Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

MZ ETZ motori do 250 kubika

elitemadzone.org :: MotoZone :: MZ ETZ motori do 250 kubika
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 415497 | Odgovora: 355 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vipmz
nenad stevanov
basaid

Član broj: 156421
Poruke: 1
*.zrlocal.net.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika09.09.2007. u 18:56 - pre 202 meseci
i mene cudi zasto ti se gasi!ako je uradjena full generalna mora da ide...kakav je to uspon kad ne moze da navuce?e sad da te pitam jedno smesno pitanje,nemoj da se uvredis ali da li saltas u manju brzinu kad ides na uspon(iz 4-te u 3-cu pa u drugu i tako)? vidim da ovde ima dosta clanova sa foruma bjbikers pa da pitam zasto sajt ne radi?izvinjavam se na offtopic-u ali morao sam da postavim pitanje kad nigde ne mogu da nadjem odgovor...
 
Odgovor na temu

roki1990
Radisa Mitric
Beograd

Član broj: 146888
Poruke: 14
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika09.09.2007. u 19:18 - pre 202 meseci
Ide on kao mecava ali....... ne znam mozda je neka sitnica ....
stvarno ide kao iz fabrike da je izasao , ali na pravom onom velikom usponu dve osobe u prvoj jedva jedva vuce...
sta je to ? smesno pitanje ali stvarno zanimljivo
ponavljam generalna uradjena , znaci karike,klip,klipnjaca,lezajevi i platina,svecica,bombina,regler i akumulator novi.
Nova instalacija itd. nastelovano sve super...
sta bi to moglo ad bude?
 
Odgovor na temu

ts-choper

ts-choper
Član broj: 126359
Poruke: 37
*.jotel.co.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika09.09.2007. u 19:45 - pre 202 meseci
Roki nije u pitanju nikakav kvar! Jedbostavno POVECAJ NIVO GORIVA U KARBUTARORU tj. malo savij onaj deo na plovku koji naleze na diznu. Ako nije ovo javi da razmisljam jos malo
Road, ride, blues and girls...........and good beer!
 
Odgovor na temu

gnostic

Član broj: 49018
Poruke: 15
*.saga.co.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika11.09.2007. u 13:25 - pre 202 meseci
Snaga mnogo zavisi od karburatora! Juce sam bas zavrsavao projekat "uradi sam MZ karburator" i neverovatno koliko bolje vuce kada se karb uradi kako treba. Pod ovim mislim najvise na dobar nivo goriva u chantri i podesenost igle gasa.
 
Odgovor na temu

gnostic

Član broj: 49018
Poruke: 15
*.saga.co.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika11.09.2007. u 13:29 - pre 202 meseci
I RPM mora da se vrti visoko. Ja sam morao da prilagodim tehniku voznje jer on na 2.5K obrtaja nema snage nizasta. Na 4K - potpuno druga prica!
 
Odgovor na temu

ts-choper

ts-choper
Član broj: 126359
Poruke: 37
*.jotel.co.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika11.09.2007. u 22:49 - pre 202 meseci
Dvotaktas je to, trazi obrtaje. Kada ga vozim penzionerski do 2000 oko 70km/h ekonomik je i prede kao harly. Ako hocu sportsku voznju 5000 do 10000 ide kao zmaj ali se rezervoar madju nogama guzva kao prazna limenka piva. Za Rokijev problem je kao sto sam rekao kriv nivo goriva, jer se na usponu pri velikim obrtajima u nizem stepenu prenosa potrosi svo gorivo iz karb i motor se ugasi ili pocne da secka.
Road, ride, blues and girls...........and good beer!
 
Odgovor na temu

toholj
Toholj Dusan
Jagodina

Član broj: 126665
Poruke: 69
*.SMIN.panline.net.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika12.09.2007. u 14:50 - pre 202 meseci
Ja volim da vozim na nizem broju obrtaja i normalno da je tada dosta lenj ali kada ga isaltujem do pete a obrtaljku ne pustam da padne ispod 5000 to je sasvim druga prica.Da li je normalno da tada dosta dimi,posto iza mene ostaje plavicast oblak.
U MOJOJ ULICI NE PRODAJU SE KIFLE...
 
Odgovor na temu

roki1990
Radisa Mitric
Beograd

Član broj: 146888
Poruke: 14
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika12.09.2007. u 16:03 - pre 202 meseci
E kolege stvarno ste bili u pravu ...
Ona igla od gasa u karburatoru je bila neka bez onog siljatog dela na njenom kraju ,ali dobro to ..
oni falcevi ili zubi kako ih ko zove na njoj se pojeli pa onaj sesircic prosto skliznuo i otisao na prvi zub
mislim da sam procitao da treba da je na trecem
Hvala
 
