Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

"Realna" cena automobila koji se kupuje

elitemadzone.org :: AutoZone :: "Realna" cena automobila koji se kupuje

Strane: << < .. 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 180048 | Odgovora: 880 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9444
89.216.32.*



+10242 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 10:55 - pre 141 meseci
Citat:
jnk:A niko da prokomentariše skandalozan izgled aurisa? Cherry sad pravi lepše automobile, kiu i hyundai da ne pominjem...
Ružniju pozadinu automobila nisam video !

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 11:01 - pre 141 meseci
Citat:
Zarko Silic:Kada fotografisemo poslovicni kvalitet Japanaca pa se ispostavi da to bas i nije tako, ti onda kao Svaba tra la la teras svoje da je to nebitno i da je vazno nesto trece, pa onda spominjete nekakve remonte na polovnjacima od pitaj Boga koliko kilometara i pitaj Boga u kakvim mozgovitim servisima su servisirani, prani u praonicama i mazani sa ko zna cime pa su se toboz ogulili taster. I sve tako redom.

Ma naravno... prani su sumpornom kiselinom, dok "japance" peru samo medom i mlekom!

Pazi, ja sam pre više godina vozio G3 (1.9TDI) i sa njim nisam imao ni 10% problema koje sam imao sa drastično skupljim Tuaregom. Meni to govori da je njihov kvalitet ili opao, ili oni koriste drugačiju formulu u gornjem segmentu, gde se margina zarade održava smanjenjem proizvodnih troškova, pa onda dolazimo u paradoksalnu situaciju da je jedan Lupo verovatno bolje odrađen od jednog Tuarega, ili grešim?

Što se tiče kvaliteta u odnosu na zemlju porekla, ja sebe tu smatram nepristrasnim, jer sam vozio od domaćih, preko ruskih, francuskih, američkih, pa do nemačkih i japanskih automobila i generalno sam ozbiljne probleme imao jedino sa francuskim, a zasad je jedini auto iz te klase (C) bez praktično ikakvih intervencija (verovatno slučajno) Mazda 3.

S druge strane, s obzirom da lične statistike, iako pojedinačno najvažnije svakome od nas (boli mene uvo šta neko po časopisima tvrdi, kad ja riknem 100-150k dinara za opravku), postaju bezvredne na globalnom nivou, nekome ko raspolaže sa nemerljivo više podataka se mora verovati. S tim u vezi, ja ne kontam kakav problem neki od vas imaju sa statistikom koja se (maltene bez izuzetka) svodi na to da od prvih 10 na listi najpouzdanijih, i to bez obzira na region u kome je iste rađene, barem 3-4 mesta zauzimaju japanska vozila? Isto tako, ja verujem i da mnogi nisu imali problema sa Pežoom 307 kakve sam ja imao (mada iz par ličnih poznanstava sa vlasnicima znam da im nije bilo lako sa nekim stvarima na tom autu, kao i meni), a takođe ni sa Tuaregom. Međutim, još nikog nisam upoznao da ovoliko palamudi o nekakvim međuubrzanjima, obrtnim momentima i sličnim čudima, a sve to u temama koje prate mahom budžet klasu automobila. Neshvatljivo, barem meni.

Sve i da prosek takvih vozača čine zapadnoevropske babe koje njima nedeljom prepodne idu samo do lokalne pijace ili piljare, to je taj prosek koji pokriva najveći sloj vozača, pa bili oni i pomenute babe. Kome se ne sviđa, nek sam crta grafikone u Excelu i oduševljava se po ceo dan.

Stvarno ne kapiram zašto neki toliko lično primaju diskusiju o nekakvim koturaljkama na četiri točka, koje će po svoj prilici već za nekoliko godina potpuno da zaborave? Alo bre - to je samo auto - potrošna roba!

