Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 287213 | Odgovora: 929 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.08.2018. u 13:47 - pre 68 meseci
Aj' da zamolim administratore da, ako imaju vremena, naprave novu temu o potrošnji i tim rekordima, a da ovu temu o porodičnim automobilima C/D segmenta očiste od tih komentara.
Kome je potrošnja na prvom mestu, sigurno neće kupovati auto od preko 1500kg, jer znamo kako se kod njih postiže ta potrošnja i kakve posledice vožnja na niskim obrtajima ima i po delove motora (naslage čađi, slabo podmazivanje pri velikom opterećenju, itd.) i po sisteme prenosa (zamajac).

Što se kilometraže tiče, nije svakome najbitnija potrošnja na 100km, već koliko može da pređe sa punim rezervoarom. Ne znam da li je oboren ovaj rekord (1626 milja sa jednim rezervoarom): https://www.csmonitor.com/Busi...1-626-miles-on-one-tank-of-gas

Takođe, priče da benzinski motorsi nisu trajni kao dizeli ne stoje, kad se ima u vidu recimo primer u USA gde su otvorili 1.8T motor na VW Jeta posle 800k milja, i bio je u takvom stanju da je mogao još toliko da pređe.
I oni policijski puntići su prešli svi preko 400k bez nekih većih problema, a znamo koliko su ih čuvali.

Nego, auto najviše ubija loše ulje, turiranje hladnog motora (posebno zimi) i kod modela sa turbinom gašenje motora odmah nakon duže vožnje na višim obrtajima (npr. autoput) umesto da se ostavi na leru bar pola minuta da ulje malo ohladi ležajeve turbine (ovo je loše za turbinu, ne za ceo motor).



Da se vratim temi.
Pri kupovini polovnog automobila "većeg segmenta", može se ići na varijantu da se u startu plati više za neki VW/Audi, jer će se kasnije i prodati za višu cenu, ili da se kupi neki Renault/Peugeot/Citroen za manje para (i često sa više opreme), ali će se i kasnije teže prodati. Ko ne planira da svake 3-4 godine menja auto, možda je pametnije da investira u bolje očuvan primerak, pa svejedno da li je neki Citroen C5 ili Peugeot 407, ali oni koji će već nakon 3-5 godina tražiti noviji primerak, možda imaju računicu da kupe "popularniji" model na našem tržištu, ali će se i pomučiti da nađu pristojan primerak koji realno nije prešao bar pola miliona.

Pretpostavljam da Citroen C5/C6 spada ovde, pa ako neko ima iskustava, neka prenese.
Ford Mondeo je već neko pominjao, ne znam kako stoje stvari sa peugeot 407 i Renault Laguna/Fluence.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.08.2018. u 14:22 - pre 68 meseci
Drago mi je što se diskusija razgranala, ali i dalje ima troll-postova kojih ubuduće više neće biti. Biće tretirani isto kao i boržijini, dakle on-sight brisani jer ne zadovoljavaju ni minimum kvaliteta potrebnih da bi stajali na ES-u, a naročito na Autozone.

Neću citirati niti odgovarati na sve, prepoznaće se i sami, evo samo jedne od tih nebuloza kojih, rekoh, više neće biti:
Citat:

Ja sam stvarno sokiran cinjenicom da diskutanti ovde raspravljaju o tome koji motor manje trosi a pri tome potpuno ignorisuci zdrav razum i zakone fizike koji kazu da je za vecu masu potrebna veca snaga.
Citat:
HoT_SteppaDa li te neko tera da voziš teži auto?

HoT_Steppa, šta, dakle on je glup jer vozi auto od, lupam, 30.000€ i dve tone koji troši 7l, a ti si pametan što voziš auto od recimo 1000€ i 700kg, a koji troši 6l???

Ovakve budalaštine ćeš ubuduće pisati na nekom drugom mestu.



Da pojasnim ovo što sam pomenuo za Passata i Ginisovu knjigu rekorda. Taj post je bio namenjem bordziji i njegovim pisanijama, jasno je da će manji i lakši auto iste tehnologije trošiti manje. Kuriozitet je samo što su ti ljudi koji su želeli da obore Ginisov rekod i u tome uspeli, odabrali taj Passat, a mogli su da uzmu Lupo, Polo i tome slično, čime bi dobili još bolji rezultat.

Poenta priče je da taj Passat veoma malo troši U ODNOSU NA SVOJE DIMENZIJE, SNAGU I TEŽINU.

