Citat:
igor r:
Namerno neću da govorim o mome poznavanju automobila, da ne bi ispalo da se hvalim i da se pravim nešto važan, ali iza mene je 15 godina iskustva sa automehaničarskim poslom,
ali jednostavno Pheton u mome gradu i okolini je toliko redak automobil tako da ne znam njihove bolne tačke,
jer ga nikada nisam radio.
I sa Audi A8 iz 2008 godine sam se malo puta susretao (10-tak komada)
da bi mogao opširno detaljistati o njihovim nedostatcima i bolnim tačkama.
Namerno neću da govorim o mome poznavanju automobila, da ne bi ispalo da se hvalim i da se pravim nešto važan, ali iza mene je 15 godina iskustva sa automehaničarskim poslom,
ali jednostavno Pheton u mome gradu i okolini je toliko redak automobil tako da ne znam njihove bolne tačke,
jer ga nikada nisam radio.
I sa Audi A8 iz 2008 godine sam se malo puta susretao (10-tak komada)
da bi mogao opširno detaljistati o njihovim nedostatcima i bolnim tačkama.
Na osnovu svega sto si pisao ja zakljucujem da nisi radio neki iole ozbiljniji automobil u svom servisu

Sta mislis zasto je phaeton toliko redak? A zasto Punto vozi svaki 3. vozac u Srbiji?
Lepo ti ljudi pisu cemu sluze automobili te klase

Citat:
igor r:
To su oduvek bile cene za polovne limuzine visoke klase tih godina starosti,jer nisu popularne nigde,
narod nema novca i ne moze da ih odrzava niti da ih registruje niti da sipa gorivo u njih.
Jednostavno ovaka vozila su znatno oprerećenje na kućni bužet, iz toga razloga malo ko ih želi,
i zato im cena mnogo i brzo pada.
To su oduvek bile cene za polovne limuzine visoke klase tih godina starosti,jer nisu popularne nigde,
narod nema novca i ne moze da ih odrzava niti da ih registruje niti da sipa gorivo u njih.
Jednostavno ovaka vozila su znatno oprerećenje na kućni bužet, iz toga razloga malo ko ih želi,
i zato im cena mnogo i brzo pada.
Sta mislis da li ljudi koji kupe ovakva vozila nova znaju ovo sto si ti napisao?
Naravno,i znaju da nema potrebe da cuvaju i briskaju auto da bi ga sto bolje prodali,jer u principu kad su kesirali desetine hiljada eura za nov,totalno im je nebitna cena u prodaji kasnije. I,s obzirom da imaju toliko novca za nov auto to znaci da ih cesto menjaju a iz toga sledi da su ti automobili potencijallni krsevi

Nece oni ulagati par hiljada eura u auto koji vredi 20% od cene noveog pre nekoliko godina.
Ovi ljudi koji ti pisu ovde ti lepo pisu i usmeravaju,a ti ako ne verujes

Nisu bogatasi koji se voze u tim limuzinama jedva skrpili za nov auto i onda da ga cuvaju kao prosecan Srbin koji se odlucio za Zastavu 10 na 5 godina otplate i onda da ga lickaju non stop i da cuvaju

I razumi da se kilometraza vraca svuda,mozda u Nemackoj ne bas kao kod nas ali vraca se

Ako hoces neki model od nabrojanih od vlasnika,naravno prvog,onda ces morati zestoko da platis,kao sto ti je neko iznad i rekao

PS neko je u nekoj temi pisao o ceni plivajuceg zamajca za m3,kako je u odnosu na obicnu trojku iste generacije skuplji 5x

E tako ti je i sa ovim skupim limuzinama

PS2 Rodjak iz Bg-a vozi 530d,oko 2006 godiste,i drugi rodjak se spremao za kupovinu neke trojke tog godista i svidjao mu se ovakav 530 i na pitanje kakav je za odrzavanje prvi rodjak mu je rekao: Nemoj shvatiti pogresno,ali ako imas para da vozis i odrzavas trojku,ne znaci da imas para da odrzavas i 530
