Kod Fujitsa me odbija loša podrška, ne sumnjam da je uređaj sam po sebi odličan. Koliko je uopšte to bitno ako je uređaj vrhunski, da li se dosta kvare?
Imas zakonsku garanciju 2 godine, udruzenja za zastitu potrosaca, inspekcije...ukoliko u tom roku budes imao problema resavas uz pomoc njih. Nema delova? Neka zamene uredjaj. Jedini je problem ako se pokvari van roka, mada imas i tu neke prodavce koji daju 5god uz godisnji servis koji placas.
Iskreno mislim da je kod nas generalno situacija da potrosac mora dobro da se namuci dok ostvari svoja prava u garantnom roku, ni jedan uvoznik-prodavac bas ne trci da uradi posao po ovom pitanju, uvek tu ima manje ili vise cimanja.
Za LG mislim da je trenutno aktuelna akcija za neke modele 5 god full garancije (nije uslovljeno servisom i slicnim glupostima). Kod turskih uredjaja je bio ranije problem sto su se nesto vise kvarili (ali opet imas garanciju), dok su performanse iste kao i Korea. Opet ja koliko sam se raspitivao taj problem je bio aktuelan pre par godina, vise navodno nema problema sa Made in Turkey uredjajima.