Taj kriterijum treba da bude relevantan, a ne samo da se prosto porede brojke, jer kada bi to radili, uvek bi pobedio bicikl koji troši 1-2kg sala/100km.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16341



+2920 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.08.2018. u 14:49 - pre 68 meseci
Citat:
mjanjic:
Pri kupovini polovnog automobila "većeg segmenta", može se ići na varijantu da se u startu plati više za neki VW/Audi, jer će se kasnije i prodati za višu cenu, ili da se kupi neki Renault/Peugeot/Citroen za manje para (i često sa više opreme), ali će se i kasnije teže prodati.

Ako u startu das vise posle samo mozes da se nadas da ces da prodas za vise, ja tu ne vidim nikakav dobitak.
Ja ne znam koju marku vozila do sad nisam imao, od nemaca, francuza, japanaca, italijana....svi se oni podjednako dobro prodaju kao polovni, tako da su obicne predrasude da se neki prodaju bolje i skuplje.
Jedino pravilo kojeg trebate biti svesni se da se teze prodaje starije veliko vozilo jakog motora, tj sto je starije vozilo lakse se proda manji auto sa manjim motorom.

Citat:
Nebojsa Milanovic:


Da pojasnim ovo što sam pomenuo za Passata i Ginisovu knjigu rekorda. Taj post je bio namenjem bordziji i njegovim pisanijama, jasno je da će manji i lakši auto iste tehnologije trošiti manje. Kuriozitet je samo što su ti ljudi koji su želeli da obore Ginisov rekod i u tome uspeli, odabrali taj Passat, a mogli su da uzmu Lupo, Polo i tome slično, čime bi dobili još bolji rezultat.

Poenta priče je da taj Passat veoma malo troši U ODNOSU NA SVOJE DIMENZIJE, SNAGU I TEŽINU.


Znaci slazes se da bi taj passat trosio jos manje da ima manji motor?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.08.2018. u 18:18 - pre 68 meseci
Nemam ja šta da se slažem ili ne slažem, jer nauka ima egzaktan odgovor na to.

A on glasi: zavisi od vozača.

Preciznije, ako izjednačimo sve otpore kratnju (težina, otpori vazduha, otpori u motoru, itd), od ta dva Passata manje će trošiti onaj čiji vozač uspe da veći procenat vremena/kilometara u toku vožnje održi auto u području maksimalnog obrtnog momenta, kada je stepen iskorišćenja motora najveći.

Turbo-benzin motori si i tu vrlo komforni, jer time što imaju veliki raspon najvećeg obrtnog momenta (npr. 1.8TFSI ima 1500-4500 rpm), omogućavaju lagodnu i tečnu vožnju u širokom rasponu obrtaja, a da im performanse/učinak/potrošnja ne zavise puno od toga u kom režimu rade.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16341



+2920 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.08.2018. u 20:37 - pre 68 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic

A on glasi: zavisi od vozača.

isti vozac, isti auto, sve isto samo motor manji (recimo 1500-1600ccm), od 110-120ks umesto 170 ili koliko vec ima sa 2000cm3

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.08.2018. u 20:51 - pre 68 meseci
Ovde je odgovor komplikovaniji a u najkraćem glasi: zavisi od trase.

Pojašnjavam:

1) Ako je u pitanju strogo gradska vožnja, tada bi slabiji imao nešto manju potrošnju, jer je to takav tip vožnje da slabiji motor sa svojim kratkim prenosima može veći procenat vremena da se drži u režimu max. momenta, što je za malu potrošnju neophodno.

2) A ako je u pitanju vangradska vožnja, tada bi pobedio jači motor, jer tada veće brzine kretanja njemu omogućavaju da se vozi u najvišem stepenu prenosa, na kojem su mu otpori u motoru mali a brzina dovoljno velika da mu omogući da uđe u režim max. momenta.
Na takvim donicama, posebno ako su brže, slabiji motor će češće ostajati "bez daha", tj. morati da se napreže, čime se potrošnja drastično povećava, i u konačnici na takvoj trasi jači motor bi trošio nešto manje.

