Kakvu to platformu imaju Insignia, ili Vectra C, vidi se onog momenta kada se sedne u njih i kada se malo provozaju. Da li se platforma na kojoj su bazirane zove epsilon, epsilon plus, ili nekekva tobože epsilon premijum, potpuno je nevažno, jer su sve one na identican nacin njanjave.
Vlasnici Alfi starije generacije, poput na primer 156-ice, kupujući ovu 159-ku očekuju adekvatnog naslednika, a dobijaju američku spodobu.
Pecački dizajn nije razlog zbog koga se kupuje automobil u D segmentu koji treba da obezbedi dugo i pouzdano putovanje. Od obe varijante ove američke spodobe, i od Opela, i od Alfe, duplo su bolji auti koje sam predložio. Pogotovo je Avensis bolji, ako se već iz nekavog glupog principa ne želi nemački, nesumnjivo najbolji automobil u ovom segmentu u poslednjih 50 godina bez nagoveštaja da će na toj poziciji biti ugrozen.
Da ne bude nesporazuma, nije svaki automobikl koji se pravi u Nemačkoj, nemački. Opel to nije više od 80 godina, a Ford nije bio nikad. Sreća je i jednog i drugog što se prave u Nemačkoj, jer bi u protivnom odavno propali na evropskom trzištu.
Na ponudjenom italijanskom sajtu polovnih automobila ništa se korisno ne može pronaći. Sajt je jako loše napravljen. Indeksno pretraživanje nije urađeno onako kako treba, polovina naizgled zanimljivih automobila nalaze se u zoni proste prevare, a vecina “dobrih prilika” uopste ne postoji.
Pametan savet je klonuti ga se.
(Moglo bi se zaključiti: kakav im je sajt i kakva im je administracija, takvi su im i auti; jer to ide jedno s drugim.

)
Što se tiče odnosa dizelaš naspram benzinca, u ovom segmentu automobila, stvar je već odavno jasna. Dizel je tu superioran po svim parametrima (i tehničkim i ekonomskim) pa ne treba da začudi podatak o broju prodatih vozila, ili još bolje podatak da je kod nemačkog proizvodjaša atomobila, BMW-a kome je ovaj segment najvažniji, u ukupnom broju prodatih primeraka, udeo dizelaša je više od 80%. Samo da napomenem, da kod Folksvagena nje prelazio 50% iako se misli da se VW temelji iskljucivo na dizelašima.
Razlog hajke na dizelaše nije tehničke prirode već nekakve druge.