Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi

elitemadzone.org :: AutoZone :: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 20968 | Odgovora: 47 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi20.10.2017. u 18:15 - pre 82 meseci
Razmatram kupovinu jednog od ova 2 automobila.Cena im je slična kao i paketi opreme.Petica je 2008 god,motor 1.9 tdi od 77kw,poznat,proveren,sam automobil u izuzetnom stanju ali je kilometraža upitna.
Šestica je u Nemačkoj,takođe perfektna,2009 godište,motor 1.4 tsi od 90kw,jedan vlasnik,kompletna servisna istorija.
Voleo bih da čujem i druga mišljenja sa razlozima za i protiv.Kilometraža koju prelazim nije prevelika i ponajviše je lokal.O tim tsi motorima nisam uspeo nesto puno da saznam pa me interesuje mišljenje nekih proverenih majstora sa foruma,ako je moguće.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1233 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi21.10.2017. u 13:03 - pre 82 meseci
Ne može ti niko precizno reći šta je bolje a da prethodno ne pregleda vozila i utvrdi stvarno stanje jednog i drugog vozila.
Logika nalaže da je bolje uzeti golfa 6 zbog uglađenije i tiše vožnje, a i zbog trenda u Evropi gdje se prodaje sve više i više benzinaca a sve manje i manje dizela...
Treba pogledati šta ima u servisnoj knjizi tog golfa 6, da li mu je mijenjan lanac i lančanici npr. jer imaju poznati veliki problem sa tim...
Manja snaga tog golfa 5 se može fino nadomjestiti skoro pa obaveznim chip tuningom koji tom motoru legne ko budali šamar. Taj pumpa dizna motor je robuzan, pouzdan ali je isto i stari model, bučan itd...
Nije rečeno koliko je prešao jedan a koliko drugi auto, što je veoma važno a ako se "sumnja u kilometražu golfa 5" onda ga ne treba ni razmatrati a kamoli svjesno kupovati auto sa vraćenom kilometražom i bez servisne knjige.
Na kraju, ako već treba da bude golf onda bih ja predložio golfa 6 sa 2.0 tdi motorom a ne ova dva...
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi21.10.2017. u 14:32 - pre 82 meseci
Da,neke stvari sam preskočio da navedem.Obadva automobila su u prvoj boji i imaju servisne knjige.Petica oko 190,a šestica oko 150000km na satu.E sad,petica po opštem vizuelnom stanju izgleda kao da je prešla više,što ne mora da znači i ima za nijansu siromašniji paket opreme.
Šestica izgleda baš kako treba,prilično očuvano i spolja i unutra.Servisna knjiga sa svim servisima u kojima su navedene zamene ulja,filtera,rashladne tečnosti i ništa više.Podataka o velikom servisu nema u njoj, jedino mogu pokušati da saznam po broju šasije u nekom ovlašćenom servisu.
@noćni 2.0 tdi bi bila verovatno i moja želja ali finansije su trenutno takve da je on nedostižan i nisam siguran koliko bi dobro podneo 90% gradsku vožnju,mada čini mi se da i petica u toj završnoj godini proizvodnje poseduje dpf filter?
Problem je što se kod nas još uvek slabo voze ti tsi motori,pa velika većina majstora još uvek nema nikakva iskustva sa njima.Iz nekih priča svi pominju probleme sa lancem u prvim godinama proizvodnje i da bi to trebalo biti rešeno,pogotovo na zapadu gde su servisi menjali te fabričke sa nekim zamenskim boljim u fabričkim akcijama.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1233 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi21.10.2017. u 19:12 - pre 82 meseci
DPF filter neka te ne plaši... za cijenu 2 zamjene ulja možeš uraditi softver i ukloniti dpf sa auta kad god bude trebalo...
Problemi sa lancem na golfu 6 sa 1.4 tsi motorom postoje i nije dobro pristupiti tome sa "trebalo bi biti reseno" kako kažeš...
Golf 6 je počeo krajem 2008 a taj tsi iz 2009 i jeste prva serija sa tim motorom... VW nije te probleme uspio da riješi na adekvatan način pa su na golfu 7 ponovo vratili kaiš umjesto lanca i na taj način su to prevazišli...
Dobro je što se čuje lupanje lanca pri prvom jutarnjem startu pa se tako zna da je došlo do problema prije nego što dođe do havarije...