@jnk
Stvar ukusa.
Meni se ne sviđa, ali siguran sam da se mnogima sviđa. Baš kao što meni Pežo 407 (i svi nakon njega) liči na usisivač Sloboda Čačak, a neko svrši čim pomisli na njega. A da ne pominjemo viševekovni dizajn Golfa... . Audi kao da ne dolazi iz istog koncerna... Da ne pominjem Škodu Superb, koja mi je za jedno 3 koplja ružnija od starog (prvobitnog) modela, koji je bio sasvim pristojan auto (u smislu dizajna).

Pozdrav
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 12:00 - pre 141 meseci
@jnk

Hyundai je sada miss univerzum za auris.




 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 12:16 - pre 141 meseci
Citat:
StORM48Međutim, još nikog nisam upoznao da ovoliko palamudi o nekakvim međuubrzanjima, obrtnim momentima i sličnim čudima, a sve to u temama koje prate mahom budžet klasu automobila. Neshvatljivo, barem meni.

@jnk
Stvar ukusa.
Meni se ne sviđa, ali siguran sam da se mnogima sviđa. Baš kao što meni Pežo 407 (i svi nakon njega) liči na usisivač Sloboda Čačak, a neko svrši čim pomisli na njega. A da ne pominjemo viševekovni dizajn Golfa... . Audi kao da ne dolazi iz istog koncerna... Da ne pominjem Škodu Superb, koja mi je za jedno 3 koplja ružnija od starog (prvobitnog) modela, koji je bio sasvim pristojan auto (u smislu dizajna).

Pozdrav


Amin za podebljani deo Naravno da uvek ima entuzijasta, ali oni su u ovoj klasi obično ogromna manjina. Btw, meni je stari Superb bezveze/samo preslikan Pasat, ovaj novi je sasvim dobar, naročito u karavan verziji
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 13:51 - pre 141 meseci
Apsurd je da na stručni Auto-forum dolaze hardveraši, koji su ceo svet smorili brojanjem besmislenih frejmova u besmislenim igricama (praveći nekakvu nauku i potrebu od toga), i to dolaze da ubeđuju auto-entuzijaste kako je "nebitno" (!?) da li auto pretiče kamion za 8 ili 18 sekundi, kao i da je priča o tome "palamuđenje" (!?).

Dokle god ovde haraju potpuno neistinite premise uslovljene time ko je uporniji/bezobrazniji a ne ko je argumentovaniji, dotle ovaj forum, inače najperspektivniji na ES-u, nema budućnost.

Činjenica da se najviše priča o autima klase Golfa, Aurisa i sličnih ni najmanje ne menja bit diskusije, jer je to samo proizvod ekonomskog stanja, a ne neznanja ili nemanja potrebe za elastičnim i tihim automobilima, što je potreba svakog vozača.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 14:32 - pre 141 meseci
Da ali je
Citat:
Nebojsa Milanovic: .. potrebe za elastičnim i tihim automobilima...


Ovo ipak stvar ukusa kao i "lepota" Honde ili Hjundaija..

To sa tehnicke strane moze da znaci da neko voli oobrtni momenat a neko voli obrtaje..

I obrtni momenat NEMA veze sa trajanjem preticanja, osim ako vozac NE zeli da menja sesti stepen prenosa...

JA licno vise volim da imam 100+ ks ako cu da preticem vozila koja idu 75(ta mi brzina recimo ne odgovara u nekom ritmu na putu), i preticanje, kao rizicnu operaciju, cu obaviti uz vrisku, motora ili saputnika, i svakako se necu oslanjati samo na obrtni momenat ma koliko veliki bio..trajace preticanje 6 (ili 4) sekunde..

U krajnjoj liniji, ja sam uvek za V6 ili veci broj cilindara, ako je u pitanju uzivanje u moci motora, ali koristiti nalickane automobilcice za ostru voznju je po meni konflikt muke i zelje..

Prosto ne smem da zamislim situaciju gde lagano krecem u obilazak nekakvog opela karavana koji taljiga po putu, i da na pola preticanja krene da filozofira EGR ili boschov nestabilni protokomer, i da motor krene u stucanje ili stoling u visokom stepenu prenosa...a baja iz opela otkrio priliku za trku..

