Pa fine devojke ne idu na izbor za
MIS...
Motor koji je dobio nagradu "
motor godine", a onda se, em upljaskao, em je pregazen manjim kubikazama,
sluzio je kao "spektakl"...po stoti put..
Valjda se vidi i da su zaslepljeni i bolji poznavaoci vozila...a koliko su tek zaslepljeni oni koji se tom tematikom ne bave, ili se povrsno bave, a kupci su vozila..
Za to sluzi sibicarski marketing i "kupovina diploma"...koji i dalje ima veliko uporiste u realnosti..raznim trzisnim uspesima..a svaka prevara ima neke "svoje" uspehe

S tim, sto kod prevarnog uspeha, jedna strana mora da zakuka...a to u ovom slucaju sigurno nije VW
Jedna od uspesnijih praznih prica VW-a, posto su sa atmosferski doziveli tragikomican fijasko(
dizel od 2000 kubika sa 75ks u dvadesetprvom veku), i to plasiran u jednoj od "perjanica", golfu 5...i tako su, valjda, "gradili renome"...
Prednost turbine bi bila jos korisnija, da su pazljivije odradili neke detalje, povecali pouzdanost i manje stedeli u proizvodnji
Ali, odnos snage i tezine je prosto neminovan, pa makar motor isporucivao snagu na niskim obrtajima, a menjacem mu bilo omoguceno da vrti brzo tockove i dostize neke brzine..svako malo povecanje opterecenja, pokazuje
neadekvatnost doticnog
motora u konkretnoj
karoseriji
I zato je pomalo odurna
marketinska koncepcija "sve u sve"...aaaa