 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi21.10.2017. u 20:36 - pre 82 meseci
@Noćni...Thanks
Da li se radi o istom 1.4 tsi kao u petici,koji je zamenio fsi od 2007god. mislim?

https://www.polovniautomobili....36322/volkswagen-golf-5-14-tsi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8432
*.gprswap.mts.telekom.rs.



+1357 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi21.10.2017. u 20:44 - pre 82 meseci
To je isti motor.

Inače, ovaj na oglasu odlično izgleda za tu cenu, ako nema neku falinku izvanredna kupovina. Skoro toliko traže i za dobar Polo tog godišta.
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi21.10.2017. u 21:45 - pre 82 meseci
Citat:
Nocni:
DPF filter neka te ne plaši... za cijenu 2 zamjene ulja možeš uraditi softver i ukloniti dpf sa auta kad god bude trebalo...
Problemi sa lancem na golfu 6 sa 1.4 tsi motorom postoje i nije dobro pristupiti tome sa "trebalo bi biti reseno" kako kažeš...
Golf 6 je počeo krajem 2008 a taj tsi iz 2009 i jeste prva serija sa tim motorom... VW nije te probleme uspio da riješi na adekvatan način pa su na golfu 7 ponovo vratili kaiš umjesto lanca i na taj način su to prevazišli...
Dobro je što se čuje lupanje lanca pri prvom jutarnjem startu pa se tako zna da je došlo do problema prije nego što dođe do havarije...


Kod nas se uveliko prica o novim pravilima na tehnickom pregledu, gde vozila bez DPFa, katalizatora, itd. nece moci da prodju tehnicki.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi21.10.2017. u 22:11 - pre 82 meseci
@botr

Nema od toga nista...
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi21.10.2017. u 22:28 - pre 82 meseci
Ako bude bilo kao u Hrvatskoj, bice dosta ozbiljnije nego do sada.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1233 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi22.10.2017. u 01:11 - pre 82 meseci
To bi najviše odgovaralo auspuh servisima, jer bi onaj ko nema vezu morao da ugradi lonac dok prodje tehnicki pregled i opet posle da ga skine...
Ako bi se uvelo tacno mjerenje onda nijedan vw nebi mogao da prodje cak i ako mu nije nista dirano... odnosno nebi bio u deklarisanoj normi nego mnogo manjoj...
Trebala bi drzava da uvede neke benefite, recimo da oni koji ne zagadjuju mnogo kao euro 5, placaju samo pola registracije i budu oslobodjeni raznih dazbina prilikom uvoza...
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi22.10.2017. u 10:34 - pre 82 meseci
drajver2@ Zasto bas golf 5???

Za tu cenu od 5000eur i upitno stanje golfa, mozes uzeti u PERFEKTNOM stanju Astru H sa motorom 1.6 116ps.

petica nista nije bolja od Astre H.
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi22.10.2017. u 11:42 - pre 82 meseci
5000e? Kamo lepe sreće...
Dobar Golf 5 1.9 tdi,u prvoj boji,sa servisnom istorijom i nekom iole pristojnom kilometražom, iz zadnje godine proizvodnje sa svim uvoznim dažbinama ne može izaći manje od 6 do 7000e.Slična situacija je sa Golfom 6 ali sa benzinskim tsi motorom.

