkama na četiri točka, koje će po svoj prilici već za nekoliko godina potpuno da zaborave? Alo bre - to je samo auto - potrošna roba!
@jnk
Stvar ukusa.
Meni se ne sviđa, ali siguran sam da se mnogima sviđa. Baš kao što meni Pežo 407 (i svi nakon njega) liči na usisivač Sloboda Čačak, a neko svrši čim pomisli na njega. A da ne pominjemo viševekovni dizajn Golfa...

. Audi kao da ne dolazi iz istog koncerna... Da ne pominjem Škodu Superb, koja mi je za jedno 3 koplja ružnija od starog (prvobitnog) modela, koji je bio sasvim pristojan auto (u smislu dizajna).
Pozdrav