Citat:
bordzija:
Citat:
Nebojsa Milanovic
Malo sam sad pogledao, poređenje je smešno...Citroen je puno bolji motor.
Ma naravno ako te to usrećuje. Jel dok ne troši ulje ili dok troši litar na 100 km? U kom trenutku je najbolji trocilindraš?
Onda tom autu nešto debelo fali, a majstori očigledno nemaju živaca, volje, znanja i sposobnosti da to rešavaju, pogotovo dok je u garanciji.
Trenutno imam dva trocilindraša, jedan stari 1.2VW, drugi malo mlađi 1.0TSI, punoletni Polo potroši 1l između servisa (servisiram ga na 10000km), Škoda ne troši ni kap.
Kad sam kupio Pola naslušao sam se tih kafanskih priča o trocilindričnim kosilicama, o malom "prdavcu" (citiram ćaletovog kolegu) kome je vek trajanja 150000km posle toga mora na generalnu, o potrošnji ulja na 100km, o tome da se vuku kao mrcine kada se upali klima.
Evo već 5god, 100000km kasnije (245000km na cajgeru) auto radi kao prvog dana. Išao i na more ove godine, ne može sad da se vozi bogzna koliko (a i nema potrebe zbog ograničenja, kamera, policije), mala potrošnja, tih rad do 120km/h, posle počinje malo da biva bučan i to je to. Za auto koji se 60% eksploatacije vozi u gradu, 20% na međugradskim magistralama i 20% na autoputu, performanse su sasvim korektne
Još tada mi je majstor rekao - samo nemoj da ga gaziš dok je hladan, održavaj, menjaj ulje na vreme, dolivaj kad zafali, nemoj da voziš ko manijak i nadživeće motor ostatak auta.
Neću više da se ponavljam, nije mi namera da budem "ciga koji hvali svoga konja", poenta je da i malolitražni, trocilindrični benzinac, može i posle više od 10god da radi lepo, da vuče solidno i da malo troši. Čim odstupa od "očekivanog" znači da negde ima neki problem. Neću da sudim o Citroenima, jer, osim što sam par kilometara vozio drugarovog Piccasa, malo znam o njima
[Ovu poruku je menjao Turmen dana 10.10.2023. u 09:44 GMT+1]