 
Odgovor na temu

adzo_
Ivan Adžić

Član broj: 150302
Poruke: 464



+256 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina09.08.2018. u 08:41 - pre 68 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
2) A ako je u pitanju vangradska vožnja, tada bi pobedio jači motor, jer tada veće brzine kretanja njemu omogućavaju da se vozi u najvišem stepenu prenosa, na kojem su mu otpori u motoru mali a brzina dovoljno velika da mu omogući da uđe u režim max. momenta.
Na takvim donicama, posebno ako su brže, slabiji motor će češće ostajati "bez daha", tj. morati da se napreže, čime se potrošnja drastično povećava, i u konačnici na takvoj trasi jači motor bi trošio nešto manje.


Ovo je tacno samo ukoliko bi oba motora isla veoma velikom brzinom. Pa bi tu jači motor pobedio jer bi i dalje radio u rezimu maksimalnog momenta a slabiji motor bi morao da izlazi van tog opsega i isao bi u rezim maksimalne snage(gde se znacajno povecava potrosnja). Ali ovo bi vazilo samo za te velike brzine kretanja gde je besmisleno uopste racunati najmanju potrosnju i koji motor manje trosi(oba motora ce dosta trositi samo ce slabiji motor trositi nesto vise od jaceg)
Zasto je jos pogresno poredjenje motora na velikim brzinama - jer se povecavaju otpori kretanju i to su drasticno veci nego otpori u motoru. Samim tim potrosnja raste bez obzira na karakteristike motora

Ako bi se gledala vangradska voznja u skladu sa opste prihvacenim ogranicenjima brzine slabiji motor bi bio u prednosti. Jer nikad ne bi ostajao "bez daha". Na tih 120-130kmh na autoputu(kao mesto gde je dozvoljena najveca brzina kretanja) oba motora ce raditi u rezimu maksimalnog momenta sto povlaci da ce manji motor manje trositi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina09.08.2018. u 09:10 - pre 68 meseci
Što se tiče potrošnje je sve jasno i tu nema nikakve misterije.

Odgovor koji sam dao je na dato pitanje, koje je teorijsko i u praksi ga nije moguće sprovesti.

Razlog je što se nikada otpori vožnje ne mogu potpuno izjednačiti, nikada težine auta sa jačim i slabijim motorom ne mogu biti jednake, dosta jakih je i 4x4 a tek tu nema nikakvog poređenja, jači uvek ima šire gume koje povećavaju otpor, auto sa jačim motorom se uvek brže vozi, itd.

Tako da je potpuno razumjivo da će u praksi auto sa jačim motorom koji je teži, ima veće otpore i brže se vozi trošiti više.

 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 121
...199.8.static.quadranet.com.



+31 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina09.08.2018. u 09:22 - pre 68 meseci
Mozda vam ovaj sajt bude interesantan - podaci o potrosnji goriva koje je AutoCentrum.pl objavio.
Merenja su vrsena pri 90, 140 km/h po GPS-u (tempomat), 1,2 i 3 km nakon hladnog starta, kao i pri laganoj i zustrijoj voznji u gradu. Uglavnom sam ovde ostavio linkove ka automobilima slicne klase (postoji par izuzetaka). Takodje mozete i videti kolika je razlika izmedju brzinomera i GPS-a. Steta sto nisu dodali i nivo buke pri razlicitim brzinama. Neka vozila imaju automatski menjac, druga manuelni, motori su razlicitih generacija. Uzivajte!

Youtube kanal:
https://www.youtube.com/channel/UCqz6xDe6wjhlbDdkTt4C6eg

Seat Leon ST 1.4 EcoTSI 150 KM (AT)
https://www.youtube.com/watch?v=e7FjOhdQAFI


Seat Leon Cupra R 2.0 TSI 310 KM (MT)
https://www.youtube.com/watch?v=1HYl0nYYTC0


Skoda Octavia RS 245 Kombi 2.0 TSI 245 KM (AT)
https://www.youtube.com/watch?v=-dxggCe3TNU


Honda Civic 5D 1.5 VTEC Turbo 182 KM (AT)
https://www.youtube.com/watch?v=w108JD7wko4


Volkswagen Golf 1.4 TSI 150 KM (AT)
https://youtu.be/IlDBkyqG4hI


Toyota Corolla 1.6 Valvematic 132 KM (MT)
https://www.youtube.com/watch?v=Qkhi8mk_hTo


Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC 120 KM (MT)
https://youtu.be/Pp49ASa1q_o


Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid 136 KM (AT)
https://www.youtube.com/watch?v=YoCM_HYF1RM


