Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

MZ ETZ motori do 250 kubika

elitemadzone.org :: MotoZone :: MZ ETZ motori do 250 kubika
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 302232 | Odgovora: 355 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ts-choper

ts-choper
Član broj: 126359
Poruke: 37
212.200.0.*



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika20.04.2007. u 23:28 - pre 149 meseci
Kako ne prepoznati TS 150. posebno je zanimljiv jer ima izuzetno dugo vreteno na prednjoj viljusci pa je pogodan za produzene teleskope i izradu choppera jedino je motor suvise mali ali se lako ugradjije onaj jaci od 250 ccm.
Road, ride, blues and girls...........and good beer!
 
Odgovor na temu

ts-choper

ts-choper
Član broj: 126359
Poruke: 37
212.200.0.*



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika26.04.2007. u 20:00 - pre 148 meseci
Drugari ako dolazite kojim slucajem na niski moto susret obavezno moramo da ,zajedno, ispijemo po koje pivo . Siguran sam da bi konstruktori ovih masina bili ponosni na svoj rad.
Road, ride, blues and girls...........and good beer!
 
Odgovor na temu

djomla_king
Lazarevac

Član broj: 144235
Poruke: 1
91.150.115.*



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika04.05.2007. u 18:31 - pre 148 meseci
Pozdrav drugari!Po prvi put se javljam.Skoro sam uzeo MZ-a i to 150 ccm 89 godiste.Motor je u solidnom stanju.Nemam iskustva sa ovim motorom.Zanimaju me neke njegove karakteristike kao na primer koliko trosi i njegova maksimalna brzina.Ja sam ga najbrze vozio 90 km/h pri
6 5oo obrtaja.Testirao sam i potrosnju,bila je 6 L.
 
Odgovor na temu

gnostic

Član broj: 49018
Poruke: 15
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika18.05.2007. u 21:27 - pre 148 meseci
Djomla, po specifikaciji za 150-ticu, maksimalna brzina je 105 km/h a treba da trosi 2.4 to 3.6 l/100 km. Ja imam ETZ250 i trosi mi 5-6L. Zavisi od stila voznje i podesavanja motora a bogami i od godina kojih je proslo dosta. :)
 
Odgovor na temu

ts-choper

ts-choper
Član broj: 126359
Poruke: 37
212.200.0.*



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika23.05.2007. u 19:11 - pre 148 meseci
Ma taj nesto nije u redu. Proveri paljenje, i presteluj karburator. Moj ts 250 trosi oko 3.5l a ide kao metak. Samo mu pravim malo jacu mesavinu jer zbog manje potrosnje ima slabije podmazivanje. Inace bez lazne skromnosti mogu da tvrdim da je najbrzi mz u Nisu.
Road, ride, blues and girls...........and good beer!
 
Odgovor na temu

ssekir75
Milos Kostic
Nis, Srbija

Član broj: 136012
Poruke: 17
217.24.21.*



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika24.05.2007. u 10:23 - pre 148 meseci
I sire. Nisam vido u zivotu mz koji onako ubrzava. Samo, Bing nije EVF:))) Proveri ti prijatelju da tebi nisu otisle karike, meni je motor trosio skoro 8 i nije teo da predje 70 a kad sam zamenio karike vuce ko mazga i trosi ispod 3 (voshod 175ccm)
 
Odgovor na temu

ts-choper

ts-choper
Član broj: 126359
Poruke: 37
212.200.0.*



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika24.05.2007. u 16:18 - pre 148 meseci
Kazi im Seki. Zao mi je sto nisu iz Nisa da vide pravu snagu MZ-a. A sto se tice tvog rusa mogao bi da pocnes da ga gazis jer mislim da su mu do sada karike vec nalegle, znaci slobodno mu ga daj po turazi.
Road, ride, blues and girls...........and good beer!
 
Odgovor na temu

gnostic

Član broj: 49018
Poruke: 15
*.saga.co.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika28.05.2007. u 10:14 - pre 147 meseci
Skini svecicu pa pogledaj boju da li je dobra. Vredi prvo nastelovati paljenje i karburator pre nego sto mu skines glavu i iskopas karike. :)

Kako vuce uzbrdo? Ima li snage?
 
Odgovor na temu

roki1990
Radisa Mitric
Beograd

Član broj: 146888
Poruke: 14
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika29.05.2007. u 12:15 - pre 147 meseci
Pozdrav svima !!!!!!! Treba mi hitno mala pomoc oko kurble na MZ ETZ 250 . Molim vas odgovorite mi kako da nastelujem kurblu tako da mi bude podignuta skroz gore do onog gumenog granicnika i da odozgo pali . Meni je sada namestena negde na pola hoda i mislim da to nije dovoljno da bi upalio . Uradjena mu je generalna i ostale su jos neke sitnice poput ove . Unapred hvala !
 