Poz
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 14:52 - pre 141 meseci
Znači sad smo došli do zaključka da više voliš da pretičeš sa visokim obrtajima na atmosferskom benzincu uz mnogo cike i vriske nego sa neispravnim turbo dizelom.

Dafuq am i reading...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 15:24 - pre 141 meseci
Vladd, nisam mislio na tebe, jer iako kažeš da voliš pretičeš uz vrisku, ti ne vređaš i ne svodiš diskusiju na lični domen. Svoj ukus/potrebe si javno izneo i mada su one možda drugačije od nečijih drugih, nisu u suprotnosti sa fizičkim zakonima niti sa pravilima pristojne komunikacije.

Ovde je problem mnogo dublji, ovde se tehnička argumentacija ismeva i banalizuje, a diskusija masovno skreće na lični domen, fizički zakoni se ruše, lupaju se minusi neoborivim dokumentima, itd.

To eliminiše mogućnost ozbiljne diskusije i pretvara forum u bezvrednu kafanu.


 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 15:54 - pre 141 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Apsurd je da na stručni Auto-forum dolaze hardveraši, koji su ceo svet smorili brojanjem besmislenih frejmova u besmislenim igricama (praveći nekakvu nauku i potrebu od toga), i to dolaze da ubeđuju auto-entuzijaste kako je "nebitno" (!?) da li auto pretiče kamion za 8 ili 18 sekundi, kao i da je priča o tome "palamuđenje" (!?)...
...

Da nije tih i takvih hardverasa bilo u proslosti danas bi se autoindustrija oslanjala na papir i olovku, eventualno i na racunjalku... Hardverasi, oni na koje se zalis, su zasluzni za veliki deo unapredjenja autoindustrije, kao i svega drugog na svetu ali ovo je deo ES-a o automobilizmu - uopsteno - a zvanicno "Opšta diskusija o automobilima i ostalim četvorotočkašima.". Tesko da bi autoindustrija bila na ovom stepenu razvoja bez tih hardverasa. Tesko da bi bez tih hardverasa mogao da pricas o tome sto najvise volis a to je sva sila podataka statisticke prirode, da ne pominjem uporedne testove grafikone i ostala cuda.

A ako teba da se javljaju, ucestvuju u diskusiji, samo strucna lica - kako onda tu spadaju entuzijasti i zaljubljenici u automobilizam? Stvarno ne razumem kako jedan zaljubljenik moze da bude strucan, po cemu? Po svojoj zaljubljenosti koja je po definiciji lican, intiman osecaj usko povezan sa subjektivnim pristupom predmetu zaljubljenosti?


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 16:02 - pre 141 meseci
Citat:
vladd:U krajnjoj liniji, ja sam uvek za V6 ili veci broj cilindara, ako je u pitanju uzivanje u moci motora, ali koristiti nalickane automobilcice za ostru voznju je po meni konflikt muke i zelje..

'Fala Bogu... Ako hoćeš da glumiš Fanđa, onda kupi BMW M3/M5, Audi Sx, ili barem nekog slabijeg rasnog šestaka, pa udri po putu.

Ja ne kažem da je lepše preticati kao puž na steroidima, nego da se u realnim okvirima razlike između automobila srednje klase, u koje mahom spadaju ovde pomenuti, svode na lične afinitete, a ne na suštinske razlike i nasušnu potrebu. Neki ovde pišu kao da je apsolutno nemoguće voziti, a kamoli preticati sa nečim što nema turbinu i barem 1600cc, što naravno nema veze sa logikom. BTW, ova konkretna tema baš i nije strogo tehnička, pa barem ovde nema potrebe svirati sa teorijama o prenosnim odnosima, promilima razlike u međuubrzanjima između motora sličnih klasa, a različitih koncepcija itd.

