Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Letovanje Turska

*.vdial.verat.net.

Profil

icon Letovanje Turska06.02.2008. u 22:34 - pre 197 meseci
Letovali smo poslednje dve godine u Grckoj. Sada bismo promenili za Tursku. Alanja definitivno otpada, dvoumimo se izmedju Fetijea i Marmarisa. Ima li neko informacije o hotelu Grand Vizon ili Blu Rainbow. Kakva je plaza u blizini ovih hotela. Vredi li menjati Grcku za ovo. Imam dvoje dece i ne zanima me neko vecernje ludilo. Svaki savet je dobrodosao.
Dragan

*.adsl-3.sezampro.yu.

icon Re: Letovanje Turska07.02.2008. u 10:02 - pre 197 meseci
Klinci + odmor = Kushadasi :)

http://www.kusadasifans.com extra forum sa svim potrebnim obavestenjima

http://www.hotelrosystudios.com provereno dobar smestaj ( prosle godine ih je ARGUS imao u ponudi )

MyWay

Član broj: 25141
Poruke: 1263
*.telekom.yu.

+629 Profil

icon Re: Letovanje Turska07.02.2008. u 11:30 - pre 197 meseci
Citat:
draganco: Alanja definitivno otpada, dvoumimo se izmedju Fetijea i Marmarisa.
Sve zavisi od trenutne ponude/materijalne situacije - ako nema velikih problema sa tim onda je izbor lak - Fetije. Ja sam pre par godina letovao u hotelu Letoonia (Fetije) i ne može se porediti sa sličnim u Marmarisu (pa čak ni sa ostalim u nama poznatoj Turskoj). Nisam od onda poredio cene, ali mislim da su Fetije hoteli uvek nešto skuplji.
Save time... see it my way.

draganco

*.vdial.verat.net.

Profil

icon Re: Letovanje Turska08.02.2008. u 20:44 - pre 197 meseci
OK ljudi, ali ja sam na forumima gledao ove sa tri * i svi komentari su show. U principu Grcka mi je sigurica, a ovo je nekih 40-tak % skuplje, pa ne znam vredi li da rizikujem da odem tamo sa klincima, a ono nema vode isl.

icon Re: Letovanje Turska17.04.2008. u 18:14 - pre 195 meseci
ja odlucio da ove godine posetim tursku. planiram da idem u kusadasi. da li je neko isao kolima i kakva su iskustva?
i ja sam gledao ove Rosy apartmane preko gorepomenute agencije i deluju mi zanimljivo pa bi bilo lepo da sunjalo prenese neko iskustvo.
i da..kakva je ta ladies bitch plaza?

@draganco
sto se tiche turske, ja gledao cene i od prilike su iste, stim sto je sistem letovanja u turskoj i grchkoj dosta razlicit. koliko mogu da primetim, grchka je vise za onaj paradise (paradajz) turizam...znachi uglavnom iznajmljuju studio apartmane bez hrane) dok u turskoj od prilike za iste pare za istu smenu mozes da zakacis ND ili za malo vise para PP. (Ne zaboravi da je put do turske duplo duzi, tako da je i cena prevoza skuplja)