Odgovor na temu

zex novi sad
stojanovic zeljko

Član broj: 147228
Poruke: 3
*.dialup.neobee.net.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika01.06.2007. u 00:34 - pre 147 meseci
Koliko milimetara treba da bude pred paljenje na mz-u 250? Pozdav svim bajkerima!!!!
 
Odgovor na temu

gnostic

Član broj: 49018
Poruke: 15
*.saga.co.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika01.06.2007. u 08:18 - pre 147 meseci
@Zex: Na ETZ 250 pretpaljenje je 2.5 do 3.0 mm pre GMT. Ja sam eksperimentisao i sa vise (do 7) i motor pali i ide, ali sagorevanje gura klip dole u pogresnom trenutku sto nabija klipnjacu pod losim uglom, haba masinu i motor razvija manju snagu. Ako preteras sa pretpaljenjem moze da ti se desi da krene u rikverc! :)

Na mojoj spravi posle pretpaljenja sam morao da podesavam i karburator inace nije isao nikako!

@Roki: Sto se tice kurble, mislim da to ne moze? Treba da je gurkas nogom dok klip ne dodje blizu GMT pa onda sutnes jako. Ako je uradjena generalna, onda je majstor trebalo da se pobrine za sve to (kad se radi generalna, sve ide napolje).

Ako nisi, probaj sledecu proceduru paljenja:

1. 2-3 puta zakurblas pod sauhom
2. vratis sauh, gurkas kurblu kako sam napisao pa GRUV po njoj! :)

Moj MZ se mnoogo lakse pali kad je vruc od voznje i onda mu naravno ne treba sauh a najvise volim da ga palim bez kurble, na nizbrdici! :)

Ajd uzdravlje!
 
Odgovor na temu

zex novi sad
stojanovic zeljko

Član broj: 147228
Poruke: 3
*.dialup.neobee.net.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika02.06.2007. u 00:06 - pre 147 meseci
Hvala za odgovor o predpalenju. Kako da podesim vazduh na karburatoru i da li je neko nekada imao problem da mu svetlo trepce u toku voznje a u leru sija normalno? Inace alternator puni naj normalnije.
 
Odgovor na temu

Gavra 015
Šabac

Član broj: 147259
Poruke: 1
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika02.06.2007. u 08:26 - pre 147 meseci
Pozdrav svima svaka cast za forun o MZ-u. Ja sam skoro kupio ETZ 251 Frankestajn (svakakvih delova na njemu ima), bitnio je da su motor i ram OK. Sve ostalo je lako.

Kurblu treba da skines, okrenes jedan krug unazad da se zategne opruga i ponovo zavrnes.

To je trebao da ti uradi majstor jer da bi ovo izveo moras da : ispustis ulje, skines dekl, nategnes kurblu i sve ponovo spakujes.

Ja upravo sve to radim da bi promenio dve gumice na kurbli i menjacu.

Pozdrav.
 
Odgovor na temu

roki1990
Radisa Mitric
Beograd

Član broj: 146888
Poruke: 14
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika04.06.2007. u 18:27 - pre 147 meseci
HVALA ! Mislio sam to da uradim sa kurblom ali nisam znao da li sam u pravu . Pokusacu da izbacim sliku pa da pogledas kako mi stoji kurbla i pre svega kakav mi je ovaj MZ ETZ 250 jer je uradjena generalna i treba jos da namestim kurblu , zavarim auspuh nastelujem pretpaljenje i karburator . Inace na njemu je sve novo skoro stavljeno i kupovao sam novo i ono sto nije bilo potrebe da se menja . Nazalost nije registrovan pa stoji u selu . Jos ga nisam provozao , pa nadam se da cu ga provozati za jedno mesec dana , jer tad u selu ostajem cak 2-3 meseca . Pozdrav i ako neko zna neke bitne savete za etz slobodno pisite .
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

gnostic

Član broj: 49018
Poruke: 15
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika05.06.2007. u 18:31 - pre 147 meseci
Citat:
Hvala za odgovor o predpalenju. Kako da podesim vazduh na karburatoru i da li je neko nekada imao problem da mu svetlo trepce u toku voznje a u leru sija normalno? Inace alternator puni naj normalnije.