Volkswagen Passat B8 2.0 TDI BiTurbo 240 KM (AT)
https://www.youtube.com/watch?v=lG8rfBWeR_k


Peugeot 308 1.2 PureTech 110 KM (MT)
https://www.youtube.com/watch?v=YsxDXGvyluQ


Volkswagen Golf 1.5 TSI 130 KM (MT)
https://youtu.be/VBY_BawzgEQ?l...nX41C7fdhpjXdc3sddqNYfdYgzB7zi


Toyota Prius 1.8 Hybrid 122 KM (AT)
https://youtu.be/zwKN06K1SBw


Skoda Octavia RS 2.0 TSI 220 KM
https://www.youtube.com/watch?v=H27lqbX8blE
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina13.08.2018. u 13:52 - pre 68 meseci
Ovih dana na ES-u se pojavilo nekoliko infantilnih tema na kojima su se valjale raznorazne gluposti.

Neće toga biti više ali u svemu tome jedan komentar mi se učinio interesantnim, htedoh da se naslonim na njega ali pošto je sve uzelo maha pobrisano je pa ću ovde.

Citat:
kad su mi pune ruke stvari samo prodjem nogom ispod branika da mi se otvori gepek

Lave, čestitka za ovo, retko ko zna za tu mogućnosti, zgodna je kao i mnoštvo drugih o kojima na ES-u još nismo pisali, a pisaćemo.

Pozivam te da se aktivnije uključiš i objasniš i ovo a i štošta drugo na tu temu (i van te teme) što smatraš da je dobro.

@Vladd:
Molim i tebe da ako mošeš izbaciš taj čemer iz tona, nevezeno da li je usmeren prema VW-u ili čemu god, i da detaljnije i on-topic iznosiš svoja nesumnjivo velika iskustva.


Pozivam i Ivana Dimkovića da ispriča neko svoje novije iskustvo (nepripremljeni neka dooobro udahnu vazduh pre čitanja), recimo da li još uvek vozi onog N54 :), ili mu je nabavio naslednika, i tome slično.


@prstic:

Reci molim te nešto o B8, kada sam ga prvi put video učinilo mi se da je nekako plastikaner (recimo farovi u osnovnoj varijnti su baš loši), ali kada sam bolje pogledao a naročito seo, ergonomija me oduševila.

Reci kako se tebi doima, šta si vozio pre njega, možeš li da uporediš, itd.

 
Odgovor na temu

prstic
Predrag Stankic
Automatika,BE
Beograd

Član broj: 294113
Poruke: 61
87.116.178.*



+23 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.08.2018. u 00:39 - pre 68 meseci
Bicu malo opsirniji ali ne uzimajte mi za zlo.
Passat je slusbeni - zenin. Ona ga vozi do posla I nazad a ja svo ostalo vreme kada treba negde da se ide(ovo se odnosi I na ostala vozila posto mi je nabavila ovlascenje).
Pre par godina sam pitao za savet sta uzeti za do 30000e. Kao najbolje resenje – za zenu , izbor je pao na passat b8 (2016) 2.0tdi 150ksu comfotline paketu + od dodatne opreme grejaci sedista I adaptivni tempomat.
Pre passat-a je vozila Skodu oktaviju caravan 1.6tdi 105ks u osnovnom paketu I Opel insignia 2.0cdti 130ks osnovni paket sa 4-voro vrata. Kuci imamo zunta 1.2 I Hyundai i10 1.1 koji voze moji. Oba 2010.

Passat b8 je puno tvrdji nego predhodne generagije, cini mi se I od oktavije I od insignie. Insignija nije osecala lezece.
Pozicija sedenja dobra, sediste malo tvrdje,elektro podesiv nagib I lumbarna podrska, ostala podesavanje sedista rucno. Komande sve na dohvat ruke, naslon za ruke podesiv po visini I dubini (izvlaci se), menjac lagan I precizan. Displej postavljen nisko, kad menjas stanice, mada to moze I na volanu, ili neke druge postavke, skrece pogled sa puta. Oni nakaceni tablet I ako izgledaju ruzno su sa te strane mnogo bolji I prakticnijii. Na insigniji me je izludjivao naslon za ruke, napravljen imbecilski, kad god saltas u parne brzine nabodes laktom u njega, a ne postoji mogucnost da ga izvuces ili malo podignes.