Odgovor na temu

toholj
Toholj Dusan
Jagodina

Član broj: 126665
Poruke: 69
*.SMIN.panline.net.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika13.09.2007. u 20:24 - pre 201 meseci
Mislim da igla tada ide u gornji polozaj jer ima opruga koja je vuce gore i samim tim tada je najveci protok goriva,nego skini ti casicu na karbu pa povecaj nivo goriva kao sto kaze ts choper.Ono plehce sto naleze na diznu savij malo na dole kako bi plovci kasnije zatvarali tj kada je nivo goriva veci.Proveri i filter vazduha.
U MOJOJ ULICI NE PRODAJU SE KIFLE...
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika14.09.2007. u 10:44 - pre 201 meseci
Položaj igle, tj. utor na kojem je ona zakačena, je jako bitan za dovoljnu količinu benzina! Igla zatvara ili otvara glavnu diznu, a učvršćena je na klip, kojim se regulira presjek otvora zraka u usisnom kanalu. Okretanjem ručice gasa diže se klip, i igla otvara sve veću površinu na dizni.

Kad je igla podešena na najdonji utor (najviše podignuta), motor dobiva najviše goriva, ali i troši najviše. Ovisno o želji, igla treba biti ili na srednjem ili najvišem položaju.

Položaj igle ima daleko veči utjecaj nego nivo benzina u čašici. Čašica može biti puna do vrha, ali ako igla previše zatvara diznu, gorivo opet neće dovoljno ulaziti u usis motora.
 
Odgovor na temu

ts-choper

ts-choper
Član broj: 126359
Poruke: 37
*.jotel.co.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika14.09.2007. u 14:14 - pre 201 meseci
Upravu si, palomas ali delimicno. Polozaj igle jeste bitan ali ako je mali nivo goriva u casici karburatora, bez obzita u kom polozaju je igla, on ce nakon sto iscrpe svo gorivo iz karburatora poceti da vuce samo vazuh. Ovo je pogotovu izrazeno ukoliko su slavinica rezervoara ili filter goriva zapuseni, pa je smanjen dotok do samog karburatora.
Road, ride, blues and girls...........and good beer!
 
Odgovor na temu

vujo032
VUJIC RADIVOJE
Danguba!
CACAK

vujo032
Član broj: 61918
Poruke: 154
*.blueisp.co.yu.



+101 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika14.09.2007. u 20:09 - pre 201 meseci
U Gući su pokušali da mi ukradu Mz-a,i spasiolo me je što sam neposredno pre toga kupio kvalitetnu sajlu sa dobrom bravom.
Upalili su ga,otvorili gorivo,ubacili u brzinu (ja sam ga našao u trećoj),i izgleda da ih je okrenulo,jer sam ja motor našao u kontra smeru,posle četiri metara,sa tragovima kočenja.
Sada razmišljam da napravim skriveni prekidač,ili neku plaču sa katancem preko brave,jer Mz može skoro svako da upali sa malo jačom rascepkom.
Imate li nekih ideja ili rešenja u vezi toga,koje bi pomogle?
Kad bi mladost znala, kad bi starost mogla...
 
Odgovor na temu

toholj
Toholj Dusan
Jagodina

Član broj: 126665
Poruke: 69
*.SMIN.panline.net.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika14.09.2007. u 21:46 - pre 201 meseci
Samo dobra sajla,ne vredi stititi bravu kada mogu da iscupaju kablove i relativno brzo nadju kontakt.Jeste da ce ih usporiti ali nece spreciti.Ali zato jaka sajla ili lanac sa kvalitetnom bravom resava stvar,ipak nece doci profesionalac da ukrade MZ.Da li je to bilo za vreme sabora ili sada ? Jesu ti ostetili motor ?
U MOJOJ ULICI NE PRODAJU SE KIFLE...
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.adsl.net.t-com.hr.



+5 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika15.09.2007. u 12:20 - pre 201 meseci
Ako ti MZ ima prednji disk, svakako nabavi disc-lock i zaključavaj motor pomoću njega. Dodatno možeš staviti i dobar lokot na zadnji kotač.

Ako se odlučiš za skriveni prekidač, stavi ga na pr. na žicu koja povezje bobinu s platinama, jer danas svaka budala zna dovesti plus pol na napajanje bobine, mimo ili bez ključa.

Sad sam se sjetio još nečeg: MZ ima mogućnost zaključavanja upravljača! Ja još sad imam doma dvije bravice. Bravica se gurne u predviđeno mjesto na šasiji, i s njome se zaključa upravljač.
 
Odgovor na temu

Johnny007
Nikola Mirković
Vukovar

Član broj: 150101
Poruke: 14
*.adsl.net.t-com.hr.

Sajt: johnny007.blog.hr


Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika15.09.2007. u 17:02 - pre 201 meseci
Kako da podesim karburator,šta trebam raditi? Hvala
"Ja sam proša sito i rešeto,
ovaj grdni svijet ispitao,
otrovi mu čašu iskapio,
poznao se s grkijem životom.
Sve što biva i što može biti,
meni ništa nije nepoznato
šta god dođe ja sam mu naredan.""
 