icon Re: Letovanje Turska17.04.2008. u 18:38 - pre 195 meseci
Pa ne znam sta mogu mnogo da ti kazem ali iz licnog iskustva sa rosy apartmanima zaista sve najlepse, od EXTREMNO ljubaznog osoblja (niko nam nije branio nista da unosimo u sobu sto ti je u turskoj ogroman plus, slusao sam posle likove koji bukvalno grickalice tipa chips grisine nisu smeli da unesu u neke hotele a da ne pricam za vodu koju su ih terali da kupuju u hotelskim prodavnicama 3-4 puta skuplje ) higijena je bila na max nivou cak je isla do nekih za mene do tada nepojmljivih granica da nam zena koja sprema sobu menja posteljinu svaki dan i sredjuje komplet sobu ... na krovu ima manji bazen koji "navodno" ne moze da se koristi nocu ali i to nije bio nikakav problem posto lik koji je bio zaduzen za to nam je odma rekao ma kad god hocete dodjite i zezajte se ;). Velika prednost je sto si jako blizu plaze ( 2-3 minuta ) i sto je okolina jako dobra sa 3-4 super bara i gomilom prodavnica i agencija ... sto se tiche ladies beach po meni je plaza jako dobra i najvaznije cista ... imas neke suncobrane koji su pozabadani sirom plaze i NE NAPLACUJU SE ... jedino sto mora malo ranije da se dodje da bi zauzeo ( ne brini ne mislim na 6 ujutru i te fore ;) ) restorana na ladies beach imas JAKO puno i cena hrane je bila bas povoljna, recimo obrok koji sam ja najvise mlatio je half chicken + puno pomrfita i salata + pice ( 4 eura ) i spagete porcija negde oko 3 eura ( ali veruj mi da je to BAS BAS porcija ) e da i za plazu je jako dobro sto kad udjes u vodu nekih 50-ak metara je dubina ista negde do pojasa ... tako da to sprecava guzvu u vodi i uvek imas mesta na pretek ... !!! ako te jos nesto zanima ti pitaj ... inache ja palim opet ove godine samo nisam jos utanachio datum ... 06.06 ili 16.06 ... ;)

icon Re: Letovanje Turska17.04.2008. u 18:49 - pre 195 meseci
pa lepo :) prvi put kada sam gledao cenovnik agencije...na te rosy apartmane nisam ni pomislio...ali sam procitao tvoj post i rekoh da cacnem i prijatno sam se iznenadio sta sam sve video :) jako bitna stvar mi je sef u hotelu, a mislim da sam to video da imaju. da ne znas jos mozda kakav je nocni zivot? izlazio negde? neka ludnica?

Wajda.W
Vladimir Vajda
Zrenjanin

Član broj: 127039
Poruke: 323
79.101.167.*

+101 Profil

icon Re: Letovanje Turska17.04.2008. u 18:52 - pre 195 meseci
Evo iz licnog iskustva nesto u vezi sa letovanjem u turskoj:
Ja sam bio rosle godine sa drugarem u kushadasi, greska, jer je tamo vise za parove i porodice po mom misljenju, i koliko sam video, a tako je i lokalni turisticki vodic rekao.
pored toga da je oko nas bilo vecina zauzetih devojaka koje su dosle sa svojim momkom.. :), lepo sam se proveo, za varijante sa drugovima i drustvom vodic nam je preporucio marmaris, do njega ima nekih 2 sata puta vise, sto kad se doda na 23.5 sati od Bg-a do kushadasija izadje oko 25.5, doduse to je put autobusem sa malo duzim zastojima na granicama( sve ukupno oko 2-4 sata), verujem da kolima to sve ide brze i jos plus kolima moze da se putuje brze, ali ne mnogo posto je vozac bio insane i nije spustao ispod 100-120 km/h
Sto se tice preporuke za hotel tu i nisam bas pouzdan posto smo mi isli na to da nam hotel sluzi samo da se istusiramo, odspavamo, i presvucemo, sve ostalo vreme smo bili van hotela

p.s. ova slika kod mojih podataka (avatar) je iz turske... :)

icon Re: Letovanje Turska17.04.2008. u 19:35 - pre 195 meseci
Cudi me za to sto kazes u vezi nocnog zivota kada je Kushadasi prepun barova/diskoteka/kafica ... pa samo ona ulica gore ( zaboravio sam ime ) je uradjena u fazonu da na svakih par metara imas po jedan klub sa razlicitom muzikom ... od nasih narodjaka ( da da ima klub kalemegdan gde gruvaju grandovci :d ) pa do rock / punk / techno klubova !!! a za devojke da dolaze samo u paru hmmm ... mozda nisi imao srece :) inache u vezi ovog za sef .. imas u svakoj sobi sef ili mozes da iznajmis sef u recepciji, meni je onaj u sobi skroz zavrsio posao posto sam tamo drzao pasos i kesh ... naravno nikakvih problema nisam imao !!! Inache sto se tiche Kushadasija jedna jako bitna stvar da tamo imas jako puno stvari koje zaista treba obici i ako ides 10 dana veruj mi da ce ti biti malo ... kod mene je to izgledalo otprilike

dan 1 - Neki kraci obilazak grada ono da vidimo gde sta kako ...

dan 2 - Agencija pravila neku turu od 4-5h upoznavanje Kushadasija i okolina ( istorija , shoping itd )

dan 3 - Aqua park 1 ( uf najbolji deo letovanja :d )

dan 4 - krstarenje brodicem

dan 5 - odmor

dan 6 - neki dzip safari ili kako vec ... ludilo kompletno sa 5 dzipova po nekim planinama i obilazak svega i svacega

dan 7 - Pamukale ( pogledaj sliku od wajda pretpostavljam da je tamo )

dan 8 - odmor

dan 9 - Aqua park 2 ( jos bolji je ovaj aquafantasy )

dan 10 - Efes

dan 11 - odmor

inache preskocili smo gomilu ponudjenih tako da ove godine moramo ponovo :)

spartak

Član broj: 5625
Poruke: 631
*.ptt.yu.

+3 Profil

icon Re: Letovanje Turska17.04.2008. u 21:14 - pre 195 meseci
Citat:
MyWay:.. letovao u hotelu Letoonia (Fetije) i ne može se porediti sa sličnim u Marmarisu ...

Uh ja sam se tu nauzivao kao covek. All inclusive, nema "ne-gostiju", nema saobracaja, sa decom uzivancija.

icon Re: Letovanje Turska18.04.2008. u 20:03 - pre 195 meseci
Pa ja trenutno imam u planu samo da posetim Adaland ;) to hocu da overim...pamukale efes..to se podrazumeva...
niko nije pokusao kolima? :)

Wajda.W
Vladimir Vajda
Zrenjanin

Član broj: 127039
Poruke: 323
77.46.196.*

+101 Profil

icon Re: Letovanje Turska19.04.2008. u 12:08 - pre 194 meseci
Ako volis da se ludiras volis da se kupas, skaces i tako to, onda nemoj zaobici aqua park nikako, jedino smo je mene dupe bolelo posle puno spustanja sa najvisih tobogana ;)
I pamukale je nesto sto ne bi trebalo da se propusti nikako, a i krstarenje brodom...

icon Re: Letovanje Turska30.07.2008. u 15:49 - pre 191 meseci
Eto, da se javim iz turske i zahvalim svima koji su mi preneli iskustva iz turske ;)
Sve u svemu, extra je...turci su stvarno ljubazni domacini, ali ujedno ona najgora g**** i sad stvarno vidim da smo mi od njih pokupili sve najgore sto je moglo :)
Hrana je manje-vise uzas (mada svi se zale na hranu po hotelima), jedem plavi patlidzan na 101 nacin i pirinac svakog dana...meso slabo konzumiraju :) Nocni zivot je ludnica i stvarno ovde moze covek svasta da vidi a i da uhvati :)
Posetio sam aquafantasy, isao na krstarenje...sutra adaland ;)
sve u svemu...ima sta da se vidi i kusadasi vredi posetiti :)
pozdrav

icon Re: Letovanje Turska30.07.2008. u 17:11 - pre 191 meseci
Au tek sam sad video da sam zaboravio da ti kazem da nikako ne uzimas aranzmane sa njihovom klopom ... osim ako nisi englez :) mi smo klopali samo po restoranima i extra je ispalo dok smo se u povratku "smejali" ljudima koji su kukali kako su jeli samo salate :) lep provod i iskoristi maksimalno vreme da sve posetis :p

icon Re: Letovanje Turska31.07.2008. u 09:40 - pre 191 meseci
Pa bila je mala razlika izmedju ND i PP, pa reko ajde da uplatimo. Sto se tice dorucka, preziveo sam...pretvoricu se u margarin i onaj njihov dzem od jagode ili sta li je vec....a za veceru, to ti je kao loto kod nas, sidjes svaki put, pa ako pogodis obrok da lici na nesto pogodio si...ako ne, onda pravac fast food ili restoran :) ja sam do sad uspeo 2 puta da jedem kako treba...
a sad, odoh na plazu....:)

elitemadzone.org :: MadZone :: Letovanje Turska

[ Pregleda: 9603 | Odgovora: 14 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.