Pozadi komotno mogu da sede troje odraslih. Krov se blago spusta pa dete ubacujem normalno, cak jednom nogom mogu da udjem unutra kad je vezujem. U oktaviji nista lakse posto je karavan, dok je u insigniji to bilo mucenje horror, otvor vrata mali, krov se naglo spusta u nazad, nisam mogao da je vezem sa te strane sa koje je ubacujem nego sam prelazio na drugu da je ustekam. U oktaviji I ako je kraca od insignije 20- 25cm ima vise I komotnije se sedi. U insigniji se oseca klaustofobija, pozadi samo za dvoje odraslih, ali ne mnogo visokih da ne moraju posle da idu u nabavku tupea.

Gepek na passatu dovoljan zeni da spakuje nas troje za 15 dana na moru, a da nista ne bude po sedistima. Oktavija takodje ok insignija nesto manji .

Motor dobro izolovan, ne cuje se da je dizel osim leti kad su otvoreni prozori , I kad je hladan pa se cuje karakteristicno za dizele zveketanje. Vuce odlicno, mada ja kad obilazim spora vozila na putu, spustam 1 – 2 brzine(navika sa atmo benzinca). Pokusao jednom da vozim bez spustanja brzina,na preporuku forumskih ultra giga magova,jer tako se zaboga voze turbo motori I za malo ne nastradah. Na nizim obrtajima auto je mrtvo puval. kada prilazite raskrsnici oduzimate gas I u drugom stepenu ste, a treba da naglo ubrzate, ako ne prebacite u prvi stepen prenosa, auto ce u 9 od 10 puta da se ugasi. Ovo mi se ni na jednom autu bilo benzinac ili dizel nije desavalo. Start-sistem radi dobro, dok stisnete kvacilo I ubacite u brzinu auto se upalio I spreman je za pokret. Potrosnja na otvorenom na magistrali I auto putu smesna. Prosle godine put 1800km ibarska – zlatibor – visegrad- tara – kustendorf – mitrovac za 7 dana pun rezervoar.

Dobro lezi na putu, stabilan je, osim na brzim dugackim krivinama kad ima tendenciju da bezi sa pravca. Insignija je sto se toga tice isla kao po sinama, I odlicno lezala na putu, bolje nego passat, ali je bila mnogo bucnija cak I od oktavije.

Passata I sa senzorima, za razliku od oktavije I insignije, bar meni, mnogo je teze parkirati I voziti po gradu, jer nemate osecaja gde vama je tacno kraj vozila I koliko je auto sirok(insignija I sira I duza za nekih 10 cm od passata). Mozda je to samo prividni osecaj ali insigniju sam parkirao u milimetar, a na pasatu senzori pocinju da piste na 1 metar udaljenosti, a na 15cm vriste kao da ste u nesto udarili.

Svetla su halogena ali odlicno osvetljavaju. Kada je auto bio na servisu, dobila je zamenski sa led svetlima sa automatskom regulacijom visine svetla I dsg menjacem. Led dobro osvetljavaju ali ne toliko da bi dao 1200e doplate. Problem mi je predstavljao to sto ona osvetljavaju 30-50m dobro ,preko toga nista, mrak, a nemozete stalno da vozite sa dugim svetlima, pri vecoj brzini. DSG sam vozio par dana ali vecinu vremena u manuelnom modu jer mi nije odgovarala logika promene brzina po gradu, uzbrdo, nizbrdo, Na putu je sasvim pruga prica, u D I teraj. Pri naglom ubrzanju iz mesta , u menjacu se cuju udari,pri promeni stepena, prvi putkad se to desilo sam izasao iz auta da vidim sta je otpalo.

Auto od dodatne opreme ima adaptivni tempomat sa limiterom brzine , do 160km/h. Za razliku od obicnog tempomata sam drzi odstojanje od vozila ispred, koci od 60 km/h kada ispada iz regulacije.Apsolutna preporuka za sve koji voze dugacke ture. Do grcke izmenjam brzine kada krecem , a ostalo vreme saltam na volanu kojom brzinom hocu da idem. Ceo put ne znam sta cu sa nogama.
Skoro sama Imao prilike da se druzim sa vw tuaranom tdi ali sa 120 ks. Ulazak laksi nego u passat, Iz pasata izlazim na sve cetiri kad ga popnem na ivicnjak. Dete ubacujem lakse, gepek laksi utovar. Penjanje na ivicnjak lakse(bezbolnije), prelazak lezecih se ne oseti. Preglednost bolja u svim pravcima. Kraci, lakse parkiranje. Nije ni cudo da se sve veci broj ljudi odlucuje bas za ovu vrstu vozila.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.08.2018. u 02:59 - pre 68 meseci
U cemu je poenta voziti ogroman auto po gradskoj guzvi , a u voznom parku imas jos par manjih ???

