Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

regulisanje vojne obaveze (alternativno)

elitemadzone.org :: MadZone :: regulisanje vojne obaveze (alternativno)

Strane: << < .. 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 815193 | Odgovora: 2827 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pbaca

Član broj: 152754
*.smin.sezampro.yu.



Profil

icon Re: regulisanje vojne obaveze (alternativno)22.09.2007. u 13:33 - pre 202 meseci
Citat:
Samurai Jack: ne mogu da nađem nigde da je ovo pominjano pa da pitam...
Da li fakulteti šalju nekakve statistike vojnim odsecima? Ovo pitam iz sledećeg razloga. Treba krajem novembra da diplomiram (imam 25 g.). Moj vojni odsek (NBGD) šalje obično one "pozivnice" da se javim "radi regulisanja pitanja bla, bla..." krajem januara. e sad, moj neki plan je da par dana pre diplome izvadim potvrdu da sam redovan student, upisao apsolventski staž i to i onda u januaru (2008-e), kada me budu zvali, da im odnesem tu poslednju potvrdu. Teoretski, ne bi trebalo da me diraju do januara 2009-e, kada punim 27 i moram da idem i ovako i onako. e sad, da li će moj fakultet, kada ja diplomiram, slati neke statistike VO gde bi oni mogli da vide da sam završio fax i da me pozovu odmah, bez čekanja januara 2009?



NEĆE.
 
Odgovor na temu

Urkelele
Sistem Administrator

Član broj: 21350
Poruke: 516
77.46.249.*



+141 Profil

icon Re: regulisanje vojne obaveze (alternativno)24.09.2007. u 07:09 - pre 202 meseci
Sigurno ne salju "statistike". Na slicnu foru sam i ja odlozio vojsku. Prijavio poslednji ispit i izvadio potvrdu da sam apsolvent. Posle 3 dana imao ispit i polozio Posle nedelju dana odnesem potvrdu da sam jos uvek apsolvent i rokaaaaaj.