Prsten moze svako da skine a takodje i blokadu sa karburatora. Za prsten vec imate objasnjenje i mislim da je na 90% skutera koji dolaze kod nas to vec skinuto (kod mene ga nije ni bilo). A sto se tice te blokade na karburatoru to je vrlo jednostavan zahvat koji svako sam moze da napravi. Skine se poklopac karburatora (kad skinete zastitnu masku ispod sedista dolazite do karburatora i odmah prvo sto vidite to je karburator a sa njegove gornje strane je taj poklopac) koji je pricvrscen sa dva zavrtnja. Poklopac moze biti ili plasticni ili metalni. U svakom slucaju kad ga skinete primeticete (ukoliko imate tu blokadu) da nesto "viri" ispod poklopca. To je blokada koja sprecava da membrana ima maksimalan hod. Na plasticnom poklopcu je to jedna plasticna cevcica koju treba odseci do samog poklopca a na metalnom poklopcu je zavrtanj koga treba jednostavno skinuti. Kad to uradite, vratite sve na svoje mesto i skinuli ste tu famoznu blokadu sa karburatora koja vam nece doneti u vecini slucajeva bog zna sta - bar meni nije...
Ono sto mene zanima je da li je neko bio kod majstora i gledao gde jos imaju blokade? Na auspuhu nema, jer sam skidao ceo auspuh i rastavljao ga, vozio bez auspuha (nije preporucljivo za komsiluk :) i nista. Tu se blokada ztavnja kod dvotaktnih morota.
Najverovatnije je da ima neku blokadu na struji, onda sam cuo (sto ne mora da bude tacno) da moze da ima blokadu i na samoj radilici sto zahteva rasklapanje motora... I definitivno nisam vise pametan...
Danas cu probati da mu izvadim tri od sest rolnica (pretpostavljam da ce mu to samo povecati startnost ali ne i brzinu) pa cu vam napisati sta je bilo.
Umedjuvremenu ako iko provali nesto konkretno nek pise.
Pozdrav svima !!!
Bane