Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Nema vise bonova i abonentske!!!!!

elitemadzone.org :: MadZone :: Nema vise bonova i abonentske!!!!!

Strane: 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 25139 | Odgovora: 118 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

caboom
Igor Bogicevic
bgd

Član broj: 255
Poruke: 1503
*.vdial.verat.net

ICQ: 60630914


+1 Profil

icon Re: Nema vise bonova i abonentske!!!!!29.06.2004. u 12:56 - pre 240 meseci
pa ja mislim da imamo jedan mnogo ozbiljniji problem od uvodjenja ozbiljnijeg placanja studija i boljeg regulisanja izbora kandidata koji bi zapravo zaista trebalo da studiraju, naime u pitanju je sam profesorski kadar koji je mahom nesposoban, deformisan, ili pobegao u ovih 10-15 godina potpune nivelacije naseg skolstva sa nulom. donosenje zakona, sprovodjenje istih i uterivanje haracha je najmanji problem u nizu problema koji postoje. ok, nema vise bonova, np. da li su studije kvalitetnije zbog te cinjenice, ili npr. cinjenice da ce godina studija na ETF-u kostati 2000E? kako god bilo, tzv. "reforma skolstva" ce trajati, pa bar narednih 10-20 godina dok ponovo ne budemo imali, ako budemo uopste imali, dovoljno sposoban kadar, kao i dovoljno dobre uslove da proizvodimo kvalitetnu visoko-skolsku radnu snagu, a ne kvazi-naucnike.
 
Odgovor na temu

markom
Marko Milivojević
Network Engineer
Google
Mountain View

markom
Član broj: 18427
Poruke: 4227
*.lina.net

Sajt: https://markom.rs


+16 Profil

icon Re: Nema vise bonova i abonentske!!!!!29.06.2004. u 13:01 - pre 240 meseci