Uzgred, "hardveraš" kome se dežurni obraća je i formalno obrazovan u domenu mašinstva, pa smatra da je malo deguntantno da ga proziva neko ko dolazi iz potpuno druge oblasti od one za čijeg se stručnjaka predstavlja. Barem ne pokušavam da pametujem u domenu stomatologije, sa formalnim obrazovanjem ekonomiste ili tako koječega. Što bi onaj naš političar rekao... "frogs end grendmadrs"

A i posedovao sam više kubika i konjskih snaga nego što je dotični video i na slikama, kad ćemo već da se frljamo izmišljanjima poput "brojanja frejmova u igricama"...

Nebojša, ajde malo oladi sa tim ličnim nivoom...

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 16:04 - pre 141 meseci
Citat:
Sceka: Da nije tih i takvih hardverasa bilo u proslosti danas bi se autoindustrija oslanjala na papir i olovku..

Ponovo zamena teza, zaista je zamorno na to odgovarati...

Sasvim je razumljivo da nemam ništa protiv bilo čijeg zanimanja, samo imam protiv da se na auto-forumu obesmišljavaju prinicipi kako auto funkcioniše i dokumenti na osnovu kojih je jedan bolji/brži/efikasniji od drugog.

Vrlo se dobro zna šta pada u domen ukusa i u to ne treba ulaziti, ali na auto forumu obesmišljavati i rugati se tehničkoj auto-argumentaciji je...
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 16:34 - pre 141 meseci
Ta prica jeste palamudjenje, jer je zaista nebitno dali auto ubrzava 9.7 ili 8.2sekunde, oba su dovoljno brza za normalnu voznju.

Da se ovde voze ferari, aston martin i bugati, onda bi ta prica o sekundama imala smisla.

Al nemojte sad u off, jos uvek cekamo slike koje treba da dokazu japanski kvalitet nad nemackim.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 16:34 - pre 141 meseci
Sa tehnicke strane elasticnost motora je "pozitivno brojanje", medjutim nije u redu porediti dizel-benzin, pogotovo sto je i to na neki nacin stvar ukusa ili potreba. Rekao bih da je vise stvar potreba, iako je kod mene licno ukus prevagnuo..

I kada sam kupovao atmosferskog benzinca sa ciljnih 8 ventila, a ne 16 ili 20, nisam ni racunao da cu biti hajvej star..

Istina jedno vreme sam proganjao 6g motor za Lancera, ali je to bilo iluzorno za naci. To je bio motor sa 6 cilindara i 2000ccm.
U paleti zapadnoevropskih(one dalje na zapad da ne spominjem..), 6 cilindara najcesce podrazumeva vece kubikaze, a to mi se nije svidjalo u korelaciji sa nasom "kaznenom" politikom, pri registraciji, za preko 2000 kubika..

Ali integralni kvalitet je u laviraju kod svih brendova, i greske i nedoslednosti se smenjuju na razne nacine, ali sa jedne strane je reakcija proizvodjaca, a sa druge reakcija korisnika.

Licno mislim da je manje vazno to sto su drzaci flasa nisko i prirucno postavljeni, kada je odgovorna i slozena voznja u pitanju, nema mesta za cokanje i srktanje, ali mi je bitnije da je oprema motora pouzdana, sto u MOM licnom iskustvu VAG grupa je napravila malo veci pad pouzdanosti...koji se ne ispravlja niklovanjem upaljaca..


Istina, rade na tome, MAF senzor se menja, evoluira, plastike se poboljsavaju, ali su doticni proizvodjaci VAG grupacijee nekako presporo i pretromo koncipirani(kao da nakon dugog vremena i tromosti sledi revolucionarno resenje) kao da gazde VW-a zele da iz svakog tehnickog resenja iscede poslednji cent(sto ne sporim) ali cesto snazno zmureci, godinama, na nekvalitet ili pogresno(neadekvatno) tehnicko resenje..

Ali u podizanju cena uopste nisu tromi..

Poz
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 17:01 - pre 141 meseci
Citat:
DrJekyll:.. zaista nebitno dali auto ubrzava 9.7 ili 8.2sekunde

Gde si ti video da se govorilo o razlici 9.7 ili 8.2 sekunde??

