Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

MULTILINK,nesto bolje ili dodatni trosak odrzavanja

elitemadzone.org :: AutoZone :: MULTILINK,nesto bolje ili dodatni trosak odrzavanja

[ Pregleda: 4395 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon MULTILINK,nesto bolje ili dodatni trosak odrzavanja24.11.2012. u 07:06 - pre 137 meseci
Izrada alata za lego, pa coveka zaboli glava.Da li ovoliko alata u auto industriji opavdava sistem i vecu
cenu kostanja vozla sa ovim sistemom.Izgleda da ce u praksi biti dobra lova od odrzavanja,ili popravke
posle sudara.













[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 24.11.2012. u 11:45 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5250 Profil

icon Re: MULTILINK,nesto bolje ili dodatni trosak odrzavanja24.11.2012. u 09:49 - pre 137 meseci
Multilink je "mnogo bolje" sa manjim troskovima odrzavanja, ali sa vecom inicijalnom cenom.
Caure u osloncima su jeftine(i jednostavne), dugo traju, sile su rasporedjene na vise oslonaca(pa su caure rasterecenije), geometrija hoda tockova je bliska savrsenoj.
Zavisno od afiniteta konstrukcije i namene vozila, konstruktor moze varirati jedan parametar, bez pogorsanja drugih.

Znacajno poskupljuje akciju prerade skrsenog vozila u skalameriju zvanu "kao casa"...sto jest jest
Pa se balkan boys kostrese na jednu vrhunsku, savrsenu konstrukciju automobilske industrije

Poz
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: MULTILINK,nesto bolje ili dodatni trosak odrzavanja24.11.2012. u 10:48 - pre 137 meseci
Dobro,ovo dodje kao kabina na kamionu,a sta kazes za 9 klip i taj vazdusni osecaj cele karoserije.koliko je
guma sada ta koja sve to treba drzati na kolovozu,i koliko se trosi,vise ili isto.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5250 Profil

icon Re: MULTILINK,nesto bolje ili dodatni trosak odrzavanja24.11.2012. u 17:27 - pre 137 meseci
Da li je osecaj vazdusast, to zavisi od opruga i amortizera.

Vesanje samo obezbedjuje oslonac tocka i odredjena kretanja gore dole, ili po zelji, i naravno mogucnostima vesanja.

Opruge, gasne kugle i amortizeri su ono sto obezbedjuje udobnost, pritisak gume na tlo i ublazavanje oscilacija gume, a vesanje je zaduzeno za poziciju i lokaciju tocka, naravno potreban hod u potrebnim ravnima..

Nadmoc se cesto vidi i pri spustanju trapa, nadmoc multilinka prema torzijama, i njihovim mogucnostima.


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: MULTILINK,nesto bolje ili dodatni trosak odrzavanja

[ Pregleda: 4395 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.