Odgovor na temu

vujo032
VUJIC RADIVOJE
Danguba!
CACAK

vujo032
Član broj: 61918
Poruke: 154
*.blueisp.co.yu.



+101 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika15.09.2007. u 19:17 - pre 201 meseci
Citat:
toholj: Samo dobra sajla,ne vredi stititi bravu kada mogu da iscupaju kablove i relativno brzo nadju kontakt.Jeste da ce ih usporiti ali nece spreciti.Ali zato jaka sajla ili lanac sa kvalitetnom bravom resava stvar,ipak nece doci profesionalac da ukrade MZ.Da li je to bilo za vreme sabora ili sada ? Jesu ti ostetili motor ?


Za vreme sabora,prvog dana i to usred bela dana,pa sam posle drugi i treći dan išao (gužvao se) busom.

Citat:
palomas: Ako ti MZ ima prednji disk, svakako nabavi disc-lock i zaključavaj motor pomoću njega. Dodatno možeš staviti i dobar lokot na zadnji kotač.

Ako se odlučiš za skriveni prekidač, stavi ga na pr. na žicu koja povezje bobinu s platinama, jer danas svaka budala zna dovesti plus pol na napajanje bobine, mimo ili bez ključa.

Sad sam se sjetio još nečeg: MZ ima mogućnost zaključavanja upravljača! Ja još sad imam doma dvije bravice. Bravica se gurne u predviđeno mjesto na šasiji, i s njome se zaključa upravljač.


Znam za ovaj sistem zaključavanja diska ali diskovi na mz-u (bar kod mene je taj slučaj) nemaju rupice za hlađenje,već su od punog materijala.
A,što se tiče bravice.ne znam da li ima negde da se nabavi (kupi),jer ja sam motor kupio od tipa koji nije imao ključeve za bravicu.Da li bi ti možda prodao jednu bravicu sa ključem?
Kad bi mladost znala, kad bi starost mogla...
 
Odgovor na temu

roki1990
Radisa Mitric
Beograd

Član broj: 146888
Poruke: 14
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika15.09.2007. u 19:37 - pre 201 meseci
Imam problem ,na ETZ-u 250 jer kada upali nece da prima gas tj. nekad hoce negde nece . I nastelovane su platine i svecica i karburator ekstra . Ali promenim svecicu radi super i vozim tako pet minuta i pocne da trokira . bombina isto nova i baca super varnicu . Karburator nastelovan super takodje mada za onaj sraf sa strane nisam siguran . Mislim da treba da se odvrne za 2.5 kruga ...Takodje sam siguran da nigde ne dobija fals vazduh .. sta je sad to?

Uffff namuci me ovaj mz!!!!

 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika17.09.2007. u 07:07 - pre 201 meseci
@vujo032: disc lock nije običan lokot, on je izveden u obliku debele obujmice U profila, koja obuhvati kompletni presjek diska! Dakle - nije potrebna nikakva rupica na samom disku.. To je prilično robusna i teška naprava, koju je teško prepiliti ili presječi klještima ili pilom. Vjerojatno je lakše provaliti i isčupati samu bravicu, s adekvatnim provalničkim alatom za lomljenje i izvlačenje bravice...

Bravice za zaključavanje upravljača ja sam dosta davno nabavio u Mađarskoj, bile su povoljne, pa sam odmah uzeo dvije. Sad mi stoje doma, ne znam što bih s njima, ali ti si malo predaleko da ti ih dostavljam bilo kako.. Jedino poštom, možda?


 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika17.09.2007. u 07:16 - pre 201 meseci
Čudno mi je ovo s trokiranjem, meni se to nikad nije događalo. Jedino jednom, kad sam kupio i stavio originalnu sviječicu Isolator. Trokirao je samo kod visokih okretaja, na nižim okretajima je vukao normalno. Za početak bih otklonio sumnju sa sviječicom, tj. stavio bih sasvim novu.

Ako imaš limenu kapu na lulici, moguće je da ti je probila lulica ili kabel prema njoj. Skini taj lim i probaj bez njega. Ako je to razlog, zamjeni lulicu ili VN kabel.
 
Odgovor na temu

Johnny007
Nikola Mirković
Vukovar

Član broj: 150101
Poruke: 14
*.adsl.net.t-com.hr.

Sajt: johnny007.blog.hr


Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika17.09.2007. u 20:39 - pre 201 meseci
Ljudi trebam pomoć.Uzeo sam emz-a 251.Upali se on i sve ali kada se pusti gas on se ugasi.Kako da to podesim.Zatim šta moše biti da rade prednji ali ne rade zadnji žmigavci.I koliko košta originalni auspuh za Mz 251 i dali se na njega može stavit onaj od TS-a?
"Ja sam proša sito i rešeto,
ovaj grdni svijet ispitao,
otrovi mu čašu iskapio,
poznao se s grkijem životom.
Sve što biva i što može biti,
meni ništa nije nepoznato
šta god dođe ja sam mu naredan.""
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: MZ ETZ motori do 250 kubika
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 415497 | Odgovora: 355 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.