Što se tiče Astre h,njom nisam baš nešto oduševljen jer sam je već posedovao i imao prilike da je poredim sa Golfom.Doduše,bila je dizel,a te atmosferske benzince sada uopšte ne uzimam u razmatranje.
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 466



+1020 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi22.10.2017. u 11:48 - pre 82 meseci
Opet nemačka medEcina, zar je to jedini izbor? Zašto ne bravo ili megan?
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi22.10.2017. u 17:06 - pre 82 meseci
Imaš Focusa II facelift za manje para

https://www.polovniautomobili....la/10944942/ford-focus-18-tdci
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi22.10.2017. u 20:36 - pre 82 meseci
Naravno da sam pre nego što sam otvorio ovu temu vrlo dobro razmislio šta je to što bi zadovoljilo moje potrebe i afinitete.
Ukoliko krenem da razmatram naširoko,zaboleće me glava,zasigurno.Vozio sam sve i svašta i nisam isključivo vezan za Nemačka vozila ali su ona definitivno ono što mi ponajviše leži.
Majstora koji radi Vw-a imam za ličnog prijatelja pa je i to jedan od razloga.Ono što bi takođe možda došlo u obzir(nit mali,niti preveliki auto),je Opel Meriva b 1.4t ili neki od ponuđenih dizela ali me pomalo kopka praktičnost tih zadnjih vrata i mogućnost kasnije prodaje,kada do toga dođe.

Drugo,taj Opelov 1.4t se svuda karakteriše kao nedovoljno agilan,a poveći potrošač.Možda bih mogao da razmislim i o Vw Polu(od 2009 god isključivo),koji jeste B segment ali nije više tako mali auto i koji bi mogao doći u obzir sa atmosferskim 1.4 benzincem i to bi bilo to.Dalje od ovoga ne bih razmatrao što ne znači da bilo kome branim da iznese svoje mišljenje ili sugestije.

Nevezano za temu,da li neko od starijih članova zna šta je sa @Žarko Silic? Vidim da ga na forumu nema već sigurno 2 godine,a ranije nijedna diskusija u kojoj se spominje Vw nije mogla proći bez njega.
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 466



+1020 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi22.10.2017. u 21:52 - pre 82 meseci
Verujem da se mnogi neće složiti sa ovim, ali se kod kupovine polovnog ili novog auta stvari komplikuju baš tamo gde komplikacija nema ili ih ne bi trebalo biti. Po meni, kao što sam već rekao, sve je stvar ličnog izbora. Imaš par premijum proizvođača i ostale brendove za narod. Svi, sa manjim odstupanjima prave dobra i pouzdana kola, a priče tipa ovome puca lanac, onome ne valja torzija, onome se kvari varijator faze i tako dalje i tome slično su šum koji ne služi ničemu. Svi se kvare, svi traže održavanje, sve to košta, manje ili više. Ako imaš love i spreman si da je potrošiš, gledaš bmw, merc ili leksus, ako nemaš toliko svi ostali dolaze u obzir.

Vagena ili opela ne bih uzeo ni pod razno, ne zato što mislim da su loši, nego zato što mi se ne dopadaju. Isto tako bih uvek uzeo u razmatranje italijana ili francuza, ne zato što mislim da će me služiti više i bolje od prethodno pomenutih, nego zato što se mi dopadaju. Da li mu se nešto kvari ili ne, baš me briga. Svaki se kvari i svaki traži redovno održavanje i servisiranje, to je briga automehaničara, a ne moja briga. Moja je briga da spremim lovu za to. Dakle, gledam ono što se meni lično dopada. Kolika mu je cena kod preprodaje? Baš me briga i za to. Nisam preprodavac, auto kupujem da mi služi, a ne da ja služim njemu. Ako mu je cena niža u preprodaji, pošto govorimo o polovnjacima, niža je i u nabavci.

