Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

regulisanje vojne obaveze (alternativno)

elitemadzone.org :: MadZone :: regulisanje vojne obaveze (alternativno)

Strane: << < .. 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 815425 | Odgovora: 2827 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vrdoljak
novi beograd

Član broj: 43527
Poruke: 29
89.216.201.*



Profil

icon Re: regulisanje vojne obaveze (alternativno)16.10.2007. u 19:57 - pre 201 meseci
nije valjda da svi imamo tu obuku ja radim i taman sam mozda nasao da sluzim civilno gde necu morati da se pojavljujem stalno a ovo ce bas da me upropasti
jel to traje dve ili tri nedelje mozda mogu da uzmem odmor

i jos nesto jel se prijavljivao neko za civilno a da radi jer sam cuo da treba da se izjavi da nisam u radnom odnosu

koliko se to proverava

ja potpisujem ugovore na odredjeno tri meseca jel mogu da se vadim na to a i upisao sam fakultet pa sam i student koliko mi to olaksava sve

au koliko smora oko ove vojske pa oni niisu normalni stvarno

molim vas ko zna treba sutra da idem da se prijavim
 
Odgovor na temu

abishai
© S

Član broj: 21085
Poruke: 1338
*.dynamic.sbb.co.yu.



+7 Profil

icon Re: regulisanje vojne obaveze (alternativno)16.10.2007. u 22:13 - pre 201 meseci
Pa da nisu normalni to je opste poznato :).

Mozes da odlazes vojsku ako studiras, a sto se tice radnog odnosa dok si u vojsci, zaboravi. Proveravaju i proveravace ti zakonski ne smes biti u radnom odnosu, glupost, gubis i to zbog... "vojske"...
_/|_|/|_/|/|//|_™
 
Odgovor na temu

noskich
Strathfield, NSW

Član broj: 121198
Poruke: 1008
*.beobug.com.



+128 Profil

icon Re: regulisanje vojne obaveze (alternativno)17.10.2007. u 01:09 - pre 201 meseci