Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

GREE klima uređaji - inverter

elitemadzone.org :: TechZone :: Klimatizacija :: GREE klima uređaji - inverter
(TOP topic, by SG kamikaza)
Strane: << < .. 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838463 | Odgovora: 4156 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Boki Rusic

Član broj: 346871
Poruke: 53



+8 Profil

icon Re: GREE klima uređaji - inverter07.12.2021. u 20:43 - pre 29 meseci
Zdravo svima. Ako moze pomoc posto sam laik za klime i stelovanje.

Elem, zbog posla mojeg a donekle i zeninog (mada ona radi online 80% vremena), morali smo da se na jesen preselimo u Beograd.
Septembra smo iznajmili namestenu takoreci garsonjeru, novija zgrada, dnevna oko 35m2, mali hodnik oko 4m2, kupatilo oko 6m2. I sve je ok, stancic na extra lokaciji, izdavan je mozda 3 godine kao stan na dan posle izgradnje. A od proslog leta vise nije. Covek, vlasnik extra lik.

Grejanje sa Gree invertor klimom. Duva bas bas vruc vazduh. Do skoro nisam primecivao nikakve probleme. Za oktobar ja bio smesan racun za struju. Redovno, na 5-6 dana cistimo filtere klime. Nepusaci smo. Inace, mi imamo bebu od 10 meseci. Problem je u tome sto smo primetili od skoro da nikako ne mozemo da dobijemo zeljenu temperaturu u stanu i to od kako je zahladilo. Mi obicno danju stavimo na 24c, ali klima podosta prebaci temperaturu. Pa onda kada se iskljuci, nekad se ne ukljuci po 2-3-4 sata ponovo. Dosta padne temperatura u sobi. To se oseti. Nismo merili sve to, ali se definitivno variranje desava sigurno za 3-4C, sto je po meni nenormalno, jer ipak nije dobro za dete. Zbog nas manje vise.

U subotu i nedelju sam sve to malo bolje propratio i zvao vlasnika stana. Covek kaze da se niko do sada nije zalio, ali da ce ipak da zove servis jer je trenutno van zemlje. Zvali su me juce iz servisa, dolaze u u petak.