Da odem malo u off. Ista stvar je i sa mobilnim telefonima. Šljamsung ili Ismeće? Ok, jeste lepše, bolje i udobnije, ali svakako ću za mnogo manje novca dobiti solidan uređaj i kod drugih. Koliko gb, megapiksela i ostalih cpaHja ne zanima me ako služi svrsi, nisam rob stvari. Ljudi su u potrošačkom društvu postali totalno dezorijentisani i sluđeni, ne znaju gde udaraju.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi22.10.2017. u 22:51 - pre 82 meseci
@drajver2

Da li si razmisljao o BMW-u serije 1 ?
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi23.10.2017. u 11:13 - pre 82 meseci
Do sada ne,mada bih voleo da čujem razloge za.

Mislim da ne bih bio oduševljen zadnjom vučom,a i da sam bar jedno 20godina mlađi;):)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi30.10.2017. u 05:25 - pre 81 meseci
I zaboraviti na skidanje i otkacinjanje DPF, to je sledeca zona za drzavno otimanje para na kazne. Sa takvom akcijom ce se krsiti bar dva clana zakona, o neovlascenoj prepravci bez atesta i remecenju ekoloskih normi..mozda i falsifikovanje dokumentacije za registraciju..

Ali nov zakon neka ne sprecava kupovinu krs vagena, uvek se mogu ubaciti u ovecu sobu i nastaviti sa obozavanjem..
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
*.gprswap.mts.telekom.rs.



+91 Profil

icon Re: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi31.10.2017. u 07:15 - pre 81 meseci
Postojanje patikularnog filtera na vozilu ne znači automatski i njegovu funkcionalnost.

Pre nego što bi se pristupilo promjeni zakonske regulative vezane za problematiku partikularnih fitera potrebno bi bilo doneti propise o izduvnim gasovima koji bi pored vozila koji za pogon imaju dizel gorivo morao obuhvatiti i vozila sa pogonom na benzin i tečni naftni gas, i još važnije, trebalo bi pronaći metodu uz pomoć koje bi se ovakava regulativa sprovodila. Propisi sami za sebe nijesu dovoljni.
Prema statistici, sasvim izvesno netačnoj, u Srbiji, medju registrovanim vozilima, manje od 1% je novih automobila; automobila u garantnom roku koji propisuje proizvodjac (ne i diler). (Preciznija statistika bi pokazala da nije riječ o procentu već o promilu).
Sprovodjenjem jednog takvog zakona sa srbijanskih puteva, “preko noći” bi otijeralo 99% putničkih automobila. To bi znacilo 99% manje novaca u budžetu prikupljenih na ovakav način. Pored budžeta RS, potpuni krah doživele bi i osiguravajuce kuće, nafna industrija, kao i sve redom obuhvaćeno ovim lancem.
Osim putničkih vozila zakon bi trebo obuhvatiti i teretni program što dodatno ovakvu ideju pretvara u nemoguću misiju.
Ni u zemljama sa mnogo mladjim mašinskim parkom ovakav zakon nije moguće sprovesti u potpunosti, a kamoli u Srbiji. Da ne spominjem Bugarsku, Rumuniju, pribalticke drzave koje su takodje clanice EU ako države poput Mađarske, Slovačke, Češke, ne umeju sprovesti jedan ovako zamešljen zakon, na koji način da ga Srbija sprovede?
Naravno nikako.
On je sprovodljiv samo u glavama onih koji materiju ne poznaju dovoljno, ili je uopšte ne poznaju.
Medjutim, pravilo na elitnom forumu ne odsupa od opšteg pravila u srbijanskom vrhu: sve sto je neko na višem položaju, sve manje zna, pa ne treba da čudi ni pisanje moderatora (super moderatora) koji se ne stide da svoje nezananje javno iznose.

P.S.
Jedini logičan i ispravan odgovor vezan za ovu temu napisao je vaš Đetić koji rijetko greši.
Riješenje po kojem se ispunjava forma, a ne suština.
Ništa neobično.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Golf 5 1.9 tdi vs Golf 6 1.4 tsi

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 20968 | Odgovora: 47 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.