To je ta banalizacija o kojoj pričam, jer na prošloj strani Žare je govorio o razlici koja pod određenim uslovima iznosi 3x (tri puta!). Niko nije pričao o nekim sitnim razlikama ili delovima sekunde, razlike koje su pominjane su daleko veće, one su zaista takve, izmerene i nepobitne.

Poštujem da one nekome možda nisu važne, a nije moguće reći da te razlike ne postoje.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 17:29 - pre 141 meseci
Znas dobro da je taj podatak ispao takav jer je benzinca vozio kao dizelasa.

Potpuno je nebitno dali auto ide 6 ili 10 sekundi, da li ima 120 ili 190konja, normalnim ljudima za normalnu voznju su oba dovoljno brza.
 
Odgovor na temu

deerbeer
Beograd

Član broj: 174418
Poruke: 1189
95.180.14.*



+395 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 17:48 - pre 141 meseci
^ Ne samo sto je dovoljno nego po srbiji nemaju gde da razvijaju te konje osim sto mogu da ih hvale po kafanama.
Viva lollapalooza
 
Odgovor na temu

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.teol.net.



+141 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 17:49 - pre 141 meseci
Ovaj forum je dobra prilika, a znam da se skoro svi slazete sa ovim, da se, iako se licno ne poznajemo, otkrijemo i sa karakterne strane pa se tako po pisanju forumasa moze otprilike zakljuciti kakav je ko lik i u stvarnom zivotu, ko paznju stavlja na sustinu, ko se drzi forme, ko voli da se pohvali bez argumenata, ko voli da neka svoja povrsna zapazanja proglasi dokazima, ko voli da se nadmudruje, ko zna da prizna kad pogrijesi itd.

Uzgred, licno bih volio kad bi ovaj forum bio strucniji jer ovdje ima clanova sa debelim iskustvom u automobilizmu i u servisiranju i da se umjesto licnih i beskorisnih zapazanja iznose cinjenice, a kad neko iznese cinjenicu, ali bas cinjenicu onda svi ostali moraju da je prihvate kao takvu.Problem nastaje kad neko neko proizvoljno zapažanje proglasi cinjenicom, onda pocinju odgovori i negativni lajkovi...

Potpuno smo se udaljili od teme, a tema je bila "realna" cijena automobila, ja sam je razumio ovako: definisemo neki automobil i raspravljamo da li je precijenjen ili nije ili definisemo cjenovni rang i poredimo automobile iz tog cjenovnog ranga, onda mozemo dati i najprecizniji odgovor na temu o realnoj cijeni automobila.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 18:09 - pre 141 meseci
Citat:
vladd:
Istina, rade na tome, MAF senzor se menja, evoluira, plastike se poboljsavaju, ali su doticni proizvodjaci VAG grupacijee nekako presporo i pretromo koncipirani


A ciji su to onda proizvodi prebrzo i prehitro koncipirani ako su VAGovi ovakvi kako kazes? Ko je to i u cemu ispred VAGa, da budem jasniji?


Malo je nejasno i nekoenzistentno to sto kazes jer jedanput kritikujes napredak pa ti smetaju raznorazni senzori, ili blakodeti savremene automobilske civilizacije koji sa toboze non stop kvare, a onda odjednom, te iste navodis kao primere da su tromi i prespori u razvoju.

U cemu je fora?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 18:26 - pre 141 meseci
Cinjenica je da su 8 i vise godina pravili losu plasticnu pumpu je nesporna, kao i nesporno poboljsanje na golfu 5..mislim da su prodali nekoliko miliona motora sa plasticnom pumpom u raznim opcijama, ne samo na golfovima..paleta je poznata, 1.8T, 1.9TDI, 2.0 ovi ili oni..za 1.6 zaista nisam siguran, jako kratko mi je bio u dometu..i nisam se upustao u detalje..

Zatim opsti svinjac sa Bosch-ovim "proizvodima", recimo spomenuti MAF..NJega razvijaju kao da je vozilo za Jupiter:)

A u medjuvremenu se zabavljaju tako sto iste module guraju u razlicita kucista i za tih 20 grama vise plastike veceg obima "zahtevaju cene preko 6x vece(konkretno i 8x)..