Podesavanje vazduha na karbu svaki musavi majstor uradi levom nogom a meni je iz nekog nepoznatog razloga to uvek predstavljalo problem. Nije mi frka da ga celog rasturim, ocistim, podesim nivo plovka itd ali uvek vrtim srafove pola sata da bi namestio ler i smesu.

Elem, to bi trebalo da ide ovako za MZ:

1. zavrnes do kraja sraf za vazduh (ali ne prejako) pa ga onda odvijes 2.5 kruga
2. spustis ler gas nisko - "tek da radi"
3. vrtis malo na jednu, malo na drugu stranu da nadjes gde motor ubrzava a gde usporava
4. vrtis na stranu na koju ubrzava, usput spustajuci ler gas
5. ostavis ga gde najbrze vrti i najstabilnije radi

Potom ga "opravis" na pravcu na jedno 5k RPM i posle skines svecicu da vidis da li joj je farba dobra. Ovaj deo ne treba preskociti jer ako si lose podesio, temperatura u cilindru ce dostici neslucene visine rezultujuci ranom smrcu komponenti motora (a mozebiti i vozaca ako zariba na 140Km/h)

Ako neko ima bolju tehnologiju od ove, slobodno me ispravite!
 
Odgovor na temu

zex novi sad
stojanovic zeljko

Član broj: 147228
Poruke: 3
77.46.183.*



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika15.06.2007. u 11:15 - pre 147 meseci
Karburator uspesno nastelovan!!!


[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 15.06.2007. u 12:26 GMT+1]
 
Odgovor na temu

ssekir75
Milos Kostic
Nis, Srbija

Član broj: 136012
Poruke: 17
217.24.21.*



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika15.06.2007. u 14:11 - pre 147 meseci
Ima li neko slucajno pojma kolko kosta paljenje za etz250? drago nas je da si nastelovao motor, sad sedi i vozi!!!
 
Odgovor na temu

MajorGashpar
Milan Pavlovic
Beograd

Član broj: 97718
Poruke: 8
89.216.210.*



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika27.06.2007. u 00:26 - pre 146 meseci
Apropo Ruske skole , samo da vam kazem da je MZ naslednik DKW fabrike , a to je bila najaca fabrika u Evropi i svi su krali od nje.Oni cuveni svapski motori iz drugog svetskog rata su njihovi.Elem do 60-tih je MZ cak pobedjivao i na Evropskim trkama , a onda im je prebegao glavni vozac , Dreksler ili tako nesto , i ukrao i poneo sa sobom sve planove , pa je iz zapadnog Berlina dospeo u Japan i prodao fore Japancima i tada krece njihov proboj , cisto da se zna da su svi potekli iz MZ , zato manje pljuvanja po legendi.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika27.06.2007. u 06:49 - pre 146 meseci
Pozdrav,

hajde malo manje zara unosi u sve to, sve ima svoje vreme kada je dobro ili nije ali kada ga vreme pregazi a to nastavi da se "bori" sa vremenom, onda uvek postoji opasnost od izvrgavanja ruglu.

MZ je upravo to ucinio, iako je bio nesto najbolje sto je istok nudio tokom 60-ih i 70-ih, u potpunosti je pregazen najezdom tehnologije sa Dalekog istoka upravo tokom sedamdesetih a posebno osamdesetih. Ipak, fabrika se nije otresla recidiva dirigovane privrede ni krajem osamdesetih i tu se prica o legendama zavrsava. Koliko je uopste danas moguce da uhvati prikljucak pored sve jeftinijih a boljih motora sa istih ali i novih destinacija (Kina, Koreja, Tajvan), nisam siguran. U svakom slucaju lepa je novopredstavljena MuZ paleta ali cene su im kontraadut. Konacno, i u doba svoje najcvece slave, niska cena je bila onaj pravi adut MZ-a, da je bila visa, utopio bi se u standardnu ponudu i ne bi postao konkurent na istocnim trzistima.
 
Odgovor na temu

MajorGashpar
Milan Pavlovic
Beograd

Član broj: 97718
Poruke: 8
89.216.210.*



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika27.06.2007. u 07:23 - pre 146 meseci
U redu je , samo sam objasnio kako je uopste ta paleta sa istoka dosla do svojih danasnjih pozicija , elem i dalje mislim da nema boljeg motora za te pare.A ovo gore sam pisao da bi se znalo da su to motori sa poreklom i tradicijom a ne neka divlja ruska fabrika , a to mnogi neznaju pa cak i oni koji voze MZ
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: MZ ETZ motori do 250 kubika
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 302232 | Odgovora: 355 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.