Citat:
Mirko994: ...samo me cudi par ljudi koje se kao razumiju u auta su mi rekli da nije dihtung izgleda nemaju pojma.
Mom tastu je na Pežou 307 1.6 napuko aluminijumski blok motora.
Sve slično kao i kod tebe, ali kad se da makar malo jači gas - iz prelivne psude za rashladnu tečnost krene da izlazi voda (potiskuju je gasovi), iscuri oko pola litara, a posle - bukvalno, kao da ključa - buć buć mehurići. Kontinualno, bez prekida.
Dođe tast kod mene, pita za savet "šta bi moglo biti" - ja kažem dihtung. (OK, nije mi palo na pamet da može da pukne blok) Jer, jedno je pitanje:
ODAKLE GASOVI U RASHLADNOJ TEČNOSTI ?!
Ja to ne mogu da servisiram, naravno i ode on u servis.
Majstori (
budale) u servisu:
- skidali hladnjak, prali ga i čistili
- skidali ventilator hladnjka, testirali, menjali termoprekidač
- zamenili vodenu pumpu
- zamenili termostat
I sve to naplatili! I ubedili matorog čoveka da je sve u redu i da će ubuduće motor lepo da se hladi.
Dođe on kod mene sutra i kaže (onako ubeđen): mislim da mi sad bolje hladi, ali opet gubi tečnost i "ključa" u prelivnoj posudi.
Zamisli ti, da u servisu u Zemunu, šatro renomiranom, specijalizovanom za Pežo (nije ovlašćeni) urade to klijentu, naplate, i potpuno iskuliraju što i dalje "ključa" u prelivnoj posudi, kažu, "nije to bitno"!!!
Uzgred, nadam se da tebi nije napukao blok.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji