To je jednostavno tako.Takav je tip staza.Ne mozes ti od ovih staza napraviti oval u smislu da imaju mesta koliko im je volja.Ni u Indiju na slicnom tipu staza nemas mnogo preticanja.
Takodje jos jedna od stvari koja je dosta doprinela dosadi je elektronika.Vozac je mnogo manje zaposlen sa menjanjem brzina,kvacilom itd.Kontrola proklizavanja,launch control pa cak i narezani pneumatici dodatno doprinose dosadi.
Kada ne moras da razmisljas o tome da li ce ti bolid proklizati dok izlazis iz krivine to ti zesce olaksava posao. ;-)
Nema greske,a bolidi se krecu kao po sinama.Na startu trke pojedini bolidi krecu kao lansirani iz topa.
Kvalifikacije su uzas(ne toliko kao prosle sezone).Kada se samo setim srecnih vremena -imas toliko krugova,imas sat vremena.Izlazi kada hoces a u pauzama mozes da podesavas bolid.Milina.
Mi ovde raspravljamo o izvesnom paradoksu.Ranije dok nismo imali tako stroga ogranicenja po pitanju konstrukcije bolida trke su bile zanimljivije nego danas(bar vi tako tvrdite).Da apsurd bude jos veci bolidi su bili siri(2m u odnosu na sadasnjih 1.8m).Smanjili prianjanje uvodjenjem narezanih pneumatika i opet nista.Izgradili nove staze iako je na starim bilo vise preticanja+su jos stare staze bile uze i opet nista.FIA danas to pokusava da resi jos strozijim ogranicenjima i nikako ne uspeva.Uvek se izdvoje 1 ili 2 tima koji vode borbu za titulu.
Kljucna stvar je uvodjenje elektronike.Vratite malo film unazad i setite se toga. ;-)
Covek koji se razume u sale jedini moze da shvati ideale.