Pa su korisnici krenuli da miksuju module od 2.0 na VR6, na 1.9TDI(uz sitne izmene) ili sa 1.8T na 2.0..uz dodavanje par otpornika na signalu..uostalom uz manju elektroniku, sa par tranzistora i tri cetiri otpornika, svaki maf se moze uterati u merenje onoga sto se zeli..da ne kazem budzenje..

Sam sistem je tehnoloski vrhunski uradjen(hot film), za razliku od vruce zice(koju su vukli godinama), ali je primenjen kriticno, po raznolikim(do bezobrazno) cenama.
Cene na stranu, kriticnost se ogleda u nerealnom principu rada, cak i pozicije pre turbine, sklonost prljanju, sto jako utice na rad motora..
I to ne samo zbog ovog ili onog filtera, vec i zbog prisustva strokavih isparenja u usisnom delu..

Ali, to su neka opsta resenja, ono sto VQG izdvaja je gotovo lazna paleta raznih mafova, sa raznim cenama, prakticno za ISTI senzor.

Tu se skriju neke kontroverze koje nastaju kada se kaze "dobri su ali su losi.."

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje27.08.2012. u 18:53 - pre 141 meseci
O kakvim modulima pricas? Nije mi jasno.

Napisi preciznije pa cu ti ja onda reci koliko to kosta i gde moze da se kupi? I za evropska i za ostala vozila.

I zasto je jedan bolji a drugi losiji kao i to gde se jedan moze kupiti u originalu a za drugi se mora cekati mesecima itd.

Malo konkretnije ako moze.

I ne vidim zasto se Bosch uzima kao primer za nesto lose. U 90% japanskih dizelasa bas se Bosh nametnuo kao dominantan, a ti sve vreme Bosch vezujes sa VAGom kao da se radi o zlocinackom udruzivanju.

Osim Boschovih akumulatora ja ne pronalazim da imaju jos nesto lose. Naprotiv, uvek gledam da to bude bas Bosch kada nesto kupujem. Ako pored ovog naziva stoji o Made in Germany, doticni proizvod se ne mora proveravati. Opet, naravno, podrazumeva se da nije rec o falsifikatu.

Opste je poznato da se za VAG, mislim na evropski VAG a ne patagonijski, delovi najlakse pronalaze i da su najjeftiniji. Kako originalni tako i oni malo manje originalni. Kako novi tako i polovni, itd. da ne redjam sad gde se i kako se mogu nabaviti.


Evo ovako da ne mudrujemo mnogo: probajte da pronadjete u prodaji lajsnu nosaca prozora (onu tanku iz okvira, ima je skoro svaki automobil) nije skupa pa pokusajte da je narucite kod VAGa, zatim kod Japanaca a moze i kod Korejeneca i kada to dobijete (ne sta vam obecaju vec kada to fizicki stigne) napisite ovde koliko je jednima i koliko je drugima bilo potrebno vremena da tako nesto dobave. Isto tako napisite i cene.

Ja sam imao jedan slucaj da sam u skoro isto vreme narucivao desni retrovizor za Passata i isto tako desni retrovizor za Citroen C5 (novi). Pasatov sam dobio za 3 dana brzom postom a Citroenov jos od januara cekam.

Ili, pokusajte da kupite originalni autoradio za neku Toyotu ili Kiu pa onda prenesite svoje impresije. Pokusajte na primer da kupite originalni autoradio sa MP3 plejerom za Auris i paralelno za Golf 5. Moze i na polovnom trzistu.

I, ako je ikako moguce izbegavajte pisanje napamet.

P.S. Gledam povremeno ovu temu o Toyotama i ne mogu da verujem sta sve ljudi nisu promenuli na 200.000 km.

Ja ni petinu toga na svojim Fiatima nisam promenio na isto tolikoj kilometrazi. Pa ko je onda ovde lud?

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: "Realna" cena automobila koji se kupuje

Strane: << < .. 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 180048 | Odgovora: 880 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.