Citat:
Java Beograd: @Mrčendajzer
Nemoj da mešaš babe i žabe.
Jedno je izraziti protest, jednokratno, ograničeno. Unapred najavljeno...
Protest je unapred najavljen. Evo ti članak iz Politike od 26. septembra -
http://www.politika.rs/sr/clan...Protest-taksista-od-ponedeljka
... I ograničen je - "Do ispunjenja zahteva". A potpuno je izvesno da će biti prekinut i ranije, jer zahtevi sigurno neće biti ispunjeni.
Dakle, forma je poštovana... Iako svi znamo da je ona nebitna u odnosu na suštinu, na same zahteve - na poštovanje zakona.
Citat:
član: bas naprotiv, taksisti traze da se zakon ne sprovodi na one koji njima predstavljaju konkurenciju!
Pogledas aktuelni zakon o turizmu clan 101, pa napises ovde sta konkretno CarGo ne ispunjava od definisanog.
Vama "konkurencija" redikulima je na onoj jednoj temi to već objašnjavano mesecima...
CarGo "vozači partneri", za razliku od taksista, nisu dužni da plaćaju (i ne plaćaju) - nikakav porez na zarađeno, doprinose za penziono i zdravstveno, komunalne takse gradu, šestomesečne tehničke preglede, estetske preglede, osiguranje putnika, markice za baždarenje taksimetara, vidno obeležavanje vozila kojima se vrši javni prevoz, ispite iz poznavanja grada, do pre nekog vremena i troškove školovanja u srednjoj saobraćajnoj, polaganje za C kategoriju... i još gomilu raznih uslova.
Da li je sve to potrebno i jednima i drugima? - Pa nije bitno. Ono što je jasno svakome ko koristi sopstveni mozak za razmišljanje je da to nije nikakva konkurencija.
Sa CarGo ćeš da se prevezeš za tih 10-20% jeftinije nego u taksiju, zato što on ništa od navedenog ne plaća. - To je cela nauka. Prosto ko pasulj. Dete od 5 godina bi shvatilo iz prve ono što "konkurencija" redikuli ne mogu ili neće nakon meseci crtanja.
Dakle, nije problem što ja neću ni da kliknem na nekakav zakon o turizmu, a kamoli da ga čitam, već su problem tvoji vrlo skromni mentalni kapaciteti. Pročitaš neki (plaćeni) članak na internetu u kome se spomene "konkurencija", "nevidljiva ruka" isl... i odmah upadaš(te) u trans i drhtavicu, nesposobni da upotrebite sopstveni mozak, samo konzumirajući tuđe "mišljenje".
Konkurencija bi jedni drugima mogli da budu samo kada bi im izjednačio uslove. Svejedno da li ćeš jedne da uteraš u postojeći sistem i zakonske okvire ili ćeš drugima da ukineš sve ove troškove, uslove i obaveze.
Tog CarGo majstora bih ja nabio u mardelj na jedno 10 godina zato što potkrada državu, a onda na još 20 zato što kretenizuje naciju.
Pazi... "Ne bavimo se mi javnim prevozom putnika, već smo mi udruženje građana koji vozamo turistički jedni druge tamo-vamo".
Aha, jel tako? E pa ajde onda ti lepo u gulag na par decenija.
Citat:
ademare: Ne bi se moglo bas reci da je ovde AV i ekipa , nesto posebno Kriva-zasluzna , sto Beogradski taxisti imaju status " Belih Medveda " .
Pravili su oni ovo isto , pod drugim izgovorima i dok je bila " zuta banda " i " neobavesteni " Kostunica i ranije .
Cak kada okrenem film unazad , mogu reci da Drakce Nije u pravu !
Da je upravo Kriv Sloba M. jer im je on prvi dao taj status , da mogu da rade sta pozele i da budu zasticeni kao beli medvedi !
A strpljenje i spremnost na trpljenje ovog naroda je Legendarno i Beskrajno ! To svi ovi gore pomenuti znaju i znali su .
Taksisti sporadično protestuju već 30 godina, ističući praktično jedan jedini zahtev svo to vreme - da se sklone "divljaci" sa ulica. Nikada nisu tražili npr. smanjivanje poreza, ili npr. povećanje broja mesta na taksi stanicama ili bilo šta slično.
I sad su, mozgu, oni "zaštićeni kao beli medvedi"?!
Šta ćete vi mozgovi ovde da pišete kada se sutra npr. neki pekar doseti da preregistruje svoju pekaru i sa komšilukom osnuje "grupu građana gurmana" koji u stvari ne kupuju, ne prodaju i ne jedu hleb i peciva, već se samo iz hobija bave gurmanlukom... Pa zbog toga neće da plaćaju poreze, ispunjavaju higijenske i ostale uslove itd? Apotekari naprave svoje "udruženje građana"? Restorandžije i kafedžije? Avio-prevoznik osnuje "grupu građana" koji se međusobno turistički vozaju po nebu iz hobija? Je li, mozgovi?