Kako DPF reaguje na to gradsko maltretiranje ?

Koliko dugo ce da izdrzi zamajac i dizne u takvom rezimu ?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.08.2018. u 10:25 - pre 68 meseci
Saša čovek je lepo napisao da je auto firmin i jasno je da se mora koristiti za put do posla.

Hvala na iskustvu iz prve ruke, ovo što sam pomenuo za farove je malo šira priča, nisu oni generalno loši (kakvih ima, svakako su nadprosečni), nego su lošiji nego što ih je Passat ranije imao.

Da budem sasvim precizan, VW je počeo štednju tog tipa u vreme Golfa VI i Passata B7, kada je raskinuo višedecenijsku saradnju sa najboljim proizvođačem farova Hella i počeo da ugrađuje Valeo, koji su najmanje klasu slabiji a verovatno samo par evra jeftiniji.

B7 ima makar okugle farove kod kojih se svetlosni fluks sijalice iskorištava u potpunosti pa mu to donekle pomaže, ali B8 ima parabole nepravilnog oblika čime gubi i svetlosni fluks, tako da su mu u konačnici farovi svakako slabiji od onog kako bi mogli da budu (isto važi i Golf VII i najnoviji Polo).
No eto, štednja uzima danak pa se u proizvodnji mora voditi računa o svakom centu, kada bi nabrajali takve slučajeve gde se rezultat degradira zbog par centi ili evra uštede, knjiga bi imala stotine stranica.

p.s. Može li se znati koja je to firma koja tek-tako tako daje nove B8 za kuća-poso rutu?
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16341



+2920 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.08.2018. u 15:18 - pre 68 meseci
Nije dobila sigurno da se vozi kuca - posao vec za rad na terenu i radi prezentacije firme koju predstavlja.
I ja sam gledao neke passate i isto se razmisljam kako bi ga parkirao.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

prstic
Predrag Stankic
Automatika,BE
Beograd

Član broj: 294113
Poruke: 61
87.116.178.*



+23 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.08.2018. u 15:37 - pre 68 meseci
Zena ima menadzerski nivo u stranoj multinacionalnoj firmi.
Ne ide na teren. Samo u druge drzave. Ne mislite valjda da ce da vozi do tamo, a onda da sastanci po ceo dan. Dalji put samo avion.
Auto je mogla da bira, ali samo u D sgmentu.
Auto je uzet na lizing, nije kupljen. Lizing kuca ima obavezu odrzavanja,registrovanja, menjanja guma, daje zamenski auto. Firma placa gorivo, pranje.

Da li mislite da su svi novi automobili na ulicama u vlasnistvu pravnih lica?
Da nema firmi prodaja audi -a, skoda i vw -a bi bila manja nego dacije.

 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
87.116.179.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina15.08.2018. u 18:40 - pre 68 meseci
svaka ozbiljnija strana firma daje automobile na potpuno korišćenje svojim menadžerima ili direktorima. Čak i ne moraju biti strane firme.
Imam dosta prijazelja na sličnim pozicijama i svi imaju nove *skupe* automobile.

Većina novih Škoda i Renoa su u vlasništvu firmi. Moj komšija je čak imao novi službeni Volvoov džip.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina17.08.2018. u 17:59 - pre 68 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:

@Vladd:
Molim i tebe da ako mošeš izbaciš taj čemer iz tona, nevezeno da li je usmeren prema VW-u ili čemu god, i da detaljnije i on-topic iznosiš svoja nesumnjivo velika iskustva.



Cemer se javi kada god se pojave ekstaticna preterivanja i odsustvo realnosti. Nemam ja nista protiv VW-a, a hvala bogu ni sa njihovim proizvodima.
Problemi su kako izvuci ozbiljnu diskusiju iz teznji nalik na "veliki gepek", koliko moze da predje a da se apsolutno nista ne popravlja, a ako se i popravlja, onda se malo do mnogo laze(sindrom VW vlasnika, doziveo sam da mi covek u lice prica kako "nistra nije menjano", valjda kao pesmica, a ja licno ronio nekoliko desetina sati na tom vw cedu, popravljajuci kojekakve prekidace utikace, plocice, sajle i motorice)..i u tom stilu..

Sramota da se njemacko vozilo krpi od sitnica, a radilica nikad menjana. Btw, po meni su Italijani daleko bolji inzenjeri, ma kako to zvucalo kao jeres.

Elem, kada se u povoljnost vozila uracuna i redovno i vanredno odrzavanje, kada se prestane prica o znacaju preko 150ks u motoru, i slicna specificna preterivanja, kada se krene u brigu o opstoj tehnickoj ispravnosti(a ne o premoscenim ili buvljak senzorima, iscupanim katalizatorima, obrisanim egr-ovima), i to kompletnoj, ne samo dovoljnoj za ovaj stroziji tehnicki pregled, tada ce se i tehnicka kultura, onos prema saobracaju, vozilu i ucesnicima, drasticno izdignuti iznad klosarenja koje je sada najveca ciljna grupa na temu povoljnosti posedovanja i arcenja vozila. Uz slogan ja sam njega kupio a ne on mene.

E tada ce i diskusija biti drugacija, i brendovi nece biti vazni(kao simplifikacija pametnih zivotnih odluka), i nestace cemera, vec cemo argumentovano razmatrati sta je sve to sto cini srecu i bezbednost, uz minimum novca i jos manje predrasuda.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina17.08.2018. u 21:43 - pre 68 meseci
OK, može li neko konkretno o par modela:
- Peugeot 407
- Citroen C5/C6
i eventualno neke prednosti/mane u odnosu na kod nas popularnije Audi A4, manje/više popularne Alpha 159, Renault Laguna/Fluence i sl.

Za C5 videh da su npr. za 2005. godište maltene upola cene Audija A4 za slična godišta, ima ih čak i za bagatelu kao npr. ovaj:
https://www.mojauto.rs/polovni..._Citroen_C5_2005_god/?cena=low

Ako su stvarno urađeni svi navedeni servisi i auto nema nekih problema sa elektrikom, može da se kupi ipak bar 4 godine noviji auto nego neki A4, mada za te iz Nemačke, kad pogledah na mobile.de, tamo su 500-600 pa do 1000e, tako da je možda i realno da za ove cene kod nas neko stvarno doveze otud auto i uradi mu sve servise i sredi ostale sitnice.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

SG kamikaza

Član broj: 332241
Poruke: 1652



+254 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina17.08.2018. u 22:25 - pre 68 meseci
Ja sam imao C5 ali 2.0 110ks,2004 karavan.

1.6 u karavanu ne bih preporucio.
Moj je bio kupljen 2011 i imao je na papirima koje je prodavac zaboravio u autu, upisanu kilometrazu od 350k+ km. Ne znam na sta se odnosio papir,holandski je bio. Prodavao ga je sa 180k. Meni bas i nebitna stavka,jer sam svestan da je prava kilometraza u oglasima u promilima.

Bez detaljnog pregleda kod nekoga,nemoj ni razmisljati koliko god imao racuna i overenih radova.
Zna da ima problema sa klapnama za prebacivanje grejanja/hladjenja, i u servisima su lepe pare trazili za popravku.
Auto je udoban, prijatan i za duze voznje. Do CG i nazad sam isao,i nemam zamerki po tom pitanju.
Da je na gasu skocan,i nije, ali te nece razocarati ako imas potrebe da ga poteras muski.
Potrosnja je bila oko 5.5 prosek.
Kvacilo obavezno neko strucan da pregleda.
Generalno mi je od svih kola koja sam imao, u najboljem secanju ostao. Kod mene se zadrzao nekih 1.5 godina.
Od neplanskih stvari sam imao crkavanje ksenona 31.12 ujutru..pa je bilo trcanja da se nadje drugi za kupiti,originalni su farovi sa njima a ne kineska budzevina.
Menjao sam diskove i plocice,jer je onaj ko je preko radio zamenu zahebao stvar. Plocice je nekako ukrivo montirao,i za 5000 km su se naostrile i skrljale i diskove. Pri kupovini su i plocice i diskovi maltene novi bili.

Tako da ako si u razmatranju oko c5,to je moje iskustvo. I savet da ides barem na 2.0 110ks. Tezak je auto,mislim oko 1450kg.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina18.08.2018. u 00:00 - pre 68 meseci
OK, hvala na savetima.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 287213 | Odgovora: 929 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.